iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Arnijs 14.01.2006 17:42

Nu 900tajam man nav ... Ir visu veidu 9K...

Arnijs 13.01.2006 1:31

Grippen... Varbuut padaliisies, kas Tev par modeli? Dazji spogulji ir, bet te var tikai minēt, no kaada mod. tad Tev iisti vajag!

Arnijs 11.01.2006 10:41

lvrisk rakstīja: URRRAAA ! sajuga pasakums norgee laimigi nosledzies, vakar ap pusnakti izripinaju volviti no garazas un jutos ka jaunais teetis pat nepalika nekaadas detalas paari. Visiem skeptikiem varu pazinjot, ka majas garaza ar piipesanu var viegli nomainiit lietojot manuaalu un Volvolistes ekspertu padomus. PALDIES.

Ar to arī apsvecu!

Arnijs 10.01.2006 20:32

adatuvilks... Kaads sakars ar TA Ja pārsūdz administartīvajā, tad sodu var uzlikt tikai pēc administratīvās tiesas lēmuma... Tikmēr nekāds sods neskaitās

Arnijs 10.01.2006 17:45

Katraa zinjaa to dariit vajag, ja vien ir paarlieciiba, ka sods ir apshaubaams! Es arii iesniedzu "apelaaciju" Teica gan, ka tas viss vilksies~ gadu... Formuleejums- par staaveeshanu krustojumaa, kur manaa skatiijumaa krustojuma nebija, jo viena no ielaam T veida krustojumaa bija blokjeeta. No vieteejiem sodu liceejiem paskaidrojumaa atnaaca "otmazka", ka pilseetas plaanojumaa!!! (nevis reaali dabaa) tur esot krustojums. Nu bet Antonijas ielaa teica, ka izskatiishanai jaareekjinaas ar gadu! Vismaz pagaidaam esmu : nevainiigs"

Arnijs 10.01.2006 10:35

AutoNets... Un Tev vēl atkrita probza ar salocītiem vārstiem... Tā, ka būtu vēl tiem 400+

Arnijs 10.01.2006 10:33

Es arī skaitos privātais, bet par tādām naudām sataisīt NEMAAKU!!! Var jau būt, ka, ja piever acis uz visu, ko redzi pa celjam, nesliipee vaarstus un tmldz., tad varbuut tuvu tam, bet vienalga neticu... MM var;etu tas cipars buut ap 700- 800Ls

Arnijs 10.01.2006 10:14

Morgen!

Arnijs 10.01.2006 10:12

Par tiem 200Ls tad arii tie 24 vaarsti sanaak.... Var nokraameet blakus motoram un priecaaties... Jo nekaa jau vairaak nevajag! Ne galvas bliives, ne vaarstu bliivsleegus, ne sadalenes bliivsleegus u.t.t. Un shie pashi saleks iekshaa un vecie aaraa... un nav ne jaasliipee, nekaa! Un zobsiksna ar nav jaapeerk...

Normaali cipars shaados gadiijumos apstaajas pie 400-500Ls...

Arnijs 09.01.2006 23:27

Paldies Yukki un Gvido par gmail...

Arnijs 09.01.2006 22:18

Gvido... rezultaati jau sen kā SAAB maajaslapā

Arnijs 09.01.2006 22:15

Kompresijas pakāpe šiem motoriem ir 10.5... Kompresija varētu būt pie 12... Nu 9, dabiski, ka ir pamaz, bet vēl nav traģēdija. Tikai... kā tik īsā laikā tie 9 ir uzradušies... Un, ja pasvaigi mainīta eļļa ir melna, tad pastāv reālas aizdomas par uzvārīšanu... Iedeguši gredzeni tie noteikti nav.

Spiedienu karterī, pie aiz****** ventilācijas var radīt arī jauni gredzeni.

Arnijs 09.01.2006 21:21

Nu peec kompresijas jau veel gaajeejs... Tikai elljas gredzenu staavokli peec taa taapat pateikt nevar. Pie kam, kaa taa kompresija ir meeriita. Elekrtiski, vai mehaaniski.

Arnijs 09.01.2006 10:01

draco rakstīja: caur pielieshanas korkji. un taadaa apjomaa ventilaacija vinjus neizsuuks - diezgan kreptiigi duumo.

Izsūks, izsūks! Ja vien nav bijis karsēts... Jāceļ ārā radiators, jo savādāk tai ventilācijai klāt netiek! Vēl tur varētu būt slikti savienojumi pašai recirkulācijai , bet visticamāk jau, ka viss tur ir ar sarkanām zvaigznītēm pilns

Arnijs 09.01.2006 9:18

gr.... Nebiju uzmanīgi izlasījis un pareizi sapratis. Biju domājis mehānismus, nevis slēdzenes.... Katrā ziņā līdzjūtības

Arnijs 08.01.2006 14:13

Līme dod garantiju, ka pie vibrācijām nekas nenāks vaļā! Man gan nekad nav atnākuši vaļā arī tāpat pievilktie spararati, pirms gadiem 10 krāmētajos motoros, kad par tādas līmes esamību zināja retais. Bet apgalvot, ka ir pareizi likt bez līmes, neņemos... Piem. klaņu gultņiem un pamata gultņiem nekāda līme nav paredzēta un arī nav dzirdēts, ka būtu kādreiz atnācis vaļā, ja vien ir bijis pieskrūvēts.

Arnijs 08.01.2006 13:56

gr rakstīja: Nopietns jautajums, kur var salabot saab durvju sledzenes. tagad automasina lienu caur pakalju, labi, ka man ir hechbeks

Visas četras?

Arnijs 06.01.2006 20:12

SaaBeR rakstīja: Arnis, Tev ar vienu stekeri?

Jā!

Arnijs 06.01.2006 19:54

Tikai deal diez vai notix, jo tiiko ieraudziiju, ka Tev vajag 93g. Man ir no 95...

Arnijs 06.01.2006 19:52

Bad_MF rakstīja: es domaaju par galveno ACC bloku (konsoli viduu) 9k saabam 1993.g.. nu vinjsh puush vislaik max un vinjaa ir viena kljuuda taakaa nezinu vai esoshajam var veel ko labot.

Arii tas ir pieejams... tikai gluzji ziimuljdraazamaa cenaa negribeetos atdot Buus vairaak, bet sapraatiigi Riit panjemshu!

Arnijs 06.01.2006 9:00

Tikai par kuru bloku iet runa? Gadījumā nedomā displeju???

Arnijs 06.01.2006 8:59

Bad_MF rakstīja: cik naudinjas gribat (ja ir pieejams kaadam) ACC bloks? manam 1 gljux iemeties :/

Blox ir! Varu riit uz trasi paķert... Nu.... par kadiem 10 LVL

Arnijs 05.01.2006 11:56

audiks rakstīja:

Arnijs rakstīja: Kāds var pateikt, kaa TUR ar apstākļiem???

Arnij, velc vien ārā labas riepas, slikus atstāj uz vasaru!

Labas riepas ir! Vienīgais, kas nedaudz traucee.... nu nav tas auto tik labi vadaams... Uz augstveeriigiem rezultaatiem shogad iipashi neceru. Ar "Laguunu" vareeja paarliecinoshaak atvilkt, auto bija labaak izbalanseets, liidz ar to vieglaak un prognozeejamaak vadiijaas. Nu bet tad jau redzees! Plinti kruumos mest netaisos

Arnijs 05.01.2006 10:09

Kāds var pateikt, kaa TUR ar apstākļiem???

Arnijs 04.01.2006 23:38

lvrisk rakstīja: gaidu zvanu. no larvikas jau nav vairs dikti taalu... dien vai nakts nav svarigi, ka tik dzelzi maajaa. un piektdien vakara saks likt kopaa ir kaut kas specials, kas jaievero saliekot to sajugu, jeb 'kaa parasti'

Spararats jāpievelk uz 45Nm + 65 grādi. Vēlams ar līmi.

Sajūga grozs pie spararata ar 25 Nm. Jāskatās, kāda ir vadīkla, uz kuras nāk izspiedējgultnis (vai nav izdilums un gultnis nešķiebjas zem slodzes) Protams, centrēšana! Vajadzīgs stienis, kas precīzi der spararata centrā! Sajuga centra diametru var piedzīt, uztinot uz stieņa izolentu (pieļauju, ka būs grūtības atrast ideālu centrējamo) Ja neko neizdodas pielāgot, var uzlikt disku pēc vecā nospieduma (tas jādara divatā, jo viens pieliek un pietur, otrs piefiksē grozu ar skrūvēm. Pievelk pamazām un pa diognālēm. Gultņa vadīkla jānomazgā , var nedaudz uzlikt grafīta smēri. Tas arī lielos vilcienos viss! Kad mainat lielo blīvslēgu, darba virsmai uzpiliniet nedaudz eļļu un, liekot iekšā, jāskatās , lai atspere nenomūk... Rūpība un mīlestība nepieciešami, tad jau būs OK!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti