iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Arnijs 09.10.2007 13:10

Ozz rakstīja:

Gan jau ka ir....

tikai kantoris uznjemas garantijas saistiibas tikai taadaa gadiijumaa, ja esi "pazeltiijis rocinju" ar "razhotaaja detaljaam"...

Taffaj, Aarnij, nekaa personiska-kas razho OE un kas paareejaas daljas vajag tak tikt skaidriibaa...

Ozz.... No saakuma saliidzini cenas! Nekas "apzeltiits" pret Scantech tur nav! Un neesi naivs! OE nemaksaas leetaak par neoriginaalu. Kaut arii paretam precedenti ir.

Kas razjo OE - nu nebuus mums to zinaat vismaz saakotneeji! Uz detaljas ir logo un detaljas OE numurs un nekaa vairaak! Kjeedes ir "Aisin" gan OE, gan Scantech. Tas arii viss, ko zinu! Pie kam OE tirgus auto saakotneejaa posmaa ir aizsargaats un razotaajs nav tiesiigs izvietot uz OE savu logo, kaa arii paardot shiis poziicijas tirguu. Neesi nekad redzeejis Audi/VW bukses ar izsliipeetiem kodiem? Taapeec, ka sakotneeji taas ir gaajushas kaa OE, bet shim noteiktajam laika periodam beidzoties, razotaajs ir tiesiigs vinjas tirgot jau zem sava brenda.

Arnijs 08.10.2007 23:57

farruhs rakstīja: Ir tacu tik daudz labu brendu,kas ražo kārbām ellju... vai tiešām neviena neder priekš AABa ? Unbeliveble...

Nezinu.... nav infas! Ir kods, ir ellja. To arii lejam! Ja lieto kko citu, nemaaceeshu teikt, kas notiek!

900 un 9000 kaarbaa naaca parastaa motorene 10W30. Par 9-5 nezinu... vaig pamekleet pie dazaadiem brendiem. Tip - Mobil, Castrol, Texaco..... Mosh kaadam kkas ir piedaavaajams! Nu tas, ka jebkursh un uz katra stuura - tas skaidrs, ka nebuus!

Arnijs 08.10.2007 23:46

farruhs rakstīja: Arnij... a kas tā par super slepenu ellju SAABiem,ko lej meh kārbā,ka nevienā katalogā neesot atšifrējuma... ???

varu nosaukt OE numuru! par slepeniibu tur nekas naff mineec!

Tormozuhu gan nomaini! Buutiibaa bremzene ir jaamaina ik pa 60tk, jo bremzju ellja ir hidroskopiska.... t.i. ilgterminjaa ir speejiiga piesaistiit uudens daljinjas. uudens uzvaaroties rada tvaikus un pedaalis paliek "miiksts"

Veel jau jaaskataas, kaada ir disku struktuura - vai nav paaraak gludi un rievaini! Nu bet - no 170 mesties mieraa - domaaju normaali, ja uz beigaam paliek vaajaak. Tad Tev vajadzees Aero diskus un suportus. Bet tad savukaart aizmirsti par 15` diskiem. Shameejiem min ir 16`

Arnijs 08.10.2007 23:28

Baisulis rakstīja:

farruhs rakstīja: A,ar tiem klučiem pa 4ls,var ari nobremzēt?

Var mēģināt. Opim,kurš brauc 1x nedēļā uz pilsētu pēc maizītes un siļķēm, nebraucot ātrāk par 45km/h, tas izdosies tīri labi.

Eeeeeee..... Opim vaig pa 6Ls Ar tiem varees liidz 50!

Nee - nu varbuut arii biki dramatizeeju,bet ir bijis arii, ka nopietnie brendi, lai iebarotu tirgu, nomet cenu kaadaam no ejoshajaam poziicijaam. Un tad - ej nu saproti, Suudiigi kluchi (peec cenas), vai maarketings

Arnijs 08.10.2007 23:25

farruhs rakstīja: A,ar tiem klučiem pa 4ls,var ari nobremzēt?

