iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
topinamburs 06.04.2025 16:56

Necepies, lielākā daļa pasaules cenšas saprast, vai viņi ir sajukuši prātā, vai pārējā pasaule. 

Tava piedāvātā video īsais apkopojums - hipotēze - jeb kā es to sapratu - ASV cenšas devalvēt valūtu tā, lai sāp citiem vairāk, kā pašiem.

 

 

topinamburs 06.04.2025 16:39

topinamburs 05.04.2025 19:52

vecs, varbūt divtaktu, karburatora lūznis - ekoloģisks? 

topinamburs 28.03.2025 6:39

vai purvam Putins iedos ordeni?

topinamburs 23.03.2025 11:04

Un?

Atbalsta maksājumi jau tāpēc vien bija ieviesti, lai attīstītu sākotnējo interesi. 

Interese ir attīstīta, tālāki atbalsti atkarīgi no katras valsts rocības un valstu stūrētāju idejām. 

topinamburs 21.03.2025 7:23

īsti nepiedāvāja tos 16 tūkstošus, nolēma remontēt - un jau teicu, tur nekas no elektronikas cietis nebija. Tikai plastmasas pa zemi biezā slānī. Un salocīti bleķi. Auto pats uzbrauca uz evakuatora. Jaunas detaļas ieštepselētas un viss notiek - par to bēdas nav. Tikai kāpēc tā jābūvē auto? Inženierijas augstākā pilotāža. 

topinamburs 21.03.2025 5:11

20. gada auto saskādējās priekša, labais sāns. Sadursme ar briedi. Apdrošināšana. Tāme - 16 tūkst. Auto vērtība - ap 20. Strikturālu nekādu problēmu, airbagi vietā, rati arī, radiatori veseli. Skādi rēķināja nedēļu. Apdrošinātāji domāja otru nedēļu. Detaļas nāca 3 nedēļas. Remontēja arī trīs - divreiz pagarinot solīto termiņu. 

Man nav bijusi līdzīga pieredze. Tāme šķiet kosmoss, termiņi - arī. 

Idejas? Vai cepos par daudz? 

NB - briedis beigts. Modernās maigās plastmasas sadrupa, bet šis uzdūrās uz spārna gala, un izrāva sev iekšas. Un ja tas būtu kāds alkonauts? 

topinamburs 30.01.2025 10:17

Tāpēc, ka Rīgā viss ir tuvāk, tirgus lielāks, gan darbaspēka, gan noieta, gan izejvielu.

Par to ir jāmaksā vairāk. Simples.  Bet tu kā vienmēr meklē kaut kādu sazvērestību.

topinamburs 30.01.2025 10:14

70. gados ne jau CO2 kvotas izpildot ieviesās dīzeļdzinēji. 

Kvēpi un noxi tad vēl nebija nokļuvuši dienaskārtībā. Tad būvēja platas ielas cauri pilsētu centriem. 

Elektroauto loģiski izgāzās. Jo petroleju varēja pasmelt grāvī. Tagad petroleju vairs gluži grāvī pasmelt nevar, tāpēc rokfelleru pēctečiem nākas izdomāt visādus veidus, kā elektrifikāciju noķengāt - arī ar tavām, noderīgā idioteļa roķelēm, starp citu.

topinamburs 30.01.2025 9:09

Kas liedz viņiem tādas maksāt? Tas pats tirgus! Jo ja ir, kas strādās, par, piemēram, 5 eiro stundā, kāpēc maksāt 6?

topinamburs 30.01.2025 7:54

Bradypus rakstīja: Neesmu tev nekāds draudziņš, tos meklē citur. Un to, ar ko brauc tur kur tā plānošana labi izdodas, vari paskatīties Kubā vai Ziemeļkorejā. Un tieši plānotāji un uzspiedēji ir Eiropā nodrošinājuši dīzeļu uzvaras gājienu. No brīva prāta neviens tos neizvēlējās.

Eiropā dīzelim atrada pielietojumu - kurināt to satiksmē, nevis apkurei un enerģijas ražošanai, kā ASV un Japānā, piemēram. "Pārdzenot" naftu vienkārši to ir ekonomiski izdevīgi izmantot pēc iespējas lietderīgāk, tas arī viss. 

70. gados, skatoties uz ASV smogiem dīzelis tiešām izskatījās labāks risinājums, no šodienas viedokļa zinām, ka tas ir izrādījies īslaicīgs. Bet tas bija tolaik derīgs risinājums, kāpēc ne???

Jebkurā gadījumā, nekas nav mūžīgs, ne benzīna, ne dīzeļa motors, un tagad tos kādu pārdesmit gadu laikā lēnām nomainīs elektriskie. Un atkal - kas tur slikts? Gan ekonomikai labi - izgudrojumi, ražošana, utt. Gan nafta paliek pāri, noderēs citām nozarēm. Gan pilsētu gaiss pailks tīrāks. Tas, kādā vārdā sauks katru ražojumu un katru rūpnīcu, pa lielam ir pie vienas vietas. Uzņēmumi nāk un iet.

topinamburs 30.01.2025 7:45

Bradypus rakstīja: Kā tirgus nosaka, kas saņem nodokļu naudu? Ja ir kaut kas sačakarēts, tad ir jāmeklā, kā valsts un plānotāji to ir izdarījuši. Un, protams, ka "murgi, nievas un puspatiesība" ir IIN nomaksa dzīves vietā. 

Kādam sviestam ir jābūt galvā, lai uzskatītu, ka cilvēki vēlas sēdēt sastrēgumos, nevis strādāt netālu no mājām un es viņiem to piedāvāju ar varu atņemt.

cilvēki vēlas strādāt ne tikai netālu no mājām, bet arī saņemt vairāk naudas. Tu var pārdalīt nodokļu naudu pa labi vai kreisi, no tā cilvēku vēlme braukt tālāk pēc lielāka atalgojuma nemainīsies. 

Nu pārvāksies, pieņemsism, kāds uzņēmums uz Ogri - kāds cits ievāksies tukšajās telpās RĪgā, un aplis būs noslēdzies.

topinamburs 29.01.2025 18:28

Ar sūdīgu, smirdošu tehniku mēs brauktu visi, draudziņ, ja ne tie briesmīgie plānotāji, un visādu standartu uzspiedēji, ko?

topinamburs 29.01.2025 18:27

Ir, bet cilvēki vēlas kaut ko citu. Ko tad nu? Vai ar varu un plānošanu drīkst viņiem noteikt kaut ko, ko tie nevēlas? Lai taču tirgus sakārto, ko tad šams, tas tirgus, nesakārto? 

Un neko citu tu neesi neskaitāmas reizes rakstījis, izņemot kaut kādus murgus, nievas, un puspatiesības.

Cui!

topinamburs 29.01.2025 16:43

Un ko tad tu tādu revolucionāru izdomāsi, lai vairākums negāztos uz pilsētu no rīta, un atpakaļ vakarā? Noliktavas, veikali, rūpnīcas, fabrikas, darbnīcas, apkalpokošais personāls, slimnīcas - morgi galu galā - tas viss ir tikai daļiņa no tiem, kas nevar strādāt attālināti. Un vēl ir socializēšaās aspekts, homo sapiens ir bara dzīvnieks, tam vajag to darba vietas sajūtu, lai puslīdz nesajuktu prātā.

topinamburs 29.01.2025 15:40

Tātad neesat piedzīvojuši dzīvošanu blakus, piemēram, lielveikalam, kur plkst 6 no rīta sabrauc kravas auto, un neslāpē savus motorus. 

Tajā pašā Vācijā jau nevienu nekarina pie staba, ja iedarbina, žigli noslauka vāģi, un pazūd tālēs zilajās. 

Vēl tās autonomās apsildes iekārtas, tās jau nemaz nav apkarinātas ar dpfiem un adblū mīzaliem, tās smird itin ziliem dūmiem, ja kas.

topinamburs 29.01.2025 15:36

Dzelzceļam. Tiem parasti gar dz/c ir kaudzēm zemes un dz/c jau ir valsts īpašums, galu galā. Valstij, kas vēlas lai sabtranss būtu vairāk noslogots, un nebojātu ceļus. Rīgai. Pie iebraukšanas tajā, blakus stacijām, kur viņiem ir kaudzēm zemes. Kaut vai Jūrmalai, kur paģēr maksāt par iebraukšanu - nu tad lai piedāvā stāvvietu pie Lielupes stacijas, braukšu ar vilcienu. Ogrei droši vien, ka nē. Kaut gan, Ogre vēlas nodrošināt sdaviem iedzīvotājiem komfortablu dzīvošanu, un tas nozīmē arī stāvvietas. 

Resp - visiem kopā. Bet deķīti kā parasti velk katrs uz savu pusi.

topinamburs 29.01.2025 13:57

Un?

Tu arī būdu dusmīgs, ja tev zem loga kāds kūpinātu dīzeli, nē?

topinamburs 29.01.2025 11:57

Ja diskusija ir par sabtrans vs personiskais auto, tad sistēmai būtu jābūt tādai, kas viena otru papildina, nevis tiek nostādīta pretī viena otrai. 

Bet kur ir kaut viens normāls park'n'ride?

topinamburs 29.01.2025 9:13

Katram savs. 

Man 'uz rīgu' nav jābrauc pie galda sēdēt, visbiežāk kaut ko vai kādu aizvest / atvest. Ja būtu ikdienā jābrauc, gan jau ka būtu atradis kas ērtāks. 

Vienkārši nevajag visu ar savu mērauklu mērīt, to es gribu pateikt.

topinamburs 28.01.2025 17:13

Sabiedriskais transports tiek smagi dotēts, un vēl piedevām tur ir neskaitāmas korupcijas ēnas no visām pusēm. 

Elektroauto ar savu līdzmaksājumu ne tuvu nestāv. 

Sabiedriskais ir ērts tikai tad, ja sākuma punkts un galamērķis ir ērti ar kājām sasniedzams, ja tas ir līdzvērtīgs ātrumā, ja tas nav nekomfortabls (nav pārbāzts, karsts/auksts, smirdīgs), un ja tas ir pieejams tad, kad to vajag. 

Piemērs - tikt no Vidzemes puses uz lidostu. Ja vajag uz rīta reisu - uz sešiem, piemēram, tikt, sbtransa nav vispār. Ja vēlāk - ar divām stundām (no Siguldas) jārēķinās. Ar auto, pat ja ņemt vērā sastrēgumus, pusotrā stundā var iekļauties. Bez sastrēgumiem - 55 min. Un tā ar visu Rīgu. Ja vajag uz centru, un tikai ar vienu somiņu, un vienam braucējam, tad der tas sabtranss. Visos citos gadījumos - nē, paldies. 

Protams, tagad braucu ar elektroauto, ja vajag. Arī tad, ja sabtranss it kā ir ērti. Jo ar elektroauto vienkārši ir ērtāk un lētāk.

topinamburs 28.01.2025 7:32

Mashiic rakstīja: Kādēļ neviens neiesaka Skodas ? Piem. vienkāršo Rapid? Škodas pat esot kvalitatīvākās par VW, it kā !

Pūst tāpat. Tehnika tā pati. Uzpūsts Polo.

topinamburs 27.01.2025 13:18

sacepies, ja?

Problēma jau nav tur, cik kuram pieder automašīnu, veļasmašīnu, vai šujmašīnu. Ja reizē ar tām nebrauc, un tās glabā savā pagalmā, tad kāda tev darīšana, cik man tādu ir?

Visas reizē tās neko nepiesārņo, bet cela nodokli es dabūju maksāt par visam. Priecājies, ceļiem tiek vairāk naudas!

Bet pret saviem neapzinīgajiem kaimiņiem, kas piedriš sabiedrisko telpu, ieviesiet ierobežojumus, kaut kāda mājas pārvalde un /vai biedrība taču ir?

topinamburs 27.01.2025 12:15

Stulba ideja! ja man ir 3 auto, reizē ar tiem pabraukt es nevaru! . Tad man būtu jātur viens, visuniversālākais, kas būtu liels, 7 vietīgs buss? Ikdienai?

topinamburs 25.01.2025 19:39

Bradypus rakstīja: Nu redz tu jau arī atzīsti, ka tici visiem mēsliem, kam gribi ticēt, ja vien kāds to ir nosaucis par "zinātni un statistiku". Zinātne un statistika ir izpratnes un skepticisma jādzieni, nevis ticības. Diemžēl "zinātnticība" ir jaunais proapagandas mašīnas rīks uz kuru esi pavilcies, kā jau ticīgam cilvēkam pienākas - tie ticīgie, kas tic ateismam, tic arī propagandai.

es ar tevi nerunāju, demagog

Pilnigi visu nevar pārbaudīt uz savas ādas - tam 8 mld mūžu nepietiks. kaut kas jau ir jāpieņem par gatavu, jeb "jātic", sauc to kā gribi

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti