Grippen... Varbuut padaliisies, kas Tev par modeli? Dazji spogulji ir, bet te var tikai minēt, no kaada mod. tad Tev iisti vajag!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Grippen... Varbuut padaliisies, kas Tev par modeli? Dazji spogulji ir, bet te var tikai minēt, no kaada mod. tad Tev iisti vajag!
lvrisk rakstīja: URRRAAA ! sajuga pasakums norgee laimigi nosledzies, vakar ap pusnakti izripinaju volviti no garazas un jutos ka jaunais teetis pat nepalika nekaadas detalas paari. Visiem skeptikiem varu pazinjot, ka majas garaza ar piipesanu var viegli nomainiit lietojot manuaalu un Volvolistes ekspertu padomus. PALDIES.
Ar to arī apsvecu!
adatuvilks... Kaads sakars ar TA Ja pārsūdz administartīvajā, tad sodu var uzlikt tikai pēc administratīvās tiesas lēmuma... Tikmēr nekāds sods neskaitās
Katraa zinjaa to dariit vajag, ja vien ir paarlieciiba, ka sods ir apshaubaams! Es arii iesniedzu "apelaaciju" Teica gan, ka tas viss vilksies~ gadu... Formuleejums- par staaveeshanu krustojumaa, kur manaa skatiijumaa krustojuma nebija, jo viena no ielaam T veida krustojumaa bija blokjeeta. No vieteejiem sodu liceejiem paskaidrojumaa atnaaca "otmazka", ka pilseetas plaanojumaa!!! (nevis reaali dabaa) tur esot krustojums. Nu bet Antonijas ielaa teica, ka izskatiishanai jaareekjinaas ar gadu! Vismaz pagaidaam esmu : nevainiigs"
AutoNets... Un Tev vēl atkrita probza ar salocītiem vārstiem... Tā, ka būtu vēl tiem 400+
Es arī skaitos privātais, bet par tādām naudām sataisīt NEMAAKU!!! Var jau būt, ka, ja piever acis uz visu, ko redzi pa celjam, nesliipee vaarstus un tmldz., tad varbuut tuvu tam, bet vienalga neticu... MM var;etu tas cipars buut ap 700- 800Ls
Par tiem 200Ls tad arii tie 24 vaarsti sanaak.... Var nokraameet blakus motoram un priecaaties... Jo nekaa jau vairaak nevajag! Ne galvas bliives, ne vaarstu bliivsleegus, ne sadalenes bliivsleegus u.t.t. Un shie pashi saleks iekshaa un vecie aaraa... un nav ne jaasliipee, nekaa! Un zobsiksna ar nav jaapeerk...
Normaali cipars shaados gadiijumos apstaajas pie 400-500Ls...
Paldies Yukki un Gvido par gmail...
Gvido... rezultaati jau sen kā SAAB maajaslapā
Kompresijas pakāpe šiem motoriem ir 10.5... Kompresija varētu būt pie 12... Nu 9, dabiski, ka ir pamaz, bet vēl nav traģēdija. Tikai... kā tik īsā laikā tie 9 ir uzradušies... Un, ja pasvaigi mainīta eļļa ir melna, tad pastāv reālas aizdomas par uzvārīšanu... Iedeguši gredzeni tie noteikti nav.
Spiedienu karterī, pie aiz****** ventilācijas var radīt arī jauni gredzeni.
Nu peec kompresijas jau veel gaajeejs... Tikai elljas gredzenu staavokli peec taa taapat pateikt nevar. Pie kam, kaa taa kompresija ir meeriita. Elekrtiski, vai mehaaniski.
draco rakstīja: caur pielieshanas korkji. un taadaa apjomaa ventilaacija vinjus neizsuuks - diezgan kreptiigi duumo.
