LLXX, HELP , SOS, HILFE, POMOGITJE, LOLIK !!!! .....
99 VAJAG CITU RADIATORU
LLXX, HELP , SOS, HILFE, POMOGITJE, LOLIK !!!! .....
99 VAJAG CITU RADIATORU
s70-740d, paldies par piedavajumu, padomasu.
Tomer loti ceru ka tik talu nenonaksu, jo jau tagad man ir izsniegti citi riteni, bet nezinu uz cik ilgu laiku. Vismaz lidz vakaram noteikti
SAAB sabidriba - labaka sabiedriba, nekad neatstaj draugu nelaime
Man pedejoreizi saruna ar CP bija precizi nedelu atpakal. Braucu pakal sievai un meitai. Negribejas braukt apkart kvartalam, lai iegrieztu pagalma pec notikumiem, tadel uztaisiju uz Lacplesa ielas kreiso pagriezienu pari dubultajai linijai. Braucot pagalma biju uz pakalas, jo tur uz motorolera mani gaidija CPists, ieskreju vinam tiesi rokas.
Uzreiz atzinu savu vainu, vins man paskaidroja ka sads pagrieziens ir 20 Ls + 1punkts, bet ta ka es visu pats esmu sapratis, mani palaida ar piebildi lai turpmak esmu uzmanigaks un ta vairs nedarot.
Normals policists.
Sorit manam 99 neiztureja vai nu radiators vai kada slauka
Tagad jau abas masinas ir servisa un es kajamgajejos
Kapec man ta nak miegs, jau ceturto dienu, un kapec man negribas neko darit ?
Biz, tad jau sanak ka pusgadu staigaji ar kajam, vai tomer otrs komplekts bija ?
Jus nu gan TADUS vardus zinat INTELIGENTI !!!
Nevaresu. Sis ir sedans, bet man kupeja .
Ieprieksejais koments bija attiecinams uz kedi.
Par sajuga cilindru, pirms to maini, parbaudi vai nav vienkarsi janomaina manzetites. Tas ir darbs, ko vari veikt pats + manzetites maksa ap 2 Ls.
Nu ir tas komplekts dargs. Jebkura veikala iespejams nedabusi, bet dilera servisa varetu but uz vietas.
Man ir bijusi ta laime nemainit kedi nevienam savam SAABam.
perkons rakstīja:Kādas ir atsauksmes par Dīzeļcentru R , šamiem ir turbīnu serviss un pēc remonta dod garantiju 1 g..
Man vini turbinu taisija 1999.g., sataisija un es 10 ballu skalas es par visu cenu, darbu, terminu un kvaliatei dotu 6 balles, jo vareja atrak, letak un nedaudz kvalitativak.
Alex, un vel kas 900 modeli naca no 1979. lidz 1998.gadam un pa gadiem tie tika uzlaboti. Tavejais paradijas no 1994.gada.
Alex, tas jau nekas ar laiku ne to vien uzzinasi
Tas laikam prieks ng 900, jo og ir ar hidrauliku.
Nu, es to leisu BRC slikto slavu parrunaju nu ar vienu loti uzticamu cilveku SAAB joma, jo mani piesaistija 9-3 Viggen, kas tirgojas par EUR 9000, kaut gan normala cena tiem ir virs EUR 17000. Tad ari visu to uzzinaju un man tika ieteikts attureties no viniem.
Par to sisanu ieteiktu loti uzmanigi parbaudit, jo vienreiz perkot 9Kaero pat pats pardevejs Latvija nezinaja ka tas ir bijis sists, jo auto bija sataisits jau Vacija. Tiesa tas bija veikts pietiekosi kvalitativi un tapec man par to nebija pretenziju, bet atlaidi dabuju pamatigu
isteniba 154Zs ir 2.0LPT, bet ne 2.0i, kam ir 131 vai 135 Zs.
Pardon 1000 km uz 1Zs.
O, dzirdu leisu BRC pieminam. Parbaudi lai tas auto nebutu sists vai krasots. Pienemu ja ir krasots, tad ne parak kvalitativi un tada gadijuma varetu redzet sikus puteklisus uz krasas.
Otra lieta, kas man liekas ir nedaudz smiekliga - nobraukums tiesi 10000 km uz 1 Zs Zimigi vai ne ?
Ja ir akis un manuala karba, tad paskaties vai neslid sajugs, kaut gan no otras puses manam auto akis ir jau 12 gadus, bet vilcis ta ari neko neesmu, tikai vienu autinu vienreiz ievilku, tas ari viss.
Servisa pievers uzmanibu kedes izstiepumam (to 9-3 loti viegli var izmerit), klimatkontroles displejam, visai ritosai dalai un protams ir japiesledz komis lai var parbaudit visu elektroniku.
Man ir bijis 1999.g. 9-3SE ar 200Zs motoru ASV komplektacija.
Kad to nopirku, tad noskrejiens (istais) bija ari ap 90200 judzes, kas ir 145131 km. Ja godigi, tad masinai nomainiju tikai ellu, sveces un visus filtrus, ka ari noversu nelielu defektu signalizacija. Parejais bija perfekts. Kedes izstiepums bija tikai 1 mm un ta vel drosi butu gajusi 100000 km.
9-3 ir loti pamatigi buveta masina un tai nevajadzetu but parak daudz defektu, tikai perkot vajag visu parbaudit.
Tevis mineta cena ir pat loti normala, jo es savejo 9-3 pagajusa gada julija pardevu par gandriz 2x lielaku summu, bet tagad cenas ir loti kritusas.
Nu es vismaz ceru panemt uz so ziemu SAAB 90, bet paraleli turpinat meklet og kabri. Starp citu vakar eBay izsole leti aizgaja jubilejas og 900 kupeja 1994.g. ar mainamu karbu, bet parejais bija pat stipri ok., ieskaitot noskrejienu.
Sapals rakstījaaaba kompim ir izbeigushaas displejaa paaris videejaas liinijas, bet ne par to ir staasts, jautaajums ir taads ko jams no manis grib, skaidri salasiit var coxxxnt level low, pieljauju peec neskaidri salasaamiem burtiem, ka vareetu buut raxtiits kaut kas tjipa cociant vai codiant, ir doma ka pie vainas ir freona iztruukums kondiizii, bet vai taa ir?
Sadabu neta lietotaja manuali, tur ir visi info pazinojumi mineti. Ja nevar dabut neta, tad pie E&S.
Sakumam paskaties vai tik tiesam tev coolant level nav gadijuma low
Sviest, vai kadu no vecajam legendam noproveji ?
Ucul, beiz dezinformet.
Baltie pagriezieni naca sakot no 95. modelu gada uz visiem 9K. Attiecigi aero lidz 94.modela gadam ieskaitot bija ar dzelteniem pagriezieniem, bet velak ar baltiem.
ASV un Kanada pagriezieni bija dzelteni visiem gadiem, jo ta ir vinu ipatniba.
Po par vakiem, bet man radiators
