ņem no kāda zināma zīmola - Osram, Bosch vai pie dīlera, un bēdu nebūs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ņem no kāda zināma zīmola - Osram, Bosch vai pie dīlera, un bēdu nebūs.
Karstā laikā tas ir pavisam normāli. Viss.
Tur pašā labējā pusē izskatās, ka ir
imzz rakstīja: "Totāls retinājums" nevar rasties tā vienkāršā iemesla dēļ, ka virzulim ejot uz leju, atveras ieplūdes vārsts/vārsti. Galvenā problēma, ja nav aizdedzes, bet ir degmaisījuma padeve, ir nesadegušais degmaisījums, kas piesārņo izplūdes traktu.
Kas notiek aizdedzes fāzē (tad, kad tai bija jābūt)?!
Vārsti ir ciet, bet virzulis iet uz leju. Ok, gan jau pavisam ciet nepaliek, bet tad var atvērties gan ieplūdes, gan izplūdes vārsti, un sūkt iekšā visu ko.
Ja nu vienīgi to slēdzi uzliek arī uz kādu pultiņu.
Metāla maciņš, pa nakti var kādā bundžā mājās glabāt.
Pilna apdrošināšana.
Man 2008. gada Renault, nesatraucos.
Man gan reiz pigorus izspēlēja tā sistēma. Izeju ziemā piešķilt auto, ieliku to atslēgu vienā jakā. Uz veikalu braucot uzvilku citu jaku. Līdz veikalam tiku (5km), izslēdzu dzinēju, un attapos, ka atslēga nav līdzi. Izrādījās, ka arī telefons aizmirsies ...
Bet pats interesantākais, ka reizēm tas auto tieši lamājas, ka nevar noslāpēt dzinēju, jo "neredz" atslēgu (reizēm, kad soma ar atslēgu kaut kur aizmugurē nomesta).
Nav bijušas problēmas ne ar Bosch, ne Champion. Nezinu, ko tur autors dara. Bet nu reizi gadā jāmaina (~15kkm nobraukums).
Cilindram nestrādājot, tajā, tā vietā, lai būtu spiediens, bija tieši totāls retinājums, kas gredzeniem un vārstiem radīja pretēju, neparedzētu slodzi. Pa nedēļu tajā cilindrā tur viss kas "labs" varēja notikties.
Varbūt, ka pat katalizators nav izkusis, bet no motora sasūkta eļļa (ja kas, kāds līmenis), un sadzīta tajā katalizatorā, un tas ir ciet, moš paveicas, un var izdedzināt.
Cilindram nestrādājot, tajā, tā vietā, lai būtu spiediens, bija tieši totāls retinājums, kas gredzeniem un vārstiem radīja pretēju, neparedzētu slodzi. Pa nedēļu tajā cilindrā tur viss kas "labs" varēja notikties.
Varbūt, ka pat katalizators nav izkusis, bet no motora sasūkta eļļa (ja kas, kāds līmenis), un sadzīta tajā katalizatorā, un tas ir ciet, moš paveicas, un var izdedzināt.
Varētu būt, ka kāds no riteņu griešanās sensoriem gļučī. Bet nu uz servi tāpat.
Var jau mēģināt pats vadus paskatīties, vai kāds nav gandrīz norāvies vai tml.
Ekonomiska un ar 3.0 motoru ?!
Ja ekonomisku, tad līdz tiem 2.0, kādiem 16" ripuļiem, ne lielākiem, kādu kompaktnieku.
Braucieniem ārpus pilsētas var arī tīri benzīnu.
Captur ir Renault
AirBump parādījās uz C4 Cactus
Ja mīcies pa pilsētu, tad tas viss varētu būt normāli. Ja nē, nu tad ir kā ir. Par piekari pa mūsu ceļiem arī nav brīnums.
Lai gan man Renault Thalia izvilk 10 gadus, kādus 160kkm, tad pirmā lielākā lieta bija beigts ģenerators. Protams, piekare, bremžu dilstošās lietas tika mainītas regulāri.
Bet mūsdienas neviens jau vairs nav paredzēts vairāk kā 10 gadiem, kādiem 200kkm. Ja iet vairāk, tad - vienkārši paveicies.
Jā motors žiperīgs, kā nekā auto tomēr paviegls, un ir gan jauda gan grieze pietiekoša, protams, kad pieslēdzas turbīna.
Ja kas, arī tam 3cilindru motoram tāda īpatnēja skaņa, tāda uz kaut kādu jaudīgāku lielmotoru velk, kad uzber. Vismaz salonā.
Esmu izbraucis ar 1.2 turbo benzīnu. Bremzes naži, es pat teiktu pārāk jutīgas. Ne visai patika kādas ir pārnesumu attiecības. Iespējams, pie vainas tīri 3 cilindru motors ar savu skanējumu, bet izklausījās, ka pie 50km/h 4. ātrums neder, motors mocās, jāliek 3.
Citādi viss jauki, C4 Cactus var iet pensijā.
Elektriskā jau var būt. LEDam jau arī ir savs lietderības koeficients.