Paarliecinoshi! Ja brauc uz 5 km/h... Zinu, gadiijumu Siguldaa, kad bremzeejot paarmauca paar sarkano, jo auto vnk nestaajaas! Un tikko bij uzmainiijis kluciishus....

Arnijs 08.10.2007 23:22

Principaa jau "za ruljom" testi man patika! Atceros, kaa bij testeejushi VAZ 01-07 sharu! dazaadus razjotaajus. Tajaa skaitaa Krievijas kooperatiivos. Verdikts bij, ka ar kooperatiivajiem varot nosisties! laikam tureeja iekaartas sharaa bik virs 2aam tonnaam, kameer Toljatnieks - veselas 6as Bija jau laiki, kad tie shari 'izmaucaas" krietnaakaa bedree. pats vienu taadu situaaciju izbaudiiju kaadaa 88ajaa uz Eksportenes.

Arii riepu testi vinjiem ir OK, taapat kaa dazaadu autokjiimiju un degvielas un tmldz. Vismaz nav neviena brenda pasuutiiti!

Arnijs 08.10.2007 23:13

batka rakstīja: Arnij nekur nav garantets ka tie nebij ķinas kolbensmitz vai mahle.Mums mahlei gredzeni bij tadi ka varej aptit ap pirkstu bez maz.Un ņemti pie itka laba rezerves daļu izplatitaja.

Nu redzi! Es jau arii saku, ka probleema jau principaa nav tajaa, ka nevar izdariit, bet gan - ka nav ar ko izdariit! Ja OE izplatiitaajs savu kvalitaati daudzmaz garantee, tad vienalga nav paarlieciibas, ka tas ir pats pats labaakais. pats labaakais aiziet uz konvejeru, peec tam - attieciigi pa liimenjiem - peec vajadziibaam!

Ar Dambi tas bija reaals piemeers! Jo vinjsh togad vieniigais savam Osim atremonteeja motoru. Aazim un Lukstinjam bija jauni, bet visam naudas tobriid nepietika! Un probleemas , elljas esshanas izskataa, saaka paraadiities tieshi ar remonteeto!

Arnijs 08.10.2007 22:55

Baisulis rakstīja:

Arnijs rakstīja: Buutiibaa Scantecham vajadzeetu aizliegt tirgot shos izstraadaajumus, kas neatbilst OE parametriem un viss daudzmaz nostaatos vismaz prognozeejamaas poziicijaas.

Lūk šis būtu labs variants un ne jau tikai ar saab rezerves daļām. Tas tak notiek visur.

Par to lētuču pielietošanu gan balsojam paši ar saviem makiem.

Bremžu kluči pa 4 lati,stūres pirksti pa 4 ls un kas tik ne vēl...un tad brīnās.

Tieshi taa! Un par tiem 4Ls tie kluchi ir atvesti un nopelniijis juutaas gan razotaajs, gan transporteetaajs, gan vairum un mazumtirgotaaji! tad par KAADU kvalitaati ir iespeejams runaat?

Arnijs 08.10.2007 22:52

Baisulis rakstīja: Nu vismaz bez sevišķiem uzbraucieniem izdiskutējām vienu problēmu un tapa šis tas skaidrs.

A tā visi tik vaid par to ķēdi.

Nu ja jau ir laiks un veeleeshanaas taa garaak uzrakstiit, tad var arii kko izdiskuteet! Paaris vaardos to pateikt, kaa redzi- nevar!

iipashi arii neesmu centies iedziljinaaties! Lielie cipari jau saskrien ne tikai no kjeedes. kad ir izcelts motors, tad parasti tiek izdariits 2x tik, kaa pie kjeedes mainjas, jo vnk ir VIEGLI to izdariit! Piem. nomainiit aizm. bliivsleegu, biki sulot saakushu uudenssuukni, balstraamja bukses un tmldz. tad veel tosoli, elljas, filtri un - taa tie cipari saskrien!

Tipa - ko`t saremonteeji? Ai - nomainiiju kjeedi! Un cik samaksaaji? Shtuku divsimts.....

Taa jau taas legjendas rodas!

Arnijs 08.10.2007 22:45

batka rakstīja: Arnij mums bij kaut kad sen atpakal problema ar mahles virzuliem kad netureja.pargajam kolbenscmitz un iet un tur.Nekadu problemu

Mums kaareiz bij otraadi! pashaa saakumaa! Peec tam saaka netureet arii Mahle...

Arnijs 08.10.2007 22:42

Baisulis rakstīja:

Arnijs rakstīja: Un probleema ir tajaa, ka shis spriegotaajs taalaak par 19mm fiziski nav speejiigs izliist, kaut arii Scantech versijaa veel vareetu atljauties piespriegot!

Nu skaidrs,tad ja... Jāpārbūvē spriegotājs,nepastāv tāda iespēja?? Jo tak nav normāli maksāt atkal 800 latus,ja reiz detaļa nomainīta.

Ir redzeeti uzmetinaati uzgrieznji uz taa kaata! Piespriegot jau piespriego, tikai - uz cik ilgu laiku! Jo neviens jau aiz vaaka neredz, kas notiek iisteniibaa! Buutiibaa ir taa! Ja liek, tad visu OE. Citu variantu es neatziistu! Cilveeki, ietautot tos nepilnos 100Ls uz detaljaam (Scantech abi komplekti kopaa maksaa ~ 250-270Ls) buutiibaa nopeerk par ietaupiito naudu probleemas naakotnei! Buutiibaa Scantecham vajadzeetu aizliegt tirgot shos izstraadaajumus, kas neatbilst OE parametriem un viss daudzmaz nostaatos vismaz prognozeejamaas poziicijaas.

Arnijs 08.10.2007 22:35

batka rakstīja: Par to ķedi jums nepieleca ko ar to domaju.Ne jau tas ka eļļa vai slodze,bet ja ķede ir izstiepusies tad tak posmi paliek garaki,vai ne ta???Kadeļ tad jamaina ta ķede???Un tad ari kapj uz zobiem

Batka.... Ne jau tikai keede stiepjas! Arii zobratiem dilstot, diametrs samazinaas un vinji paliek mazaaki! Buutiibaa - atkaapes uz abaam puseem ! Bet ko tur diskuteet! samaina un uz ~ tiem pashiem 150tk ir miers! Taapeec Amerika nav jaagudro! Arii riepas dilst, elljas izstraadaajas, kraasa izbalee... To tak kaut kaaa pienjemam!

Arnijs 08.10.2007 22:32

batka rakstīja: T.Smagajiem pat paris miljonus ar tadu var nobraukt.Pasakas ja???

Smagajam tas motors apgriezjas 5x kilometraa!

Nu NEVAR ar pieejamaam detaljaam un tehnologijaam atremonteet motoru 1:1 ar jaunu! Pats kaadreiz tiku atskruuveejies A/VW 1.6 diizeljus. izsliipee bloku, saliec visu jaunu un..... pie 100tk saakas elljas eeshana. Atver valjaa - elljas gredzeni pliki!

Kas vainiigs??? Virzulji - Mahle, bliives un bliivsleegi - Elring, shaales - Glyco.... Viss sameeriits, paarbaudiits... Elljas Castrol, Mobil, Esso - kaa nu kuro reizi. Un.... netur! Un - ne jau man vienam taada pieredze!

Tas, ka nesakariigi raxtu.... tad man jaaraksta uz vairaakaam lapaam, lai neko neizlaistu! Un - taapat buus jautaajumi!

