Netopi nu stulbāks, kā pats izliecies.
neba nu pirms kara kāds makten smalki izskaitļoja, kāds panikas dzīto cenu līmenis uzskries šķeldai un "behas" daļām, nerunājot namaz par plejādi visu citu preču un produktu
Netopi nu stulbāks, kā pats izliecies.
neba nu pirms kara kāds makten smalki izskaitļoja, kāds panikas dzīto cenu līmenis uzskries šķeldai un "behas" daļām, nerunājot namaz par plejādi visu citu preču un produktu
hipotēzes:
1 )lielākā daļa braucienu ir uz pilsētu.
2) EV izpērk tieši tik, cik industrija spēj saražot
PS. Viņš nekad uz šo jautājumu nav atbildējis, jau, šķiet, kādus 5 gadus
Katrai mājai savs stāsts, bet 50 MWh gada laikā par 150 m2 ir padaudz, ne?
Salīdzinot, man 1930. Gada koka māja ar 2017. Gada remontu, ap 250 m2, un gada enerģijas patēriņu ap 25 -30 MWh.
tas pats ir visur - pie strauj(āk)as inflācijas ceļas cenas ne jau par attiecīgo inflācijas % vien, bet vairāk - apjukušais patērētājs ar prieku samaksā vairāk - jo domā, ka rīt būs vēl dārgāk.
Lai būtu ērti, vajag lai tas iznomātājs ar savu servisu ir tuvumā, vai vismaz nomnieka regulārajā maršrutā.
Vēsturiski Ukraina IR rietumi - Polijas-Lietuvas valsts sastāvdaļa, ar brīvpilsētām, ar vēlētu(!) karali - sav\a laikā ļoti progresīva valsts.
Krievijā, kopš hana vasalis un zelta ordas tiesību pārmantotājs Maskavas-Vladimiras lielkņazs izrēķinājās ar Novgorodas un Pleskavas viduslaiku valstīm - nekad nav bijusi tāda lieta kā pilsētu pašpārvalde, piemēram.
Tur arī slēpjas ukraiņa un krieva vēsturiskā atšķirība - un to atšķirību krievi nupat plēš vēl platāku.
Sono Motors paziņoja par Sion (elektroauto ar saules paneļiem virsbūvē) projekta izbeigšanu. Ražošana, kas bija plānota šā gada nogalē, netiks sākta, projektu mēģinās kādam pārdot.
iemesls - neizdavās savākt investīcijām nepieciešamos miljonus.
Klienti, kas iemaksājuši naudu (kopā ap 50 milj eiro, laikam) pasūtot šo Sion, naudu dabūšot atpakaļ, un vēl ar 5% piemaksu.
Žēl. Vareja b;ut interesants eksemplārs.
No Lemberga (jeb opozīcijas) atkarīgie "neatkarīgie" žurnaļugas - sarakstīs dajebko, ar ko var pajaukt gaisu.
Tikai rakstā mērķtiecīgi tiek jaukts loceklis ar pirkstu.
Jā, Latvenergo IR jānodrošina siltums, un arī - elektrība, un vēsturiski ir izveidots, ka viens bez otrā - ir enerģija vējā. Ne tik mazajiem "mazajiem" - interesē tikai un vienīgi peļņa.
Interesants citāts no interneta dzīlēm, caur tulkotāju :
Automašīnas, VISAS automašīnas, ir kompromiss starp veiktspēju, izmaksām, uzticamību utt. Nav “labākā auto”, bet gan gandrīz bezgalīgas interpretācijas par to, kādai automašīnai vajadzētu/varētu būt. Galu galā tie ir izstrādāti patēriņa produkti, piemēram, tālruņi, dīvāngultas un televizori.
Savas ilgās vācu automašīnu vēstures laikā esmu novērojis arvien pieaugošu tendenci uz sarežģītību, avangarda mehānisko konstrukciju, dīvainu riska uzņemšanos (BMW SMG kāds?), ražošanas izmaksu neievērošanu un pilnīgu cieņas trūkumu pret automobiļiem. patērētāja izmaksas lielākajā daļā uzņēmumu, kas nav VW (un to dažādie zemas klases zīmoli, piemēram, VW, Skoda, Seat utt.).
Apsēstība ar mehānisko spožumu un modernu dizainu noved pie trakas produktu izvēles, kas gadu gaitā ir izraisījušas nopietnas uzticamības problēmas. Daimler Benz, lai gan 90. gados ASV Lexus dauzīja savus dupšus (sakarā ar salīdzināmas kvalitātes izmaksām), veica katastrofālas dizaina izvēles ar W140 sērijas pilna izmēra automašīnām. Automašīnās bija tik daudz smieklīgu īpašību, par kurām neviens nerūpējās, ka tas lika visam modelim gandrīz sagraut Mercedes reputāciju daudzos aspektos, kā arī ciest finansiālus zaudējumus.
Gadu gaitā BMW pieņēma dīvainus materiālus ar cilindru galvām, izraisot katastrofālas dzinēja atteices. Patiesībā viņi bija uzņēmums, kas pazīstams ar saviem dzinējiem (vismaz to mārketinga nodaļa mēģināja atgādināt visiem). Pēc kāda laika atteicos no BMW. Pirmais iDrive bija tik šausmīgs, ka BMW faktiski sāka ļaut cilvēkiem atgriezt savas automašīnas, lai saņemtu naudas atmaksu.
Audi dažreiz pārāk cenšas. Man ir bijuši vairāki no tiem, un viņiem vienmēr bija kaut kas tāds, kam vajadzēja būt pamata, bet tas bija katastrofa nevajadzīgas sarežģītības dēļ. A8 bremzes, kas bija jāmaina ik pēc 6 mēnešiem. Balstiekārtas komponenti, kas sabojājās ik pēc 12. Automātiski rotējošas maiņstrāvas ventilācijas atveres, kuras iznīcināja pašas un maksāja 7 000 USD nomainīt. Arī mans R8 bija episku proporciju brāķis. AC neizdevās, sajūgi izkusuši, elektronika nomira, durvju paneļi slikti der, polsterējums nobružāts. Nožēlojami automašīnai, kas maksāja 185 000 USD
Arī VW ir bijušas savas problēmas, taču citu iemeslu dēļ. Viņi būvē lētas, liela apjoma automašīnas, un tāpēc viņi upurē sarežģītību izmaksu samazināšanai, bet dažreiz tās ir pārāk lētas, kas rada daudz problēmu. Man ir piederējuši daudzi VW, un tie patērē detaļas kā traki. Balstiekārtas daļas, dzinēja daļas utt. darbojas diezgan konsekventi.
Pēc visa tā un izcilā Frenka Kempera teiktā, parasti, ja ievērojat apkopes procedūras, automašīnas var kalpot bezgalīgi, ja jums paveicas. Patiesībā man bija Mercedes S klases (dīzelis), kas lielākoties droši nobrauca 223 tūkst. jūdzes, lai gan virsbūve stipri rūsēja.
Manuprāt, vācu ražotāji ne vienmēr spēj vislabāk integrēt savas idejas vienotā produktā. Vienmēr ir kāda dīvaina apakšsistēma vai komponents, kas ir neparasts. Un sarežģītība ir uzticamības slepkava, ar kuru luksusa Vācijas uzņēmumi mēdz būt apsēsti.
pārliecība ir pumpēta kopš Zelta Ordas laikiem - kopš Maskavijas kņazs dabūja tiesības hana vārdā ievākt meslus - visur, kur tiek klāt.
tas motors cieš no dizaina nepilnībām - vēlēšanās izgudrot jaunu velosipēdu pa lēto, un lai motoru var iebāzt arī šķērsām motortelpai - līdz ar to īsa kloķene - ieekonomēts uz gultņu skaitu un to virsmas laukumu - grūtības eļļot visu to saimniecību - noved pie tā, ka tas gluži vienkārši ir neveiksmīgs motors
jebkurā gadījumā lietus ūdens novadīšanai ūdeni liet vienkārši pagrabā - tas nešķiet prātīgi nekādos laikos. Kas tur bija pirms šābrīža nama - pagrabi var būt pārpalikums no ieprieksējās apbūves, tāpat kanalizācija var būt pārpalikums no iepriekšējās apbūves.
pagrabos glabāja malku ilgi pirms centrālapkurēm - apkurei, un arī pēc centrālapkures ieviešanas - plītīm.
