Reizēm te ir patiesi interesanti palasīt.
Man jums šāds domu grauds :
Reizēm te ir patiesi interesanti palasīt.
Man jums šāds domu grauds :
Un kurš maksās par ziemā kaisīto pretslīdes materiālu radīto gaisa piesārņojumu ??? Ir dienas Rīgā kad jāiet/jābrauc ar filtrējošo elementu zobos un vēlamas ar kādas aizsargbrilles
Šī gaisa piesāņojuma “garšu” var pat sajust atškirībā no pāris smerdeļiem kas parasti samērā ātri pazūd no redzes loka …
Tas ir tāpat kā ar ASV - visiem gribas pārmaiņas ( laikam labi dzīvojam + ir sasāpējuši jautājumi kurus “draņķa” esošā (pāž)/valdība nerisina). Tad tik vajag sakraut čupā/sasiet kopā pareizos reklāmas saukļus un bura ar laivu iestūrēšanai “ostā” gatava. Tā nav “idiotu” problēma - tā ir tāda kā “cerība mirst pēdējā” sērija. Bet tā īsti sekot līdzi, domāt un vērtēt patiesībā negribas nevienam, ja viena tas nav tavs tiešais darbs.
Vai esi ievērojis un sapratis kādēļ tā notiek?
Un vai esi sapratis kapēc tam ar auto un tā nākotni ir stipri maz sakara ???
Es teiktu ka tavas prognozes par auto attīstības virzienu ir aplamas, ja vien kāds neizdomās elektrisku bateriju kura ir mūžīga.
Mana pieredze un man pazīstamu cilvēku lokā par laimi arī, bet es šad un tad lasu ASV consumer reports par tēmu vai mana nolūkotā Toyota vai Honda neizrāda kādas potenciālas problēmas kurām gribu iet apkārt ar lielu līkumu …
Mūsdienās tu pat ar pilnīgi jaunu “hlamu” no salona piedalies lielajā dzīves loterijā (aka lohatronā) - būs problēmas vai tomēr varēsi braukt tikai uz reglamenta apkopēm.
Pārāk daudz detaļu ražošana ir izkaisīta pa pasauli, un nereti viena daļa to tiek iegādātā pēc principa “kurš lētāk spēja saražot”. Un tad vēl visas jaunās elektriskās kastītes - tur var pat ar aci nepamanīt (un reizēm arī ar speciālo defektācijas video analīzi) ka bateriju ražošanas konveijers ir pamanījies uzsmāķēt ritošo/kustīgo elementu smērvielu kur nevajag … un tad tas ir tikai laika jautājums kad tas jaun-auto pašiznīcināsies “ekoloģijas” vārdā …
Svarīgs ir tikai vēja virziens …
t.i. politiskā vēja virziens
P.P.S. un neesmu baigi daudz ar šo nodarbojies, bet man šķiet ka zondes nemeta lean kodu ja tās īsti “nesader” ar orģinālajām. Bet varbūt kāds kurš ir labojis dažu labu simtu auto to var pakomentēt - man nav tik plaša pieredze …
Kas liek domāt ka problēma ir zondē ???
“Lean” kodi nozīmē ka auto tehniski tiek dota komanda liet papildu degvielu, tātad ir par maz degvielas un par daudz gaisa, ja ir par daudz gaisa tev jams praktiski arī nekad nedūmos, tik tas ka motors dabūn vairāk ciest - degmaisījums sadeg daudz karstāk šādā situācijā.
Iesaku nevis mainīt zondes bet saprast kāpēc visas zondes uztver vienu un to pašu rezultātu ka degmaisījums ir liess !!!
Varianti:
sprauslas vai degvielas sūknis nestrādā kā pienākas
kaut kur posmā aiz gaisa masas sensora tiek piesūkts lieks gaiss ( teiksim pušu gaisa padeves truba, vai kaut kur nomaukušās vakuuma trubiņas utml.)
Tehniskis pieredzējis dignostikas džeks - paskatoties uz diagnostikas rādījumiem par degmaisījuma korekcijām diezgan ātri sapratīs kur ir ticamākā vaina.
P.S. protams 100% izslēgt ka problēma ir zondes rādijumos arī ir problemātiski …
Sēdošs darbs nekad nav bijis sevišķi veselīgs, vienagla vai tu sēdi busā, trolī vai arī pie datora …
Skaties vai vari atrast luktura vadus un atrast “zemējumu” jeb mīnusu, un ja ir jēdzīgs veids kā nesesipot vadus padot zemi pa tiešo no akumlatora tad paparovē to - ir izmaiņas vai nav ? Tad var to pašu ar plusu, (tik pie pareizā vada lukturim !!! ). Tad var arī luktura vietā uz štekera uzsēdināt kādu mazu lampiņu utt.( bet nu vēlams stipri mazu jaudu , bet vēl labāk nočekot pret drošinātāju uz kāda “pagriezieni uzsēdināti”) .
Kamēr esi pie tā visa - ar aci pārskrien visiem saistītajiem vadu saiškiem vai nav redzamu defektu …
P.S. Ja tamd visam nav rīku un zināšanu - tad brauc pie jebkura auto elektriķa
NU tā reāli - UN ??? Vai tev teiksim Ēģiptē škitīs daudz drošāk kā DĀR, kad tu skaidri redzi ka armija sēž visos stratēģiskajos punktos lai kaut cik sargātu tūristus ???
Tāpat neba nu Tramps tagad par savu dzīvību DĀR kontekstā ir satraucies, ja gribi saļīdzināt - tad salīdzinam objektīvas lietas nevis subjektīvas.
Vai baltais aizbraucot uz Āfrikas tumšādaiņu valsti kurā ir maz reģistrētu noziegumu vs DĀR jutīsies labāk, vai bagāts zīmulis DĀR norausies vairāk pa galvu kā kādā citā āfrikas valstī ???
Tātad intereses pēc paskatījos tieši slepkavību ar nodomu skaitu - tur tiešām DĀR stipri pārsit LV pat ņemot vērā būtiskās iedzīvotāju skaita atšķirības …
Tu tāds pilnīgi pārliecināts ka augstāks ???
Es tā īsti neesmu, varbūt pa noziegumu tipiem ir būtiskas atsķirības, bet kopējos statitikas rādītājos, man neizskatas ka ir būtiskas atšķirības ( tas ir ja matemātiku lietojam pareizi) … protams viss var gadīties ka likumdošanas un statistikas vākšanas īpatnību dēļ atšķirības ir ļoti būtiskas, bet man nav matemātiski objektīvu datu par to ka DĀR kaut kā nu tā būtiskis atšķirtos, pie kam ņemot vērā iedzīvotāju daudzumu un noslāņošanos, mani pat zināmā mērā pozitīvi izbrīna viņu statistika …
Vai tagad par to ir diskusija ???
Vai DĀR pilsonis imigrējot Latvijā šeit justos “ērti” un droši ???
Es kādreiz 90tajos neraustoties esmu daudz kājām staigājis pa Maskačku, arī tumšajā laikā un pat bieži gājis pat līdz Āgenskalna tirgum pa nakti. Bez jebkādām sekām - vai tas būtu kāds rāditājs kādam citiam cilvim kurš Vecrīgas tuvumā vai ejot uz RTU ir dabūjis pa galvu krēslas stundā ??? Statistika ir stipri bezkaislīgāka par manām vai tavām “sajūtām”…
Nu izskatas ka lūk tev un arī tam alternatīvajam statistikas apkopojumam ir problēmas ar matemātiku.
Padomā, vai noziegumu skaits pārejot no 10K uz 100K pie 100K būs lielāks skaitlis vai mazāks ????
====
Ņemam abstraktu gadījumu ir 1 noziegums uz 10 cilvēkiem, tagad gribam statistiku pārvērst noziegumu skaits uz 100 cilvēkiem. Kāds ir rezultāts ???
Izlasi labāk kas tajā LV rakstā ir ierakstīts, tās tavas atsauces dati atškiras no LV statiskas datiem kas ir uz 10K iedzīvotājiem, DĀR vismaz sakrīt lielos vilcienos. ;)
Pavisam Oficiāli :
data.stat.gov.lv/pxweb/lv/OSP_PUB/START__POP__NO__NOR/NOR010
Slikti lasīji - LV nav 100K mērogs ;)
Par preciziāti tam DĀR statistikas avotam negarantēju, bet izskatas aptuveni pareizi. Oficiāli šeit:
https://www.saps.gov.za/services/crimestats.php
www.saps.gov.za/services/downloads/2024/2024_2025_3rd_Quarter_WEB.pdf
Un palūgšu ņemt vērā ka DĀR ir 63 mil. iedzīvotāju ;)
NU Latvija ir ļoti tālu no “bezproblēmu valsts” :
DĀR:
https://www.macrotrends.net/global-metrics/countries/zaf/south-africa/crime-rate-statistics
P.S. tikai neaizmirstam vienādot “mērogus” ;)
Priekšpiedziņa “makes sense” tikai tad ja tev motors (iekšdedzes) ir priekšpusē - tad ir lētāk nepārnest spēku uz pakaļasi. Elektomotoram ir pilnīgi vienalga kur tam atrasties - vietas pietiek, līdz ar ko lētāk monopiedziņai būtu to likt aizmugurē …
Tieši tādā pat mērā kā ar to nav labi arī Latvijā, tik kāpēc tas ir pēķšņi prezidenta dienaskārtībā, pie kam tāda, kuram patiesībā ir pilnīgi pie pakaļas …
EV un ar priekšpiedziņu ?!?!? Kāda X pēc tiek izvēlēts viens no muķīgākajiem variantiem elektriskai piedziņai … tipa lai saglabātu ierasto formu ar kapotu priekšā, jeb tā tagad nodeva tam ka BEV “tauta ignorē” un tad vajag puslīdz universālu platformu uz kuras var būvēt arī iešdedzes hibrīdus ????
Nav tik traki - tie kas brauc ar pilnīgiem lūžņiem uz Eiropas pusi cenšas nelīst, jo viena kaut vai tikai apstāšanās nevietā uz bāņa izmaksās tev vairāk kā no pārvadājuma var nopelnīt, nemaz nerunājot par gadījumu ja būs jālieto evakuators …
Aviācijas bāzes kuģis vēl salīdzinoši ir štrunc - jams nekad neiet jūrā ārpus ASV teritoriālajiem ūdeņiem viens pats.
P.S. esmu ar kanoe braucis pa Puget līci pie Sietlas, kad viens tāds gāja no karostas ārā uz okeānu, labs vilnis aiz tāda

P.P.S. un ja tiek vilkts aviācijas bāzes kuģis, tad drīzāk ir doma par spēka paraugdemonstrējumu, nevis tiešā veidā sabombardēt visu nahren.