iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
topinamburs 02.09.2025 5:57

Nevienu auto nav izdevīgi pirkt jaunu, un braukt 3 gadus, apmaksājot tā lielāko vērtības kritumu. 

Autors ieberzies uz tirgus izmaiņām, un ekstrapolē savu pieredzi uz EV.

Brauc ar to auto vēl!

 

topinamburs 31.08.2025 16:52

WALA rakstīja:

Normāli tomēr būtu pārkāpumu novērst, nevis taisīt fotosesiju, piedevām vēl sazin vai pašiem VP tad sanāk ievērot noteikumus ja šādi paslepus seko ! Citādi kam tāds VP vispār vajadzīgs …

Kā tad, tērēt laiku un resursus? Šitais dižlohs tagad, 2x rēķinu saņēmis, nākošreiz arī 2x ne tikai spogulī. bet arī spidometrā paskatīsies!

topinamburs 26.08.2025 19:53

WALA rakstīja:

Dienas eko-anekdote par Kanādas “zaļo realitāti”:

www.youtube.com/shorts/Cz02zlesGcs

laikam jau Tev ir noticis tas, par ko brīdina pašā anektdotē pirmajā teikumā:

it's going to drive you insane

 

PN - popularitātes mednieki nevis auto būvētāji viņi ir

PPN - nesaku, ka kanādas noteikumi par auto pārbūvi un/vai būvi būtu labi, slikti, vai citādi

topinamburs 25.08.2025 21:10

Kad tiksi pie varas varesi pilnīgi demokrātiski ieviest proletariāta diktatuūru

topinamburs 25.08.2025 19:50

savu īsto, vienīgo, un pareizo politiku, partiju, un beidzot ieved tautu saulītē

topinamburs 25.08.2025 17:04

nubet tad taisi, jeb ķirzakcilvēki arī to traucē?

topinamburs 25.08.2025 16:37

dibini partiju, un lien politikā... bet pag pag, visas pajoliņu nišas jau aizsistas, atliek tikai izvēlēties pie kādiem opozicionāriem piesisties!

 

topinamburs 25.08.2025 5:52

taaneko rakstīja:

topinamburs rakstīja:

pats pierādi savus melus. Tumsā un lietū auto marku grūti precīzi noteikt, kur nu vēl vadītāja parsonību.

Tumsu un lietu visādi irbīši un citi tava tipa padauzas vienmēr min kā aiaiai faktoru, kas attaisno dajebko.

Par apdzīšanu vispār kā tādu un tās iemesliem vispār kā tādiem jau rakstiju nedaudz augstāk tepat topikā.

Un jā. Rīgā biju nedaudz pēc 8 vakarā, manai mašīnai starp citu ir lampas, un es braucot esmu spējīgs pagriezt galvu un redzēt kas notiek apkārt. Tava replika vien parāda, kas tu esi uz ceļa, jo tieši lēnajiem skatiens ir piekalts ceļam priekšā un spidometram. Tādi kā tu pat spoguļos nav spējīgi paskatīties.

Un- Tu neatbildēji uz jautājumu.

Viens muļķis var uzdot tikdadz tukšu jautājumu…

topinamburs 24.08.2025 20:38

‘Norma’ diemžēl ir cita. Ka jāapdzen teju obligāti, lai tur lūzt vai plīst. 

topinamburs 24.08.2025 20:37

pats pierādi savus melus. Tumsā un lietū auto marku grūti precīzi noteikt, kur nu vēl vadītāja parsonību.

topinamburs 24.08.2025 16:59

Es domāju tas taaneko vienkārši melo. Tie viņa apdziedātie “nelieši” brauca visticamāk ar 90 kmh.

topinamburs 21.08.2025 9:00

Tu esi nelabojams kašķis

topinamburs 21.08.2025 4:09

Bradypus rakstīja:

Neizbrīna, ka tieši tev nav saprotama atšķirība starp formālu un citiem traucējošu pārkāpumu.

sarkasmu neuzķēri

topinamburs 20.08.2025 20:29

nu, ja kādam nepietiek ar 200 zs, bet grib piemaksāt, lai piemaksā, man nav žēl. 

topinamburs 20.08.2025 18:37

Bradypus rakstīja:

Jā, ķeršana konkrētajā gadījumā IR problemātiska, lai arī salīdzinājums ar dronu opreatoriem ir nevietā. Drons tiek vadīts publiskajā frekvnecē. Un visticamāk neķers tādu mudaku, kas kaut kur mežā uzskata, ka viņam tik ļoti vajag pārkāpt likumu un kādam traucēt. Tāpēc jebkuram deģenerētam dalbajobam ir visas iespējas tā rīkoties - apzināta cūciska rīcība nav salīdzināma ar pārkāpumu nezināšanas pēc. 

Un ar ko šāda apzināta cūciska pārkāpšana ir citādāka par apzinātu cūcisku ātruma pārsniegšanu?

topinamburs 18.08.2025 5:38

taaneko rakstīja:

Bradypus rakstīja:

pat ja viņš turpinātu ceļu taisni- neko vairāk kā 6 metrus distances no priekšā braucošā es viņam nenozagtu

 

Pat, ja kādam “nozodz” tikai 6 metrus distances, tu esi to izdarījis, pārkāpjot CSN, un nebrīnies, ja par to sadusmojas. Tikpat labi varbūt vienkārši biji jau kārtējais, kurš paspēja ceļu nogriezt. 

 

Pietrūkst informācijas, lai spriestu, kurš no jums situāciju pārspīlēja, bet ir kaudzēm satikti tādi, kas mierīgi iekārtojas priekšā un nezskata par pienākumu atrast gāzes pedāli. Protams tā otra vietā es pie krustojuma skaidroties un nervus bojāt arī necenstos. 

Kādu laiku atpakaļ man bija iespēja pastrādāt Oslo normālā tur strādājošo režīmā. 7.00 sākas darbs 15.30- 16.00 beidzas. Sākot no 6.20/6.30 visi kam ir darbs kautkur ripinās. Velosipēdi un sabiedriskais - nenozīmīga daļa. Tas ir laiks, kad uz ātruma pārkāpšanu neviens diži nereaģē. Galvenās transporta maģistrāles- 1. 2. 3. loks. Pirmais pietuvināts centram, otrais  pa guļamrajoniem, 3. Apvadceļš ap pilsētu ar izejām uz starppilsētu šosejām.

Nu lūk un pīķa stundās tur visi brauc uz 80-90- 100. Pievienojas satiksmei, tiek nost uz nobrauktuvēm, un tas viss lielā ātrumā ar distancēm starp auto, kas reti sasniedz 20m. Un zini, ne skrāpju, ne vilcieniņu tajā vairāk kā pusgadu ilgajā ātras braukšanas praktiskajās nodarbībās nemaniju. Un dienesta auto atdevu sveiku un veselu. Kautkā norvēģi (tikpat labi poļi, dāņi, zviedri, lietuvieši un arī latvieši) spēja tikt galā ar braukšanu samērā ekstremālos apstākļos. Un tagad paskaties, kas notiek pie mums kaut vai Dienvidu tilts Akropoles rajonā. Virziens nav svarīgs- abi labi. Bakstamies, grūstamies, stājamies. Mēģinam pa priekšu, mēģinam pa aizmuguri...

Man pilnīgi pajāt uz tādu jefiņu, kas 20 metru priekšā redzot kādu pārkārtojamies uz viņa joslu nav spējīgs neko vairāk kā acis pārgriezis spiest signāltauri. Ja man vajadzētu- viņam braucot pa 3 joslu, es viņam nesasniedzamā attālumā pārkārtotos no 2. uz 4. un nemaz neuzzinātu par to ka viņš eksistē.

Protams, ka tuvākā nākotnē tādiem dzīve paliks grūta, jo gudrie sensori un asistenti manī var saskatīt draudus, briesmas, bīstamību un iespējamu iznīcību.

Tu jau redzi tikai to, ko redzi uz ceļa. Bet tikmēr:

 

According to the latest Mobility and Transport Survey (MIS) published in 2022 by Ruter, the public transport authority in Oslo, the modal share in the city was as follows: public transport - 31%, walking - 32%, bike - 6%, car - 29%, other - 2%.

uz Oslo lidostu vispēr gandrīz visi (vairāk par 75%) dodas ar vilcienu vai autobusu

 

topinamburs 16.08.2025 18:27

Domājams tā dara vairums.

topinamburs 16.08.2025 17:02

Mierīgi var arī neapdzīt, un pabraukt lēnāk. Apdzīt nav obligāti!

topinamburs 16.08.2025 8:11

Nu, kur Trampisti? Atkal jūsu supervaronis ir ar slapjām bikšelēm. Tukšpadsmit Aļaskā.

topinamburs 15.08.2025 16:22

Oi oi kādi smalkumi. 

topinamburs 15.08.2025 14:58

Bradypus rakstīja:

Kāpēc “vai”? Lēnais UN nervozais. Nespēja kaut ko izdarīt, ko citi māk un dara, visnotaļ rada nervozitāti.

Ātrie un nervozie jau visi nositušies jau?

topinamburs 14.08.2025 16:36

Bradypus rakstīja:

Lēnais. Atrie māk apdzīt un zina, ka pašiem jāvērtē iespējas, nevis “šoferis uzticējās priekšā braucošajai automašīnai, kas veica apdzīšanu līkumā”. Apdzīt aizsegā spēj izdomāt tikai tas, kam apdzīšana ir rets un nezināms manevrs. 

vai nervozais

topinamburs 14.08.2025 8:25

WALA rakstīja:

Nu iesaku tev - paņem un tā godīgi pie sevis parēķini cik daudz laika aizņems legāli apdzīt kravas auto ar standarta puspiekabi ( un tas nav garākais tr-ta līdzeklis, ko uz mūsu ceļiem sastapsi), kravas  auto teiksim brauc 80km/h (atļautais līdz 90 km/h) un tu -  90 km/h.

 

Uz 80 brauc retais. Parsvarā uz 90. Pēc GPS. Jā, nepaātrinās tik ātri. 

topinamburs 14.08.2025 6:00

Bradypus rakstīja:

topinamburs rakstīja:

tie, kas brauc ātrāk, traucē tiem, kas izvēlas braukt atļautā ātruma ietvaros. Tā ir vai nav??

Traucēt citiem var jebkurā ātrumā. Lielākā daļa ātro netraucē, bet daži traucē. Daži lēnie netraucē, bet lielākā daļa traucē. Un nē - ne jau ātrums ir noteicošais, bet vadītāja prasmes un rekināšanās ar citiem. Netraucē tie, kas prot braukt un rēķinās ar citiem. Traucē tie, kas neprot un nerēķinās… Un tieši dēļ neprasmes lielākā daļa traucētāju ir vienlaikus arī lēnie.

Subjektīvi! Tas viss ir iedomās. Jo netraucējošs (pozitīvais) tiek uztverts par normu, un pat netiek ievērots, kamēr traucēklis tiek izbazūnēts pa visu auto salonu, pie vakariņu galda, un internetā.

 

topinamburs 13.08.2025 11:18

tie, kas brauc ātrāk, traucē tiem, kas izvēlas braukt atļautā ātruma ietvaros. Tā ir vai nav??

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti