par to, no kurienes ziņas, ka persona, kuru apraksti, savā amatā 6 gadu laikā bijusi, pateicoties kaut kādām 'voke' kvotām, lūdzu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
par to, no kurienes ziņas, ka persona, kuru apraksti, savā amatā 6 gadu laikā bijusi, pateicoties kaut kādām 'voke' kvotām, lūdzu.
No elektrības arī var aizdegties.
Met no mājas ārā vadus!
domšju, ka viens iemesls ir troksnis. It īpaši naktī, lēnāk braucoši smagie rada krietni mazāku troksni.
kārtējo reizi neatbildi pēc būtības, bet pļūtī šķidrus buļļa mēslus
vai - labāks variants - aī pašam jāsaprot, kas un kā
Bradypus rakstīja:
spainis rakstīja: Nu, nu. Tie tagadējie, jaunie "kalibra" cilvēki, tak atnāca no privāto kantoru vadošiem amatiem, nesalasīja viņus uzielas un nevienu parasto elektriķi tur neiecēla. Un neba jau nu šie nāca patriotisma vadīti. Gan jau tas atalgojums nav nemaz tik sūdīgs. Jebšu tad tajos privātajos kantorors ir vēl sūdīgāks priekš tāda "kalibra" cilvēkiem.
Paņem par piemēru AST jauko vadītāju. Tipiska woke madāma, kas privātā biznesa augsto amatu ir nopelnījusi ar dzimumu kvotām, nevis prasmēm. No CircleK par faktiski savārītajiem sūdiem tika pa kluso izmesta, jo tā kompānija jau nevar atļauties atzīt, ka dzimumamati ir biznesa katastrofa. Politiski ielikta AST un arī no turienes izmesta, jo ne vien nespēja izpildīt ielicēju vēlmes, bet savārīja vēl lielākus sūdus.
Bet īsts spējīgs un kompetents vadītājs tur ne tuvu netaisījās pievienoties un arī tagad netaisās.
Nevajag nu drist, tā Jēkabsone amatu zaudēja, kad kaut ko nesadalīja ar jaunajiem Statoil / Circcle K īpašniekiem, tā notiek itin bieži, neatkarīgi no dzimuma. par AST neņemos spriest, bet arī - tavi spriedelējumi ir bez seguma.
Servitūtu nodibina par labu kaut kādam lietotājam, un šim lietotājam arī ceļš ir jāuztur. Kaut kāds iemesls tām kamerām jau ir - varbūt šie ceļa lietotāji ceļu lāgā neuztur(ēja), un izbraukāja blakus laukus? Sižetā - patiesības viena puse.
no 2029. gada būs jāgādā kādas uzkrājošas iekārtas - domājams, ka tās būs lētākas tad.
kolektoros antifrīzs - glikols. Nevārās un nesasalst. Ar pārpalikumu nav bijis problēmu. Max ko esmu redzējis - akumulācijas tvertni līdz 75 grādi uzsilda. Jo tā ir liela. Mīnusos - stāv un neko nedara.
mana situācija - ap 250 m2 māja, 5 iedzīvotāji. Silto ūdeni (400 L akumulācijas tvertne) atkarībā no saules daudzuma vasaras laikā saražo saules kolektoru sistēma, kam pieslēgta arī apkure ar granulām + 2kw el. sildītājs. Elektrības patēriņš - 250 kwh/mēn. Uz jumta pret D - 3,4 kw saules baterijas, pieslēgtas pie vienfāzes 25A. Saražo vasaras laikā +- 2x vairāk kwh, kā patērējam - pietiek ziemai.
Ergo - patērējiet mazāk, mazāk jāinvestē sistēmās. Ūdeni ekonomiskāk sildīt ar saules kolektoriem, tie, tikai 4 m2, saražo tikpat 'enerģijas' cik 12 m2 elektriskie paneļi.
PS - granulas nodeg ap 3 - 3,5 tonnas, resp, 3500*4 = 16450, t.i, ja man vajadzētu uzstādīt saules paneļus + siltumsūkni, tad, pieņemot, ka SS efektivitāte ir 1:3, tad man vajadzētu spēt saražot vēl 5500 kwh gadā, un, šķiet, ar vienfāzes pieslēgumu nepietiktu, + vēl jāpērk un jāinstalē normāli strādājoša granulu katla vietā SS. Tā kaut kā.
graanul.lv jau sen tirgo privātajiem? Pat neizskatīju viņus, jo vija priekštats, ka šamie tikai kuģos ber.
pislonis iAuto, kuram vajag rosību forumā, vēlējās uzzināt par gaiss-ūdens sistēmēm
tarifu pieaugums tika pasludināts iepriekš, tas arī ir redzams ST mājas lapān, ne tikai rēķinā.
Līgatnē HWI - pirku par 280, pirms 2 nedēļām.
spainis rakstīja:
ezis71 rakstīja: Saņēmu elektrības rēķinu.
Maksa par jaudas uzturēšanu bija 1,24 tagad 6,08 eur.
Prezidents ar par to dusmīgs. Nez kāpēc tikai šodien, nevis pirms diviem mēnešiem, kad jau bija skaidrs, kādi tarifi būs. Nu labi, tad viņš vēl nebija prezidents, bet pirmsvēlēšanu kampaņā viedokli tak izteikt varēja.
prezidents dusmīgs tagad, jo sajutis populisma vilnīti vai vilni.
'auzu audzētājiem' ir izdevīga jebkura tēma, kur var nopelnīt.
cik valstis / klani / ģimenes / uzņēmumi un cik miļardus pelna pumpējot nafru, gāzi, rokot ogles?
vs
cik valstis / klani / ģimenes / uzņēmumi pelna ar 'elektrotēmu'?
darklight rakstīja: Kāpēc nevar izslēgt saules parku? Manā saimniecībā esošo 11kW sistēmu pie negatīvas cenas kā reizi slēdzu ārā. Ar lielo sarkano pogu 😎 Tik vienkārši.
Protams ka var. Bradīpusis atkal jau dirš...
Bradypus rakstīja:
darklight rakstīja: Brady, bet vai tad apakšstacijās nekādas pārsprieguma aizsardzības nav? Pa manam tādai būtu jābūt katrā tranformatora būdā! Es nopietni jautāju, es nezinu.
Agrāk transformātora būdā bija tieši tas, kas nosaukumā primitīvs transformātors. Ar slodzes aizsardzību - t.i. drošinātājiem, kas atslēdzas pārslodzes gadījumā. Par to maksājām vecos labos lētos sadales tarifus. Ne spriegumu, ne frekvenci, ne plūsmas virzienu neviens nemērija un attiecīgi nekā uz to izmaiņām nevarēja reaģēt. Un nevajadzēja arī - vienvirziena tīklā pilnīgi pietiek kontrolēt augstsprieguma kvalitāti un gala paterētājam sliktākajā gadījuma iļjiča spuldzītes kvēlo mazliet tumšāk vai sliktākajā gadījumā "izsit korķus" lielākai vai mazākai zonai, kas uz laiku paliek bez elektrības.
Tagad, pa jaunam, sadalei ir jānodrošina divirzienu plūsma ar pilnu konktroli jebkurā atzarā (jebkuram čmorikam ir tiesības uz jumta uzlikt pāris paneļus, jo viņš ir eko), un visiem kopīgi ir šāds aprīkojuma līmenis "transformatora būdās" jānodrošina. Bet ar to jau viss vēl nebeidzas... Nu, pieņemsim, ka tīklā strauji kāpj spriegums. Visā vienmērīgi, jo lielais lietus mākonis pāri un saule sāk cepināt, nevis vienā konkrētā atzarā. Kā iedomājies tālāko? Kā sistēmai jāreāģē? Ko jādara? Un tas pats - kas notiks, ja viens saules parks vienā atzarā sāk pārsniegt līgumā atrunāto slodzi un neslēdzas nost?