Arnijs 08.10.2007 22:23

Baisulis rakstīja: Ja spriegotāja sliede ir uzražota plānāka...tad taču sanāk, ka to vienkārši vajag nospriegot tālāk un miers.

Spriegojumu mēra pēc kaut kāda iebūvēta merītāja vai mēra reāli,kaut kādu spēku ar ko tā ķēde nostiepta?

Jaa! It kaa taa ir! bet - mums ir pieejams Scantech, kas uzrazjo meeslus, cilveeki nopeerk, uzliek un..... aiz vaaka jau neredzeesi, kas katram iekshaa!

Spriegotaajaa ir atsperiite, kas tad arii dod to vajadziigo speeku! Savukaart uz pasha stienja ir zobsektors (atskabargu veidaa), kas neljauj keedes svaarstiibaam atspiest spriegotaaju atpakalj. Un probleema ir tajaa, ka shis spriegotaajs taalaak par 19mm fiziski nav speejiigs izliist, kaut arii Scantech versijaa veel vareetu atljauties piespriegot! Un.... kaa lai nosaka, kas aiz vaaka??? parasti jau pienjem , ka OE!

Arnijs 08.10.2007 22:13

farruhs rakstīja: foto.inbox.lv/...

Re kur normāls spriegotājs... tāds princips sastopams netikai auto būvē...

labaakaa "fiicha" tur ir divaas iisaakaas vieniibaas sadaliita kjeede un roteejoshs spriegotaajs. Liidz ar to gan izstiepums mazaaks, gan labaak spriegojaas

Arnijs 08.10.2007 22:11

batka rakstīja: Nepareizi Faruh.Ja ķede pa daudz izstiepjas viņa sak kapt uz zobratu zobu galiem un pastiprinati dilst.Paskaties kas notiek močiem ar vecu ķedi.Kads izskatas zobrats

Paskaties, kaados apstaakljos straadaa mocha kjeede! Un arii slodzees!

Motoraa viss straadaa praktiski elljas vannaa un arii slodzes ir 10x mazaakas. Taa, ka nekorekti saliidzinaat....

Arnijs 08.10.2007 21:59

batka rakstīja: Arnij!rodas sajuta ka tu neko no motoriem nejedz.kadi 100tk ar slipetu bloku.Tas ir otrs mužs motoram.Tu vispar zini kas ir honejums????Kad honejums nodilis motors ne tuvu nav vel beigam.Ja benziniekam paceļ pa 30%jaudu tad tikai paceļot turbo spiedienu un neka savadak.Nevis Ja veel pacelj turbiinas spiedienu.Motora resursu tie plus 30% jaudas praktiski neiespaido.Turbinas gan ja,tai mužs saisinas

batka..... Tu tici pasakaam???? Pirmajaa gadaa Dambis ar kapitaali atremonteetu motoru knapi aizbrauca Dakaaraa liidz galam! Peedeejaas dienaas elljas pateerinjsh bija ap 20 litriem.

Jaa - kad honeejums nodilst, taas veel nav beigas! Tas ir beigu saakums! Paceljot turbo spiedienu un nedarot vairaak NEKO, tu ieguusti tikai detonaaciju, liesu degmaisiijumu un izdegushus virzuljus! Tur viss ir jaadara kopsummaa. Sprauslu raziiba, degv spiediens, turbo spiediens un programma. Un 30% ir tuvu griestiem bez iejaukshanaas iepluudee, izpluudee un sadalenees. Pie kam - arii turbiinai ir raziiba (ja nezinaaji)

Un buutiibaa vari domaat par manaam zinaashanaam, ko gribi

Ne man te kaadam kkas jaapieraada...

Arnijs 08.10.2007 21:50

farruhs rakstīja:

Arnijs rakstīja: lai arii vizuaali buutu saprotams, ielieku bildi!

foto.inbox.lv/...

Vēl ko es nesaprot... kāpēc tie spriegotāji(sliedes) nav uzkonstruēti rotējoši? Nu tipa gultnis vai roljiks...

Ja buutu uzkonstrueeti shaadi foto.inbox.lv/...

tad buutu DAUDZ jeedziigaak! Shii kjeede iet motora muuzju!

Jaa, SAABam to var nosaukt par konstrukcijas nepilniibu, ka kjeede saliidzinoshi \"netur\", bet - ko gan mees tur varam padariit?

Arnijs 08.10.2007 21:47

Baisulis rakstīja: Cik maksā tā ķēde?

Pilns komplekts (tur ir 2as kjeedes) Otrs ir shis foto.inbox.lv/... , maksaa pie mums ~350Ls. Tur veel ir neskaitaami bliivgredzentinji, un viss kas cits, kas vajadziigs pilnai shii procesa izveikshanai.

Arnijs 08.10.2007 21:07

batka rakstīja: Nu normalam mašinam pie tada noskrejiena vel honejums cilindriem nav nodilis un nekadus gredzenus tur nevajag mainit.Par turbinu piekritišu ta varetu ari but jaremonte.Un tas chiptunings jau nenodara tik lielu kaitejumu ja vien tev nav kadi 500 zs

Batka.... Kursh teica, ka SAAB ir normaala mashiina? Tad, kad honeejums nodilst, par bloku var aizmirst! Ja sliipee, tad kaadiem 100tk izvelk! Ne vairaak... Ar chipu turbo dzineejiem nav probleemu piecelt jaudu par kaadiem 30%. Ja veel pacelj turbiinas spiedienu, tad turbiinas muuzhs pietuvojas kaadiem 50tk...

Un gredzenus uzmainiit tomeer nenaaks par sliktu! Var gan saakt eest ellju, ja cilindros ovaalums, bet tas uz kaadiem 15-20tk. Un tikai nesaki, ka pa 300tk gredzeni kaa jauni! Shaales tam motoram jau vienreiz ir mainiitas un to es zinu! Kaa arii - (kas gan ir miinuss ) zinu pirmo shii auto saimnieku, taa, ka varu nedaudz spriest par ekspluataacijas nacionaalajaam iipatniibaam. Teiksim taadaam, kaa regulaari mainiiti sajuugi un pusasis

Arnijs 08.10.2007 20:09

batka rakstīja: Nu ja sabam pie 290tk javeic pilns motora remonts,tad salidzinajumam parejie auto neplist vispar.290tk tas citam mašinam ir tikai pusmužs,bet sabam jau pilns motora remonts.Tiešam SAVADAKS auto....

Batka.... nav jaaveic, bet veikshu! Turbiina tomeer noeed to resursu un - ja veel chipots.

Motoriitis griezjas uz nebeedu! tikai - ja mainiishu kjeedi, tad kaapeec neizdariit arii visu paareejo? neteicu, ka pilns kapitaalais! Mainiishu to, kas prasiisies... Domaaju gredzenus, shaales un bliives/bliivsleegus. Paareejais - tiiri profilaktiski.

Negribeetos veert veelreiz valjaa, kad kjeede veel buus OK!

Arnijs 08.10.2007 20:02

lai arii vizuaali buutu saprotams, ielieku bildi!

foto.inbox.lv/...

Arnijs 08.10.2007 19:58

Baisulis rakstīja: Kā jauns spriegotājs un zobrati,tikko salikti, var nenospriegot ķēdi?? Tie ko, tik ļoti pēc izmēra neatbilst?

P.S. Chepmen, izlasi pats,runa ir par ĶĒDI!

Spriegotaajs kjeedi spriego ne jau pa taisno, bet gan caur sliedi, ar kuru tiek piespiesta kjeede! Ja shii sliede ir plaanaaka, tad spriegotaajs piespiezj (ieiet) dziljaak un attieciigi izmainaas raadiijums! Taapeec arii runa iet par KOEFICIENTU un tas nav viens un tas pats, kas kjeedes izstiepums! Kas par brendu ir sliedei, to redzeet neizjaucot nevar! Ja cilveeks kkur ir mainiijis kjeedi un peec 50tk SAAB centraa pasaka, ka jaamaina, tad visticamaak pietiktu nomainiit tikai Scantech sliedes un mierinaataajus pret OE, lai shis koeficienta raadiijums samazinaatos par~ 4mm un principaa buutu OK!

