Reāls piemērs zināms arī man. Vienīgi tā LPG mašīna bieži manāma. Es teiktu - nepieklājīgi bieži
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Reāls piemērs zināms arī man. Vienīgi tā LPG mašīna bieži manāma. Es teiktu - nepieklājīgi bieži
Šis variants varētu strādāt. Paziņas tieši to izdarīja. Esot iespaidīgi samazināts elektrības rēķins (pirms tam šoziem bija līdz 400 eur mēnesī).
Vien kāda velna pēc tad viss tas čakars ar dabasgāzes projektēšanu, ievilkšanu, nodošanu utt.
Es neplānoju mājai mainīt apkuri. Ar visu “dārgo” dabasgāzi apkures izmaksas sanāk izdevīgākas par alternatīva (un pat mazāka) īpašuma elektrības, siltumsūkņa vai granulu apkures izmaksām. Šobrīd, 2022.gadā. Vairāk nepatīk nekonkrētība par dabasgāzes pieejamību no LG. Cerams, tomēr tā dabasgāze vienmēr mums būs. No tā lielos vilcienos būs atkarīga arī valsts ekonomikas ilgtspēja un konkurētspēja.
Tomēr gribētu atzīmēt vienu reālu risinājumu, ja tomēr dabasgāzes vads kļūst tukšs. Gāzes katls var tikt pārprogrammēts arī uz LPG (balonu gāze). Kas noteikti būs pieejama arī turpmāk kā naftas produkts (degviela). Tad nu kritiskā situācijā (atkal - ir vienas ziemas pieredze uzreiz pēc mājas būvniecības) atkal būs čakars ar lielajiem 80l Lpg baloniem, tos jāstaipa iekšā katlu telpā pa vienam, javieno klāt, jāsamirdina māja utt. Bet - vismaz komforts saglabāsies.
Šodien jau teju visur bez maskām. Pilnīgi dīvaini (kaut tam tā būtu jābūt visu laiku). Cilvēku sejas redz
Precizēju. Standarts C - 35 jautājumi. Profesionālais C ar 95.kodu - aš 80 jautājumu. Nav jau viegla pastaiga, bet grupa pilna - 29 cilvēki.
Eksāmens ar 70(!!!) jautājumiem. Drīkst pieļaut 2 kļūdas. Godīgi, burtiski vien pāris reižu iekļāvos ar 2 kļūdām no 35… B kategoriju kārtoju pirms 24 gadiem. Šis tas ir aizmirsts Jūtu, ka viegli nebūs.
Kas galīgi nav lēts pasākums mūsdienās, rēķinos ar summu 1,4K eur - visas izmaksas kopā (ja nevajadzēs vairākkārt pārlikt eksāmenus vai braukšanas papildus).
Šodien uzsākšu viena sava mērķa realizēšanu - sākumā C kategorijas kursi, tad 95.kods un visbeidzot - arī CE kategorija Pat, ja reāli vēl šo darbu nedarīšu, nākotnei varbūt tiešām noderēs. Skaidri apzinos, ka savu ienākumu līmeni zaudēt negrasos, bet tam vajag rezerves variantu. Tā kā CE kategorijas autovadītāju visapkārt ir liels trūkums, krīzes situācijā vismaz uzreiz būs varianti. Tā kā man vairākas valodas, jo īpaši. Lūk, tā - būšu vadībzinību maģistrs ar fūrista tiesībām.
Sliecos piekrist. Ārkārtīgi daudz poļu šobrīd labprātīgi uzņem ukraiņu bēgļus savās ģimenēs utt. Absolūts vairums adekvātu cilvēku bēgļu vidū. Starp citu, bēglim nav jābūt nabadzīgam. Arī Ukrainā bija gana daudz situētu un izglītotu cilvēku ar varbūt pat augstākiem nekā iedomājamies ienākumiem. Bet, arī tādiem bēgļiem ir tiesības mukt no ārprāta Ukrainā… Tādēļ ir arī tādi bēgļi, kuru prasības pret dzīvi ir augstākas. Un viņi, piemēram, paši šobrīd jau maksā par labu īres mitekli. Tas ir normāli, manuprāt.
Es joprojām braucu ar Passat B8 Tdi, šobrīd pierādāmie 223tkm. Un man nav pilnīgi nevienas piebildes tehniski Vismaz sirdi mierina ultra mazais patēriņš. Nupat EE/LV nobraucu 330km ar vidējo 4,6 litru patēriņu
Radiniekam gan Moller pirktajam Passat B8 Tdi ar oriģināliem 107tkm... Reizēm DSG sabloķējas 3. ātrumā, no kā ārā var tikt, vien ieslēdzot kārbu atpakaļ manuālajā un atpakaļ automātā. Gluži kā manam iepriekšējam Passat, tikai tas iestrēga 1.ātrumā. Automātu servisā par 2,5k eur sola novērst problēmu. Esot VW pat bieži sastopams defekts. Bet - ne visiem auto, gadoties labāki un sliktāki tehniskie izpildījumi. Laimes spēle.
Tas gan. Iauto kļuvis stipri attālināts no auto tematikas. Bēdīgi.
Igaunijā šodien identiski maksā gan E95, gan DD - 1,849 eur.
Sanāca aprunāties ar vairākiem ukraiņiem pēdējā laikā un visi kā viens Krievijas uzbrukumu uzskata par lielu pārsteigumu. Jā, bija info par karaspēka pulcēšanos utt., tomēr visi līdz pēdējam ticēja tikai “muskuļu demonstrēšanai”…
Atkārtošos, pazīstot Kijevas ikdienu, joprojām nespēju aptvert, ka tas viss ir izpostīts un apstājies. Vienkārši sirreāli.
Pld par info
Starpība bija lielāka, vienkārši LV pēdējās dienās cenu samazināja, bet poļi - paaugstināja.
Agrāk spiedu eur norēķiniem, tagad tikai zlotos. Mums ļoti izdevīgs kurss šobrīd
Labi. Piekritīšu. Citādāk jānoformulē.
Manuprāt, iespaidīgi lētāk. Ja runājam par mīnus 0,20 - 0,30 eur uz litru, tas ir ļoti daudz.
Polijā ir mega lēta degviela. Valsts subsidē
Šodien savukārt degviela DUS ir… palētinājusies. Diezgan krietni, mīnus 0,05 eur vismaz. Kāds izprot šo cenu lēkāšanu?
Malači, kuriem tas ir pilnīgi vienalga Acīmredzot, nekā zaudējama. Es ne par sevi vaimanāju, drīzāk par absolūto vairumu līdzcilvēku. Un visu ar to saistīto.
Neredzēt kopsakarību anormālajam degvielas cenu kāpumam vienkārši nav iespējams. Vai tiešām kādam šķiet, ka tas ir poh? Ļoti kļūdāties. Ne tikai tēresim vairāk par degvielu, bet arī maksāsim pilnīgi par visu stipri vairāk.
Tevi tiešām nesatrauc dzīves dārdzība? Goda vārds, neticu.
Es jau ļoti ceru, ka kļūdos. Tomēr tendences ir baisas. Būs astronomiskas cenas visam drīzumā.
Izskatās, ka covidiādes mērķi Švāba teorijas atbalstītājiem tomēr izgāzās, šobrīd pasaules uzmanība pievērsta smagākam tematam. Kara tematam. Tomēr Švābs var priecāties, ka lieliem soļiem ejam uz "tev nepiederēs nekas, bet tu būsi laimīgs". Jo, atļauties braukt ar auto varēs aizvien mazāk cilvēku. Degviela maksās kosmiski. PROGNOZĒJU VISMAZ 2,30 EUR 95E BENZĪNS UN 2,20 EUR DĪZELIS. Maksāt par elektrību un gāzes apkuri varēs aizvien mazāk cilvēku, būs parādos līdz ausīm. Un tad nāks valdības ar iespēju atbrīvot tautu no saistībām, sloga utt. Tikai tas notiks, valstij pārņemot īpašumtiesības. Kam nelaimīgie būs ar mieru, jo viņi būs laimīgāki. Rožaina mums nākotne.
Esmu gandrīz drošs, ka dabasgāzes vakuuma rezultātā sašķidrinātā propāna gāze tomēr būs pieejama.