Izsūks, izsūks! Ja vien nav bijis karsēts... Jāceļ ārā radiators, jo savādāk tai ventilācijai klāt netiek! Vēl tur varētu būt slikti savienojumi pašai recirkulācijai , bet visticamāk jau, ka viss tur ir ar sarkanām zvaigznītēm pilns
gr.... Nebiju uzmanīgi izlasījis un pareizi sapratis. Biju domājis mehānismus, nevis slēdzenes.... Katrā ziņā līdzjūtības
Līme dod garantiju, ka pie vibrācijām nekas nenāks vaļā! Man gan nekad nav atnākuši vaļā arī tāpat pievilktie spararati, pirms gadiem 10 krāmētajos motoros, kad par tādas līmes esamību zināja retais. Bet apgalvot, ka ir pareizi likt bez līmes, neņemos... Piem. klaņu gultņiem un pamata gultņiem nekāda līme nav paredzēta un arī nav dzirdēts, ka būtu kādreiz atnācis vaļā, ja vien ir bijis pieskrūvēts.
gr rakstīja: Nopietns jautajums, kur var salabot saab durvju sledzenes. tagad automasina lienu caur pakalju, labi, ka man ir hechbeks
Visas četras?
SaaBeR rakstīja: Arnis, Tev ar vienu stekeri?
Jā!
Tikai deal diez vai notix, jo tiiko ieraudziiju, ka Tev vajag 93g. Man ir no 95...
Bad_MF rakstīja: es domaaju par galveno ACC bloku (konsoli viduu) 9k saabam 1993.g.. nu vinjsh puush vislaik max un vinjaa ir viena kljuuda taakaa nezinu vai esoshajam var veel ko labot.
Arii tas ir pieejams... tikai gluzji ziimuljdraazamaa cenaa negribeetos atdot Buus vairaak, bet sapraatiigi
Riit panjemshu!
Tikai par kuru bloku iet runa? Gadījumā nedomā displeju???
Bad_MF rakstīja: cik naudinjas gribat (ja ir pieejams kaadam) ACC bloks? manam 1 gljux iemeties :/
Blox ir! Varu riit uz trasi paķert... Nu.... par kadiem 10 LVL
audiks rakstīja:
Arnijs rakstīja: Kāds var pateikt, kaa TUR ar apstākļiem???
Arnij, velc vien ārā labas riepas, slikus atstāj uz vasaru!
Labas riepas ir! Vienīgais, kas nedaudz traucee.... nu nav tas auto tik labi vadaams... Uz augstveeriigiem rezultaatiem shogad iipashi neceru. Ar "Laguunu" vareeja paarliecinoshaak atvilkt, auto bija labaak izbalanseets, liidz ar to vieglaak un prognozeejamaak vadiijaas. Nu bet tad jau redzees! Plinti kruumos mest netaisos
Kāds var pateikt, kaa TUR ar apstākļiem???
lvrisk rakstīja: gaidu zvanu. no larvikas jau nav vairs dikti taalu... dien vai nakts nav svarigi, ka tik dzelzi maajaa. un piektdien vakara saks likt kopaa ir kaut kas specials, kas jaievero saliekot to sajugu, jeb 'kaa parasti'
Spararats jāpievelk uz 45Nm + 65 grādi. Vēlams ar līmi.
Sajūga grozs pie spararata ar 25 Nm. Jāskatās, kāda ir vadīkla, uz kuras nāk izspiedējgultnis (vai nav izdilums un gultnis nešķiebjas zem slodzes) Protams, centrēšana! Vajadzīgs stienis, kas precīzi der spararata centrā! Sajuga centra diametru var piedzīt, uztinot uz stieņa izolentu (pieļauju, ka būs grūtības atrast ideālu centrējamo) Ja neko neizdodas pielāgot, var uzlikt disku pēc vecā nospieduma (tas jādara divatā, jo viens pieliek un pietur, otrs piefiksē grozu ar skrūvēm. Pievelk pamazām un pa diognālēm. Gultņa vadīkla jānomazgā , var nedaudz uzlikt grafīta smēri. Tas arī lielos vilcienos viss! Kad mainat lielo blīvslēgu, darba virsmai uzpiliniet nedaudz eļļu un, liekot iekšā, jāskatās , lai atspere nenomūk... Rūpība un mīlestība nepieciešami, tad jau būs OK!
Nu 900tajam man nav
... Ir visu veidu 9K...