Domaaju, ka konceptuaali esmu pateicis pat ljoti siiki, kaa arii zinu, ko runaaju un nebuut neputrojos jeedzienos.

batka... Ja runaa par izstiepumu, tad buutu jaaatkniedee keede, jaanomeera taas garums un taapat jaaizdara ar jaunu! Tad TAS buutu izstiepums! Sheit iet runa tikai par nosaciiti pienjemto izstiepuma koeficientu, pie kam tas ir objektiivi sameeraams TIKAI ar OE detaljaam.

Arnijs 08.10.2007 18:35

Baisulis rakstīja:

farruhs rakstīja:

Padomā pats par to raxtu loģiski! Ja reiz 9-5 ir paredzēts celt ārā motoru,lai nomainitu ķēdi,tad tas ir jādara,bet ja kaut kāds krievs bola acis un nerubii,kā var nomainit ķēdi,tad tas jau visu izsaka...

Ņekuj liist kur nevaig...

'

Kurš pateica,ka jāceļ ārā? Ir pieejams kāds skaidrojums,instrukcija,apraksts?

Jaa! Ir pieejams. SAAB ruupniicas servisa dokumentaacijaa! Tas, ka katrs maina, kaa grib, taa ir vinju pashu probleema. Neviens nav teicis, ka nevar nomainiit arii neizceljot Tikai finaalaa chakars buus lielaaks un rezultaats nebuut ne labaaks, jo probleema neizceljot ir atjaunot (saglabaat) vaaka bliiveejumu, kaa arii cilveeciigi tikt visam klaat.

Scantech ir gan razotaajs, gan komplekteetaajs! Kjeedes kaa taadas tiek razotas Japaanaa un ir vienaadas gan Scantech, gan OE. Viss paareejais atskjiras. Scantech zobrati ir redzeeti arii Kjiinaa razoti, kaa arii visi spriegotaji un mierinaataaji ir zemaakas kvalitaates. Attieciigi atskjiras arii cena.

Speciali Dorisai! Tiek meeriita nevis kjeede, bet gan noteikts kjeedes izstiepuma koeficients - taatad visai kjeedei. Velosipeedam manis peec vari arii nemainiit! Ja vien no taa nemainaas gaazu sadales mehaanisma faazes ( pieljauju - ne velosipeedam )

Speciaali Sviestnesim! "Za ruljom" pirmkart ir zurnaalistikas izdevums un nedomaaju, ka sho rakstu ir uzrakstiijis tehnikaa zinoshs cilveeks.

kkas veel te prasiija par kjeedes izstiepumu konkreeti manam auto! Jaa - ir 17mm, bet, njemot veeraa , ka esmu iecereejis izveikt pilnu motora remontu - mani tas iipashi neuztrauc! Truukushas kjeedes veel nav naacies redzeet un motors tiks izjaukts pilniibaa - taa, ka....

Par to, vai plist - nepliist, labaaks - sliktaaks,letaak - dargaak, man ir pilniigs poffig SAAB man patiik tapeec, ka ir SA-VAA-DAAKS un tad, kad viss griezjas un notiek, mani shis auto apmierina! tad -kaada starpiiba, par kura brenda remontu izdot naudu? Mosh kaads zin nepliistoshu auto???

Arnijs 08.10.2007 18:13

kermit007 rakstīja: Kadas ir programmas kuras ir sniegta info par automobiili un kuras var nokacaat netaa?

Users manual..... Paarsvaraa. Normaalas servisa progas ir par $$$

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti