Tucker goddamned Carlson served very well as a microphone stand for the crazy maniac who for two hours rambled about how he loves to kill Ukrainians.”
Viskodoligak pateica Al Jazeera
Tucker goddamned Carlson served very well as a microphone stand for the crazy maniac who for two hours rambled about how he loves to kill Ukrainians.”
Viskodoligak pateica Al Jazeera
Tev pēc būtības ir atbildēts 101 reizi
Turpini vien atgremot naftas un gāzes industrijas sponsorētā PragerU gudrības, un júsmot par Putina fana Takera apšaubāmajiem jociņiem
Bradypus rakstīja: Jā, tieši tā. Tu izteici savas domas, ka izmeši ir mērķis. Kas attiecīgi nozīmē, ka atsakies atzīt, ka mērķis ir vara un izmeši ir līdzeklis tās iegūšanai, jo domā savādāk.
1) aizej paelpo to izmešu propogandu kādā kalkutā vai bamako
2) elektro auto pat ja elektrība nāk ir 100% no fosilajiem resursiem ir lielāks lietderīobas koeficients, BET no fosilajoem nāk tikai daļa (un aizvien mazāka daļa) no pieejamās elektrības tīklā
3) stumjot savu propogandu tu atkal un atkal apliecini, ka esi vai nu maigi sakot neinformēts, vai kā nebūt politiski vai ekonomiski angažēts, lai šādu sviestu stumtu
esmu jau izteicies, ka izskatās, ka tu esi pie iauto ieangažēts trollis - iespējams, ka citos interneta resursos zem cita segvārdeļa tu stum tieši tādu pašu melu un puspatiesību propogandu
tu par mani? Es pats esmu bomzis, man nav noteiktas dzīvesvietas, jeb, ir divas. Un parādu - nav.
ir vai nav AES nenosaka to, cik bija patēriņš!
Skaidrs, ka dalbajobi tie tur tajā videō. Kaut ko muld, no sērijas viena tante teica. Latvijā tagad esot divas, ja ne trīs reizes mazāks elektrības patēriņš, kā padumjajos laikos, tā viņi tur gvelza. Pāris minūtes internetā - un - 1960. gadā patēriņš bija 1733 gwh, 1985. gadā patēriņš 9451 gwh, pagājšgad - 7106 gwh.
Man nav un diez vai jelkad būs laiks stundu(!) klausīties kaut kādu runājošo galvu vāvuļošanas - it īpaši, ka. visticamāk, to domu 98ja tur maz ir kāda doma) var pavēstīt vienā - divās rindkopās!
Viņi protestē pret to, ka īsti nav par ko protestēt?
Uz Islandi ir prāmis.
www.visiticeland.com/article/ferry-to-iceland
Uz prāmja NAV ko darīt. Prāmis = tūrista slazds vulgaris.
Tāpēc tie 'ekologi' arī uzrodas, lai notestētu valsts varas un sabiedrības spēju pretoties visādiem hibrīda apdraudējumiem
nevar atbildēt pēc būtības uz kaut ko idiotisku, kā smejies, viens muļķis var uzdot vairāk jautājumu, kā 100 gudrie - atbildēt
Es jau teiktu vienkārši - iedomīgs cilvēks. Manuprāt tieša tulkojuma tādam terminam nav. Dažādas valodas = dažādi koncepti.
vispār jau 'entitled person' vislabāk tu vari ieraudzīt spogulī!
Entitled people interpret any constructive feedback as a personal attack. They refuse to accept the universal truth that there's always room for growth. They believe that they can do no wrong, which makes them hypersensitive to any suggestion that their work could use improvement.
Kā tad. Murgi! Visur un vienmēr ir bijuši cilvēki, kas domā, ka tie ir imperatora tuvi stāvošie.
Un ir bijuši vienmēr ar visu neapmierinātie. .
Mēnesis un 2000 km ar 2020. gada Kia Soul EV. Salonā vietas pietiek visiem pieciem, grabažnieks pamazs, bet pietiekošs ikdienai, gaita patīkami līgana, mīksta uz bedrēm, piekare ergonomiska. Panelis - kā jau panelis, lielu planšeti, gan skārienjūtīgu, gan visādām pogām pārbagātu, Android Auto strādā ļoti labi, harmaņkadrona skaņu sistēma pārāk laba manām ausīm. Auto pasmags savam izmēram, baterija vien 400 kg, laikam, 64 kwh ietilpīga. NObraukt var ap 300 km, neesmu mēģinājis, lielākais bija 220 dienā, un vēl rādīja 90 km atlikumā, ja uz 100 km mēra, tad 20 - 25 kwh/100 km, jeb naudas izteiksmē, dīzelis ar 6 litru patēriņu uz 2000 km man būtu izmaksājis ap 200 eiro, elektrība - cik, ap 50?
Mjā, eļļas maiņai nu jau vajag speciālu aprīkojumu. Laiki pienākuši, zinies.
core rakstīja:
GB12 rakstīja: Priekš elektroauto tas ir lēti. Lētāk var nopirkt tikai zapiņu Dacia Spring. Turklāt, ja ņem privātpersona, nāk vēl 4500 euro valsts atbalsts, plus šādā gadījumā obligātā dīlera atlaide 1200 euro, sanāk pie 19000... C4 par to naudu nesanāk ne pa kam.
m.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/ami/pxlep.html
Nē, šis ir vēl lētāks 😂 bet ja nopietni, jā, varbūt lēti priekš elektroauto, bet tēma sākās ar to, ka daži apgalvoja, ka tagad maksājot vienādi ar iekšdedzes auto.
