Pēdejo piecu ziemu laikā Rīgā un pierīgā uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt cik ir bijuši tādi rīti, ka pa nakti sasniedzis 'pamatīgs' daudzums(vairāk par 10cm, jeb potītes dziļumu vienā naktī) un jādomā, kā kaut kur tikt, rokoties ārā.
RS transportam virsū ir visezonu lisenes, jo tā var naudu ieekonomēt uz autoparka apkalpošanu... Un tiem jau pie 1cm sniega buksē un ir grūtības. 😅
Tas, ka švītiņu pilsētā ber tik abnormāli sāli cenšoties kausēt šo nokritušo sniega masu, lai pa ūdens renēm aizpeld... ZIEMĀ! Nevis šķūrē un ved fiziski ārā, tas jau cits pilsētas nekārtības jautājums...
P.S. Ka arī tautā ir jāmainas domāsanai un beidzot jaizbeidz pirkt un likt tās 5.5/6mm lietotās ziemenes(ko vācijā vai zviedrijā met arā, bet pie mums taisa biznesu)
Jo pie mums domā, ka tādas 'brendinieces' vēl ir labas, jo tak vēl nav noteiktais minimums sasniegts, tad jau var braukt... NĒ! Tādas tupeles ir metamas, drošai ziemas braukšanai! Un tad pilnpiedziņas suv velkas pilla Rīga gan jau, ka ar trīcošam kājam jo redz viņam ar savu pilnpiedziņu 'slīd'



















Nu tu ar salīdzināji.... ASV tikai retais jeb kāds 'bendzīngalva' zinās cik reali ēd degvielu. Pārejie 90% ikdienas cilveki kas mierīgi braukā ar 3.2L, 4.0 vai 5.0L V8 atmosfēriskajiem dzinējiem nedomā un nezin kāds ir patēriņš. (Jo pa lielam šī joma- liešana bakā pa kabatu nesit, tad kapēc gan būtu jāseko tam līdz?)
Tas pie mūsu degvielas cenām domājam, planojam ko un kādu labāk kur pat +/- 1L/100km bieži izšķir par labu kaut kam konkrētam, kā arī ja DUS nomet tur 10c/L kāda īpašajā bāku dienā, tad valstī notiek haoss!!!!....
Tieši tāpēc jeņķi braukā ar 2.5T/3T pašmasas svara kategorijas ram 2500 u.c. pikapiem ikdienā(pat ja nevajag jeb pa asfaltu) un viss vienalga.
Tikmēr eiropas cilvēciņu mušī jebkuru kurš pat iedomājas par turbanizētu 1.6/2.0L dīzeli...😂😂😂 Smieklīgi...