darklight rakstīja: Jā, es arī taisu to šortkatu no Nīcgales uz Deglava. Tā ir daudz ātrāk. Nu ko man tagad darīt, justies pie kaut kā vainīgam? Aptuveni 70 procentos gadījumu sanāk izbraukt pie gājēju zaļā, nevienu nekavējot.
Es nepārmetu tiem, kas izbrauc pie gājēju zaļā, bet gan tiem, kas spiežas iekšā joslā pie zaļā Deglava ielai. Tā jau tajā vietā pa Deglava ielu braucot sanāk kārtoties pašam, laist autobusus un gājējus, bet maliņā vēl kaut kādi umņiki izdomā, ka piepisuši sistēmu apbraucot sastrēgumu var to darīt līdz galam un braukt tev sānā. Riteņu atslēga zem priekšējā beņķa ir parādījusies tikai gaidot to mudaku, kas beidzot ieliks man to savu džipu, mersi vai vēl sazin ko sānā, jo es redz nelaižu viņa augstību joslā, kaut gan viņam uz tās mazās ielas ir vesela zīme "dodiet ceļu". Kaut gan pag, mums tak tikai ātrumu var pārkāpt, par zīmēm pofig, ne?
Kopumā ja šis manevrs tiek veikts uz pārējās Deglava ielas kavēšanas rēķina, tad jā, ir pamats justies vainīgam - savas minūtes ietaupījuma vārdā tiek radīts 2-3 minūšu kavējums uz Deglava ielas stāvošajiem. Padomāsim loģiski, kā kārtošanās pēc rāvējslēdzēja principa notiek ātrāk - kad divas joslas kustās paralēli vai kad tām divām joslām viena josla pieiet perpendikulāri? Ja pirmajā gadījumā kustība ir lēna, bet raita, tad otrajā gadījumā jau sākas bremzēšanas, kas attiecīgi bremzē kustību Deglava un Nīcgales ielās. Šī situācija ir izteikts paraugs tam, ka pāris egoistu dēļ, kuriem kaut kas deg, pusrajons sēž sastrēgumā, jo katrs no tās škērsielas ielaistais piebremzē kustību visās apkārtējās ielās.
Par mobilizāciju - rekur Sahalīnā jau lasās tauta:
Redzēs tik cik tur reāli tauta, cik kārtējā pastanovka.