iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Krokodils 08.10.2025 9:15

Konuss rakstīja:

Konuss rakstīja:

Tesla Model X: aizmugures plaukta nomaiņa vienā pusē (ieskaitot detaļu) + eļļas maiņa abos motoros (reduktoros) = 400 EUR

Jāpiebilst, ka konkrētais auto ir ar 300 tūkstošu nobraukumu. Meistars teica, ka baterijas stāvoklis labāks, nekā daudziem auto ar 150 tūkstošu nobraukumu. To saista ar to, ka pārsvarā auto lādēts mājās, savukārt regulāra uzlāde ātrajās uzlādes stacijās viņu pieredzē būtiski samazina baterijas stāvokli. 

Es domaju ka šeit svarīgākais ir parezas lādesanas principi un paradumi. Jo vairak spraudelēsi un arī jo 'ātrāk' pumpēsi, jo ātrāk beigsies, šī EV vissvarīgaka lieta- bača. Kuru pilnīga nomaiņa nav rentabla.

 

Piemērs iz dzīves:

Man google pixel 9pro ir jau gadu, battery health ir 100%, 165 lādēšanas cikli. Tikmēr tīneidžerim ir iphone 15 iegādats pirms 6mēn, battery health rāda 98% un cikli 180 jo nemitīgi sprauž iekšā ārā, vajag vai nevajag. Redz ka bača 70% un sprauž pie lādetāja... Un tā vislaik. 

 Es vel pēc gada mierīgi vēl izdzīvošu dienu ar 100% uzlādi, tīneidžerim gan jau ka vajadzēs staipīt līdz power banku...  

 

Li-ion bateriju degredācija ir uz palikšanu, jo haotiskāk un 'fiksāk' lādē jo ātrāka tā būs un PUNKTS! 

 

Pamatā jau lietotu EV tirgus jau tādspats kā ICE, viss ir atkarīgs kāds ir bijis/-uši iepriekšējais/-ie saimnieks/-i.

 

 Ja sūdains tad nopērkot savā īpasumā, servisā varēsi grūst normalu piķi.

 Ja labs, tad brauksi, bēdu nezinot.

Krokodils 03.10.2025 14:43

eidis rakstīja:

darklight rakstīja:

Ākstība tas viss. Man ir nokomplektēts dators no lietotām daļām ar proci un mātesplati, kas pirms 10 gadiem bija Hi-End. Attiecīgi vēl šodien tas verķis ir jaudīgāks par lielāko daļu tikko ražoto budžeta hlamu. Windows 11 nav paredzēts - tad ko - mest man viņu ārā? Neskatoties uz to, ka strādā ideāli?

Nesen sainstalēju vienu neatbilstoši w10 uz 11. To samērā vienkārši var izveikt ar Rufus uz flaškas izveidojot w11 ISO imidžu -  visas hardware pārbaudes procesā tiek aplasītas

 

Sainstalēt var, bet cik ilgi ies? 

 

Varbūt šis ir kāds koorperāciju ''joks'' kā tādas gnīdas ka tu, piedabūt pirkt jaunus datorus, jo tomēr w11 4 gadus jau pastāv(pēc ierastā scenārija nu jau gandrīz 50% dzīves ilgums būs pagājis, jo konkretā izlaiduma windows, parasti 10 gadus tiek 'atbalstīts' privātajā segmentā), bet tā īsti neviens w11 nelieto jo sēž uz veciem dzelžiem, ko oficiali neatbalsta.

 

 Ķip atstāj šīs w11 sētas durvis vaļā, bet oficiāli izliekas par beigtām zivīm it kā nezinot, ka cilveki pa tām lien iekšā....

 

Tad pēc kāda gada palaidīs vnk kādu lielo feature updeitu ar kādu re-check un HOPS! Liels logs, kuru nevari aizvākt, ka w11 neitiek atbalstīts uz tava HW! Un ko tad?

 

Varbūt pat ar 'updeitu' pat nošifrēs failus, ķip gribi atgūt un turpinat lietot?

 Sign in microsoft kontā, kur jānopērk īpašā w11 licence priekš dzelžiem, kam nav supporta uz gadu 'tikai' pa 99.99€ 😅

 

Pie visas spiegu telemerijas, viņi ļoti labi redz kurš lien pa sētas durvīm, kas pa oficialajam.

 

Jā to VIŅI VAR darīt, nospiežot 'i accept' ko nelasīji - visas tiesības, t.sk arī uz failiem ir MICROSOFTAM!

 Tev kā ietotajam ir tikai operētajsistēmas windows lietošanas/izmantošanas tiesības!😉

Krokodils 27.06.2025 12:44

Tas jau ir tas sabiedrības krējums, kas labāk nopirks alkoholu un pielies mūli, nevis nopirks autiņam jaunu kvalitatīvu aķīti vai samainīs degv. filtru. (par pārejo auto apkopi nerunāsim...)

 Tur jau dīzeļauto nebūs pie vainas.

 

Ar vairakiem dīzeļiem savā mūžā ziemas periodā esmu mierīgi bez stresa ar pirmo piesķīlies -25'c un pat -28'c salā, pat kad auto stavējis ārā 2 vai 3 dienas tāda konstantā salā.

 

Tā kā viss ir auto īpašnieka prioritātēs - vai tajos aukstajos rītos skraidīt, kā ap.īzies ar vadiem rokā, lai nekavētu darbu vai nē. 🙃

 

Par -35'c vai -40'c scenarijiem, kur bendzīns patiesi būtu parāks, jo brauktu, kamēr dīzeļi stavētu ar sasalušam bakām pat ar maz ziemas piedevu, nerunaju.

 Tādi klimatiskie apstākļi mums nav un nebūs, ka butu jabaidas.

Līdz -25'c mierīgi visiem dīzeļiem būtu jābrauc, pārejais jau atkarīgs no auto īpašnieka.

Krokodils 27.06.2025 8:20

Vispar interesanti palasīt 08/10 gadu, ka Latvijā vēl bija pārsvarā bendzīndzinēju piekritēju, kuru tendence bija norēkt tos taupīgos dīzelistus(un viņu itkā dārgos servisus)

 

15gadi vēlāk paši gan jau ka ripo ar dīzeli jo ikdienā mazāks patēriņš un draudzīgāka cena uz tablo 🙃 Un visticamāk ka šobrīd no.irš EV jo kaut kur tā dzīves neapmierinātības negācija jaizliek. 

Krokodils 26.06.2025 8:34

Tiem kam interesē. Ja grib var jau arī to niknāko jaudinieku pirkt, varbūt stradās vēl labāk.

Zemāk links, nav jau grūti padalīties🙃 Jo tie kas īrē uz dienas 'īri' prasa 20-30€/dienā.

 

Tiesa pirku pa 34,99€ bija kkāda atlaide + free shipping

 

eur.vevor.com/ozone-generator-c_10367/vevor-ozone-generator-24000mg-h-ozone-machine-odor-remover-with-0-120min-timer-p_010406991746

Krokodils 25.06.2025 11:12

Informācijai.

 

Iegādāts ozonators 24000mg/h, jo tā lētak ne kā 'īrēt' un nevajag braukt pāri pus rīgai, to korķiem, stresot atdot...

 

30min cikls uzlikts, tad 1h visas durvis vaļā, tad izņemts salona filtrs, 20min cikls uzlikts ar ieslēgtu auto un max ventilatoru recirkulāciju, tad 1h izvēdināts un velreiz uzlikts 30min cikls bez auto ieslēgšanas.

 

Ielikts jauns ogļu salona filtrs varu teikt, ka autiņā smaku vairs nav. Palīdzēja 👍

 

 

Krokodils 20.06.2025 11:32

No 3 autiņiem kas ir bijusi pesonīgi īpasumā, 8gv, 6gv un 3gv pirkuma brīdī, ar visiem braukts vismaz 5 gadus un nevienam nēesmu gribējis tā teikt pakārties no servisa tāmes. Tas kas bija nepieciešams, viss ir bijis menedžējams. Pārdodu talāk ne jau lai iesmērētu, bet gan gribot ko jaunāku/savādaku. Cik esmu skatījies vienmer nākamajam īpasniekam nākama skate arī ir nullīte bijusi...

