Forši, berzē rokas valsts mantzinis, nāks nāks vēl tomēr klāt akcīzes naudiņas!
Kad vēl saliksim minimālā ātruma ierobežojumus, būs jau pavisam karsti!
Forši, berzē rokas valsts mantzinis, nāks nāks vēl tomēr klāt akcīzes naudiņas!
Kad vēl saliksim minimālā ātruma ierobežojumus, būs jau pavisam karsti!
Jau uz 07. gada C4 slotas ne pa jokam maksāja, kad izlēmu tādas 14.gadā nopirkt Itālijā!
Draugu ģimene piešķīra izbraukāt uz
Tomatis metodes nodarbībām (bez kādas maksas) C4 ar visu maksas ceļu transponderi un tad nu vienīgi pa kluso šiem vismaz jaunas slotas un pilnu benzīna tvertni atstāju...
Man gan kāreiz IV Golf bija tas auto, kuram vajadzēja jaunu visu kondicionēšanas sistēmu jau 11 gadīgam, nevis Galantam vai Scenic vai Clio! ?
Pozitīvais stāstā vien tas, ka varēju eksperimentēt ar jaunās riepas augstumu.
130/60 vietā ideāli būtu 120/80, bet nebija pieejama, tāpēc 130/70 R13.
Ko tas deva? Pilnīgi neko slodzes apstākļos ( pretvējš, kalns) un tomēr +3km/h pa vējam vai no kalniņa. Ja biezāka satiksme, tad mazliet rauj līdzi un tad ripo beidzot ar tiem 50 pēc gps.
Šitāds joks gan nebija ierēķināts !
Jauna riepa izmaksāja 35; +vēl 8.- montāža. Tas viss tik dēļ vienas skrūves, kura, protams, trāpīja tieši rievā. Autoriepu pēc tādas skrūves salāpu vēsā mierā ar diegu, bet moto riepu neņēmās salabot pat riepu serviss. Noturējās 2 mēnešus tā riepa pēc manas labošanas un tad viss. Radās iespaids, ka vajadzēja labāk atstāt ar pielāgotu skrūvi, jo diegs neturas.
Nav vairs vēlme ko komentēt, neko garu vairs nerakstu, jo apstiprinot visbiežāk parāda slaveno 520-to!
Varētu kāds labdaris ar detektoru savākt skrūves, naglas u.c. dzelzīšus, kuri ik pa brīdim caurdur riepas!?
Kādas markas un modeļa tad Fanam tās ziemas riepas ar šitādu rites pretestību?
Man Goodyear UG9 ziemai un Sava Perfecta vasarai neuzrāda nekādu patēriņa starpību, nu vismaz no 0° līdz 10°C!
Darbavietu arī vari ieteikt?
Kamēr nav servisa meistara mācekļi savām rokām tikuši klāt šādam Passat-am nu kaut vai agregātsiksnas un zobeni mainīt...
Varbūt dīleris īsteno "ražotāja labās gribēšanas nomaiņu" šai detaļai?
Jā, kopā ar bloku!
Varbūt var vnk. ignorēt to adblue? Ļaudis saka, ka sensora bojāeja MB ir ikdiena! Nelīdz ne "continental", ne "made in germany". Varbūt vācu eBay lētāk piedāvā?
Pieredzējušu gāzes servisu darbinieku aptauja liecināja, ka gāze jāzaudē neekoloģiskā veidā! Esot jāmaina balons ar visu multivārstu. Visbeidzot "heinrihsgāze" darbinieks ieminējās, ka tomēr varot to ventili pašu skatīt, ja jau uzstāju. Padomāju, ka tad jau pats varu to izdarīt.
Ventilis izrādījās izjaucams. 2 blīvītes maksāja 30 centus (hansaflex). Noslēgblīvi nevarot pasūtīt vai izgatavot, tā tāda konusveida 6 līdz 11 mm. Nu neko, piepucēju tai pašai spurgalas, vēl noslēgs galējas vajadzības gad.! Tātad, ko teiksiet, kā lai profilaktiski maina tās ventiļa blīvītes? Balons taču jāiztukšo. Labi, ka nebija daudz gāzes man tajā...
To, ka būs kaut kādas ziepes, jutu griežot ciet toroidālā gāzes balona multivārsta mehānisko ventili. Lāgā negribēja noslēgt sistēmu. Tā kā priekšā bija motora galvas izplūdes vārstu maiņa, tad uz laiku atliku šo bēdu malā! Motora remonts izrādījās veiksmīgs( vairumu darbu veicu paša spēkiem), izmaksāja tā ap 250. Līdz ar to pienāca svinīgais brīdis to ventili atvērt. Kas arī izdevās viegli, tikai redz, gāze traki šņākdama traucās laukā gar ventiļa asi...
