Liidz ko saaku komenteet ekstreemo braukshanu taa tiku izbanots
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Liidz ko saaku komenteet ekstreemo braukshanu taa tiku izbanots
Jaa ... es arii gribu vairaak snow ... rulzam tikko uzlikti carving ... jaapatestee ..
Vasaraa nav nekaadu probleemu tos piebeigt
Man laikam bija kaa te nosprieda 1 versijas snovsporti ... uz laba celja tie jebkuru aatrumu tur perfekti ... kas ir tas ir ... lai arii peedeejaa stadijaa ..
Snow, man taas snowsport riepas naaca liidzi ar mashiinu un jau nodeldeetas, taa ka jaunu riepu prieshrociibas neizdevaas taa iisti nobaudiit. Vienu ziemu nebija probzu .... tikai ekstremaalos apledojuma apstaakljos iisti netureeja .. citaadi neko sliktu nevar teikt ... vispuseeji un vienmeeriigi sabalanseeta riepa. Taa ka katru gadu vairaakas reizes tomeer izdodas iekulties ekstremaalos apstaakljos laikam jaapameegjina radzes.
Interesanti kaaadas ir sekas ja ar tik miikstaam riepaa uzbrauc taa straujaak uzapmales vai kaads dzelzis patraapaas vai asaaka koka shkjemba. Varbuut sanaak taa izturiiba tikai vienai sezonai
Nu ziema pāriet masļenicā........Bet uz provokācijām labāk neķersimies. Tas pievelk kā medus tos spamerus .........Sāc tik ar viņiem diskutēt. Kaut arī reizēm labākā metode kā uzlabot garastāvokli ir pabojāt to citiem
PS. Laikam nesaprotami uzdevu jautājumu - Vai ja detektors ir atrasts to var atņemt
Ja CP rodas aizdomas par detektoru tad mašīnu bez ordera nedrīkst pārmeklēt. Vai es pareizi sapratu.
Vai detektora cena arī jāpierēķina klāt
Vai kāds var pateikt, kas draud ja CP tomēr mašīnā atrod to detektoru
To Saaber
Tātad prikš 7575 kādi 10 LS vinnests salīdzinot ar Krievijas cenām
Bet kā notika pasūtīšana: privāti vai caur kādu speciālu firmu
Varbūt šis saits te jau kautkur ir norādīts. Man patika: ar mašīnu modeļiem, tjuninga komplektiem un cenu komplektiem
Intetresanti. Bet tos atkāti reklamē avīzēs. Nez kā tiem ir ar likumu. Varbūt reklamēt var bet mašinās lietot nevar
Kādi bija izmēģinājumu rezultāti. Interesanti, kā atšķiras reālā jauda no teorētiskās
Nav sevišķu problēmu ja zina piņēmumus. Savulaik Žiguļu dinamiku ir iznācis modelēt
PS gribēju teikt ar vienu brīvības pakāpi (viena massa)
Vispārīgā gadījumā jau sanāk pirmās pakāpes nelineārs vienādojums. Nu bet iespējams ka to reducē'arī uz lineāru.
Nu cik es noprotu ierīce darbojas vienkārši. Mērī tikai paātrinājumu. Ja kustība sākas no nulles ātruma tad mikroprocesors integrējot iegūst precīzu ātrumu un nobraukto ceļu. Papildus uzdod vēl massu un apgriezienus pārstāj palielināt pie 6K. Kad nomet apgriezienus papildus vēl var noteikt kā mašīna uzvedas ja to nepiedzen motors (jaudas zudumu noteikšanai pārnesumos kārbā utt).Jaudas lielumu iegūst integrējot Ņūtona diferenciālvienādojumus. Dārgie stendi mērī jaudu tieši bremzējot riteņus.
Manuālī speciāli norādīts, ka ziemā nedrīkst slēgt iekšā gaisa recirkulāciju. Vienreiz iznāca nejauši pārbaudīt, jo vajadzēja braukt uz aklo. Tikai pēc tam sapratu kas par lietu.
P.S. Bet vai ABS strādā. Tā ir zināmā mērā kopīga sistēma ar TCS
to:erx
tad Tev tas TCS nav kārtībā. Uz asfalta TCS vispār nejūt. Auto peld ja mēģina strauji ieskrieties uz bieza sniega un riteņi praktiski nesasniedz cietu pamatu. Ja tev ir manuālais tad pirmām kārtām pārbaudi bremžu kolodkas. Varbūt tās ir tā nodilušas, ka maldina TCS elektroniku. Varbūt ķīlējas bremžu virzuļi. Un tikai pēc tam elektroniku. Ja bremzes nav kārtībā tad kompis arī rāda visādas TCS un ABS kļūdas.
Ja jau iesākām runāt par TCS varbūt kāds ir mēģinājis atslēgt neatslēdzamo TCS nospiežot gāzes pedāli līdzgalam. Tad Tcs atvienojas un mašīna strādā ar nelielu jaudu, nu tādu lai var aizvilkties līdz galam. Līdzšim neesmu uzdrošinājies to darīt. Tas ir svarīgi. Ja nobrūk TCS bloks tad mašīna ir nevadāma, un braukt var tikai aprakstītajā veidā to atslēdzot. To vajadzētu prast darīt. Maz kas ceļā atgadās.
Līdz šim tā pilnībā neesmu skaidrībā kādi ir TCS trūkumi. Uz lielāka ātruma tas itkā palīdz. Nu vismaz saņem brīdinājumu ka auto iet uz izslīdēšanas robežas. Interesanti efekti ir pie maziem ātrumiem. Vispirms jau ņemot no vietas riteņī iet ar rāvieniem. Vai šis efekts palīdz vai nē grūti saprast. Pie neliela ātruma ieskrienoties mašīna itkā peld jeb raustās. Nekādas problēmas tas arī itkā nerada. Nu vienīgais nevar realizēt tos efektus, ko panāk ar izspolēšanu. TCS uzvedība noteikti ir atšķirīga manuālajam un automātam. Automātam TCS liekas neiedarbojas uz bremzēm. Manuālajam gan uz bremzēm gan uzdroseli. Man ir 92 gada manuālais. Uz paneļa ir poga ar uzrakstu TCS. Neesmu līdis iekšā un neesmu skatījies vai tā kautkam ir pievienota.
CS veel ir arii bagaazhnieks, kursh nezkaapeec pret aizsalshanu ir biki noturiigaaks .... dazhiem veel ir arii luuka ... bet taa kaa peedeejais salminsh tiem kuri nevar atveert no iekshpuses