 

Tā sakrita, ka visi 3 'main' autiņi bijuši ar ķēdi un lielākā servisa maksa sķeit bijušas ķēdes kompl. maiņas. (sasniedzot 200-250tūkst km nobraukumu.)

 Tā kā ar šiem auto braucu krietni virs 200tūkst auto odometrā 😉 Nē neesmu taksis. Patīk ceļot ar auto.

 

 Ta ikdienā jau ikdienišķas lietas, jauns vasaras vai ziemas riepu kompl, bukses, bremzes, pa kādam gultnim, rievsiksna un to rullīši... Jeb tas kas ikdienā 'ripo un dilst' un kaut kad būs jāmaina...

  Servisā daži simti gadā, skate logā ar 0 un brauc tālāk. Nezinu no kurienes tādas bailes par servisiem mūsdienīgam auto. Ja pats rumbulā pērc pasvaigāku auto pec gada skaitļa, īstenībā tītenis un pilns ar zemūdens akmeņiem, tad pēctam nevajag čīkstēt ka mūsdienu auto esot sūū....

 

Tiesa braucu ar normāliem autiņiem, nevis vācu būves pārinženierijas gemojoriem. 🙂 Tur laikam viss ir daudz sarežģītāk(un dārgāk) uzturēt ja gribi nullīti skatē arī pēc ražotāja garantijas perioda.

 

Lab viss, pietiek. Vairs nepļūtīs te tālāk šo sarunu.

 

Līgo Līgo🏝️

Krokodils 19.06.2025 8:42

Nesaredzu tavu kritiku par riepu cenām, tās vnk ir abnormāli dārgas palikušas, nekāda sakara ar jaunu vai vecu auto modeli.

Ja otram autiņam, pirms 5gadiem 195/65R15 krutāko vasaras dunlop brendinieci pirku pa 35€/gab, respektīvi ar visu 4gab montāzu ierakstījos 160€ ta tagad ar visu montāžu jāreiķina 300€ jo vasaras brendinieces maksā 60€+ un pati montāža ar 2x dārgāka kļuvusi.

Ķīniešu koka tupeles kas tikai ripo, nepērku, man ir svarīga mana drošība uz ceļa.

 

P.S. Nesen pazīstamais 2002g golf 4 ielika 1200€ lai varētu iziet šogad skati un turpināt braukt, protams dārgākais metināšanas, krāsošanas darbi + šis tas atkal servī... vēl pirms gada atceros ka teica ielika 400€ pirms skates un teica ka nu  tagad esot ''sataisīts'' un varēšot braukt ilgi, mhm... 😀 jautajums, kas tur ir lēts ja skatās uz modeļa vidējo cenu un vecumu?

Veci autiņi plīst ne mazāk, dēļ sava vecuma. Nu runāju ja ikdienā brauc, nobraucot 20tūkst+ km gadā. Nevis turi garažā un 1x nedeļā piešķil. 

Krokodils 19.06.2025 8:41

msh rakstīja:

" Tad no pārlieku bagatā maisījuma ko iesķūnē ECU lai šauj un būtu jaudas pieaugums" - šauj? Tev laikam nav sajēgas par motoru darbību. Dīzelis nespēj šaut. Bet čipots dīzelis kūp tad, ja tas ir saregulēts priekš jaudas. Redzi, degmaisījuma treknums kas optimāls jaudai ir vienāds gan benzīnniekam gan dīzelim, bet dīzelis sāk kūpēt stipri pirms tāda treknuma. Beigu beigās tas novienādojas uz to, ka tie kas brauc ar čipsotiem un kūpošiem dīzeļiem ir dzimumlocekļi kam pajāt par apkārtējajiem, un tam nav PILNĪGI nekāda sakara ar izmešu klasi - tava dranduļeta nākamais īpašnieks mierīgi  varēs uztaisīt DPF off/EGR off un sačipsot "viss uz max" un kūpēs tāpat kā kāds C4 2.5 TDI pēc tā paša. 

Āpsi, es runaju par bendzīna smirduļiem, kuri smird ne mazak jo viss tehniski ir nolaists... Un otrs pamācies, pats kā strāda ICE dzinēji. Bez pareizas degvielas maisījuma iešprices nekas nenotiks nevienam. Čipšķūnējot palielina šo iešprices daudzumu visā apgriezienu diapazonā, tādejādi iegūstot lielāku jaudu. Bet pišot visu parejo....

 

Attopies, nav vairs 60-70tie kur toč nebija kam lūst! Kopš 80tajiem un jau 90to gadu autiņiem ir daudz dārgu mezglu, kurus ja pienāk laiks mainīt, tad.... Nerunājot par elektroniku kas sava vecuma dēļ čakarējas un rada mistiskas problēmas. Protams atkarīgs no auto aprīkojuma. 

 

Salīdzinājuma bildītes īpasi tev, ka arī 90to gadu autiņos ir pietiekami daduz sistēmu, kas čakarē pratu un nav lēti salabot.

Krokodils 18.06.2025 12:52

Bradypus rakstīja:

EV jūsmiņi tak ar slavē milzīgos zirgus un iespaidīgo uzrāvienu. Un kad tiek braukt, tad velkas kā nosprāguši. 

+1

 2 no 3 reizēm, ka jabrauc ir aiz kāda EV(parasti tešļas vai kāds jauns iX džips) tas pie zaļās luksoforu gaismas uzņem ātrumu tā ka knapi pieskaras pedalim un velkas tā kā bačā būtu pēdejā sula, bet vel jātiek līdz mājam kur varēs ieštepselēt. 🤣

Krokodils 17.06.2025 13:51

Pa lielam viss ir gribēšanā un vēlmē.

 

 Ja katru nedeļu var atļauties iegādaties tabakas un alkohola sadaļu 50, 100€ vai vairāk vērtībā lai apsistos, tad noteikti varētu arī atļauties nebraukt ar 20+gv auto.😜

 

 Nesaku ka tagad jāskrien visiem uz dīleri, bet lietots 8-10gv auto un to apkope, parastajam vidusmēra iedzīvotājam ir pilnībā sasneidzams Latvijā. 

 

 BET ērtāk tak dzīvot savā pasaulītē, braukt ar šrotiem(kurus starpcitu ievelk no centrāleiropas miskastes jo pie mums ir pieprasījums) čīkstēt un vainot 'valsti' pie tā ka it kā nevarot atļauties ne ko labāku.

 

 Nevis paskatīties uz sevi, saviem ieradumiem, savu finanšu pratību utml.

 

Pie mums diemžēl, kamēr nepielieto kārtīgus sodus, cilvēki nemainīs savus pieradumus. 

Tā tas ir visās jomās, diemzēl joprojam prātiņos esam tumsonības laikos kur rādam ar pirkstu uz citiem, bet sevi nemainam.

Krokodils 17.06.2025 11:15

Neticēsi, bet tas viss notiek Rīga/pierīgā. Pamēgini Rīgas korķī pastavēt aiz kāda A4B4 vai B5 pasāta, pilna Rīga ar tādām 95-05g miskastēm, kam uz pakaļas rakstīts 1.8T vai 2.0 + vecie dīzelisti kam dūms griežas stāvot...

 Bendžas smirdoņu tev salonā ievelk tādu, ka super duper salona ogļu filtrs nepalīdz.

 Ir jāstāv 3m no smirdekļa, bet tad kāds vienmēr ielien, jo domā ka vieta atstāta tiesi viņam(bet es neiebilstu) 🤣

 

Īpasumā kopā ir bijuši 3 dīzeļi, ar visiem īpašuma ir nobraukts 80tūkst+ km, kad tika pārdoti viens bija 15gv, otrs 12gv, problēmu nebija. Šobrīd ir 6gv 'EURO6' dīzeļ SUV īpasumā treso gadu, personīgi nobraucis esmu 50tūkstosus km, pulkstenī jau 220tūsktoši, lielu problēmu nav.

 Servisā tik tādas ejošās detaļas pa 3 gadiem (siksna, rullīši, jaunas riepas, pāris bukses, bremžu diski un kluči utml) nez no kurienes tāds mīts, ka padzīvojušu 2 vai 3 golfu būs lētak uzturēt ne kā jaunu 8 golfu?

 Protams lētak būs nopirkt, bet vai uzturēt? Runāju par '0' jeb perfektu tehnisko stāvokli. Nevis divnieciņu karaļu lāpīšanu...

 

 Nez... nevienam dīzelim dzīvē neesmu mainījis kvēpu filtru, visi paši kad vajag smuki attīrās-izdeg un brauc tālāk.

 Nezinu kapēc domā, ka šī lieta ik pēc dažiem gadiem būtu jāmaina.

 

 Nu drošivien ja abas roaks kreisās, neko autiņam nelabo, stumdies tik pa rīgas korķiem, tad vēl uzmet super čipšķūningu(jo razotnē tak visi esot l.hi kas neko nejēdz, sķūnētājs Koļa zinot labāk!)

 

 Tad no pārlieku bagatā maisījuma ko iesķūnē ECU lai šauj un būtu jaudas pieaugums, viss konstanti aizdi.- ja vien konstanti nespied...  moš tāda scenārijā, gan jau ka drošvien DPF ir bieds. 😁

Krokodils 16.06.2025 14:40

Es drīzak gribētu lai beidz beidzot visus dīzeļus likt vienā maisā un kauninat un uzreiz aplikt ar papildus nodokļiem, jo redz esi nopircis 2022gada dīzeļmotora auto.

 

Ir tak starpība vai brauc ar 2022gada 'Euro 6' dīzeli kam nobraukums tur 60tūkst vai 2010gada 'Euro 4' vai vel vecāku, kas nobraucis 300tūkstošus un vairāk, viss motora darbibā izdilis... Nerunājot par to vai to laiku 'ekologija' vispār tur vēl ir....

Nu ta attiecīgi arī likt maksāt šiem VECAJIEM dīzelistiem, kuri ir tie kas smird un kas rada piesārņojumu. Ne jau Euro6, kam viss ir vietā!

 

Uzskatu, ka vajadzētu

GAN DĪZELIM, GAN BENDZĪNAM(JĀ veci bendzīni arī rada ne mazāku piesārņojumu un braucot aiz tiem, smird ne mazāk!)

 

Euro 1-2 = 800€/gada papildus nodoklis

Euro 3-4 = 600€gadā

Euro 5= 400€/gadā

Protams padomāt par tiem, kas patiesi nevar atļauties jaunu auto(maznodrošinātie ar ofic. statusu, vai Invalīdu grupas.)

 Šīs personas varētu gluži, kā šobrīd pieteikties uz nodokļu atvieglojumu, kur VIENAM auto varētu pieteikt un nebūtu jamaksā. Tā kā pēksņi visi nebūtu uz papīra invalīdi.... Tie kas gribēs šmaukties, tapat jau brauc ar tur svaigu lielitrāžas SUV, bet logā ir invalīda apliecība, tapēc stāv invalīdu vietās nekur nemaksajot par stāvvietām + ir nodokļu un OCTA atvieglojumi 😉

 

UN VISS! Nē bļ... Nopērku pilnība jaunu euro6 ICE auto, bet nodokļos iebāž taja pat maisā it kā brauktu ar vecu 20gv. šrotu, kam dūmi tik griežas.

Krokodils 04.06.2025 15:37

Viss vienkārsi kamēr dzinējs darbojas 'cold' režīmā un tu sāc braukt, dators vnk nepareizi sareiķina nepieciešamo iemidzināsanas degvielas apjomu, kas starpcitu nemitīgi mainās atkarībā no dzinēja un āra temperatūras ka arī gaisa blīvuma, ko taspats dators redz pēc atgāzu 'gala' mērijumiem, tādejādi pārsniedz normas un izmet čeku ar konkrēto kļūdu.

 

 Tātad vaina vispirms meklējama kāda no entajiem demitu sensoru kas to visu čeko, tikai tad fizisko gala detaļu.

 

 Vai arī būt kā jau minēja varbūt kāds iepriekš 'sētas čipotavā' sačipojis vai pat izgriezis DPF, kaut kas pareizi kompja apmuļķošanā vairs nenostradā/nepareizi smidzina un tagad met problēmu.

 Vajag uzzināt vai dpf vispār ir, piespiedu reģenerāciju audī sķiet ka varēja aktivizet tikai caur pietiekamu gudru kompi.

 

Visticamāk ka čeks ir orandžs(tatad informatīvs) par nepareizu darbību kādā pietiekami lielā mezglā, bet braukt var un ignorēt nevajadzētu.

 Protams ja ilglaicīgi izdomāsi neredzēt un nelabot bet tikai brauksi, ta pienāks brīdis, ka čeks būs sarkans un tas jau parāda, ka ir kāda 'katastrofāla' kļūda un ka nekavējoties auto jāpstādina malā.

Krokodils 04.06.2025 11:39

Par šādu kodu  nepareizu degmaisījumu sagatavošanu, prātīgāk būtu sākt ar lētako - MAF sensoru nomainīt, ja problēma neatrisinās, tad lambdu, bet ja joprojām tad indžektori, var mēģinat tos skalot, bet nu tas tāds perekupu variants ne uz ilgu, ja gribi ar auto braukt, bet jauns kompl+darbs, ojj...

Mainīsi pa vienam, ta ta arī pa vienam turpmak varēsi braukt līdz nākamajam check un ikreiz pa darbu maksāt....

 

Ja joprojam, tad varbūt degvielas filtrs(ticami mainīts?) degvielas sūknis... Varbūt iepriekš kāda grāvju zupa lieta iekšā un viss aizkakāts sietā/filtros un varbūt pat sūkņa darbībā...

 

Visā visumā esi sveicināts dārgajā audi/bmw vācu būvē ar visiem to pārinženierijas gemorojiem, kur 'servisnieki' par to ir tikai laimīgi jo piķis viņiem tik ripo 🤣 un tu tik grūd iekšā ja gribi lai viss strādātu bez erroriem.

 

Vai esi kā vairākums vācu piekriteju Latvijā, brauc ar pilnu pakaļu erroriem/checku, skatē ik gadu tik salabo iedotos 2 un kaifo par ''vācu kvalitāti''

Krokodils 28.05.2025 14:49

Strādajot Rīgā, man 'antenas iela' ir tā teikt pa ceļam.

 

 Tad nu pēdejos gadus viss ir samaksāts civilizēti iepriekš, braucu tā lai uz 7:30 esmu tur, nospiežu appā tehniskā apskate, ievadu auto nr. un uzreiz aplikācija saka varu braukt ieksā teritorijā uz dīzeļpārbaudi, iekšā rindu nav- tieku uzreiz vai esmu nākamais, ~7:50 esmu ārā ar jauno skati un braucu uz darbu, 8-8:10 esmu darbā, kā parasti baigi neko nekavējot!

 

Ne pilnā kapacitatē bet Antenas ielā, 1-2 dīzeļ un kādi 2-3 TA boksi ir jau vaļā no 7:30! 😉

 

Nesaprotu tos cilvēkus kas 7:40 jau ir gatavi stāvēt dzīvajā rindā pie kases, jo kases atveras tik no oficialā darba laika 8:00

 

Tikai lai samaksātu par skati un nodokli visdrīzāk ar to pašu plastikāta kartes palīdzību.... 🤣 Un tad tie ir tie kas pēctam beztabū sūdzās par rindām, ka jākavē darbs u.t.t.

 

Ja tas viss notiek, pa dienu vai vakarā, ka tur visi boksi pilni, tad nevaru iedomāties kā pieraksta sistēma var strādāt ta lai tu nekavētu. Vienīg moš ir kādi spec boksi uz pierakstu un tā, bet nu cilvēki jau arī nebrauc uz tiem vārtiem uz kuriem saka, jo tur 5masīnas priekšā bet aizbrauc uz citiem kur 1 auto ir.... Nu un tapēc jau arī sistēma nestrādā.

 

Personīgi ja neesi savos vartos tad nepieņemtu un sūtītu uz konkretajiem vartiem. Tā šos 'gudrīšus' kas domā ka viņu laiks svarīgāks par pārejo laiku parmācītu.

 

Pēdējās 2 pieredzes ar pierakstu ārpus rīgas - pirmo reiz 2ned, otro reiz 3ned iepriekš pieteikts laiks, problēmu nebij, cikos bija pieteikts, tikos arī tiku.

 

 Pārējie(domaju ka dzīva rinda) stāv un gaida, jo atbraucu ~10min pirms, uzspiežu ka esmu, tieku iekšā savā laikā, izeju skati- paskatos un vēl konkrētās mašīnas stāv parkingā pirms, tatad acīmredzot gaida vnk 'dzīvajā rindā' uzaicinājumu.

Krokodils 28.05.2025 13:06

Nezinu, ka strādā pieraksts Rīgā antenas ielā- izklausas ka drīzak nestrādā jo pārāk liels dzīvās rindas automasīnu skaits. Nekad neesmu mēginājis Rīgā uz konkrētu laiku pierakstīties, liekas bezjēdzīgi.

 

Uzskatu ka 'Rīgā' būtu nepieciesama vēlviena tāda paša izmēra stacija kaut kur Juglā pieņemsim.

 Savadāk visa Rīga ar tās 600tūkst iedzīvotajiem + apkārtejiem gāžas uz vienu pārbaudes staciju.

 Un lūk rezultats ka neko vairak par 'dzīvo rindu' fiziski nevar nodrosināt.

 

Bet ārpus Rīgas pieraksts strādā smuki un bez problēmām.

 

Pieraksties konkrētā datumā teiksim uz 12:00, atbrauc uz 11:50, esi TA parkinga laukumiņā, aplikācijā nospied ka esi(tāpat atrak par 10min tev neļaus ieregistrēties ja esi uz konkrētu laiku), iedod tev nr. un 12:00 aplikācija saka ka var braukt uz x vārtiem, virs vārtiem arī būs tavs nr.

 

 Un JĀ visās apskates stacijās pirms iebraukšanas stavlaukumā ir kameras kas nolasa nr. zīmi, kamēr nav nolasīta aplikācijā neļauj pieteikties rindā uz TA. (Uz maksajumiem vari pieteikties būdams mājā, bet ne uz apskati.)

 

Šajās vietās, tie kas ir rindas kārtībā, stāv un gaida, ka iedegsies viņu izdotais rindas kārtībā nummuriņš un var braukt. Var gaidīt 5min.. 20min.. var gaidīt 1h pirms tiec. Atkarīgs, kā paveicas no noslogojuma.

 

Bet katrā stundā ir atstāti kaut kādi laiki kur nevar pieteikties tas lai varētu arī apkalpot šo dzīvo rindu.

Krokodils 26.05.2025 10:12

Pagaidām palieku pie scenārija, ka izīrētu uz vienu dienu 'Ozonatoru' tas ir tas ko vēlējos, cik skatos 20-30€/diennakts. Tīri pamēģināt.

 

Tad ja nelīdzēs skatīšos ķīm. tīrītavas virzienā.

 

Nav jau tā smaka tāda ka acis asarotu, vnk pēc auto pastāvēsanas, nepatīkams tas gaiss salonā, tikko kā iesēdies un ja kāds draugs/paziņa jāved tad vienmēr jāskaidrojas par smacelīti ka iekāp. Pabraucot, izvēdinās un nejūt...

 

Sūdu wunderbaumus un pārejos neizmantoju, neesmu piekritējs to karājošo ķimikāliju elpošanai.

Krokodils 23.05.2025 16:12

p.s. ka smaka parādijās bija auduma paklāji, domāju varbūt tie pie vainas, zin kā kaut kur iekāpts kādā ''peļķē'' un tieši iekāpts auto.

 

 Bet arī ar ziemas-gumijas kas vel autiņā stāv, šogad viss ir atsācies. 😒

Krokodils 23.05.2025 15:54

Nopirku auto, pirmo gadu smakas nebija. Biju paņemis nomā pats karcher ķīm aparātu, samazgāju viss bija fine.

 

Piefiksēju, ka sāka 'smirdēt' pagājušovasar uz otro pusi(otraja gadā). Kaut kā iztiku jo atnākot rudenim un ziemai(aukstajam periodam) vairs nesmirdēja, tagad atkal paliek siltāks un atsāka smakot salonā.

 Pašam kaķu nav, redzejis ka kāds būtu ielīdis arī neesmu.

 

Motoram apakšā un sānos ir standarta plastmasas panna, pēc idejas ielīst baigi nevar(pa taisno apmīzt ar nē.)

 Kapots attaisīts arī viss izskatīts jo sakuma pagajusogad ar domāj ka moš kāds tur guļ un pūst... Bet nē.

 

Pēdejais salona filtrs(rudens otrajā pusē) mainīts uz 'Valeo protect max' kam papildus oglei ir vēl antifungicīdais filtrs. (dzeltens)

 

Noteces caurumi ir tīri. Plastmasas apšuvums ar bija atskrūvets un noņemts tur arī salona gaiss ienāk, viss iztīrīts no gružiem un izmazgāts...

 

Kondiška pūš braši, tā kā tukša nav. Pagriežot gan aukstu gan karstu esmu degunu pielicis pie visiem vent. caurumiem masīnā no kurienes pūš, nesmird tas ienakošais gaiss, kas liek domāt ka problēma nenāk 'no āras' bet kaut kur ir iekšā uzšpricēts.

Visus sēdekļus arī esmu apostījis smaku vieta nav, bet salonā smako!

 

Logūdens tikko izpūsts ir pēdejais ziemas -15, un ieliets ir vasaras 'bubble gum'

 

Paklājiņi gumijas.

 

Tapēc mekleju padomu, jo aizvest un random kantori, samaksāt 150..180€ par pilnu tīrīšanu kur tapat smaka atgriezīsies līdz ar pirmo iesmaržināto smaržiņu pazušanu, negribas.  Moš kādam ir kādi zināmi čaļi/pieredze kas tam pieiet normāli, nevis ātri iziet cauri un piķi paņem.

Krokodils 03.05.2025 23:05

TIKAI uz treilera. Sava gaitā nedrīkst.

Krokodils 28.04.2025 14:05

Nu... Kasē samaksā pvn daļu/akcīzes nodokli, kas iet valstij, bet kāpec maksā un uzturi kaut kādus ārvalstu kretīnus???

 

Tā pati tava loģika.

Krokodils 28.04.2025 13:54

Jo mobilly ta pat kā cityparks, europarks un pārejie parki IR PRIVATA TREŠO PUŠU APMAKSAS PLATFORMA. Kas pelna no katras transakcijas, atkarībā no noslēgtā līguma....

 

Ta nu izdevīgak protams, ka katram vnk ir uztaisīt savu apmaksas platformu, kuru pats pārvalda, nevis dod komisijas naudu citiem.

 

Interesanti vai tu citiem vadītajiem, dod savu auto izmantošanai?

 Nē? KĀPĒC?????

Krokodils 28.04.2025 13:42

Kāpēc atbalsti citus ārvalstu? Pieņemsim Cirkle K arī nav Latvijas uzņēmums...

 Tad kāpēc samaksā par degvielas uzpildi? Tak ielej bākā, brauc prom un met mīksto paradu piedzinājiem, kad tie uzrodas! Jo Latvijai ne silts ne auksts no tā ka izmanto šī uzņēmuma pakalpojumus, jo tā nauda aizplūst ārvalstu investoru afērām un kabatu pildīšanai! 

Krokodils 28.04.2025 13:28

Santīmi jau nav kopš 2014 gada 1 Janvāra.  Nezinu kuros aparātos, tu gribi samaksāt santīmos.

 

Europarkam ir aplikācija, ieej samaksā. Nemāki/negribi maksāt? Brauc ar sabiedrisko! Nevis ņerksti savu interpretāciju. Vai meklē citu pakalpojumu laukumus.

 

Par stāvvietu laukuma stāvokli jau tev ir pašam europarkam jāsūta, nevis jāraud publiski... Būs pietiekami daduz sūdzību katru dienu, tad gan jau ko sāks risināt!

 

 LR Satversmē vai pašvaldību noteikumos NAV rakstīts, ka pie valsts iestadem-slimnīcām jābūt ir perfekti nobruģētam( un vēl velams izklāts sarkanais paklājs, kur tev šveicers atver durvis...

 🙃 Velreiz atkartosos, nepatīk stāvlaukuma bedres - brauc uz slimnīcu ar sabiedrisko! 

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti