iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
0pis 24.07.2025 15:53

Ja auto brauktu uz 5km/st tad neviens gājējs vai velo netiktu notriekti. Piekrīti? Bet vislabāk būtu padziļināta med. komisija lai tādi kā tu, ar lieko hromosomu, vispār netiktu pie interneta, nerunājot jau par AV apliecību. Pasaule kļūtu labāka!

0pis 24.07.2025 7:43

Nemēģini pārliecināt car brained tipu. Tam no auto vadīšanas ir notikusi sociālā deformācija un nekādi loģiski argumenti to nepārliecina. 

 

Par to braukšanu virsū veloceliņa un brauktuves krustojumā - uzliec reģistratoru un raksti iesniegumu policijai, galvenais ir lai kadrā ir VRN un vēlams arī mūlis, tas vēlāk noderēs tiesnesim.

0pis 24.07.2025 7:39

Nekāda ierobežojuma bērniem bez vecākiem piedalīties satiksmē nav. Kārtējie motorista murgi. Protams, drošāk būtu likt AV stumt auto pāri gājēju pārejām, jo tieši uz tām AV mēdz notriekt gājējus.

0pis 23.07.2025 9:58

Īsts džentelmenis - negāja pie sievišķa uz dzīvoklī, traumējot vīru vai mazos bērnus ar savu klātbūtni. 

0pis 21.07.2025 12:09

Mjā....nav brīnums, ka uz ceļiem līķu kaudzes...

0pis 18.07.2025 9:17

Briti vismaz velo joslas sabūvējuši Londiniumā, piemotot arī elektriskajam minamajam. Ņemot vērā izmērus, daudzi arī izmantojot un braucot.

0pis 17.07.2025 11:23

Oho, aizgāja otrā lapa (pasniedzos pēc jaunu čipšu pakas).

0pis 15.07.2025 14:45

Volx, Wim Hof saka ģelu, ko domā?

0pis 14.07.2025 18:12

Mums ir liels gandarījums iepazīties ar šo informatīvo rakstu un mēs skatīties uz priekšu pēc arvien jauniem salocītiem telefoniem un intelektuāliem produktiem mājsaimniecībā visām auditorijām.

0pis 12.07.2025 16:51

Nu pareizi, tehnofašiks uzskata, ka proletāriešiem pietiek ar nakstmājām kur vieta gultai, atmetamajam galdiņam, ar internetu un transportlīdzekli uz "fabriku".

0pis 11.07.2025 19:31

Neesmu speciālists, bet vai tad audzēji nav tāda vaina, kas attīstās ilgākā laikā? Pat ja vakcīnas kaut ko tiešām palaida, ir pagājuši 5 gadi - vai ar tiem pietiek, lai jau iestātos sekas? Parasti audzējus konstatē jau pēdējā fāzē kad sākas sūdzības, vai ja agrāk - tad profilkatiskā skrīninga ietvaros (kas jauniem cilvēkiem par velti nepienākas, un kurš tad jaunībā ko tādu taisa ja par to ir jāmaksā).

 

Tātad, skrīnings tiek atmests kā galvenais konstatēšanas veids - sanāk, ka 5 gadu laikā jau ir čabaš? Tas ir ticami? Iespējams. Bet kādi vēl blakusfaktori ir bijuši, tādā gadījumā? Varbūt tie cilvēki bija veipotāji? Varbūt strādāja par apkopējiem lielveikalos, birojos (visa tā ķīmija esot diezgan spēcīga)? Cita korelācija ar ārējo ietekmi? 

Te būtu laiks pavaicāt - vai ir konstatēts izteikti kāds viens vai savstarpēji saistīti audzēju veidi vai ir ļoti dažādi? 

 

Redz, cik daudz jautājumu, uz kuriem vajadzētu meklēt atbildes pirms būvēt teoriju par mRNS vakcīnām.

0pis 11.07.2025 13:00

Nopotēti?

0pis 11.07.2025 11:21

Auto ražotājiem jāsāk ražot Leienvāgeni, vienkārši degvielas auto lai cilvēki var ekonomiski pārvietoties bez šika un luksa. Savukārt pelnīt vajag ar militārā pasūtījuma izpildīšanu, tas gan prasīs pārorientēšanos. Un tad arī strādnieki varētu gan dzīvot kopmītnēs, gan braukt uz šīm rūpnīcām iztiekot bez E-TRON u.c. šikiem sūdiem, kas šobrīd ir mazliet par dārgu esošajai situācijai.

0pis 11.07.2025 9:29

Tā jau bija nabadzīga karaļvalsts ar saubagotiem dārgakmeņiem, ja vezīram personīgi bija jāstaipa kurvji ar dārgakmeņiem. Vai tad vergu tur nebija, itin neviena?

0pis 10.07.2025 16:57

Ubags, etimoloģija - U bag, tu maišelniek. Ar nicinošu konotāciju.

0pis 10.07.2025 16:22

Nu redz, te arī atbilde - nodokļos samaksāto naudu nevajag iztērēt nelielas iedzīvotāju grupas atbalstam. Naudai ir labāks pielietojums. Kas var atļauties EV - jau ir nopirkuši. Kam nav naudas jaunam auto - brauc ar lietotu. Viss notiek kā tam jānotiek. 

0pis 10.07.2025 15:58

Pastāsti, no kurienes rodas tā piešprice, ko izdala kā atbalstu? Ja to samet auto ražotāji - im fine, ja to dod no EU fondiem - iztērējiet naudu labākā veidā.

0pis 10.07.2025 13:28

Manuprāt, tās ģimenes, kuras tu domā, izmanto šo

 

Braukšanas maksas atvieglojumi sabiedriskajā transportā reģionālajos maršrutos

 

Atlaide:

  • 50 % no brauciena biļetes pilnas cenas pieaugušajiem
  • 40 % no abonementa biļetes cenas
  • 90 % no brauciena biļetes pilnas cenas skolēniem un studentiem (līdz 24 gadiem)
  • 100 % valsts svētku dienās - 4.maijā, 11.novembrī un 18.novembrī

    Ja ģimene ir nabadzīga, tai visdrīzāk nav arī mikroautobusa. 

0pis 10.07.2025 12:21

Daudzbērnu ģimenes jāatbalsta, nevis spiežot tos pirkt noteiktus produktus, bet ļaujot tiem pašiet izvēlēties kā tērēt atbalsta līdzekļus. Daudzbērnu ģimenēm jāpiešķir nodokļu atlaides, var dot kaut pārtikas talonus ar nosacījumiem (nevar pirkt šmigu, cīgas, cukurainus sūdus utt.) - bet ar ietaupīto naudu lai katrs rīkojas pats. Vieni paši aizskries pēc EV, citi salabos māju, kāds nopirks kravas ričuku ar piekabi vai tandēmu. Nevajag pildīt auto ražotāju pasūtījumu par EV tirgošanu.

0pis 06.07.2025 20:07

iAuto rakstīja: Masveida ražošanā ir sniega bumbas un inerces efekts. Lielajos vilcienos prognozēju, ka Ķīnas autobūves izrāviens (tas būs redzams visiem) sāksies 2026. gadā, ja nenotiks kaut kas ārkārtējs, piemēram, karš Taivānas dēļ.

Un kā tad iebrukums Taivānā ietekmētu EV tirdzniecību? Pieņēmums, ka visi pēkšņi pārtrauks importu no Ķīnas? nebrauks ar asiņainajiem auto, tāpat kā nededzina asiņaino krievu gāzi?

0pis 05.07.2025 13:37

Jā poļīķikoj ņe iņķeresūjus! U meņā vse dokumenti v porjādke!

0pis 02.07.2025 10:56

Ā, un kas? Rīgā arī ir feiskontrole. Krustojumos. Nofočē un paskatās, kas tu par putnu.

0pis 28.06.2025 17:58

Griežoties laukā, virs joslām redzama zīme. Nav tieši deguna priekšā, bet neviens AV tā neskatās jo tad nekur tālu neaizbrauks.

0pis 28.06.2025 17:51

Ja pa A joslu nenāk A (nav redzams) - kāpēc nebraukt tajā? Kāpēc obligāti stāvēt uz veloceliņa un ķert no tā stressu?

0pis 28.06.2025 14:26

93. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505. ceļa zīmi un 940. ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts ilgstoši braukt pa šo joslu un jānogriežas tuvākajā brauktuvē vai vietā, kur no ceļa nobrauc uz blakusteritoriju. Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.

 

 

Kā redzams, tad CSN rakstītāji nav aizdomājušies par situāciju, kad šajā joslā nonāk izgriežoties, citādi tas būtu pieminēts (jo kādēļ gan ir izcelta nogriešanās no šīs joslas).

 

Tātad, vadoties pēc "aizliegts ilgstoši braukt pa šo joslu un jānogriežas tuvākajā brauktuvē vai vietā, kur no ceļa nobrauc uz blakusteritoriju"  pretējā virzienā būtu "izgriežoties uz ceļa no blakusteritorijas, aizliegts ilgstoši braukt pa šo joslu".

Kas ir ilgstoši? Varētu jau rakstīt "līdz nākamajam krustojumam" - bet tad būtu problēma ar vietām, kur izgriešanās ir 5m pirms krustojuma (no vārtrūmes, pagalma) - tur nāktos aizšķērsot ietvi un tad raut iekšā otrajā joslā.

 

Manuprāt, tas attālums kas ir tagad, ir pietiekams un ja nu otrajā joslā neviens nelaiž, nu tad neviens jau neliedz apstāties A joslā un pagaidīt kamēr var mainīt joslu, īpaši ja nebrauc A. Visādas Teslas kas brauc pa A un dabūtu gaidīt, arī nav liela problēma jo tas tik laika jautājums kad tām A-privilēģiju atcels. Autobuss arī lai pagaida, un ja šādu gadījumu būtu daudz, tad jau kaut kas dabīgā ceļā arī izveidotos. 

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti