Mazliet jau apsūnojis, bet par to kā AI patiesībā čakarē ekoloģiju, un cik patiesībā svarīgi to būtu izmantot noderīgām lietām nevis fufeļa dzīšanai ( protams jāņem vērā ka arī pieaugušajiem, “spēlēšanās” ir mācīšanas gluži kā bērniem:
Mazliet jau apsūnojis, bet par to kā AI patiesībā čakarē ekoloģiju, un cik patiesībā svarīgi to būtu izmantot noderīgām lietām nevis fufeļa dzīšanai ( protams jāņem vērā ka arī pieaugušajiem, “spēlēšanās” ir mācīšanas gluži kā bērniem:
Par to ka dzīvo tuvu intensīvai lopkopībai - arī šo to mēdz zemnieki kompensēt, bet ko tas līdz, tāpat gribas stiept kājas prom no tādas vietas …
Problēma ir tajā ka es dzīvojot RIX tuvumā pa dienu lidojumus pat īpaši nepamanu/netraucē ( pamanu ja teiksim ceļas gaisā kaut kas militārs vai kā lielais AN124 ), bet ja kas ( jebkas, pat maziņš) paceļas naktī virzienā uz Olaini pēc 22:00 - to gan grūti palaist garām …
“klusuma kontrasts”
Pa lielam - jo ātrāk zvanīs attiecigajam dienestam jo ātrāk problēmu novērsīs, pat tad ja sākotnēji tā vienkāŗsi būs atslēgšana.
Microsoft būtu jāatlaiž UX (user experience) dizaineri lielā barā - tādu mēslu kā Win11 un visus jaunākos Ofisa programmatūras “brīnumus” vēl jāpameklē …
Par cilvēku paziņu loku utt. līdz infekciju izplatības ātrumiem tajā skaitā:
Paskasties kādus robotus un instrumentus izmanto - kas ražotājs tiem. Uzmet aci ja ir redzams kaut kur - kas ir gultņu piegādātājs, kas drošības jostām utml. drošības un ritošās daļas aprīkojumam. Un kā veic kvalitātes kontroli jebkurai no daļām - piem. krāsojumam.
Apjautājies kā tiek glabātas, piegādātas un komplektētas rezerves daļas katrai darba vietai.
CSDD nav vispār nekāda sakara ar fizisku tr-ta līdzekļu TA veikšanu, to dara privāts kantoris, faktiski ar dabīga monopola pazīmēm …
Nez vai tā, tā īsti ir labā prakse - īpaši tagad kad traktori un agregāti ir kļuvuši ļoti sarežģīti un vidējais mehs tikko no skolas sola baudīs to atbilstību, ka nesanāk ka puikas nepaliek bez rokām un kājām darot to ko nekad nav pratuši …
Vai iAuto tavā virzienā “mestajos” ieteikumos bija - mēģini mainīt sensorus, jeb tomēr tika teikts par diagnostiku ?
Pie kam atkarībā no tā vai pirki orģinālu, vai nē - var gadities ka esi papildinājis problēmu klāstu, nevis tās atrisinājis. Bet bez diagnostikas un spečuka kurš saprot un ir gatavs ieguldīt tavā auto laiku - te var aizšaut ļoti garām un piedevām vairākas reizes no vietas ….
FYI - vienīgais iemesls pēc rekordliela patēriņa 2024 un 2025 gada 1 ceturksnī.
China Coal Imports Fall Further on Weak Demand, Domestic Output - Bloomberg
China's May coal imports fall 18%, hit by cheap domestic coal, renewables | Reuters
China’s Steel Output Cuts Could Intensify Coking Coal’s Plunge - Bloomberg
Pārslēgšanas izskatas apmēram šādi, bet te izskatas ka ar šo Volvo risinājumu apskatei cauri varētu neiziet kaut pretimbraucošo nežilbinās:
Pirms ko darīt ar elektroniku - iesaku atrast kondensāta cēloni ( aizsērējusi ventilācija, plaisa vai hermētiķis laiž garām).
Un tad kā raksta darklight - atkarībā no drosmes un “roku līkuma” .
Iespējams ka šāds variants noņemot no Uk auto sanāk pat lētāk nekā visa pārējā ķēpa:
www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/volvo/s60/cdmlli.html#photo-2
P.S. atsevišķiem auto pat der viss lukturis tik “aizkars” pareizi jāpārslēdz. Ja neder viss - tad der korpusa “stikls” utt. Varianti “ķīmijai” ir dažādi un to pielietojums tiek ierobežots tokai ar paša varēšanu/mačēšanu un sapratni par lietām. Pie kam Volvo (klubu) forumos jau noteikti ir kaudze ar “pašdarbnieku” risinājumiem …
Parastais ne-turbo ?
Pirmkārt kādas krāsas dūmu mākonītis - balts - tad tas ir tvaiks un ja vien nezūd dzeses škidrums - “ignorējams lielums”.
“Zilgans” - tad kas notiek ar eļļas līmeni un kāda vispār eļļa tiek lietota.
…
Šis un tas par elektroniku un kā tiek čakarēti patērātāji:
OK, ja tā tad tā, nekad nav bijusi situācija kad justos sodīts ne pa tēmu, t.i.ir bijuši gadījumi kad esmu nav ko liegties -prasti nolohojies, vienīgo reizi kad bija zināms pamats strīdēties par to ka biju tikai apstājies kravas iekraušanai tika ar foto tehniski parādīts ka patiesība nav gluži manā pusē.
Diemžēl lokālu risinājumu jorpojām neesmu atradis, nekas pagaidām nelien ārā, bet varbūt ka palīdz tas kas tika iemests ...
Kā būtu ar viena tukšuma nodzēšanu .com starp O un M 🙄
Tas ko stāvvietu kontekstā reizēm izdodas apstrīdēt - stāvvietas ierīkošanas likumību, nepareizi izvietotas zīmes, vai tās piederību un apsaimniekošanas tiesības, bet tur jau ar cilvēki ātri mācās no savām kļūdām …
Juridiski - ja esi apstājies maksas stāvvietā - tad esi piekritis stāvvietas lietošanas noteikumiem, nav jābūut ģēnijam lai atpazītu kas par auto apstājies, BEV vai ICE. Un attiecīgi mieŗigi uzliks sodu. Ja būs kāds kurš no auto nekā nejēdz - varbūt arī izšļūksi cauri sveikā, bet tas nav uz ilgu laiku, ja vien neesi 100% pārliecināts ka visu laiku viens un tas pats nejēga atbrauks tevi kontrolēt. Pie kam nav jau grūti pēc VNZ vai reizēm arī pēc VIN ( ja aizdomas jau radušās) noskaidrot ar “kādu zvēru darīšana”.
Intersanti cik lielā mērā vaboles slēdža mehānismi atškiras ( redzu ka atšķiras, bet vai būtiski ???):
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/verdeckverschluss-kaefer-cabrio-3-stueck/3167325902-223-4964
Un Forda Escort:
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/verdeckverschluss/2978358396-223-1540
Nav pašam, bet varbūt tāpat atradīšu. Nejauši atradu šādu saitu ( iemetīšu vēsturei. moš kādreiz te kādam noder):
www.heritagepartscentre.com/eu/155871384d-hood-upper-lock-latch.html
Vēl jau ir iespējas frēzēt utml. Printēt protams ir lētāk …
Meklēts tiek kravas/pasažieru busiņš, doka vai tīra kravas kaste ?
Te skats uz Datu centru “no citas puses” lai nav tikai “vienveidīgs” info, bet starp “rindiņām” var labi redzēt cik daudz patiesības ir BI stāstā :