Tranzīta koridors - tranzīta plūsmai optimizēta, no pilsētvides nodalīta infrastruktūra, kas ietaupa laiku tiem, kas ceļā un nodrošina atdalītu, drošu vidi vietējiem. “Iet” tur, kur ir jānodrošina trnazīta plūsma. Piemēram - Ādaži-Mārupe. Naudai jābūt VALSTS, nevis kā pašalaik - ar iebraucēju tranzītu apgrūtinātajai pašvaldībai.
Jā, tieši tā - jānodrošina darba vietas un valsts pakalpojumu infrastruktūra netālu no dzīvesvietas. Nezinu, ko tu muldi par geto, bet mēs NEGRIBAM ikdienas braukšanu ne UZ, ne CAUR Rīgas (vai jebkuras pilsētas) centru. Tieši to ir jānovērš. Un, lai to novērstu, pašvaldībai ir jāsaņem ieņēmumi no darba, nevis dzīves vietām! Pie pašreizējās nodokļu politikas pašvaldībām darba vietas ir tikai slogs - jo guļamrajona infrastruktūra ir daudz vienkāršāka un lētāka.


















Tieši par to jau ir runa - likt visiem braukāt +30km NAV risinājums, bet gan problēma. Paskatoties kartē ir pilnīgi skaidrs, ka ir nepieciešams t.s. Brīvības ielas dublieris un Daugavas ziemeļu sķērsojums. Bet naudiņas ņau… Jo “valstij” ir pavisam citas prioritātes, nekā infreastruktūra vai darba vietu radīšana.