Te vēl mazliet palīdzēšu grūtām galvām :
service.tesla.com/docs/Cybertruck/ServiceManual/en-us/GUID-DE3B14CD-0E3A-412D-A7EE-60E38011FC34.html
Te vēl mazliet palīdzēšu grūtām galvām :
service.tesla.com/docs/Cybertruck/ServiceManual/en-us/GUID-DE3B14CD-0E3A-412D-A7EE-60E38011FC34.html
P.S. Es par šo tavu video teiksim vietā 22:42 :
Vai tu cienītais “klauna kungs” vispār saproti ko esi šeit ievietojis ???
Vari nosaukt kāda ir atšķirība starp šīs rokasgrāmatas aprakstīto un iepriekš pēdējā tavā liktajā video rādītā drive unit eļļas filtru - vari ???
Un tad izlasi vēlreiz ko es par to rakstīju, varbūt beidzot sapratīsi. Ja nu kāds 'no zāles ir acīgāks’ palīdzat cilvēkam ieraudzīt …
Es jau šo video un citus par tēmu (jēdzīgus un ne tik jēdzigus) esmu redzējis pat vairākas reizes, un par “vienādajām” detaļam - šim nav taisnība, pat reduktori NAV vienādi. Gribi labāk saprast - teicu - sameklē Munro and Asoiciates video kur viss ir izjaukts līdz pat magnētam.
Piemēram - pievērs uzmanību, ka šajā video (beigu daļā) labi redzams eļļas filtrs ir ārējs un maināms - tāds tas vais nav jaunākajiem drive unit !
NU tikai ne-irs tukšu nav viņiem visiem mehāniskā daļa vienāda ja vien tavs teiktais nav no sērijas 'visi zobrati ir vienadi - tiem ir zobi" 😒
P.S. Ja gribi vairāk info paskaties Munro and Asociates video par Tesla motoriem - tie ir izjaukti līdz individuāliem magnētiem, bet šis protams ar nav zemē metams video, tikai skaidri parāda cik ļoti maz pats par tiem zini. Un uzreiz varu pateikt vien no daļām kura nav izjaucama/atdalāma no drive unit korpusa - šajā video nemaz nav redzama !!!
No rakstītā grūti saprast kur tas antifrīzs burbuļo, varbūt vienkārši tiešām kaut kur ir gaisa burbulis un cirkulācijas sūknis pamanās tu drusku dzanāt pa riņķi. Tikpat labi - varbūt aukstam motoram izplūdes gāzes iet dzeses sistēmā ( blīve beigta vai galva sametusies - es ar tādu uz sava Ford Ranger 10+ gadu nobraukāju jo negribēju jaukt un ņemties ap to).
P.S augšas truba silta - tas ir normāli, jo pa to antifrīza karstā daļa nonāk radiatorā, un no radiatora apakšas tiek ņemts atdzesētais šķidrums.
Es neapšaubu cilvēku ar reālu darba pieredzi spēju ko izdarīt, taču ja pats noskatījies konkrēto tavu video - tad viss ko šis cilvis dara ir sačakarē visu to kas tajā drive unit ir labs no dizaina viedokļa, pat nepieskaroties pašam motoram.
Problēma tieši tāpat kā šim cilvim ir šo drive unit izjaukt, praktiski jebkura jaukšana sačakarēs speciāli veidotās gultņu ligzdas, kurās gultņi tiek sēdināti atdzesējot tos un uzsildot korpusu . Izjaucot šī procedūra nestrādā, attiecīgi izjaukt un salikt var, bet tehniski virsmu defekti ir praktiski nodrošināti, gultņu spēle un spriegojums jau būs nenosakāms, kas ietekmēs šīs daļas ilgmūžību.
Tas kurš to izjaucis un salicis savas 10+ reizes notiekti ir piešāvies to izdaŗit tā lai tas kalpotu pieņemamu nobraukumu - nu tā teiksim ~100'000 km. Ja tas iet cauri teiksim mazjaudīgajām versijām, tad “dullajām” ar pāris reižu kārtīgu “skaidas noņemšanu” - tam unitam būs dziļš 3.1415926 …
Par “lohu” es tevi vēsi pataisīšu, ja man tā labpatiksies.
Tu vēl no lielākas miskastes izvelc kādu video tad pastāsti ka tur viss ir samaināms - pēc šāda darbiņa tas tavs Tesla drive unit ir vēl lielāks lūžņu gabals nekā tad ja tam tiešām ir notikusi dzeses sķidruma noplūde.
Tā nav unikāla iezīme tikai auto ražotājiem, pat manējā IT mātes kompānija nodarbojas ar -uiņu, izmaksu optimizāciju, jo lielāks čiekurs jo mazāk interesē jebkura softa fīču jēdzīgums - ka tik smuki grafiki kas updeitojas ar viņam vajadzīgo biežumu X.
Es ļoti labi redzu kas TUR ir, bet kas ir tev - šāds drive unit diezin vai ir pat tavam lūznim vairs.
Nu un ko tu tur tajā video esi iedevis - tev vispār pašam šāds DU ir, jeb nejauši izvilki vēsturi ???
P.S. joka pēc - moš tev ir zināmas izmaksas aizmugures drive unit nomaiņai pret jaunu. Tas kontekstā ar mūsu "mīļajām" applūdušajām brauktuvēm, jo vecākiem tesla difa/transmisijas “ventilācijas” caurums atrodas viegli “aizlejamā vietā” …
To ka nekas neparasts tas nav - nešaubos, to ka izmantotas daudzas ne tās kvalitatīvākās elektronikas komponentes- diemžēl arī, bet saprotams tas nav akmens tieši Tesla dārziņā - piegādātāji ar mēdz būt “kretīni”. Kur Tesla ir “kretīni”, tad pie juridisku nianšu izmantošanas lai sūtītu neapmierinātos klientus dillēs … Kamēr jau NHTSA jamos nesāka drāzt, tikmēr izlikās par “gudrākajām zivīm”, tagad cenšas mēslu apjomu samazināt pirms NHTSA paņem pie “pakaļas”.
Tur nekas nav servisojams, vienīgais ko ir viegli nomainīt ir invertoru + tas ir samērā universāls un praktiski pārmetams no jebkuras Tesla no jebkura modeļa un paaudzes …
Tur daudzas mehāniskās daļas tiek saliktas vienu daļu uzsildot, otru atdzesējot, attiecīgi izjaukt praktiski neiespējami un jāmaina viss Drive Unit komplekts kopā.
Cita lieta ka pats drive unit ir uztaisīts kā viens no labākajiem šajā industrijā.
Par to servisojamību - es piekritīšu tikai par to ka eļļas maiņa ir paredzēta Tesla Drive Unit, bet par to ka tie ir servisojami - joprojām nepiekritīšu …
Pats tām muļķībām tici ka Tesla ar labdarību nobarbojas
Bez nopietnām ziepēm par kurām “sēdošu prezidentu” var “nomest” ( vesela impīčmenta procedūra tur eksistē) nav veida kā viņu leģitīmi atbrīvot no darba pienākumiem.
Tā ir zīlēšana kafijas biezumos, ja vien jams jau nav izmetis kaut kādu kļūdu iekš OBD. Ja servisa intervāli +/- ievēroti, tad tikpat labi kāds sensors sācis rādīt greizi, un vadība pieņem nepareizus lēmumus utml. Jamiem ari parasti ir kaut kāda programmātiska "nodiluma adaptācija" iebūvēta - mazums tur kaut kas nepareizi “sa-adaptējies” …
P.S. ir arī vēl kāda nianse piemēram BMW, LR utml. auto kur lieto ZF 8HP kārbu, ja auto kārba nav atbilstoši apkalpota un ir diezgan padilusi, tad virs 200'000 km, pie eļļas maiņas var gadīties ka automāts sāk gļūčīt/slīdēt vairāk, un reizēm ieteikums ir atgriezt veco kārbas šķidrumu, nu vai arī tad pa tiešo uz kārbas atjaunošanu …
Man tev pastāstīt kas Tesla ir čerez to pašu vietu uztaisīts ???
Pastāsti kura gada un kurš modelis . Elektronikas jomā vien Tesla ir tālu no labiem rezultātiem. Palīdz tikai tas ka ir regulāri telemetrijas datu apmaiņas pasākumi, un tu kā lietotājs eksistējošas problēmas nemaz nezini … jo tās elektronikas problēmas šur un tur var programmātiski “apiet” …
P.S. tesla neapkalpojamajos motoros un reduktoros - arī problēmu ir vairāk kā pieticis !!!
Piem: www.motor1.com/news/725931/tesla-cybertruck-electric-motors-recalled/
Vai kāds teica ka BEV nav vajadzīgs serviss vai nekas nelūzt :
Es tev gan pastāstītu un ar pirkstu parādītu par to tavu iedomāto mazāko ļaunumu, bet nu neba nu viens klauns spēs sagraut visu ASV ekonomiku un politiku … bet nu ja kāds vispār spēs, tad tikai Tramps.
Viedoklis par “naudas koka stādīšanu” (ekoloģijas kontekstā UK):
www.theguardian.com/environment/2025/mar/05/carbon-can-be-captured-but-it-isnt-worth-the-cost
Nu nebūsi pirmais un nebūsi pēdējais kuram dzelži ir, bet papīra nava 😇
Bet tik precīzi ievērojis CSN kā tad - es nekad vairs neesmu.
P.S. lai nosistos jauda nav obligāta sastāvdaļa …
P.P.S. ar auto škiet braucu vēl pirms man vellapēds tika nopirkts ( laukos ar piekabi sienu no lauka uz šķūni vedu)
NU nopietnti ??? Divi savā stulbumā kaut ko nesas un diezin vai vispār domā par kaut ko vairāk kā akseleratora pedāļa iespiešanu grīdā, un to tagad salīdzināsim ar vidējo autovadītāju no kuriem 30% nekad neskries principā, savi 10% “skries vienmeŗ un visur” un nekad nekadas problēmas neradīs, un tad vēl kaudzīte ar tiem kas “skries” stipri zem sagenģeļa spējas tikt līdzi un tadā vietā un laikā , kad tas vispār nerada kādam stresu …
“Pagriez pirkstu savā virzienā” un izlasi beidzot ko es rakstu !
Ja grūti ar latviešu valodu, piedod bet tad tev atpakaļ uz skolu.