Bet, runājot par Valdemāra 117 / 119, šķiet, ka sēžas tieši 119, un tas 117 stūris, kam kopīga siena ar 119.
Lūkas kurināmā iekraušanai
Nu ne jau tāda iecere. Nolaists līdz kliņķim.
Pagrabā lietus ūdeņi?
PN - paskatot google street view vecākos datumus - plaisas paliek lielākas. 2011. gadā to nav.
Oficiālie paskaidrojumi tev ir nepieņemami, gaidi kādu pajolīti iekš tiktok, kas visu paskaidros?
mans 3 santīmu viedoklis - kāds ierēdnis tomēr iesnieguma subjektu beidzot apskatīja dzīvē.
Es ēkā ar tādām plaisām laikam tomēr negribētu dzīvot.
Muhaha
Labi. Gaumes jautājums par to smukumu. Bet citādi.
Tad grieza vai nē? Mūsdienās mēdz būt, ka ja nokrīt spriegums zem xx.x voltiem, kompis nemaz nesāk griezt. Uzlādē un griezīs atkal kādu laiku.
Ar tavu muti runā Krievijas loģika. Kāda jēga pašam (PL) uzprasīties būt par buferzonu, ar ko Krievijai vieglāk tikt galā kā ar pašreiz esošo situāciju?
Vienīgi Krievija un tās kabatā esošie politiķi mēģina šķelt un vājināt ES u. NATO
imzz rakstīja: Feja Kurmja vietā.
Visbiežāk aizsērējošā mājas kanalizācijas sistēma ir virtuves izlietnes līkums jeb sifons. Ja negrib bakstīties, vēl trakāk, jaukt laukā un tīrīt vai arī izmantot kodīgos Kurmja tipa līdzekļus, tad mums visiem pie rokas ir saudzīgais tauku šķīdinātājs Fairy. Metode sekojoša: ielej Fairy izlietnē, bet daudz, 150 ml apm. lai aiztek uz līkumu un tur paliek. Pēc 10 min aiztaisa izlietni ar aizbāzni, piepilda ar karsto ūdeni, izrauj aizbāzni un aizskalo Fairy un taukus.
Neesmu pats to izdomājis, tas ir no Youtube, bet es to pārbaudīju praksē, kad bija vajadzība, un varu teikt, ka strādā.
reizi piecos gados var arī iztīrīt izjaucot. Man nav problēmu, bet rada gabalam, kas mērkaķojas ar visādiem kurmjiem, to problēmu aizskalo līdz nākošajam līkumam - kur trosi jau grūti iebāzt - tad var pačakarēties gan.
polikarbonāts jau vairāk kā 10 gadu - siltumnīca 2 reiz pārvietota izjaucot / saliekot, nekādu problēmu ar putniem un sūnām
vēl ir Volx
Bradypus rakstīja: Nejaušu uzdūros kaut kādam Stephen Gardner - viņa Youtube kanāls ir pilns ar Ukrainas zaudējuma pareģojumiem un (šajā konrētajā video) viesis pat izklausās visnotaļ kompetents un Ukrainai neērtas patiesības komentējošs līdz brīdim, kad sāk stāstīt par to, kā Ukrainā ir pie varas nacisti un Krievija karo tādēļ, ka negrib robežoties ar NATO.
Personība un bizness izskatās ļoti "uzcepti":
www.linkedin.com/in/rendrags/
Merch lapā nav pat šablona tektus nomainījuši
www.yourbridgeplan.com/merch
jūķūbes algoritms neļauj nejauši uzdorties - tas piedāvā līdzīgu saturu, kā jau esi skatījies. Acīmredzot tavā informācijas burbulī tādi kadri dzīvo.