Man arī bija līdzīgas bažas par 1.5 TSI, bet reāli — ikdienas braukšanai šis motors Passatam ir pietiekams. 150 ZS nav maz, un pilsētā vai mierīgā šosejas režīmā dinamikas pietiek.
Galvenās lietas, ko īpašnieki min:
– jāskatās, lai nav “raustīšanās” pie uzsākšanas (agrīnām versijām bija tā sauktais “kangaroo effect”);
– ar automātu (DSG) dažiem ir bijušas problēmas, tāpēc obligāti izmēģināt;
– ja brauc bieži ar pilnu auto vai straujos apdzīšanas režīmos, tad jaudas varētu gribēties vairāk.
Kopumā normālai lietošanai 1.5 TSI ir OK, bet ja gribi bieži “dzīvoties pa jaudu”, labāk skatīties 2.0.






















Ja DSG 7 sāk mest kļūdas un pazūd 2/4/6 + atpakaļgaita, tad gandrīz vienmēr problēma ir mehatronikā vai sajūgu pārkaršana. Tas, ka tas notiek tieši brīdī, kad velc laivas treileri, ir ļoti raksturīgi — DSG7 (sauso sajūgu versija) vienkārši nav paredzēta smagai vilkšanai.
Iemesli, kas visbiežāk pie tā ved:
1) Mehatronikas pārkaršana — spiediena kritums, sensori met kļūdas.
2) Sajūgi izslīd karstumā — tāpēc pazūd tieši pāra pārnesumi + R.
3) Spiediena sūkņa problēma mehatronikā — nespēj uzsist darba spiedienu pie slodzes.
Eļļas maiņa palīdz tikai uz brīdi, jo tā neatrisina mehānisku/karsēšanas problēmu.
Īsais rezumē: visticamāk mehatronikas remonts vai sajūgu komplekta maiņa.
Un jā — ar DSG7 sausajiem sajūgiem treilerus vispār nav ieteicams vilkt, jo tā ir šīs kārbas vājā vieta.