msh rakstīja: Tā, sēdies divi. Es par šito neko neminēju, jo TĀ NAV JĀBŪT - tā ligzda ir piemuhļīta. Mašīnām ar centrālās elektrības bloku kas darbina lukturus, tajā skaitā B6/B7, piekabes āķa ligzdu jādarbina savam, atsevišķam vadības blokam - kāds ir izpildījies un piemudrījis to ligzdu paralēli lukturiem - C5 tas būtu normāli, B6 nē.
kāpēc divi? Ja kāds pirms lietotāja ir šito darbiņu izveicis - tad tikai pieci, ja pats atrada un šaizi novērsa.
PN - pats reiz, aiz to, ka nebija ātrumā citas bezizejas, bet piekabi kabināt vajadzēja - piemuhļīju pa taisno pie lampām tādam modelim, kur tas nebija paredzēts. Piekabe bija aprīkota ar lediem, un tas nekādu problēmu neradīja. Kādus piecus gadus...


















msh rakstīja: Šodien gadījās atrauties sodiņu. Aizbraucu uz Liepāju, pārbraucu pāri Jaunajam tiltam, pie Depo nogriezos pa kreisi, pārbraucu pāri Zemnieku ielai un nometis golfu vienā kabatā, aizgāju uz gabaliņu tālāk esošo veikalu. Atnācu atpakaļ, iedarbināju, apgriezos lai brauktu uz Depo, ieskrienos, priekšā dzeltenais, nah, pie sarkanā nebraukšu pāri, apstājos, stāvu - pa zemnieķeni atbrauc musaru buss, nogriežas pa labi, iestumjas ar pakaļu pirmajā Depo stāvvietas iebrauktuvē - sāku braukt, griežos iekšā, hujaks, iedegas disene, attaisu logu, "apstājies tur tālāk" - apstājos, atnāk musars, paprasa dokumentus; "vai zināt kāpēc apstādināju?" - "nav ne jausmas" - "nebija ieslēgti lukturi" - atnāk pēc brīža, hujaks, paprasa uzrakstīt epastu; ieballēja 40 eiras - musars, jauns ambālis, pēc toņa spriežot jutās kaut ko labu izdarījis. Tā nu tas notiek muļķu, piedošanu, lohu zemē - kā Ainārs Kadišs ļoti precīzi uzrakstīja - solis pa labi, solis pa kreisi - sodīs - un vienīgais kas ikdienu padara ciešamu ir drāzēju ierobežotais skaits, un vienas daļas cilvēcība vai nevēlēšanās čakarēties dēļ sīkumiem.
Par ko pretenzijas? Par to, ka aizmirsi lukturus ieslēgt?