iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
AndrisValdemars 13.08.2023 11:16

Pozitīvi:

1) Motors - vilkme ir pietiekama, darbība samērā klusa. Testa laikā dīzeļdegvielas patēriņš šosejas braukšanas režīmā bija 4,5 litri uz 100 km.

Pārnesumu kārba - mierīgā braukšanas režīmā pārnesumu maiņa notiek plūdeni, sastrēgumos, bija novērojama nevienmērīga darbība.

2) Piekare - konstrukcija ar hidrauliskām atdurēm, tiešām, nodrošina komfortablu un līganu gaitu, kas līdzinās augstāku klašu sniegumam.

3) Ergonomika - salons ir ērts un pietiks vietas gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem. Pie vadības sviru izvietojuma sākumā ir jāpierod, pēc tam to lietošana ir “intuitīvi” uztverama un ērta. Ir daudz un dažādu izmēru sīkumu novietnes, sevišķi oriģināls šķita panelī iestrādāts izvelkams galdiņš priekšējam pasažierim, kas būs noderīgs tākālos ceļojumos.

4) Vadības sviras un slēdži - patiesi priecē fiziskās pogas gan klimata iekārtas vadībai, gan audio skaļuma un galveno izvēļņu vadībai.

5) Komplektācija - visas pieejamās drošības opcijas, kā arī klimata kontrole, adaptīvā kruīza kontrole un aizmugures parkošanās sensori ir iekļauti jau bāzes (Feel) komplektācijā.

6) Garantija - 5 gadi bez nobraukuma ierobežojuma nodrošinās ekspluatāciju bez papildus izmaksu “pārsteigumiem”, piemēram, pērkot 5 gadu līzingā.

Kopsavilkums:

Citroen C4 X iekļaujas “vēl draudzīgu” izmaksu līmenī, taču, izmēros ir pietiekami ietilpīgs. Lai gan salons ir izpildīts “robustā” stilā (vai tas patiks, ir katra individuālas gaumes jautājums), taču, pēc pirmā brauciena tas vairs netraucēja. Auto būs ērts ikdienas braucieniem šosejas vai kombinētos apstākļos līdz 4 braucējiem. Intensīvā pilsētas satiksmē ar biežu parkošanos, iespējams, šis modelis var radīt grūtības vai pie tā ekspluatācijas būs jāpierod ilgāku laiku.

AndrisValdemars 13.08.2023 11:16

Citroen C4 X tests ar BlueHDI 130 ZS dīzeļdegvielas motoru un 8-pakāpju automātisko pārnesumkārbu

Trūkumi:

1) Bagāžas nodalījums - nebūs piemērojams lielāku izmēru bagāžas pārvadāšanai un ir līdzvērtīgs “sedana” tipa virsbūvei, pretēji sākotnējam iesapaidam, kā to piedāvā izskatā līdzīgi, taču patiesi "fastback" virsbūves tipa modeļi ar paceļamu aizmugures stiklu, kas ir iestrādāts bagāžas durvīs.

2) Ergonomika - garāka auguma pasažieriem nebūs ērta iekāpšana aizmugures sēdvietās, jo traucē jumta konstrukcija. Priekšējā loga “A” statnes un spoguļu konstrukcija aizsedz ievērojamu laukumu - atsevšķos gadījumos manevrēšanas pārskatāmība ir apgrūtināta. Ir apgrūtināta pārskatāmība uz aizmuguri, to ietekmē zema jumta līnija un aizmugures stikla konstrukcija.

3) Komplektācija - Latvijas klimatam būtiska opcija - priekšējo sēdekļu apsilde - bāzes komplektācijā (Feel) pieejama tikai par papildus samaksu. Būtu vēlama plašāka virsbūves krāsu izvēle.

4) Multi-mediju sistēma - iespējams, tas ir saistīts ar nepieciešamību izveidot lietotāja profilu (tas netika darīts), taču, katru reizi pēc iedarbināšanas ir melns ekrāns un sistēma prasa apstiprināt “izpratni par sistēma iespējām”. Šķita neērts risinājums ar papildus izbīdāmo projekcijas displeju acu līmenī - tajā ir par daudz informācijas, tas traucē un neatradu opciju to izslēgt (ceru, ka ražotājs to ir paredzējis).

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti