Ko Timrots var zināt par Mārupi, viņš tur dzīvo? Lai mārupieši paši izlemj, nu negrib viņi autodromu starp mājām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko Timrots var zināt par Mārupi, viņš tur dzīvo? Lai mārupieši paši izlemj, nu negrib viņi autodromu starp mājām.
Dīlera cenas ir kā restorānam - vienmēr lielākas, nekā izmantoto izejvielu komplekts. Ja liekas, ka par dārgu, jāiet uz vienkāršāku ēstuvi vai jāgatavo pašam. Nu, tas tāds acīmredzams secinājums jo ko gan svešinieks var ieteikt svešiniekam, kā rīkoties ar savu naudu.
Citplanētiešu kuģis, tas taču skaidrs. Tuvinieki stāsta, ka feisbukā un tiktokā viss jau ir smalki izskaidrots.
Bradypus rakstīja:
Nabūs tik viegli. Kā nošķirsi nobraukumu ārzemēs?
Elementāri - nobraukumu ārzemēs noziņo atsevišķā SMS savā un svešajā valstīs. Ārzemes iekasēs savu daļu, lai šveicietim nerastos kārdinājums braukāt pa ārzemēm vairāk, nekā pa Šveici.
Vēja elektrība ir kā pirdiens - nāk tad, kad to nevajag un nenāk, kad vajag.
ro 30.septembris 2025 16:34
Tev sievas konfiskāciju un pa apli dalba@ob..
ro 30.septembris 2025 17:29
Opi pi@ar ar tevi te neviens nerunāja.. tādus kā tu un ābolveidīgos vnk nošaut kā nācijas ienaidniekus..
lietotājs ro uztver internetu pārāk nopietni un sāk draudēt ar izvarošanu un slepkavību - lamāšanās mani neuztrauc itin nenieka, bet aicinājums uz vardarbību ir likumsargu iesaistes vērta tēma.
Pirms policijas iesaistīšanas mēģināsim tikt galā iAuto spēkiem - nodzēšam šos komentārus ar vardarbības piesaukšanu un esam saprātīgi.
Tad atkal pidari vilcienā netiks uz/no Rīgu.
Pa to laiku tilts atpūtās no auto radītās slodzes un ir jau labākā stāvoklī.
Tu jauc prikidu ar prikolu. Jāparkojas kameru redzamības lokā, ja iespējams.
nav jābūut ģēnijam lai atpazītu kas par auto apstājies, BEV vai ICE
----------------
RS stāvvietas apsaimnieko tieši tādi ģēniji, kas neskatās - Tesla, e-tron vai kas tieši. Ja nav zilā numura - sods, attiecīgi ja ir zilais numurs - ejam tālāk. Nevienu tur neinteresē auto modelis.
Nu, ir taču pasākuma nauda. Vai tās lietotāji ir likumpārkāpēji?
Nu, tas skaidrs. Kurš to izvērtēs? Ne jau kontrolieris, kuram vienmēr mālējas. Izsauks policiju - kuru? PP var izvērtēt VRNZ autentiskumu? Sodīt var? Vajag CP?
Uztaisi "vizuāli līdzīgu" VRNZ, nevis repliku. Bez LV burtiem. Ar ziliem burtiem TESTS, bez nekā cita. VRNZ līdzīgs priekšmets, tā teikt.
Viencexpercs rakstīja:
ukraiņi izmanto elektronisko aizsardzību pret droniem, tos novirza. Un kur viņi var novirzīties?
lūk arī krievi "provocē" baltkrievus.
Novirzīts drons lido taisni, nevis uz Poliju.
Par skādi jau nenāks. Protams, policija spiedīs uz to, ka otrs pārkāpums fiksēts ~3km tālāk - tātad, kvalificēsim vai nu kā divus atsevišķus (pārkāpa, brauca uz 50 un tad atkal pārkāpa) vai ilgstoši pārkāpa apdzīvotā vietā, no kā izriet paaugstināta bīstamība utt. Jāskatās, kurš variants pašai AV beigās būs ar vieglākām sekām.
Par apstāšanos - laba doma. Tas varētu nostrādāt arī uz šosejām līdzīgās situācijās. Tikai mūsu vidējā autoskolā nemāca bremzēšanu avārijas situācijās, tādēļ tas nostrādā ne vienmēr - lai neteiktu ka parasti nē. Turklāt sabiedrībā, neskatoties uz iepr. minēto apstākli, ir vēlme palielināt atļauto braukšanas ātrumu. Vai to drīkst darīt, neveicot kardinālas izmaiņas AV apmācībā? Vai nav pienācis laiks (kamēr 4joslu šosejas vēl nav materializējušās) veikt arī esošo AV prasmju izvērtēšanu - jā, pieņemt likumu kas ļauj izsaukt uz teorijas un praktiskās braukšanu AV, kam tiesības jau kabatā. Izlases veidā, pieņemsim. Lai saprastu, cik nopietna ir situācija. Lai lemtu, ko ar to iesākt.
Kā atmeti - ar gribasspēku, iešāvi ampulu vai ekstrasenss patīrīja karmu?
Šodien gāju pa ietvi, nu tā normālā ātrumā, ne skrienu ne velkos. Priekšā steberē divi babuļi, izpletušās pa visu ietvi. Nu labi, apdzenu un pēc brīža madāma stumj bērnu ratiņus, baksta telefonu un neskatās nemazam ka tie ratiņi te pa labi te pa kreisi. Gandrīz saskrējās ar pretīmnākošo boltistu. Pēc brīža pretī nāk vesela ģimene un nāk man tieši virsū, nācās raut uz apmales lai mani nenonestu. Galīgi afigeļi, tādiem būtu jāatņem apavi un jāliek visu kārtot elektroniski, nav ko tādiem staigāt apkārt ja nemāk kārtīgi iet ar vidējo gājēja ātrumu 5km/st.
Savulaik aizvācos prom no Baltezera, kad katram sevi cienošam /\oham bija ūdensmocis, ar ko tie padarīja brīvdienas par nedēļas sūdīgākajām dienām, kad jābrauc prom ja negrib klausīties motoru vīlēšanu aiz loga.
Kāpēc cilvēki grib motorus vēl arī ūdenī? Jūs esat kādi zvejnieki, kas apgādā cilti ar jūras zivīm un vaļu taukiem un bez jums desmiti cilvēku mirs? Nē, gribās izklaidi. Nu tak nopērk kajaku vai smailīti un izklaidējas līdz nemaņai. Var ar kaimiņiem nopirkt divnieku vai četrnieku, kopā jautrāk - var pat sacensties.
Vai ar motorlaivu var braukt pa jebkuru ūdenstilpni? Te jau izskatās pēc AV kam traucē velosipēdisti.
Varēji jau uzrakstīt ko jaunu, bet atgremoji veco domu telpā. Jā, arī velosipēdisti ir jāapmāca - vislabāk sākt jau ar skolām. Sākt ar vispārējiem CSN un panākt, lai cilvēki saprot kā darbojas satiksme, kas ir pamatā efektīvai un drošai satiksmei. Zināt volosipēdista pienākumus un tiesības, bet galvenais - neuztvert auto kā bubuli vai iebrucēju no kosmosa. Tad arī nebūtu pieaugušo, kas minas pa ietvi un vēl zvana gājējiem.
Mjā, kārtējam Che uznākušas smagas pārdomas. Nu izdomā, vai ar konstitucionāliem līdzkļiem aizstāvēsi vai lūkosi pēc kardinālākām metodēm.
Negribi aizstāvēt savu valsti, vari braukt uz austrumiem un balstīt diktatūru tur. Kontraktu parakstīsi tai pat dienā, kad dabūsi pilsonību - vai pat pirms tam. Vari braukt uz Āziju, tur par staigājošo kredītkarti arī priecāsies. Uz ASV tev gan laikam vairs nespīd, tur brīvpusdienas iet uz beigām. Dienvidamerika? Austrālija? Kur tevi gaida?
Tūlīt jau 1. zeptembers bet iA exxpertu koppiena vēl nava dzemdējuse jaunos, Uzlabotos CSN. Nu jā, tā jau mēdz atgadīties, kad grib ar vissiem pa labam....
Ko jūs sakait par zistēmu, kad AV bļitku var dabūt tikai pēc valsts militārā dienesta? Pirmkārt, atkristu visi modes blogeri un damočkas, kas kārtējā auto krāsu pieskaņo sezonas aktuālajai nagu lakas krāsai. Otrkārt, auto vadīšanas apmācības pastiprinātas atbildības apstākļos nāktu par labu apmācāmajam un satiksmei kopumā. Treškārt, apmācību izstiepjot visa dienesta garumā, ir cerības ka kaut kas nosēdīsies galvās, īpaši ja par kļūdām tiek pie papildus norīkojumiem u.c. motivējošiem passākumiem. Neredzēji situāciju priekšā - rakt ierakumus. Neredzēji situāciju aiz sevis - rakt ierakumus. Radīji avārijas situāciju - nomazgāt smago tehniku, 3 gab. un pēc vakariņām iet triecienā pret rītausmu, ar pilnu uzkabi. Lai refleksu līmenī brauktu, nevis staipītu vafeli radio pavadībā.
Kad cilvēki pieaugs un spēs braukt, redzot uz ceļa citus satiksmes dalībniekus un rēķinoties ar viņu vajadzībām, tad - ak brīnums - arī citi sāks rēķināties ar viņu vajadzībām. Kamēr būs cilvēki pie stūres ar trulo skatienu "es te braucu, ko gribi" - tikmēr arī būs haoss un avārijas.
ANO pappīros jau ir ierakstīts, ka valstīm ir aizliegts risināt strīdus ar kara palīdzību un apdraudēt citu valstu teritoriālo severenitāti. Cik karus šie papīri ir novērsuši vai apturējuši un cik deģīšus ierobežojuši?