eidis rakstīja:
darklight rakstīja:
Ākstība tas viss. Man ir nokomplektēts dators no lietotām daļām ar proci un mātesplati, kas pirms 10 gadiem bija Hi-End. Attiecīgi vēl šodien tas verķis ir jaudīgāks par lielāko daļu tikko ražoto budžeta hlamu. Windows 11 nav paredzēts - tad ko - mest man viņu ārā? Neskatoties uz to, ka strādā ideāli?
Nesen sainstalēju vienu neatbilstoši w10 uz 11. To samērā vienkārši var izveikt ar Rufus uz flaškas izveidojot w11 ISO imidžu - visas hardware pārbaudes procesā tiek aplasītas
Sainstalēt var, bet cik ilgi ies?
Varbūt šis ir kāds koorperāciju ''joks'' kā tādas gnīdas ka tu, piedabūt pirkt jaunus datorus, jo tomēr w11 4 gadus jau pastāv(pēc ierastā scenārija nu jau gandrīz 50% dzīves ilgums būs pagājis, jo konkretā izlaiduma windows, parasti 10 gadus tiek 'atbalstīts' privātajā segmentā), bet tā īsti neviens w11 nelieto jo sēž uz veciem dzelžiem, ko oficiali neatbalsta.
Ķip atstāj šīs w11 sētas durvis vaļā, bet oficiāli izliekas par beigtām zivīm it kā nezinot, ka cilveki pa tām lien iekšā....
Tad pēc kāda gada palaidīs vnk kādu lielo feature updeitu ar kādu re-check un HOPS! Liels logs, kuru nevari aizvākt, ka w11 neitiek atbalstīts uz tava HW! Un ko tad?
Varbūt pat ar 'updeitu' pat nošifrēs failus, ķip gribi atgūt un turpinat lietot?
Sign in microsoft kontā, kur jānopērk īpašā w11 licence priekš dzelžiem, kam nav supporta uz gadu 'tikai' pa 99.99€ 😅
Pie visas spiegu telemerijas, viņi ļoti labi redz kurš lien pa sētas durvīm, kas pa oficialajam.
Jā to VIŅI VAR darīt, nospiežot 'i accept' ko nelasīji - visas tiesības, t.sk arī uz failiem ir MICROSOFTAM!
Tev kā ietotajam ir tikai operētajsistēmas windows lietošanas/izmantošanas tiesības!😉
























Konuss rakstīja:
Konuss rakstīja:
Tesla Model X: aizmugures plaukta nomaiņa vienā pusē (ieskaitot detaļu) + eļļas maiņa abos motoros (reduktoros) = 400 EUR
Jāpiebilst, ka konkrētais auto ir ar 300 tūkstošu nobraukumu. Meistars teica, ka baterijas stāvoklis labāks, nekā daudziem auto ar 150 tūkstošu nobraukumu. To saista ar to, ka pārsvarā auto lādēts mājās, savukārt regulāra uzlāde ātrajās uzlādes stacijās viņu pieredzē būtiski samazina baterijas stāvokli.
Es domaju ka šeit svarīgākais ir parezas lādesanas principi un paradumi. Jo vairak spraudelēsi un arī jo 'ātrāk' pumpēsi, jo ātrāk beigsies, šī EV vissvarīgaka lieta- bača. Kuru pilnīga nomaiņa nav rentabla.
Piemērs iz dzīves:
Man google pixel 9pro ir jau gadu, battery health ir 100%, 165 lādēšanas cikli. Tikmēr tīneidžerim ir iphone 15 iegādats pirms 6mēn, battery health rāda 98% un cikli 180 jo nemitīgi sprauž iekšā ārā, vajag vai nevajag. Redz ka bača 70% un sprauž pie lādetāja... Un tā vislaik.
Es vel pēc gada mierīgi vēl izdzīvošu dienu ar 100% uzlādi, tīneidžerim gan jau ka vajadzēs staipīt līdz power banku...
Li-ion bateriju degredācija ir uz palikšanu, jo haotiskāk un 'fiksāk' lādē jo ātrāka tā būs un PUNKTS!
Pamatā jau lietotu EV tirgus jau tādspats kā ICE, viss ir atkarīgs kāds ir bijis/-uši iepriekšējais/-ie saimnieks/-i.
Ja sūdains tad nopērkot savā īpasumā, servisā varēsi grūst normalu piķi.
Ja labs, tad brauksi, bēdu nezinot.