Nu C4 ir sākot no 23000, dāvanā vēl degviela 2000 vērtībā, tad sanāk 21000, jā, 2000 dārgāk, bet tā jau ir mašīna klasi augstāka, kurā var sasēdināt ģimeni. Gribēju salīdzināt ar parastu C3, bet saprotu tādu vairs nav, tāpēc paņēmu C4. C3 noteikti jau būtu stipri lētāks. Un papētīju to e-C3, maza kaste uz riteņiem, bez bagažnieka, maksimālais ātrums 135km/h, nobraukums līdz 300.
Un ja es pirktu jaunu mašīnu, ņemtu uz firmu, tad jau pat C4 sanāk stipri lētāks.
Un tagad aprēķini kādu 5 - 8 gadu periodā ar visām degvielas un apkopju izmaksām.
iciks rakstīja:
topinamburs rakstīja:
Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto.
Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.
Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.
Lai būtu. Atrodi man, lūdzu, kādu tāda tipa praktisku mašīnu kā elektro-universāli. Tā lai var ielikt ģimeni un vēl bagāžniekā mantiņas.
Cenu pats saproti, tai jābūt līdzīgai benzīnniekam/dīzelim.
MG5, no kādiem 27 tūkstošiem, laikam.
Universāļu parasto ir maz. Nezinu teikt, kāpēc. Pieprasījuma trūkst?
Bradypus rakstīja: Cerība ir muļķa mierinājums. Kad tirgos, tad varēsi runāt par izdevīgumu. Pagaidām tie maksā tieši tik, cik maksā. Un nav loģiska pamata cenas samazinājumam.
Mini benzīna ir tikpat cik mini elektriskais. Un tas ir tikai sākums
Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto.
Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.
Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.
anonimikis rakstīja: Eiropā šis konkrētais aizliegums, visticamāk, tiks vai nu atcelts vai ievērojami modificēts. Un to jau ir sapratuši atsevišķi politiķi. Konkrētais aizliegums nerisina problēmu, jo atstāj dažādas iespējas tā apiešanai.
Tā ka šis droši vien transformēsies uz daudz konkrētākām prasībām, ar kādiem transportlīdzekļiem drīkst pārvietoties pa ielām residental areas un gājēju blīvas zonas - pilsētu centri, atpūtas zonas, utml.. Kā rezultātā iekšdedzes dzinēja transports nebūs aizliegts iegādāties un lietot, bet tam būs ļoti stingri ierobežojumi pilsētās.
tieši tā, un, papildināts ar to, ka dažādi nodokļu režīmi dažādām degvielām, un hey presto, visādi tukšpļūtītāji varēs bļaustīties, ka ļaunā EPSRS uzspiež nesamērīgi dārgo zaļo kursu!
Priecājušies būtu, ka taim nu ir iespēja "apkāst sistēmu", uzlādējot mašīnu par baltu velti no saviem paneļiem, vai arī vismaz bez akcīzes nodokļa, ja no rozetes!
Bradypus rakstīja: Precīzi. Un ko dara revolucionārs pūlis? Pēc vadoņu pavēles ar aklu naidu apkaro "tautas ienaidniekus". Paņem konkrēti Ļeņinu - ar Rotšildu finansējumu izkāva mazos uzņēmējus, sauktus par buržujiem, nostiprinot koncentrētas lielvaras pozīcijas pār pūli.
beidz pīties pretrunās. Ne jau 'pūlis' veica Ļeņina revolūciju - pūlis apātiski noskatījās.
Nosacītais pūlis jau bija veicis februāra revolūciju, gāzis cara varau, un mēģināja šā tā ieviest kaut ko demokrātiskāku. Ļeņins bija vāciešu mēģinājums hibrīdkarā![]()
Bradypus rakstīja: Bez un. Derīga tikai un vienīgi konkrētam auto modelim.
un? Mana atbilde bija uz tavu komentāru, ka baterija ir integrēta virsbūvē! Integrēts - tāds, ka nevar izņemt bez destruktīvas iejaukšanās!
imzz rakstīja: Der. Bet domāju, ka pretruna sākas jau apstāklī, ka BEV grib sacensties ar ICE nobraucamajā attālumā.
Ja arī mazajā segmentā BEV varētu būt dabai draudzīgs, tad lielajā noteikti tāds nav. Vai ir dabai draudzīga 700 kg un vairāk smaga baterija ?
BEV vairāk piemērots kā pilsētas auto, un vairumam pilsētnieku, ja būtu ērtas uzlādes iespējas, 100 km nobraucamā distance ar vienu uzlādi pilnīgi pietiktu.
Vēl vajadzētu paredzēt iespēju pirkt lielākus auto tikai ar daļēju bateriju ( piem. 33%, 66%, 100% ) un attiecīgi lētākus. Un iespēju šo bateriju papildināt ar nākamo, ja ir vēlme un iespējas.
Nav tik vienkārši kā izklausās. Papildus akku prasa citu lādētāju, citu akku siltuma kontroles sistēmu, citu piekari galu galā, jo akku sver padaudz.