1750 tur arī ir paredzēta! Ja stāv virsū 1628... tad jāprasa, kas, kā un kapēc viņu tur ir uzmānījis. ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
1750 tur arī ir paredzēta! Ja stāv virsū 1628... tad jāprasa, kas, kā un kapēc viņu tur ir uzmānījis. ![]()
Draco... Celiņsiksnas ir 3 veidu (atkarībā no komplektācijas.... AC un tmldz) Cenās no 8-13Ls (Contitech)
DOHC ir abiem. Gan 10V, gan 20V... Atsķiras tikai vārstu skaits.
Zobenes atsķiras pa gadiem. Maiņa pie manis varētu būt ~ 15Ls
Manas domas ir, ka, ja lieto normāla brenda zobsiksnu, lielas starpības no OE nav! Jo vienalga, uz OE tas lielais noskrējiens attieksies tikai tad, ja maina arī zobratus. Arī Contitech ir 80 000 miles maiņas intervāls, bet tas ir auto no 94 uz augšu (arī 93 beigas) un siksnas platums ir 230 mm. Līdz 93g beigām ir ar platumu 210 mm un maiņas intervālu 50 000 miles. Man kāreiz ir vecā tipa siksna aizķērusies! (Nokļūdījās pārdevējs un nepaņēma atpakaļ
) Ja intresē, par 15 Ls varētu sarunāt! Varu arī nomainīt!
Arī pats droši vien. ka vari nomainīt, bet zināma specifika tur ir! Manipulācijas ar spriegotāju un ir vajadzīgs 2mm stienītis.
draco rakstīja: man te jautaajums par siksnaam:
kur labaak mainiit zobsiksnu, un cik tas izmaksaa?
zobeni, es taa saprot, labaak njemt original? iex muusa motors? pa cik naak?
cik maksaa paliigagregaatu piedzinjas siksna? pasham nomainiit sarezgiiti?
auto '93 850 wagons 2.5 10v dohc (B5252S )
paldies
Tev ir parastais spriegotājs, vai hidro/mehāniskais
Vai arī nezini...
volvo rakstīja: Labvakar, vai kaads var apgaismot vai Farkops 245 volvo atskiraas no 740,940 ? pateicos..
Bet protams... ![]()
lvrisk rakstīja: ir motoru celamais arii un strumi daznedazaadi... tas mans letinju coms te pa vakariem mazliet pielabo un remontee autinjus tiiri 'hobija' deel
Nu tad atliek novēlēt veiksmi!
Nekas neizdarāms jau tur nav...
lvrisk.... Pat neiesaku! Bez pacēlāja, vai vismaz bez motoru ceļamā tur nav ko darīt! Mainot sajūgu principā ir jāizceļ motors (jānolaiž uz leju) Var arī atlaižot tikai vienu pusi (pats gan tā neesmu darījis) Bet vienalga.... tas nav Golfs... Kā arī vajag muciņas uz 16 un 18... Labas!
A kas to zin, kāpēc sarkans... ![]()
Vēl var būt pusizjucis arī pats izspiedējgultnis.... vai arī tiešām kurvim lūzusi kāda no ķepām... Komplekts (gultnis, disks, kurvis) maksāja ~ 130 Ls
ZingZeng rakstīja: Arnij, virzuliem vajadzetu but nakosaja nedela.
Kas bija OE un ko nozime OEM ?
OE un OEM =Tas pats....
Tikko uzzināju, ka bloku varēs izslīpēt tikai pēc jaungada, tā, ka steigas īsti nav... Večuks paņēmis atvaļinājumu ![]()
SaaBeR rakstīja: Man ir S1001767, taatad 9170705, kur lai dabon?
Vai nu lietots, vai OE...Scantech arii nepiedaavaa ![]()
Arnijs rakstīja: Throttle body nav gaisa mērītājs. Tas ir droseļvārsts...
Līdz motora nr.R107415 nāk body ar OE nr. 8822348, no R107415 un uz augšu nāk OE nr.9170705
Arnijs rakstīja: Throttle body nav gaisa mērītājs. Tas ir droseļvārsts...
Līdz motora nr.R107415 nāk body ar OE nr. 8822348, no R107415 un uz augšu nāk OE nr.9170705
Throttle body nav gaisa mērītājs. Tas ir droseļvārsts...
lvrisk... Nevis svira spiež cilindrīti, bet cilindrītis sviru! Ja pedālis ir ciets, tad visam būtu jānotiek! Tas, ka var pakustināt to sviru, ir OK. Nedaudz viņai ir jākustās! Un arī leņķis tam izspiedējstienītim darba laikā nedaudz mainās! Pamēģini paspaidīt pedāli vairākas reizes un salīdzināt, vai nav izmaiņu, resp. vai pedālis nepaliek "augstāks". Ja tā, tad sistēmā vēl ir gaiss, bet jau salīdzinoši vienkārši dabūjams ārā! Iesp. pietiek vienkārši atgriezt atgaisojamo un nedaudz pavērot, kas nāk ārā... Shēma, vēlreiz saku, Tev maz ko dos. Dabā viss ir pat labāk saprotams.
Ja arī šīs darbības nepalīdz, tad vēl iesp. variants ir salipušas saj. uzlikas. Tad liek vispirms ātrumā, tad startē un braucot, pie izspiesta sajūga vairākas reizes asi uzbremzē. Šim darbībām vajadzētu "atsist" sajūgu vaļā! Bet tādi simptomi parasti parādās, ja auto ir ļoti ilgi stāvējis nekustināts, resp. Tavā gadījumā maz ticams. Vēl iespējams pašas sviras lūzums, bet tas ir jūtams ar ievērojami mazāku pretestību uz pedāli...
Yukki.... Savam CD cheindzeri Clarion (jaunu), bet gan tikai uz 6 diskiem, jo lielāku nebija, pirku par ~ 60 LVL Un ar SAAB Clarionu savietojās bez problēmām!
lvrisk rakstīja: iemanas tiesaam nav, kaut kas sitaads gadaas pirmo reiz muuzaa un nav iespeejas (velesanas iemarineet auto norveegu servisaa kas straadaa no 9:00-16:00 ar stundas darba likmi 50Ls) meeginaasu veelreiz, bet cik ilgi man to pedali kratiit? 5 min? 10? stundu? vins ir nu taads, ka pilniigi nekaadas pretestiibas, un veel - liimenis bacokaa ir pilns liidz augsai un kad es ar pumpi puutu gaisu tur ieksaa pa apakseejo cilindru tiesaam naaca aaraa skidrums-bet vienlaiciigi pedaalis brivi staigaa...
Ja skidrums nāca brīvi ārā, pēc spiediena iedzīšanas, bet pedālis vēl joprojām ļengans, tad problēma, iespējams arī būs tajā "master" cilindrā!
Tad, kad sāk nākt šķidrums, paturi to atgaisošanu vaļā uz ~ 1min., vienlaicīgi papildinot šķidrumu bačokā. Tad griez ciet un, ja arī tad pedālis bez izmaiņām, tad būs vien jāmeklē jauns galvenais cilindrs.
lvrisk rakstīja: turpinaju atgaisot, bet ka jau mineju, pedalis ka lengana lupata, pumpe vai nepumpe nekas neparadas. (sakuma bij kaut minimala pretestiba... vai vienkaarsi tas jaadara ilgi ilgi??? es palurkaaju 5 +5 +5 min, bet nekas nenotiek. varbut var meginat pust no augsas ar sukni to skidrumu ara? jeb tas nepalidzes? kur vispar vinam atrodas tas master cilindris kas tuvaak pie pedaala?
Un šķidruma arī pietiek?... Kaut kam IR jānotiek! Vai arī vienkārši nav vajadzīgo iemaņu.... Galvenais cilindrs atrodas tieši pedālim galā un ir piestiprināts pie virsbūves. Bet tam, kur viņš atrodas, dotajā gadījumā nav nozīmes. Ja sajūgs, lai arī sūdīgs, pirms tam ir bijis, tad problēma būs tikai atgaisošanā! Ja ir pieejams rokas pumpis, tad var mēģīnāt, piespiežot šļauciņu, iedzīt spiedienu caur to mazo caurumiņu vāciņā. Atgaisošanas skrūvei tajā brīdī jābūt atgrieztai. Ar spiedienu nevajag pārcensties. Tur vajag pavisam maz. Galvenais, lai pa apakšējo atg. skrūvi nāktu tīrs šķidrums, bez gaisa burbulīšiem
lvrisk rakstīja: turpinaju atgaisot, bet ka jau mineju, pedalis ka lengana lupata, pumpe vai nepumpe nekas neparadas. (sakuma bij kaut minimala pretestiba... vai vienkaarsi tas jaadara ilgi ilgi??? es palurkaaju 5 +5 +5 min, bet nekas nenotiek. varbut var meginat pust no augsas ar sukni to skidrumu ara? jeb tas nepalidzes? kur vispar vinam atrodas tas master cilindris kas tuvaak pie pedaala?
Un šķidruma arī pietiek?... Kaut kam IR jānotiek! Vai arī vienkārši nav vajadzīgo iemaņu.... Galvenais cilindrs atrodas tieši pedālim galā un ir piestiprināts pie virsbūves. Bet tam, kur viņš atrodas, dotajā gadījumā nav nozīmes. Ja sajūgs, lai arī sūdīgs, pirms tam ir bijis, tad problēma būs tikai atgaisošanā! Ja ir pieejams rokas pumpis, tad var mēģīnāt, piespiežot šļauciņu, iedzīt spiedienu caur to mazo caurumiņu vāciņā. Atgaisošanas skrūvei tajā brīdī jābūt atgrieztai. Ar spiedienu nevajag pārcensties. Tur vajag pavisam maz. Galvenais, lai pa apakšējo atg. skrūvi nāktu tīrs šķidrums, bez gaisa burbulīšiem
lvrisk rakstīja: ja un vel butu priecīgs par kādu saiti, kur bildes& shēmas ir kā tam 850 tur vēderā viss savienots...
Nekas tur nav jāredz! No bildēm gudrāks nepaliksi
Ja atgaisot nesanāk parastajā veidā, tad dari tā, ka pielej šķidrumu gandrīz līdz augšai, palaid vaļā par 3/4 apgr. atgaisoshanas skrūvi un salonā ar īsām ~ 5cm kustībām ar roku sapumpē saj. pedāli. Kad sāk parādīties min. pretestība, tad vēl dažas reizes papumpē . Pēc tam pa atgaisošanas skrūvi vajadzētu nākt paštecē tīram šķidrumam, bez gaisa burbulīšiem! Ja tā ir, griez ciet un sajūgam būtu jābūt! Tas gan nenozīmē, ka izbēgsi no turpmākā remonta, bet uz doto brīdi vajadzētu līdzēt! Lai veicas!
Tikai OE versijā šim cilindram remkomplekta laikam nebūs, pie kam 95 gadā cilindra kods mainās....
Gvido... Ja lieto OE manžetes, tad kalpo arī ilgāk un arī pie nedaudz izdiluša cilindra! Aftermarket manžetes tikai pēc izskata ir labas ![]()
Tur, lai atgaisotu, man ir spec. vāciņš ar ventīli. Ar pumpi iedod nedaudz spiedienu bačokā un tad vienk. palaiž nedaudz vaļā atg. skrūvi! Uz pašteci reizēm baigais čakars. Var pat 15 min. gaidīt... Tas ir, ja darbojas vienatnē! Diviem jau elementāri. Viens spaida pedāli, otrs gaiso.
Crash rakstīja:
Arnijs rakstīja: Pie ieslēgtas aizdedzes jāsamaso izvads Nr.1 diagnostikas štekerim (štekeris ar 2 izvadiem) 3 reizes uz apm 1,5-5 sek. SRS lampa nodzisīs uz apm 4sek. un tad iedegsies uz 3 sek., kas nozīmēs, ka kļūdas ir nodzēstas. Tad atkal nodzisīs. Kad nodziest, var izslēgt aizdedzi un ir jābūt OK.
Es gan tur neesmu redzeejis nevienu shtepseli, a viduskonsoli esmu jaucis vairaakas reizes aaraa.....
Domaaju ka 93 gada volvim viss buus priekshaa...., buus jaaieluur graamataa
Shis te ir no Autodatas... Bet stekeris tur tieshaam ir!
Tāds necils un nepamanāms... Varētu domāt, ka skaljrunim viduskonsolee
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Beidzot būs lietus kanalizācija pie Mellužu estrādes, diemžēl sānu aizbūvē ar auto stāvvietām (+ VIDEO)
4
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
18
Pakaļdzīšanās Rīgā – policija aptur autovadītāju, kurš braucis 1,43 promiļu stiprā reibumā (+ VIDEO)
2
Latvija joprojām ir viens no riskantākajiem Eiropas lietoto auto tirgiem, pieaugot bojājumu skaitam
1
draco rakstīja: 2Arnijs:
AC tam monstram nava, stuures pastuuzis ir.
par mainjaam un so runaajot: buutu forshi tikt pie Taviem kontaktdatiem.
mails man ir infoATsten.lv
paskatiisimies,kaa tur buus ja vecais iipashnieks nesamainiis to siksnu,dziishos pie Tevis laikam, un tad pie vienas saapes laikam buutu labi arii to celinsixnu nomainiit.
Tu taksh kautkur riigaa remonteejies?
kas veel - tam volvim,ko noskatiiju,itkaa stuures reika ar sulo, un priexeejaa skjeersstabilizatora bukses so-so. itkaa jaunas uzliktas,bet laikam ar paaraak lielu iexeejo diametru,jo ir aciimredzams ljufts ar roku paraustot.
vairaak itkaa nekas kriminaals atklaats netika...
Nu neesmu gan es Rīgā...
Nepilni 90 km būs pa Vidzemes šoseju... Visi kontakti man ir pie lietotāja info... Par stabilizatoru... Ja viņš ir sadilis, tad arī jaunas bukses nelīdz! Tad ir jāķīmiķo, bet sadarīt var! Vienīgi, nu nav tas viegls pasākums.