Prognozes ir dažādas, bet vienīgais valdības nolemtais ir 2% EV 2027.gadā, taču bez skaidra pasākumu plāna.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Prognozes ir dažādas, bet vienīgais valdības nolemtais ir 2% EV 2027.gadā, taču bez skaidra pasākumu plāna.
Varam mācīties to, ka atbalsta programmas bija ne tikai dāsnas, piem., e-auto atbrīvošana no apm. 15000eur reģistrācijas nodokļa, bet arī to, ka atbalsta programmu paketi Norvēģijas parlaments apstiprināja, cik atceros, vismaz 4 gadiem.
Par gatavību: pagaidām Latvijā nepietiekama izpratne par neizbēgamo - vieglo auto tirgus pāreju uz elektrisko piedziņu.
Piem., Lietuvas valdība nospraudusi mērķi – 46'000 elektromobiļi 2025. gadā, kas, pārrēķinot proporcionāli esošajam autoparkam, Latvijā atbilstu ap 23'000. Latvijā šāds mērķis nav nosprausts.
Uzlādes punkti Latvijā:
1) Ne-tīkla uzlādes punkti: www.e-transports.org/index.php/features-mainmenu-47/team/236-uzlades-punkti-2
2) e-mobi tīkls: www.e-transports.org/index.php/features-mainmenu-47/team/95-uzlades-punkti
3) Elektrum tīkls: elektrumveikals.lv/lv/majai/e-auto-uzlade/e-auto-uzlades-stacijas
Atbilstoši Latvijā noteiktajai kārtībai, informāciju apkopo Latvijas Valsts ceļi:
Par ko sodīja 60 autovadītājus? -kāpēc pašvaldības dienesti nevar vienoties, kāda ir zīmes "Apstāties un stāvēt aizliegts" nozīme? (+ VIDEO)
16
1350 km ar vienu bāku - Nissan Qashqai 1.5 e-Power šķērso Lielbritāniju ar vienu degvielas tvertni
2
Izskatās, ka pieredze tikai ar 24kWh EV?