iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
topinamburs 13.01.2024 5:49

msh rakstīja: Šodien gadījās atrauties sodiņu. Aizbraucu uz Liepāju, pārbraucu pāri Jaunajam tiltam, pie Depo nogriezos pa kreisi, pārbraucu pāri Zemnieku ielai un nometis golfu vienā kabatā, aizgāju uz gabaliņu tālāk esošo veikalu. Atnācu atpakaļ, iedarbināju, apgriezos lai brauktu uz Depo, ieskrienos, priekšā dzeltenais, nah, pie sarkanā nebraukšu pāri, apstājos, stāvu - pa zemnieķeni atbrauc musaru buss, nogriežas pa labi, iestumjas ar pakaļu pirmajā Depo stāvvietas iebrauktuvē - sāku braukt, griežos iekšā, hujaks, iedegas disene, attaisu logu, "apstājies tur tālāk" - apstājos, atnāk musars, paprasa dokumentus; "vai zināt kāpēc apstādināju?" - "nav ne jausmas" - "nebija ieslēgti lukturi" - atnāk pēc brīža, hujaks, paprasa uzrakstīt epastu; ieballēja 40 eiras - musars, jauns ambālis, pēc toņa spriežot jutās kaut ko labu izdarījis. Tā nu tas notiek muļķu, piedošanu, lohu zemē - kā Ainārs Kadišs ļoti precīzi uzrakstīja - solis pa labi, solis pa kreisi - sodīs - un vienīgais kas ikdienu padara ciešamu ir drāzēju ierobežotais skaits, un vienas daļas cilvēcība vai nevēlēšanās čakarēties dēļ sīkumiem.

Par ko pretenzijas? Par to, ka aizmirsi lukturus ieslēgt?

topinamburs 05.01.2024 5:43

msh rakstīja: Tā, sēdies divi. Es par šito neko neminēju, jo TĀ NAV JĀBŪT - tā ligzda ir piemuhļīta. Mašīnām ar centrālās elektrības bloku kas darbina lukturus, tajā skaitā B6/B7, piekabes āķa ligzdu jādarbina savam, atsevišķam vadības blokam - kāds ir izpildījies un piemudrījis to ligzdu paralēli lukturiem - C5 tas būtu normāli, B6 nē.

kāpēc divi? Ja kāds pirms lietotāja ir šito darbiņu izveicis - tad tikai pieci, ja pats atrada un šaizi novērsa. 

PN - pats reiz, aiz to, ka nebija ātrumā citas bezizejas, bet piekabi kabināt vajadzēja - piemuhļīju pa taisno pie lampām tādam modelim, kur tas nebija paredzēts. Piekabe bija aprīkota ar lediem, un tas nekādu problēmu neradīja. Kādus piecus gadus...

topinamburs 04.01.2024 8:14

Linkaits solīja nezciktur tās šosejas, uz visām pusēm! Apvedceļu nupat atslogoja, ar Ķekavas posmu un Rīgas t s Austrumu maģistrāli. 

Bet - vai atceries Slāvu apli pirms tilta būves? Bija sastrēgumi, un tagad arī ir. Jaunu joslu un ceļu un priekšrocību izbūve automašīnām tikai rada vietu vēl automašīnām. 

Es uzskatu, ka esošais ceļu tīkls ir jāpilnveido, izskaužot dažādus melnos punktus, bet dārgus infrastruktūras projektus vajag uzmanīgi...

topinamburs 02.01.2024 20:01

Neba visiem muguras traumas ir vienādas! Vienam vieglāk ir nosēsties zemāk, citam - grūti nokniebt sūdu!

topinamburs 28.12.2023 6:25

Japānā gandrīz visi vieglie auto ir ar benzīna motoru. Un ļoti daudzi hibrīds, vai ar start/stop sistēmu. Un ziniet, kas ir forši? Kā kā gājējiem gaidot zaļo gaismu ir KLUSUMS un tīt(āk)s gaiss

topinamburs 27.12.2023 1:42

Esmu Japānā šobrīd. Daudz vecu cilvēku. Brauc ar ļoti mazām mašīnām. Kei-kāriem. Tiek iekšā. Un tiek ārā.

Ar lieliem džipiem brauc tipi un tipenes, kam uz pieres rakstīts " daudz jaunas naudas".