Viens gana gudrs, bet nu divatā vēl viedāki!
Pēc remonta viss atkal labi. Motora vērā ņemamu sadilumu citos elementos nekonstatēju. Vaina visticamāk ir 4.paaudzes gāzes iekārtas iestatījumos. Acīmredzot, vismaz augsto apgriezienu un slodzes apstākļos.
Tātad arī Volvo benzīnnieku iesaku meklēt negazificētu!
Manuprāt ļoti slikti izskatās reste, pat man, kurš ikdienā pacieš renault dizainu un tehniku!
Ļaudis varbūt arī pieradīs, tas gan.
Versija K9K 724 2008 260tkm; kvēlsveces protams ka jaunas; sprauslām divām mainīti vārstiņi; nesen (255tk) sadomāju regulēt vārstu atstarpes un nomainīt sadaleni, glāzes. Rezultāts tāds neviennozīmīgs: motors palika atsaucīgāks pedālim, attīsta visus paredzētos 63 kw, bet arī tāds trokšņaināks(īpaši auksts) un pieauga apetīte par aptuveni 8%, pie tam nu jau pie nelieliem apgr./ātruma, t.i. savukārt no 110 km/h gan tērē tikpat cik agrāk! Labāk nebūtu aizticis. Tā kā iesaku šo dci pie 340 tkm vairs jau braukt līdz galam, sāksi, ko labot, tāpat tas būs kapitālais rem., lai būtu kāds reāls efekts!
Jā, jā, benzīna motoram jau nekas nav jālabo! Tikai vienā brīdī dēļ izdeguša izplūdes vārsta cel vien nost cilindru galvu un remontē... Tas gan manā gadījumā attiecas uz RClio 1,15l 16vārstu motoru jau pie 175tk (tas pats kuram autostrong sola 300tk nobraukumu).
Pamēri cik sekundes tad reāli aizņem 0-100 ieskrējiens tai fabia ar 1.4 16v?
Doma jau Tev pareiza, vien jāprecizē, ka vienīgā strādājošā metode ir tā, kas realizēta dīzeļu filtros, t.i. apakšā ūdens noliešana! Tā kā vieglajos auto bākai nekā tamlīdzīga nav, tad atliek vien turēt pilnu bāku vai arī atsūknēt visu degvielu, nostādināt, virskārtu saliet atpakaļ...
Diez kāds ir ierīkojis bākai krānu un izgājis TA?
Vai mēdz būt info noplūde Baltā?
Pēdējo reizi pirms pirkšanas pārbaudu vēlreiz: Compensa no 30 nometusi uz 18.
Man jo izdevīgāk!
Octa uz 9 mēnešiem - 26 eu(Balta). No apdrošinātāju viedokļa ar mopēdu (bm6) esmu bīstamāks nekā ar auto.
(Pankūciņa), notestēju es vienu lietotu astramobīli svētdienas dienā!
Pašā Krasta ielā dragreisoju ar kādu Cadillac. Tas nekas, ka apautas vien Antares20 R14 ziemenes, kaunā nepaliku 3 krustus pēc kārtas. Vien ceturtajā kāds štrunta hibrīds tika priekšā . Tas dēļ ļurīgās kārbas slēgšanās, mana vaina, nevarēju pirmo atrast tā uzreiz. Nu, ļogās tā virsbūve, jā, ko var daudz gribēt no 97.gada! Motors rūc kā tikko no salona vrumm, vrumm. 190 k un visi cilindri līgani nes. Kārba negrasās pat gaudot, pusasis nekratās.73 kw 1.6. Braucu jau tikai nomazgāt. Nu tie putni, nu ko viņi tādu saēdušies?
Ar kāru aci palūkojos uz ziemenēm, ka varētu paskrūvēt. Vēl nav īstais laiks, bet labi, ka atgādinājāt, man tak ar divas vasarenes jāuzmet ziemā krāsotiem diskiem, kamēr nav rindas!
Var jau salīdzināt cik viegli grozās tā stūre (uz vietas) neiedarbinātam motoram un iedarbinātam. Ja vienādi, tad viss skaidrs. Dažiem motoriem vēl otra atsevišķa siksna piedzen ģeneratoru, tad pat var atslēgt pastūzi, zaudējot vien kondicionieri. Dāmai gan varētu būt nekomfortabli parkot šādu auto šaurā stāvvietā...