Par “lohu” es tevi vēsi pataisīšu, ja man tā labpatiksies.
Tu vēl no lielākas miskastes izvelc kādu video tad pastāsti ka tur viss ir samaināms - pēc šāda darbiņa tas tavs Tesla drive unit ir vēl lielāks lūžņu gabals nekā tad ja tam tiešām ir notikusi dzeses sķidruma noplūde.

















Es neapšaubu cilvēku ar reālu darba pieredzi spēju ko izdarīt, taču ja pats noskatījies konkrēto tavu video - tad viss ko šis cilvis dara ir sačakarē visu to kas tajā drive unit ir labs no dizaina viedokļa, pat nepieskaroties pašam motoram.
Problēma tieši tāpat kā šim cilvim ir šo drive unit izjaukt, praktiski jebkura jaukšana sačakarēs speciāli veidotās gultņu ligzdas, kurās gultņi tiek sēdināti atdzesējot tos un uzsildot korpusu . Izjaucot šī procedūra nestrādā, attiecīgi izjaukt un salikt var, bet tehniski virsmu defekti ir praktiski nodrošināti, gultņu spēle un spriegojums jau būs nenosakāms, kas ietekmēs šīs daļas ilgmūžību.
Tas kurš to izjaucis un salicis savas 10+ reizes notiekti ir piešāvies to izdaŗit tā lai tas kalpotu pieņemamu nobraukumu - nu tā teiksim ~100'000 km. Ja tas iet cauri teiksim mazjaudīgajām versijām, tad “dullajām” ar pāris reižu kārtīgu “skaidas noņemšanu” - tam unitam būs dziļš 3.1415926 …