PN. Vēl vairāk vecu cilvēku brauc ar sabtransu.

topinamburs 24.12.2023 10:18

Lai atcerētos, kādu auto paņēmu no citybee, jāskatās aplikācijā. Visi viņi tie jaunie ir tik vienādi.

topinamburs 15.12.2023 2:38

Tur tam igaunim ir laimējies megalohatronā

topinamburs 15.12.2023 2:36

Sodus vajag padarīt nevis bargus, bet neizbēgamus. Katru satiksmes autobusu vajag apkarinat ar kamerām priekšā un pakaļā. Viss. Neviens vairs nebūs drošs kad var un kad nevar skriet.

topinamburs 14.12.2023 9:26

Nu, tad jau neko. Lēksim bedrē visi.

topinamburs 14.12.2023 4:53

WALA rakstīja: Gribēju likt pie transporta un ekoloģijas, bet izskatās ka šis būs piemērotāks tēmturis:

www.visualcapitalist.com/global-co2-emissions-through-time-1950-2022/

Kur tu saskati lohotronu? Ja cits driš vairāk, tad tu arī vari?

topinamburs 08.12.2023 19:42

ar varu mutē tādus neliks, un līzingu tādiem nepaņemsi, tādi ir jāmeklē. 

Bet vai vajag? Tapata, paies 5 gadi, un būs rūsas čupa ar nosiptiem amortizatoriem, ja mašīnu vajag ikdienas braucieniem, tad vislētāk un vislabāk ir pašreizējais širpotrebs. Tas, ka ar labu atceramies 90. gadu vāģus, nenozīmē, ka tie tikpat labi būs pēc mūsdienu mērauklas!

topinamburs 08.12.2023 17:26

kādus 'tādus'?

Teici, ka gribi jaunu dīzeli, es paskatījos piemēram mobile.de, tur pilns ar jauniem dīzeļiem, kādo 20 000 gab no kā izvēlēties!

Gribi jaunu 90. gadu auto, vai? 

Arī tādus var atrast.

topinamburs 08.12.2023 16:25

sarkasmu jau nesaproti, laikam tiešām esi spambots

topinamburs 08.12.2023 16:24

opelis, pežo, reno, volksvĀĢIS, fords, škoda, fiatc - visiem ir kāds dīzels pieejams, paskaties mobile.de un pērc nost, ja interesē. 

Es pa tam lāgam braukšu ar pašražotu elektrību, un divus - trīs simtus mēnesī netērēšu degvielai.

topinamburs 05.12.2023 22:36

Bradypus rakstīja: Vari jau turpināt ar kārtējiem personiskajiem epitetiem, bet tas būtību nemaina. Kvalitatīvu motora vai kārbas kapremontu vajag pavisam retos gadījumos - lielākajai daļai auto tie nodzīvo diezgan garu mūžu. Bet tās baterijas degradējas 100% VISIEM auto. Un problēma, ko es minu ir globāla, nevis vietējo speciālistiņu trūkums. Pat vēl otrādi - bijušajā PSRS vēl būs meistari, kas to mācēs, bet tos "izpirks" ārzemnieki, kas savas baterijas ņems nost un sūtīs pie viņiem - tieši tā, kā tu to iedomājies. Rietumvalstīs kvalificēti elektriķi jau tagad ir daudz lielāka problēma, kā mums.

cik ir vidējais nobraukusm eiropā automobilim, pirms to utilizē?

pateikšu priekšā - mazāks par nobruakumu, kas bez problēmām iespējams elektroauto baterijai.

topinamburs 05.12.2023 3:34

Bradypus rakstīja: Tiešām? Gribētāju riskēt ar ģimenes ietaupījumu kremēšanas izdevumien būs tikpat daudz, kā visu citu remontētāju pa kaktiem? Un pat ja gribēs, vai tavuprāt tā "šūnu pieskaņošana" ir analogas kvalifikācijas darbs? 

Tu laikam neesi redzējis realitāti, kā parastās 220V rozetes nomaiņa iedzen bailes vareniem vīriem. Savas salīdzināmās izmaksas varēsi uzspraust uz nagliņas - to darbu vienkārši nebūs kas dara. Vecie nepārkvalificēsies un jaunie tik grūtus darbus darīt netaisās - elektroauto īstenie fani māk nevis tos remontēt, bet tikai sēdēt ceļa vidū ar plakātiem.

aiaiai, mr vissirslikti bradīpusis ir iradies ar Viedokli!

Zārks jau tukšā nevar palikt - būs pieprasījums, būs arī piedāvājums. Protams, katrā pagalmā katrs vasja arī nelodēs baterijas un neprogrammēs tās, bet arī katrā pagalmā kvalitatīvu motora vai automātiskās kārbas kapremontu neveic - tos agregātus ņemam nost, vedam / sūtam uz kaimiņpagastu - kāpēc ar baterijām lai nebūtu tāpat?

topinamburs 04.12.2023 17:55

bet ne jau širpotreba chevy volt tipa autiņam, vai ne?

Elektroauto notiks un notiek tāpatās, kā visiem citiem remontiem - bateriju nost, atrod beigtās šūnas, nomaina, pieskaņo uzlādes līmeni, un hey presto, brauc tālāk. 

PS. Zini, cik man izmaksāja 90. gadu Landrovera dīzeļmotora parastā remonts - pēc zobsiksnas plīsuma? 3000 eiro (un vēl + viskautkas). Pilnīgi salīdzināmas izmaksas ar baterijas remontu.

Tā ka šitos clickbyte video a la vissirslikti vari paturēt pie sevis.

topinamburs 04.12.2023 14:27

Tu 10 gadus vecam auto arī motoru mainītu pie oficiālā dīlera, pret jaunu, vai remontētu pie speciālista ?

topinamburs 02.12.2023 6:22

Pienācis laiks vienu no ģimenes vāģiem nomainīt. NOmainīt uz elektro auto. Pašlaik Rietumeiropā sāk nākt atpakaļ pirmo īpašnieku trīsgadīgie līzinga auto - pirmie, no jaunajām paaudzēm ar pieklājīga izmēra akumulatoriem. Tādu arī meklēju jau pāris mēnešus, un atradu - 2020. gada, ar 17 000 nobraukumu, Kia Soul, 64 kwh varsija.  Pasūtīts, gaidam, kad atvedīs. 

Izvēlē noteicošais bija, lai baterija ir vismaz 50 kwh. Un, lai baterija ir ar sildīšanas - dzesēšanas funkciju. Un lai cena nav lielāka par 22 tūkstoši. Iznāk, ka tajā nišā der KIA /Huyndai tehnodvīņi Soul/Kona, Stellantis plejāde, un arī pirmie VW ID3. Volksvāgens savu sākotnējo un vēsturisko problēmu un problē'miņu dēļ man netīk, Stellantis ir sačakarējis izvēli, ar nereālu daudzumu tās pašas platformas reinkarnāciju, bet visi tie ir izmērā pamazi, bet cenās - ne tik maz, un arī ražo tos tikai no kāda 20. vai 21. gada - tā ka izvēle uz trīsgadīgiem nemaz nav tik liela, kā gribētos. Huyndai/Kia šķietās būt vispieredzējušākais EV ražotājs savā segmentā (Kia Soul, piemēram, jau vairāk kā 10 gadus). Tātad, kad izvēle apstājās pie KIA/Huyndai, bija jāizšķiras par to, vai gribas Soul vai Kona. Izvēlējos Soul, jo tas ir drusciņ vairāk tāds auto, kāds man tīk - "praktisch, quadratisch, gut" . Kona izskatās tāds, kādu var pazaudēt autostāvvietā starp citiem, Soul tomēr drusciņ izcelsies. Un ir ar lielāku bagāžas ietilpību. 

Meklēju gan Vācijā, gan Zviedrijā, gan Norvēģijā. Zviedrijā bija pāris labu variantu, ar nobraukumiem līdz 80 tūkst km, bet, tā ka darba un laika dēļ man šoreiz jāizmanto starpniekpakalpojumi, tad tos izķēra kā karstus pīrādziņus pirms paspējām noreaģēt. Arī Vācijas sludinājumu portālus pārskatīju ik dienas, un bija vairāki eksemplāri, ko neizdevās pārķert. Bet, labs nāk ar gaidīšanu, jo uzpeldēja šis, ar tiešām tikai 17000 nobraukumu. (16856, laikam).

Tad nu gaidu, trešdien varētu būt saņemams, ja viss ies gludi. 

Turpmāk vēl.

topinamburs 02.12.2023 5:56

tagad jau nekas, risas mīkstas, un tās drīzumā nošķūrē, bet raibi sniegainajos deviņdesmito sākumgados gan ir bijis tā, ka no tām trīs risām reāli nevar tikt ārā ne viens, ne otrs auto. Visi draudzīgi kāpām ārā, un viglāko vāģi izšūpojām no risas, lai var izmainīties. Protams, arī riepas bija kādas nu varēja sagrabināt, un labi, ja ziemenes uz velkošās ass

topinamburs 01.12.2023 15:23

Divi āži satikušas uz šauras laipas.

topinamburs 01.12.2023 15:13

Mani paneļi novembrī saražoja trešdaļu no patēriņa. Decembris, janvāris, un februāris būs pilnīgi tukši, spriežot pēc pagājušā gada.

topinamburs 17.11.2023 14:10

prese šodien raksta, ka viņam būšot krūšu palielināšanas operācija, lai ir kur ordeņus piekarināt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti