650 rakstīja: Nu jajā, "serviss" mums var tikai Tad, kad pats Klients tam to risinājumu iebāž mutē (kabatā,d/ā,un tā..).
Vecam beznīna motoram noteikti ka ir kāds temperatūras devējs vai tukšgaitas apgriezienu regulators un/vai kāda pat lambdazonde.Ja kāds tas suuds ir pus/noklājies, tad kļūdas var neuzrādīt.Ja tu darbini aukstu motoru pie +8, bet pusnoklātais termodevējs tur "iestrēdzis" uz +40, nu tad diezin vai tas korekti pieleks.Kompresija arī tur drošvien ir pašā savā jaunības spēku pilnbriedā.
650 kungs trāpija mērķī. Sniedzu atsauksmi varbūt kādam noderēs - beigās tika nomainīts temperaturas sensors - 5 eur izmaksas detaļai. Darbs un meklēšana, protams ar gandrīz trīs cipariem. Temperatūras sensors noklājies uz gandrīz 90 tādēļ vienmēr tiek laists iekšā "silta dzinēja" maisījums. Tas izskaidro arī to, kāpēc puslīdz siltam dzinējam nebija startēšanās problēmu gandrīz nekad.
Iteikums citiem vecu auto leitotājiem - labāk samaksāt vairāk servisam, lai iztaisa sākotnēju pārbaudi un uzmest vispirms virsū lētākās detaļas.
Es saprotu, ka freons ir gāze, bet džeki lejot iekšā tādus šķidrumus un viss ir štokā. Es nezinu kā to izdarīt un jautāju palīdzību.
Džeki teica pat ja nomainīšu radiatoru, var būt arī citas vietas, kur nāks ārā gāze. Kā saprast vai to mašīnu labot vai ir tam jēga? Mašīna ir 2003. gada, katru gadu domāju pēdējā vasara mašīnai.
Vai ir serviss, kurā ir iespēja identificēt visus caurumus un pateikt kopējās izmaksas, ja ir iespēja identificēt visus caurumus uzreiz nemainot detaļas pa vienai?