da lai viš atsipās ar saviem drbergiem...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
da lai viš atsipās ar saviem drbergiem...
Klasika kaut kādiem dižprēmijuma nobrauktiem līdz kliņķim aužiem ar n reizes pārlīmētiem stikla gabaliem?
Nehermētisks.
Lietus sensors ir pusvadītājs, kurš maina savu elektrisko pretestību atkarībā no gaismas intensitātes. Nu, pieņemsim uz brīdi, ka tas palika nehermētisks, un tāpēc deva nekorektu info vadības blokam. Tad stiklam vietā , kur atrodas sensors, vajadzētu būt
mitram no iekšpuses. Bija?
Tad vajadzētu nekorekti darboties logu tīrītāju slotiņām. Bija?
Un kāds sakars ar bremzēm?
ZZZZ rakstīja: Jau te kādreiz rakstīju. Gadījums no dzīves A6 reti reizēm bloķējās bremzes un auto nekust. Dīleri mainīja bpedāļa slēdzi, restartēja utt uc. Rezultātā zviedrijā ziemā atkal stop. Pavilkt loģiski nevar. Evakuātors, servis, maiņas auto. Zviedri samaina jaunu akumulātoru noresetē un verdikts. Švaks aķis bijis
Nu izmaksas neskaitam. Loģiski nekas netiek atrisināts, auto brauc...Kad LV pēc laika atkal stop...Rezultātā vaina banāli vienkārša, lietus sensors stiklā ir palicis nehermētisks, dod nepareizu signālu blokam kas savukārt domā ka ir slapjas bremzes un automātiskā bremžu pažāvēšanas funkcija tā sabremzē, ka nevar pabraukt vispār.
kaut kas no fantastikas?
Lietus sensors ir tīra optika AIZ stikla, salona pusē - kā var izmirkt?
Kāds sakars ar bremzēm?
imzz rakstīja: Pie kompja, ja vispār, slēdz pārbaudes beigās. Vispirms lampas, tad atgāzes, tad bremzes, tad ļodzeklis, un beigās varbūt kompis. Nevis otrādi.
tad varbūt kā kurā apskates stacijā. manu pieslēdza reizē ar atgāzu mērīšanu, uzreiz sākumā. laikam.
Tā nav mistērija. Tas ir padilis motors.
WALA rakstīja: Ehh cilvēk, ne jau visi brauc "tikai turp un atpakaļ" ... daži brauc "pa ceļam" uz jūru ar "nelielu" līkumu, un tālāk uz jebkuru vietu Vidzemē ... Vilciens un nereti sabiedriskais mums kursē "Rīga ==> Turp" un "Turp ==> Rīga" ....
pilsonis kolēģis te raksta par Saulkrastiem, nevis par kaut kādu pa ceļam, ar līkumiņu, utt.
Tad ko, ja pusrīgai reizē ienāk prātā doties uz Saulkrastiem, uzreiz jāmetas būvēt ceļš ar x+1 joslām, lai kundziņi var vienlaicīgi jūriņā iemērkt kājiņas?
vajadzēja ar vilcienu braukt
Bradypus rakstīja: www.tvnet.lv/8052112/video-sekojot-automasinai-rezekne-pamatigi-tiek-sadauzita-policijas-netrafareta-skoda
Kas tā tāda sekošana/izsekošana? Kāds var paskaidrot šādu mentu izpausmi? Pēc manas izpratnes adekvāts policists nekavējoties ieslēgtu bākugunis, apturētu pārkāpēju un novērstu pārkāpuma turpināšanu.
Tev ka tikai pakasīties! No raksta galiņa ne sūda nevar izsecināt!
Es taču neiešu tev gadiem atpakaļ pētīt, ko kad un kāpēc tu vienkārši ignorē. Stum tikai savu sūdu a:la dzeltenā prese vai propagandu a'la Prager U. Kad tev iedod dajebkuru saiti ar info, tu vai nu ignorē, vai nosauc par meliem. Viss.
Bradypus rakstīja: Precizēšu jautājumu - parādi man to aprēķinu, kur tavi EV "litri" ietver balansēšanas risinājumu un izmaksas.
Kas meklē, tas atrod.
Nu tad veic un aprēķini. Kad es tev parādu saites un resursus, kur jau ir aprēķināts, tu sāc skaldīt matus.
Bradypus rakstīja: Jā, tikai. Jo tu jau piesauci benzīnvedēja vestos litrus, pa tiešo tos salīdzinot ar pēdējā soļa elektrības jaudu un negribot rēķināt pilnu ciklu.
Atkal jau skaldi matus...
Bradypus rakstīja: Protams, ka pa apli... Jo tad, kad tos piegādes zudumus jārēķina, tad jau konkrētos ciparos izrādās, ka benzīnvedēja degvielas pašpatēriņš pret pārvesto kravu nekādi nav mērāms pat ar kārtu salīdzināmos procentos attiecībā pret zudumiem pārvades līnijās. Tapēc jūsmiņi nekad nerēķina.
Var jau visādi to naudu tērēt. Ja Tu brauc vidējā tūdaliņa vidējos divdesmt tūkst km gadā, Tava sebringa vidējie 10 litri uz simta Tev izmaksā divus tādus sebringus. Labi, pusotru, ja vēl sipies ar gāzi.
tikai benzīnvedējs? Pumpēšana, vešana, destilēšana, atkal vešana, jaukšana, vēl vešana, glabāšana, vēlreiz pumpēšana.
Noskaties šito
www.youtube.com/watch?v=EVJkq4iu7bk&t=167s&ab_channel=DWPlanetA
Cik % no elektrības LV iegūst TEC, cik no HES?
Naftas nogāde no ieguves vietas līdz benzīna bākai ir bez zudumiem, ko?
Atkal jau 'diskusija' iet pa apli.
velc gaismā!
Zinātnieki strādā pie visa kā.
Bet nakas saknē nevar būt lētāks, kā pasmelt no zemes naftu 'par velti' - vai pasmelt no saules gaismu - arī par velti!
Cik ir efektivitāte elektromotoram?
EV pirmo mēģinājumu izkonkurēja pa zemi tekoša nafta + slikti akumulatori, ne jau elektromotora efektivitāte!
cik džouli jeb vati slēpjas litrā degvielas?
Bradypus rakstīja: Var teikt, ka interesants skats uz to, vai tiešām ICE ir tikai naftinieku lobēta afēra:
neko tur neredzēju par un ap afēru. Tikai to, ka tas '5 ciklu motors' ir investoru apčakarēšanas haips. Zero. Zilch. Nada. Kā prezentētājs teica.
neskatoties uz neko, patēriņš, pārvēršot degvielas litros, reti kuram pārsniedz 2 litri uz 100 km
imzz rakstīja: Izrādās EV ekonomiskākais braukšanas ātrums esot 20-60 km stundā. Ja ICE ekonomiskais ātrums ir mazākais, kāds iespējams pie augstākā pārnesuma, pie kura motors darbojas stabili un parasti nav mazāks par 70 km/st , tad EV šāda ierobežojuma minimālā ātruma virzienā nav.
kā kuram, tāpat kā iekšdedzes! Aerodinamiskākam - lielāks ātrums, ķieģelīgam - mazāks.
abet jūs visi pamēģiniet pierādīt, ka paši eksistējat.