Pabrauc pa nakti,īpaši ap Ugāli,redzēsi arī uz ceļa.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pabrauc pa nakti,īpaši ap Ugāli,redzēsi arī uz ceļa.
Bet, kad viņi nāk no krūmiem kā bultas, tad iet līdz galam.
Nu jau gadu braucam ar svilpēm,divas reizes buki pie pašas ceļa malas metās atpakaļ,arī pāriniekam līdzīgi bija,nezinu,varbūt vienkārši sagadīšanās.
Tu tiem ğimenes ārstiem tici.
Man ar Žiguli un Zubrjonoku tā gadījās,laikam palaimējās,ka uzķēru pašu sākumu,pietika tikai gāzi nomest un stūri turēt abām rokām.Kas tik ar viņu nebija vadāts,pat 6 m leņķa dzelži.Tagad mani nofilmētu un" Aculieciniekā" ieliktu.
Salīdzinājums labs.Kas būtu,ja pie mums zīmes noņemtu.Dzīvojamās zonās un stāvlaukumos brauc ,kā patīk,caur DUS-iem izlido...
Man atkal smiekli nāk par tiem dīvainīšiem,kuri tevi apdzen un tūlīt piebremzē,kaut gan priekšā brīvs ceļš,vienkārši gāzes pedāli nemāk atlaist.Viņiem laikam tāda loģika,apdzenot ātrumu nav bail pārsniegt,pēc tam sāk jau raustīties.
Pie radara visi godīgi,viena daļa ir tie lidotāji.
Man Avensim riepas orģinālās rāda 6 km/h vairāk,pie radara eju mierīgi 96-97,ja priekšējie sāk bremzēties,man rāda apm. 90,lūk arī iznāk tie 85.
Jau agrāk par to tēmu bija runāts, ka vaina ir spidometrs. Daudziem autiņiem viņi rāda 5-8 km/h vairāk, tāpēc tā sabremzēšanās notiek, daudzi nejēdz to pēc wazes salīdzināt vai vienkārši pēc hronometra.
Frontera rakstīja: Njāā....esat braukuši Pleskaveni?Tur kāds brauc 90kmh-100kmh????Nezinu...visi uz 130-140 jau brauc..kur problēma??
Kurā vietā tas ātrgaitas posms ir 130-140,no Raunas pag. līdz Smiltenes aplim??
Tepat Grobiņā ir no 4 pusēm STOP, Timrots demonstrēja.
Pareizi domā,ja zīmes 201 nav,tad tā ir blakus teritorija,bet krustojums ir identisks 5.02. publicētajā"Pats vainīgs vai citi".Varbūt tagad tas krustojums ir sakārtots.
Juglā stabs jau nokrāsots, drīz būs jauns foto.
Tad kāpēc tur brauc 110 - 120 km/h, ja atļautais ir 90.Liec mierā vecos autiņus, viņi ir dzīvāki par jaunajiem, piem., pie Mola fūre no krustojuma aiziet, divi hibrīdi 2,3 joslā knapi no vietas izkustās.
Kā jau Tu pats nesen teici,apgaismo vai nē,tik un tā nonesa,tagad tu uztraucies par neapgaismotu saliņu saliņu.
Te ar Vernona teorīju nekāda sakara, tas ir rupjš pārkāpums, Vernons to nekad neatbalstītu.
Mani arī daudz kas kaitina, bet pieciešu.
jaaanis rakstīja: Nevis braucu blakus, bet braucu garām Krasta ielā pa kreiso malējo joslu. Kad biju tici līdz autobusa pakaļējam ritenim tad pamanīju, ka autobusam priekšā vidējā joslā izveidojies sastrēgums un tanī brīdī , visticamāk, autobusa šoferis izvilka savu degunu no planšetes vai citas viedierīces un tā vietā, lai strauji bremzētu izvēlējās raut kreisajā joslā neskatoties, ka es jau viņam biju blakus.
Par ķīniešiem, ukraiņiem un beltkrieviem ticamāks variants ir, ka autobusus vadīs Teslaveidīgi autobusi.
Visticamāk, ka Tu 3joslā pārsniedzi ātrumu, buss vienkārši nevarēja pārkārtoties, tā ir ikdienas parādība Krasta ielā.
Jāpārliecinās ir, gluži degungalā izbraukt nevar, bet ar to ceļa došanu ir sliktāk nekā ar gājēju pārejām, no 4-5 labi, ka viens palaiž.
Tikai ar to pienākuma pildīšanu pie mums ir tā pašvaki, raksti vai neraksti.
Bet Jūs tak ar Uupi te visus mācat.
Tad pastāsti,kāpēc tagad pagriezienus slēdz retais,īpaši tādi izceļas Jelgavas un Akmeņu ielas krustojumā,taisot labo pagriezienu no kreisā malējā stāvokļa.
Tieši tā pāri 100,īpaši,kad pirms Sēnītes trīskājis uzlikts vai melnā Škoda vizinās, ir jau apštopējušies.