NATO go home.
Lietuvieši dumpojas pie NATO bāzes
Jā, tieši tā - Volvo var turēt dziļos laukos, kur narkomāni neiemaldās. T/c, daudzstāvu māju stāvvietas viņi cītīgi uzmana vai nav kāds Volvo iemaldījies
Kopumā neko sliktu neesmu dzirdējis par to 2.2 dīzeli, bet visiem KIA/Hyundai kas ir 4x4 jāvaktē tā pilnpiedziņa. Viņiem ir nosliece šlicēm rūsēt un tad kādā momentā apraut. Tas ir tu paliec bez tās pakaļas piedziņas un labot nav lēti.
Nu, tas jau bija gaidāms. Ja jau cilvēkam ir kkas iekritis acīs, tad būs grūti pielauzt kko citu iegādāties.
Te bija viena dāmīte, kas bija noskatījusi Hyundai i20 un sīku aprakstu izlikusi ko viņai vajag no mašīnas Ieteica te dažādus modeļus, Suzuki teicās esot OK alternatīva, bet tā pat nopirka to lietoto i20. Patīk un viss, ej tu izdari kko.
Jautājums par servisiem Rīgā! gan ir garām. Es saprotu, ka Valmierā nav tādu un tādu autiņu dīleri un Janka tik ņemās tik ar traktortehniku. Rīgā gan tu atradīsi visu.
Nu, šitādu ieteikumu tik nedraugam var ieteikt.
Tak te vakar topikā Bradijs jau izraklamēja līdzīga izmēra vāģi - Mitsubishi Outlander Phev
Bet nu visticamāk viņam acīs ir iekritis tas Sorento un kko citu jau būs grūti piedāvāt.
Pēc apraksta jau viņam arī nav nekādi uzdevumi.
Viņam nav jāizvadā zemnieku produkcija uz tirgu un katru dienu jābrauc pa meža ceļiem.
Mazda izdomājusi uzlekt Eiropas politiķiem
WALA rakstīja: Es netaisos Šlesera gara darbus pat apspriest, kur nu vēl skatīties, man pašam pietiek novērošanas spēju, pieredzes šur un tur strādājot un kritiskās domāšanas. ;)
Ja tu domā ka LV eksistē kaut viens bizness kurš strādātu tikai vietējā tirgū un bez "biznesa noslēpumiem" (kas atklājot publikai liktu tai diezgan pamatīgi šūmēties) tad man prieks par tavu optimismu ...un ja runāt tieši par Šleseru tad garantēju, ka daudz intersantāk būtu uzzināt to daļu kuru viņš zina, bet nevienam nestāsta ;)
P.S.nosauc kādu faktu, varam pacilāt ja vēlies ;)
Es tik gribu teikt, ka šeit mēs varam redzēt demokrātijas efektivitāti. Šlesis ir tēmā un zina par ko runā, atšķirībā no tava Gobzja. Ja tev ir Tet televīzija tad tu vari noskatīties to raidījumu atkārtojumā un oponēt Šleseram.Tur bija 4 aktuāli jautājumi un viena veca uzsildīt zupa par to digitālo TV.
Tāds jau ir radīts, tik LV vēl netirgojas
Atbildot Brady
"Nu ko tu muldi. Outlander PHEV var lādēt, var nelādēt un nekādas kārbas tur vispār nav. Ir viens primitīvs reduktors ar sajūgu, kas nodrošina tiešu motora pieslēgšanu tikai vienā specifiskā režīmā - uz bāņa, ātrumā, kurā elektropiedziņa strauji zaudē efektivitāti"
Itkā jau tu pareizā virzienā roc, jo Mitsu un Nissan ir partneri, tehnoloģijas līdzīgas. Jautājums tik bija - nosaukt 10 gadus atpakaļ strādājošu tehnoloģiju, kā Nisana edrive.
Nissan jau sen uzlabo savus hibrīdus un es pieļauju, ka tā kārba ir aprovēta jau priekš Japānas tirgus modeļiem un uz Infiniti. Mitsubishi vislaik brauca ar to CVT kārbu un tikai 2020.gadā uzstādīja tāvis minēto 1roba automātu. Tomēr kā pats atbildēji arī tā, visticamāk, ir cita veida, jo paredz pieslēgt riteņus no dzinēja. Lai arī uz vienas bāzes būvēti Outlander performance ir sliktāka par Xtrail, kkas jau tur ir savādāks. Tāpēc nevajag melot
!P. S. Būtībā jau nav svarīgi kura labākā, galvenais ir tikt vaļā no CVT ko daudzi uzskata par šo ražotāju klupšanas akmeni.
eden-boites.com/blog/en/reparer-la-boite-de-vitesses-mitsubishi-outlander-echange-standard/
Kādu papildus funkciju?
Nu kā nav? Nissan nav jālādē un uz outlander vēl joprojām stāv vecā Nisana CVT kārba. Tāda agrāk bija visos Nissanos un viņa nebija diez ko laba.
Mitsubishi lielākais akcionārs ir Nissan. Protams, ka viņi dalās tehnoloģijām.
Tā nu gan nav globālā revolūcija. Tā ir nodeva modei.
Tas start stop tak parādījās daudziem autoražotājiem. Man liekas kādi 10 gadi atpakaļ katrā otrajā mašīnā bāza iekšā to start stop, tik izpildījumi bij dažādi.
Tas tā pat kā tagad visur ir emergency breaking drošībai vai visi kā apsēsti sāk tās radiatoru restes palielināt. Tāda mode.
650 rakstīja: Gan jau kondicioniera sistēma ir tukša un tās saturs ir pazudis kāda cauruma dēļ.Braukājot ar tukšu, nākamais kandidāts ir pats kondicioniera sūknis.
Vienkārši uzpildīt cauru ir ddm,un pats tu tur reāli neko ne"pārbaudīsi".Ja pie kādiem ledusskapju lohiem pildīt bez hermētiskuma pārbaudes,samaksāsi vnk pa tukšo.Ja pēc visiem kanoniem ar pilnu apkopi un iespējamo sūkņa remontu- samaksāsi kosmosu.Visādi slikti..Bet pašam atliek vienīgi uz dullo pabakstīt on/off vai eco režīmu.
Nav tik traki. Arī pamanīju, ka nedaudz vairāk svīst logi un vasarā nefiga nedzesē. Biju pie oficiāļa pārbaudīt sistēmu,, nomainīju kkādu figņu(vairs neatceros ko). Uzpildīja, braucu tālāk. Nekas tur traks nemaksāja, man liekas kkādi 150 eiriķi
OK. Viņiem jau arī tā vecā ātrumkārba izpelnījās kritiku. Tie viņu vecie hibrīdi bija lēni un diezgan daudz tērēja degvielu. Arī par remontiem sūdzējās, ka agri vai vēlu sāk gļučīt un kas tur jāmaina.
Tāpēc es saku, ka tā nav globāla, bet mini revolūcija.
Agrāk Xtrail nevarēja iebraukt 10 sekundēs un parasts 2.5 motors rija 12l uz simta. Visi parketnieki degvielas ekonomijas nolūkos pārgāja uz pieslēdzamo 4x4 piedziņu. Tagad Xtrail patērē 6.3l/100, 7.4 sekundes līdz simtam un starta uzrāviens kā EV. Nav vairs tūļīgā CVT kārba un ir atgriezies pilnvērtīgs 4x4.
Tu baudi visas EV ērtības un tev viņš nav jālādē. Tāpēc nav saprotams kāpēc te bāž iekšā Plug in hibrīdus. Cilvēki kuri dzīvo daudzstāvu mājās, vai reģionos kur nav uzlādes tīkla, ir šī autiņa potenciālie pircēji.
Bradijam atkal visi melo. Cik gan slikti cilvēki te salasījušies. Iauto kolektīvam jādomā ko darīt ar meļiem
Es redzu ka tu apspried tēmu pēc principa - nečital no osuždaju. Tiko arī Panorāmā Šlesis deva virsū par finanšu sfēru. Bet kurš tad cits atmaskots tos korumpantus, ja neviens no lielākajiem korumpantiem? Es kkā tevi nemanu to darot
Nu, nosauc man pāris modeļus, kas 10 gadus atpakaļ tika ražots masveidā, ne kkādām gonkām.
Kāpēc tu man stāsti par neaktuālu jautājumu, ko es jau minēju iepriekš?
Es tev saku, ka Šlesis daudz labāk māk atmaskot korumpantus nekā Gobzis.
Pag, pag kas tad tagad ir? Vai tad tagad viņš nenes nozīmīgu pienesumu politikā?
Tur tik viens jautājums bija par to digitālo tiesas procesu, bet viss pārējais par aktuālām šodienas tēmām. Vai tad tu gribi labāk savu Gobzi tur redzēt?
Noskatījos Šlesi Tv24, 16.30
Ļoti pārliecinoši nodeva i par autobusu pārvadājumiem, gan par bankām, Fuktuku. Labi rok zem korumpantiem.
Jaunajiem Nissan nav nekādas kārbas, kas varētu kko gļučīt. Tas principā ir elektriskais autiņš ar benzīna dzinēju. Dzinējs gan nekādos paātrinājums nepiedalās un visu dara elektromotori, tāpēc arī nav vajadzīga kārba un tāpēc ir tas uzrāviens ar ko raksturīgi EV. Izklausās savādi, bet maza revolūcija hibrīdos.
Visticamāk tie bija amerikāņu tanki, Bradleji. Viņi neiet uz Ukrainu, bet pirms tam tika pieņemts lēmums nosūtīt uz Suvalku koridoru papildus ASV daļas. Taka viņi bāzēsies Polijā un Lietuvā un krāvās ārā viņi Gdiņā un Holandē.
Britu Čelendžeri tiek solīti pēc Lieldienām, bet tie amerikāņu Ābrami tika iedoti skata pēc un ieradīsies tik gada beigās.
Ir jau tāda vēl lieta kā ekipāžu apmācība un šobrīd pirmie Ukr mācekļi ieradušies britos.
Jā te arī manīti aicinājumi, ka vajag tak protestēt pret NATO tankiem. Koordinēta akcija, vienīgi baigi nedabiski izklausās.