saules paneļu inverteri, kas pieslēgti pie ST, paši atslēdzas pie pārspriegumiem - tā ka šīs 'izmaksas' tīkla aizsardzībai ir uzņēmušies tevis lamātie 'eko' paši
tāpēc nevajag biedēt tautu ar nezkādiem doomsday scenārijiem
jā, tīkls jāuzlabo, bet, tā kā tīklu tāpat ik pa laikam uzlabo - arī vecie, "lētie" transformatori (kas, cita starpā, bija riktīgi rijīgi energorsursu patērētāji) maitājas un ir jāmaina - tad nu nav nekāda mega problēma, ka to vietā uzliek modernākus
anoagask rakstīja:
eidis rakstīja:
Bradypus rakstīja: "ieskrieties stingri virs atļautā pa kalnu uz leju, ja priekšā gaidām kāpums" - tā jau pauguru, ne kalnu braukšana. Kalnos slīpumi ir kilometros mērāmi un tur nekāda ieskriešanās nepalīdz. Tad, kad pamēģināsi ar to uti nobraukt kādu serpentīnu 40km garumā, tad paskatīsies degvielas patēriņu un varēsi runāt par kalnu pieredzi.
Nu pļa. Pie Bergenas ir ceļš 17% ar kritumu 25km garumā. .Tā, ka pašam vien būs jāpamēģina
Protams, ka ieskriešanās 25km neko nedod. Jaudas gan tai utij mums diviem pietika. Bija gana veikls.
Un jau teicu - ņemot vērā, ka nejūti saķeres atšķirību SUV un sedanam, kalnu pieredze ir jāapgūst tev.
Nezināju, ka norvēģijā ir 4000m vjl pārejas
4000 m pārejasir gandrīz tikai Himalajos un Pamirā
Bradypus rakstīja: Malacis, nosauci lielākos varnešu peļņas avotus, kas rūpīgi tiek uzturēti.
"Nauda nesmird, ja tās ir daudz, ētika un godaprāts guļ!" - vai var būt vēl precīzāks poltiķu raksturojums?
Atkal tu tēlo idiņu.
Narkotikas? Alkoholam un tabakai nekādu ierobežojumu nav?
Alkohols? Tabaka? Narkotikas? Nauda nesmird, ja tās ir daudz, ētika un godaprāts guļ!
uzvarētu nevis labākā tehnoloģija, bet tā, kas pārdevējam/ražotājam dotu lielāko peļņu!
Arsēna tapetes, azbesta būvmateriāli, svina ūdensvada trubas - to visu aizliedza tā laika politiķi!
Bez kaut kādiem ierobežojumiem diemžēl arī nevar.
eidis rakstīja:
Volx rakstīja: Starp citu, arī es to nenojaušu.
Pagaidām visekonomiskākais, ar ko esmu braucis, ir PSA 1.2 motors, 3 cilindri.
Tur man sanāca 5.2
Toyota Yaris hibrīds. 3.5l pa Norvēģijas kalniem. 3.5l = ar bākas metodi
Kalniem ir interesanta opcija, ceļi pa tiem ir arī lejup.
No Brenner kalnu pārejas līdz Briksenei var nobraukt 50 km pilnīgi bez patēriņa. Otrā virzienā - ar kādiem 10 l/100 km.
650 rakstīja: Tas v60 gan tāds pamazs šmurguls, bet iebāzt jau šo/to var.Jaunais mōdels no 19tā g tam ir padevies drusku lielāks.Ta principā jau nav slikts auto- kamēr kārtībā, tamēr uz gaisu brauc.Sava romantika- iebrauc kkur kādā Liepājā, a tur neviens LOhs nenojauš, ka ar saviem 3,5/vid esi atripojis ;p
3,5 - slapjajos sapņos, vai vienreizējs pasākums, ķipa ekorallijs pavēsā vasaras dienā. Vidēji nekas mazāks par 4,5 nesanāks, bet reālāk jau 5,5 - 6. Kā visiem.
Gan jau atradīsi ko citu lamājamu