Necel paniku. Redzēja uzreiz, ēnoja gan somi, gan itāļi. Nogāzt tehniskI varēja. Un to RU dabūja zināt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Necel paniku. Redzēja uzreiz, ēnoja gan somi, gan itāļi. Nogāzt tehniskI varēja. Un to RU dabūja zināt.
Bradypus rakstīja:
Kārtejo reizi vienkārši tupi melo un par saviem izteikumiem atbildēt nespēj.
Zini, aizej vienkārši dirst, latviski sakot. Vienkārši kaIrinu šito sūdu “forumu”
Bradypus rakstīja:
Tu pat savā “info burbulī” neesi pat pamanījis par ko vispār ir runa. Un jā - kā jau varēja gaidīt, paskaidrot savus izbraucienus nespēj.
Tu vispār nesaproti neko. Īsumā - Trampam nospļauties par Kirka nošaušanu, bet viņš to izmanto, lai ierobežotu preses brīvību.
Tu tikmmēr vaimanā par pašu nošaušanas faktu.
Kāda 1/2 prātiņa izpausmes kādu citu nogalinot ASV nav baigais jaunums. Jaunums ir tas, ka šo slepjavību izmanto politiskiem mērķiem. Un Tev nekas nav iebilstams?
Tu nejūti, ka pats esi radikalizējies, sēžot savā info burbulī? Protams, ka nē.
darklight rakstīja:
Šodien Slāvu apļa K-senukai stāvvietā novēroju interesantu skatu. Kāda sieviete ar mazauto (šķiet, Fabia) parkojās starp divām citām visai cieši novietotām automašīnām. Vietas patiešām bija maz, gāja grūti, vairākas reizes nācās stumdīties iekšā-ārā, kamēr izdevās novietot mašīnu kaut cik pieņemami, lai pati tiktu ārā un blakus esošie varētu kaut cik atvērt durvis. Pati par sevi situācija nebūtu ne ar ko ievērojama, ja vien… STĀVVIETA NEBŪTU PUSTUKŠA! Bija kaudzēm brīvas vietas uz visām pusēm, kur vien paskaties, bet viņa izvēlējās visšaurāko un grūtāk iebraucamo spraugu visā stāvlaukumā! Kāpēc?!
Būtu apjautājies, zinātu. Šeit neviens nezinās.
raimondsm rakstīja:
Saules paneļi, plāni un ekoloģiski
facebook.co m/reel/1093523842415250
Nevar atvērt
Vadības bloks paņem kaut kādus pēdējos / vidējos rādītājus, vai lieto citus datus, pēc kā vadīties. Gan jau ka pēc laika izmestu arī kādu kļūdu. Vai nosprāgtu.
Vai arī tas jau sen ir čau, un vadības bloks jau sen lieto "limp mode"
GB12 rakstīja:
Tagad, kad jau ir droši zināms, ka šī bija apzināta provokācija un tie putniņi bija tēmēti uz konkrētām lokācijām tieši Polijas teritorijā, putina sejas glābējs nr. 1 muld par "iespējams kļūdu". Bet, nu, arī tas sāk kļūt skaidrs, ka NATO establišments ir vāji nespējnieki, kuri ne uz ko vairāk par “nopietnu bažu” izteikšanu nav spējīgi. Līdz ar to, droši varam gaidīt nākamās provokācijas.
Nav tik traki. Sausais atlikums būs - vairāk resursu mūsu virzienā. No Eiropas valstīm, protams. ASV par A Eiropu ir palicis vienalga.
Bradypus rakstīja:
Apsaukājos? Nē - cilvēks, kam slepkavošana ir “jebkura tēma”, IR deģenerēts kretīns.
Zini, aizej uzēd kādu saldumu.
Bradypus rakstīja:
Ne deģenerētais kretīn, Priecāties “par jebkuriu tēmu” nomāliem cilvēkiem nav tas pats, kas priecāties par slepkavību. Paldies, ka pierādi to, par ko runāju.
Apsaukājies? Nu ja, ko gan citu.
Un Tu domā, ka tādu sižetu nevar sakompilēt par jebkuru tēmu0
pajautā pats
Te tev aprēķins no čoma čatdžīpītī:
Impact with 70% EVs
Electricity demand
+25–30% (≈ +700–900 TWh)
Oil demand
↓ 40–50%
tas ir, kad visas Eiropā transports būs pārgājis par 70% uz elektrību, tad vajadziba pēc elektrības pieaugs par 25%, bet atkarība no naftas saruks uz pusi.
Video protams drusciņ rēcīgs. Gadījums gan maz atšķiras no tāda, kad kāda bāba aizmirst ieliet benzīnu.
Es varu izstāstīt savu nu jau gandrīz 2 gadu pieredzi ar EV.
Lai gan būtu varējis izlikt visu summu uzreiz, paņēmu līzingā, jo bankas deva nulli proc. pirmo gadu vai kā, un pēc tam tāpat mazāku proc kā inflācija - vai apmēram tādu pašu.
Un tagad maksāju par auto tik, cik pirms tam par dīzeli - ap 400 e mēnesī.
Lieots, 3 gadus vecs autoss ar 64 kwh bateriju, varu nobraukt visur, kur man vajag ar uzlādi mājās - vai vasarnīcā. Elektrības izmaksas pieauga par kādiem 60 - 80 eiro. Jau pirms tam bija saules paneļi uz jumta. Tie daļēji nosedz patēriņu.
Bija sadursme ar briedi, un izsita auto no ierindas uz veselām 6 vai 7 nedēļām. Tad bija jābraukā ar nu jau par otro auto palikušo dīzelīti. Tas gandrīz netiek lietots. Ja nu kāda smagāka krava vai piekabe jāvelk. Elektriskajam (šim) skaitās, ka vilkt var līdz 500 kg, nav bijusi vēlme likt āķi. Pagaidām.
Lēnām sāk apnikt arī tas dīzelis. Jāpagaida vēl kāds gadiņš, divi, trīs, un mainīs nost arī to. Uz ko - tad jau redzēs. Bet EV obligāti.
Nu kā var teikt, ka EV nav izdevīgi?
Jā, ja ņem par pamatu absolūti nedraudzīgo maciņam auto iegādes veidu, kādu piekopj daļa ļaužu - līzēt uz 3 gadi, un tad ņemt un līzēt jaunu. Tā darīt var, ja ir rocība. Bet arī ja ir tā rocība, labāk tomēr to naudiņu izlietot kaut kā citādi. Ja gribas ik pa 2 - 3 gadi citu auto, pērciet no šim pirmajām rokām, un lietojiet 2 - 3 gadi - par laimi mums ir pieejami lielie Eiropas tirgi, kur tādu vāģu ir pārpārēm, vajag tikai meklēt.
Vai arī pērciet jaunus, bet tos modeļus, kas nevis tikko iegrūsti tirgū par uzskrūvētām cenām, bet tos, kas teju teju ies prom no konveijera - tos parasti pārod daudz lētāk, un jau pārbaudītus, ar novērstām bērnu slīmībām. Un brauciet nevis 3, bet 8 gadus.
Labrīt!
ZZZZ rakstīja:
Eh šodien ar Krišjāni Cuni izrunājāmies par un ap EV un viņa IonIq 6, Visnotaļ pzitīvs cilvēks.
Cuni?
kazabada rakstīja:
Vai pastāv citas iespējas nopietni
Nu draudziņ! Ātri vai kā? Ja ātri, max jāmet nost cena, vai jāuzdzejo tāaaads sludinājums, jānopublicē gan ss-ā, gan facebook-ā, tāaaads, lai visi rēc gar zemi krisdami, pārsūtītu viens otram, lai sludeklis pats paliktu par preci!
A tā - nezinu kāds auto, vienīgā info - lietots (kāds, mazlietots, nolietots??) - tikai uz Tolmetu, tur ātri. Vai pie attiecīgās markas specializētiem jaucējiem. Ja tādi ira.
Tolmetā ļoti ātri
max dabūs klāt kādus gadus - bet pašu ideju jau nemainīs
MI:
Summary Table Europe
Aspect
Impact with 70% EVs
Electricity demand
+25–30% (≈ +700–900 TWh)
Oil demand
↓ 40–50%
Electricity prices
Short-term ↑, long-term stabilize
Renewable energy share
Accelerates to >80%
Grid upgrades
Massive investment needed
Heavy transport
Trucks need megawatt chargers & depots
Energy storage
EVs become a key grid-balancing resource
Geopolitics
Oil dependency ↓, battery mineral dependency ↑
Consumer costs
Fuel cheaper, infrastructure costs ↑ short-term
Conqueror rakstīja:
kādas iAuto komentātoru domas vai viedoklis par SASTRĒGUMA NODOKLI? Vai Rīgā tādu vajag ieviest?
skat. uz rakstu nra.lv Kaimiņvalstī plāno ieviest "sastrēguma nodokli". To paredzot ES direktīva
hm….
“Iepriekšminētā ES direktīva paredz, ka ES valstis var noteikt sastrēgumu nodevu, kas piemērojama jebkuram to ceļu tīkla posmam, kurā rodas sastrēgumi.“
VAR ieviest
un Klaipēda grib
Rīgā? Man nav viedokļa. Sastrēgumstundās nebraucu uz to.
imzz rakstīja:
Pojarkovs pieļauj, ka jaunā krutā ukraiņu raķete Flamingo ir fufelis. Un , patiešām , "reklāma par rubli" vēl pirms rezultāta, jo līdz šim nav reģistrēts tonnīgas kaujas galviņas sprādziens krievu teritorijās. Sliktākajā gadījumā tā pat var būt korupcijas shēma.
Iezvanīja pa FSB Krimā.
Nevienu auto nav izdevīgi pirkt jaunu, un braukt 3 gadus, apmaksājot tā lielāko vērtības kritumu.
Autors ieberzies uz tirgus izmaiņām, un ekstrapolē savu pieredzi uz EV.
Brauc ar to auto vēl!
Bradypus rakstīja:
Precīzi tāda ir tava spēja atbildēt par saviem izteikumiem Malacis! Kāretējo reizi pierādi, kāds ir deģenrācijas līmenis.
Nav ko bārstīt pērles cūkām