Ja tev autiņš ir jauns vai līdz 5 gadu vecs īpasi ievests no dienvidiem, tad ir vērts ieguldīt, kvalitatīvākā pretkorozijas apstrādē jo visticamāk, ka brauksi ar šo svaigo autiņu kādu ilgāku laiku.. Ka arī ja negribi, lai pie tālāk pārdošanas būtu rūsa kādi caurumi (respektīvi lielāka pardošanas vertība)....
Ja nopērc 10..13..15gv+ mobīli ar jau esošu rūsu kas mērama kilogramos... Nu nez.. Šādi autiņi vienam saimniekam parasti kalpo 3..4 tehniskās un tev ir vēlme/doma viņu pārdot, jo apnīk viņā likt iekšā, tāpec ka tas vai šitas no dārgā(liela loka) noplīst, ka arī noteikti vienkarši gribas ko svaigāku jo esosajam eksemplāram piemēram pie 20 gadi jau.
Eļļiņu jēga ir pūst ja normāli noņem visus plastmasus, kārtīgi nomazgā, kādas bēdīgakās vietas attiecīgi papildus apstrādā lai apturētu procesu un tad pūš. neviens eļļiņu pūteju kantoris to nedara! Paceļ auto, izpūš savu noteikto litru uz auto, pieprasa piķi. A uz kā pūsts, kur pūsts, tas ka zem eļļiņas metals tapat pūst talāk.... viņiem neinteresē! (turklāt vēl to papildus caurumu urbsana, nevis jau esošo tehnisko caurumu izmantošana ir *****)
Kārtīgaku pretkoroziju(piem autospeci) ir verts veikt ja kā jau minēju- autiņš svaigs, nav redzējis mūsu sāli un zini, ka brauksi ilgāk par līzinga/kredīta termiņu.
Ja nopērc jau 10+ gadīgu(200k+ km) padzīvojušu kasti, kura jau ir parūsējusi, nezinu cik liela jēga ir iegrūzt tos 2-3tūkstošus labā pretkorozijā.
Manā uztverē labāk to naudu ieguldi lai samainītu 'lielos lokus' lai to savu laiku ko pavadīsi ar autiņu, varētu bez lielajām tehniskam problēmam braukt.
Nevis apšancē kasti ar pretkoroziju un autiņs stavēs jo naudas nav lai nomainītu ūdenssūkni, rullīsus, ķēdes nomaiņa utml. (vai tad cilveki ņem jaunus ātros kredītus? Lai paceltu to servisa maksu kas ir 1000€+ piemēram)
Tikai mans viedoklis.
Pirms mēneša iegādajos šādu aparātu, 2019g T32 2.0dci.(tatad iet ceturtais gads) odometrā 180k, nekas negrab neklab pat braucot pa 'veco' rīgas bruģi viss kluss.
Pēdeja gada laikā ir paņemtas vairakākas bolt drive u.c. firmu īstermiņa nomas automasīnas(Q3, Tiguan, corolla u.c. panelī pārdesmit tūkstoši- tātad galīgi svaigas mašīnas) bet tajās pa nelīdzeno veco bruģi daudz vairāk viss grabēja un klabēja salonā.
No degvielas patēriņa ir izbrauktas divas bākas uz (E) degvielas marķējuma ziemenēm kuras visticamāk šovasar noplēsīšu jo ap 6mm(tatad metamas priekš vēl vienas ziemas) un tad nākamogad domāsu par vasaras tupelēm uz saviem diskiem- lieki nespiežot un arī galīgi neaizmniegot pa pilsētu 8L, pa šosi 7L.
Jautājums man ir par TPM spiediena monitoriem, vai to ir iespējams piekodet lai otrs 'vasaras' pāris arī darbojas? Ir noskatīti arī oriģ. nissan diski, ir iekšā viņiem sensori, bet jautajums ir par šo lietu....
Vai sī tehnoloģija pa lielam strādā tikai uz vienu sensora komplektu? Un pa 15 gadiem, kad šo autorazotāji ieviesa(ap 2005 gadu) nekas nav mainījies?
Savādāk bortēt nost no ziemenēm likt vasarenes diskos iekšā un otrādi ik sezonu nerealakais čakars un piķis, jo pa to riepu servisi plēš papildus.
Sencim ir xc60 2016 gada un šis tas protams volvo ir labāks kaut tas ir vecāks modelis. Piemēram kartes joprojām volvo piedavā bezmaksas atjaunot no sava datora iekača usb, iespraud un atjaunojas, nissan tikai pirmos 3 gadus dod uz SD kartes bez maksas, talāk plēš piķi(pie norde dīlera 300€ jau noskaidroju) Bet nu ir zināmi saiti... Pagaidīsu, ka iznāks šī gada ta to sakārtos. Jo patlaban ir pēdejā bezmaksas iedotā 21g karte.
Volvo protams klusāks pats par sevi jo viņam dubultais stiklojums, zīmju atpazīšana strāda uz 2 zīmēm, nissan tik 1 nolasa. Panorāmas lūka gan lielāka ne kā xc60.
Ā un vienīgais tāds ko vīlos, ka ir parastā kruīzkontrole, ne adaptīvā, cik noprotu šamējie vēl neieviesa pat pēdejos šajos 'facelift' T32 xtrailos. Jo pat krutākajā T32 modelī ko vācijā var atrast uz stūres nav nekādas papildus podziņas kruīzam lai speletos ar atālumu tikai standarta + un - kruīzam.
Bet nesūdzos autiņš labs un man patīk! Uz sosejas ar 2L dci arī apdzīt nav problēma, iespied un ceļ ļoti raiti!
Dzinēja versija 1995cc jeb bez adblue, kas nākotnē atvieglos dzīvi jo par vienu gemoroju mazāk ko taisīt.
Ar 1.6dci cik noprotu lai to xtrail masu iekustinātu tur bēdu ieleja ar lielu dzinēja mocīšanu un brēkšanu ja vajag iespiest, pat kaškajam, kas ir ap 200kg vieglāks... Nerunājot ja viņu piekrauj.
Gramatiņā rakstīts ka šim xtrailam ir 12gadu garantija pret nesošo konstrukciju caurrūsēšanu.
Standarta nissan auto garantija ir 3 gadi vai 100tūkst. km ja paņem Nissan 5* paplasināto tad ir +2 gadi pielikti klāt bez nobraukuma ierobezojuma, bet tā paplašinātā strāda savādak ne kā parastā... Tātad Nissans dod maksimums 5 gadus.
Krāsojuma garantija ir 3 gadi.
Bet vasarā protams tiks vests uz antikoroziju(ne eļļinu pūtejiem) Lai pēc 4..5..6 latvijas ziemām apakša būtu svaiga, dzīva, kā no salona.
Interesanti stradā CVT kārba, viņam ir kkāda Auto kārbas simulācija, ka ķip normāli braucot un gāzē ta viņš ta kā iet un nomet ātrumu it ka pārslēdzoties, kaut variators....
Skatoties vadošajās detaļu bodēs(trodo, ic24, autodaļas), OEM detaļas gan viņam ir pamaz un daudz kas nav.
Kārbas filtrus, blīves oriģ. sūtiju no amayama, jo ar visu šipingu no japānas 46€ (+ muita 21%)
Piebildīšu, dīleris par šādu pašu grozu paprasīja 160€, jeb kārbas konusa filtrs kas maksā 3.60€ 'norde' paprasīja 70€ u.t.t. 😅😅😅
Visā visumā nenoželoju, ka paņēmu! 😍