Ja tie ir 300W, tad rēķini, tie būs 25A pastāvīga slodze. Labs kabelis uz tādu jāvelk un jāgāzē arī būs labi, lai aķi neizsūktu sausu.
Lai vai kā gribētos sev glaimot, varbūt 1% uz ceļa (pa)spēs savākt auto kritiskā situācija. Lai vai kā kādam negribētos piekrist, bet tās visas elektronikas ir daudz ātrākas par cilvēka reakciju un prasmēm.
Tam audi 100 kaut kādas dīvanības ar nobraukumiem. Vienā gadā +120 000, tad kādā citā -50 000. Pārējos gados nobraukums tāds, kā tikai līdz skatei.
Tā jau tie audi 80, šķiet, būs mūžīgi. pat tik veciem rūsu prakstiski nemana, ja nez kas ar to auto nav darīts.
Tas vāģis tērēs ap 10l uz 100km. Ja tiešām karburators, nevis monošprice, tas arī var radīt jautrību.
Ja pērk no kāda pazīstama onkas, par kuru zināms, ka viņš to auto kopis, tad jau var ņemt.
Tur jau tā lieta, ka Dacia pērk, lai ar to brauktu, nevis domātu, ko pēc pāris gadi ņemt vietā (līdz ar to jādomā, kam vērtība mazāk kritīsies), lai noturētu "pačota" līmeni.
Pašam bija Dacia priekštecis (Renault grupas budžeta auto) , Renault Thalia. Nobraucu 10 gadus. Nekas tur neplīsa. Nobraucu gan tikai 150kkm, jo ir divi auto saimniecībā (pa abiem pāri par 30kkm/gadā) Arī salons negrabēja, jo bija primitīvs (panelis vienā gabalā). Pārdevu, jo kaut kā sanāca mēneša laikā no 3 pusēm apskādēt. Pie tam pārdevu vēl par nesliktu ciparu (10 gadīgs auto pa 800 EUR ar visām buktēm).
Kad to thalia pirku, arī apsvēru Dacia, bet tā bija tikko iznākusi, un nekas īsti nebija zināms.
Es nesaku, ka tagad visiem jābrauc ar Dacia vai tml, bet tā ir diezgan prātīga izvēle, ja gribas jaunu auto, kas būs uzticams braucamais, nebūs jāuztraucas par riskiem, kas saistīti ar lietotu, pat mazlietotu auto.
Pats gan pirms 5 gadi paņēmu mazlietotu Renault Grand Scenic, tipa pilnākais, kas tam iespējams. Protams, tāda ir ērtāk ir, i klusāk un tml. kā Lodgy. Lai gan tajā brīdī Lodgy vēl arī nebija iznācis (bija tik ziņas, ka būšot, bet vajadzēja otru auto un ko ietilpīgāku). Ja būtu jau bijis, domāju, ka būtu to paņēmis.
iAuto rakstīja: Mazākie vērtības kritumi būs Honda un VW.
Es izvēli samazinātu līdz CRV, S-Max, Passat un Mondeo (jaunais).
Man nav īsti saprotams, kāpēc jauni ğimenes auto ir tik dārgi (ap 40 000 EUR)
Dacia Lodgy pa 15kEUR. Pēc 2-3 gadi būs zaudēti kādi 5KEUR. Tādiem pa 30kEUR jau kādi 10kEUR.
Tur tačus skaidrs, ka tur nav ne laukums ne kāda terotrija, kur nu vēl DUS.
Otrā bildē arī redzams, ka ir zīme - Galvenais ceļš.
Dzīvojamās zonas beigu zīme automātiski arī ir "Dodiet ceļu".
Tur jau tā lieta, ka to auto lieltirgotājs nav ieinteresēts, ka te ir kaut kāds dīleris, kas knapi velk finanses, bet ir priecīgs, ja to tirdzniecību pārņem kāds, ka brīvu līdzekļu netrūkst, iepērk auto pats par saviem līdzekļiem, nevis uz parāda.
Droši vien līdzīgu iemeslu dēļ te ienāc i inchape i moller.
Tāpēc jau rakstu, ka nezinu par Motofavoerītu, un tas bija jautājums, tiem kuri zina. Tagad informācija precizējas.
Par Karlo stāstīja viens no auto tirdzniecības jomas, kurš tieši "cietis" EA ķibelēs.
Doma bija ar šo tēmu uzturēt aktualitātes šajā jomā (ziņās ta par šo vēl nekā nav), lai tie, kas domā pirkt kādu jaunu auto, nebrīnās aizbraucot uz kādu no saloniem, ka tur vairs nekā nav vai tml.
Sāc ar to pečkas radiatoru, iespējams, tur vaina pie dzesēšanas sķidruma zušanas.
Tas slapjums gan var arī būt no tā, ka kāda lietus ūdens noteka ciet, piem. lūkai, ja tāda ir. var arī būt no motortelpas, zem priekšēja stikla mēdz būt nodalījums (nezinu kā lai to nosauc), kur arī var uzkrāties ūdens.