iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
Galvenais 15.10.2007 9:11

manai webasto pečkai arī nav nekāda "start" tipa poga. Vienkārši "browsē" pa dienām, uzliec laiku, atstāj mirgojam - un pēc sekundēm 5 viņš pārstāj mirgot un līdzarto ir ieprogrammēts

Galvenais 12.10.2007 16:03

RLaguna rakstīja:

Galvenais rakstīja:

RLaguna rakstīja: vai negribi paardot to piekabi bez dokumentiem,un pa cik?

nē, pārdot negribu. Baigi labā - esmu bez problēmām vedis 2,5 tonnas.

Un galu galā var jau arī braukāt ar nereģistrētu - nav jāmaksā nodokļi, jāiet skates un jādrošina. Var pateikt, ka tikko ievesta no ārzemēm un aiziet Manī vienkārši ierunājās godīgais pilsonis

a pa cik ta tur vinu neemi?

kaadi ta nummuri tev tagad staav virsuu

virsū stāv manas mašīnas numurs - sarkaniem burtiem uz balta fona - kā Beļģijā (no turienes vedu)

Galvenais 12.10.2007 14:56

RLaguna rakstīja: vai negribi paardot to piekabi bez dokumentiem,un pa cik?

nē, pārdot negribu. Baigi labā - esmu bez problēmām vedis 2,5 tonnas.

Un galu galā var jau arī braukāt ar nereģistrētu - nav jāmaksā nodokļi, jāiet skates un jādrošina. Var pateikt, ka tikko ievesta no ārzemēm un aiziet Manī vienkārši ierunājās godīgais pilsonis

Galvenais 12.10.2007 8:57

Baisulis rakstīja: Uz tās plāksnītes parasti ir šasijas numurs. Kā tu domā piereģistrēt divas piekabes ar vienu numuru??

Iebrauc pats tēmā.

P.S. Tā iet,ka grib pa lēto

oi, du.riks. es taču neprasu, lai kāds man dod savas reģistrētas piekabes dokumentus - ir daudz tādas, kas pusizjauktas šķūnī mētājas un nevienam viņas vairs nevajag.

Uzsmaidi saulītei un pasaule kļūs gaišāka

Galvenais 11.10.2007 17:49

Baisulis rakstīja:

Galvenais rakstīja: Varbūt kāds var aizdot savas piekabes plāksnīti - tikai reģistrācijas nolūkiem (pēc tam atdošu)?

?

Tev ar prātiņu viss kārtībā ?

ja neiebrauc tēmā, nespamo.

piekabe atvesta no Eiropas un tur ne visām piekabēm liek to šilti - Anglijā, holandē, beļģijā tās nav jāreģistrē, uzzīmē aizmugurē velkošās mašīnas Nr. un aiziet.

CSDD reģistrēt jau mēģināju - nereģistrē, jo nav plāksnītes. Būs plāksnīte, reģistrēs.

Ā un tā ir divasniece

Galvenais 08.10.2007 10:11

a nevar to difu bloķa neesamības problēmu rinināt, nedaudz piespiežot bremzes? "vieglākajam" ritenim paliks grūtāk griezties, līdz ar ko teorētiski vajadzētu pieslēgties arī pretējam. Ko?

Galvenais 08.10.2007 9:53

Marchiks_ rakstīja:

Galvenais rakstīja: vakar normāli ie.jā.jos ar savu čiroku Secinājums - ja grib mīcīties pa dubļiem, vajag ne tikai pazeminātos, bet arī diferenciāļu bloķus (vismaz 1 asij).

Kautgan - ja iestieg tādā vietā kā es vakar - māla un dubļu maisījumā - daudz nepalīdzētu arī tas, ka visi 4 grieztos absolūti vienādi.

Otrs secinājums - ofroudam tomēr vajag dīzeli un manuālo. Tad var smuki saslēgt pazeminātos, ielikt 1., un, riteņiem lēnām griežoties, pašam izkāpt no mašīnas un iet meklēt kautko ko pamest zem riteņiem.

P.S. Kurām mašīnām no rūpnīcas nāk diffu bloķis?

kvatrām

starpasu un pakaļējais

ar "mašīnām" es domāju "mašīnas", nevis asfaltslīpētājus

Galvenais 08.10.2007 9:38

vakar normāli ie.jā.jos ar savu čiroku Secinājums - ja grib mīcīties pa dubļiem, vajag ne tikai pazeminātos, bet arī diferenciāļu bloķus (vismaz 1 asij).

Kautgan - ja iestieg tādā vietā kā es vakar - māla un dubļu maisījumā - daudz nepalīdzētu arī tas, ka visi 4 grieztos absolūti vienādi.

Otrs secinājums - ofroudam tomēr vajag dīzeli un manuālo. Tad var smuki saslēgt pazeminātos, ielikt 1., un, riteņiem lēnām griežoties, pašam izkāpt no mašīnas un iet meklēt kautko ko pamest zem riteņiem.

P.S. Kurām mašīnām no rūpnīcas nāk diffu bloķis?

Galvenais 02.10.2007 15:46

Guzis rakstīja: Nedomāju ka 2,5 -3 tonaas smags auto ir īstais ar ko "sportot". Fiziku nepiemānīsi, kaut tev 2x4x4.

Patīk strauji skraidīt pa ielām = tam ir citas mašīnas.

Dubļos fulltime ir pilnīgi nevajadzīgs (turklāt ieslēdzot diff bloķi pārvēršas par nedaudz neizturīgāku parttime).

RHINO rakstīja: manuprāt, fultime ir vajadzīga opcija kaut gan ja brauc nesportiski un ekonomiski, tad fultime ir lieka greznība.

tieši tā, respect Guzim. Kaut tev ir tas fulltime, līkumā šķērseniski liekot tāpat tā augstā kaste apgāzīsies. Un tur nepalīdzēs pat eventuāli 6 un 8 velkošie riteņi

Galvenais 01.10.2007 19:29

RHINO rakstīja:

Galvenais rakstīja:

RHINO rakstīja: Nezinu kada tev tur razdatka, bet ir dažāda tipa pilnpiedziņa.

4x4 part time - tikai ua miksta seguma, sabloķēts starpasu difers.

nekas tur nav sabloķēts, viņa vienkārši NAV.

Un pēc manas grāmatas Part time var slēgt jebkurā ātrumā (kas ir zem 100 km/h, jo nav starpasu difa)

Gribu brīdināt ja mēgjina pārslēgt razdatku kurai ir starpasu difers pie 100km/h tad tur neviens zobrats ar zobiem nepaliek

tāpēc nevajag pirkt mašīnu ar starpasu diferi i braukt atpakaļgaitā nevaidzēs, lai pārslēgtos uz 2wd

Galvenais 01.10.2007 14:09

RHINO rakstīja: te viens links - lai darbadiena paiet nemanot

www.jeepforum.com/...

man tuvāks ir jeepforum.de - vismaz raksta par Eiropas modeļiem

Galvenais 01.10.2007 9:58

RHINO rakstīja: Galvenais, kura gada chiriks tad tev ir? ar jauno vai veco purnu?

veco. Bet lampas jau viņiem vienādas (izņemot pagriezienus)

Galvenais 01.10.2007 9:57

RHINO rakstīja: Nezinu kada tev tur razdatka, bet ir dažāda tipa pilnpiedziņa.

4x4 part time - tikai ua miksta seguma, sabloķēts starpasu difers.

nekas tur nav sabloķēts, viņa vienkārši NAV.

Un pēc manas grāmatas Part time var slēgt jebkurā ātrumā (kas ir zem 100 km/h, jo nav starpasu difa)

Galvenais 01.10.2007 9:54

RHINO rakstīja:

Galvenais rakstīja:

RHINO rakstīja:

Galvenais rakstīja: Rhino, dod padomu. Es varbūt esmu pamu.ļķis, bet jei bogu nesaprotu, kā čirokam apmainīt tuvo/tālo lampiņu. No iekšpuses to izdarīt nevar - tieši priekšā pieskrūvēti makanie dzelži. Vai tiešām jāņem visa lampa ārā??

Tu jau atbildēji pac uz jautājumu! - Parasti dzelzhiem malar ap lukturi ir viegli noskrūvejamas, ja tos nav taisijis metinaatajs Vanja - njemam nost dekoratīvo fignju kas ir ap lampu, un ar divām (ja nemaldos) skrūvītēm ir pieskrūvēts pamatrāmis kursh manam ir kopā ar lukturu automātiko regulatoru.

Tikai noskaidro vai tev nav tas dumais jenkju variants kuram lampa ar spuldzi ir viens vesels - tad gan tev jadodas būs uz ganibu dambi, tur hellā ir eiropas laakturi.

nē nē, man ir normāla H4 spuldzīte.

bet kreisajā pusē tur tāpat priekšā ir akumulators - laikam arī tas jāceļ nost

NO MOTORTELPAS NEKO NEVAR IZDARIIT!!!!!!!! - no priekshas viss jadara! - ap lampu un pagriezienu ir dekorativaa plastmasa uz divām skruveem un divam austinjaam! - talaak tiek pie lampas skruuveem! - ehhh nu nav pa rokai manuaalis

ā okei, to es gribēju saprast. pagriezienus jau biju noņēmis nost, un tur nāca 3 skrūves. Izskatījās, neviens viņas nekad nav vaļā skrūvējis, tādēļ es tur tālāk nelīdu - nevar taču būt, ka nekad nav mainītas lampiņas. A varbūt tiešām nav - un tātad esošais 110 t.km noskrējiens atbilst patiesībai

Galvenais 01.10.2007 9:14

RHINO rakstīja:

Galvenais rakstīja: Rhino, dod padomu. Es varbūt esmu pamu.ļķis, bet jei bogu nesaprotu, kā čirokam apmainīt tuvo/tālo lampiņu. No iekšpuses to izdarīt nevar - tieši priekšā pieskrūvēti makanie dzelži. Vai tiešām jāņem visa lampa ārā??

Tu jau atbildēji pac uz jautājumu! - Parasti dzelzhiem malar ap lukturi ir viegli noskrūvejamas, ja tos nav taisijis metinaatajs Vanja - njemam nost dekoratīvo fignju kas ir ap lampu, un ar divām (ja nemaldos) skrūvītēm ir pieskrūvēts pamatrāmis kursh manam ir kopā ar lukturu automātiko regulatoru.

Tikai noskaidro vai tev nav tas dumais jenkju variants kuram lampa ar spuldzi ir viens vesels - tad gan tev jadodas būs uz ganibu dambi, tur hellā ir eiropas laakturi.

nē nē, man ir normāla H4 spuldzīte.

bet kreisajā pusē tur tāpat priekšā ir akumulators - laikam arī tas jāceļ nost

Galvenais 01.10.2007 8:54

Rhino, dod padomu. Es varbūt esmu pamu.ļķis, bet jei bogu nesaprotu, kā čirokam apmainīt tuvo/tālo lampiņu. No iekšpuses to izdarīt nevar - tieši priekšā pieskrūvēti makanie dzelži. Vai tiešām jāņem visa lampa ārā??

Galvenais 28.09.2007 13:12

Dzonijs_007 rakstīja:

gatisk rakstīja: Sveiki tauta, ir kādam zināms kāda atbildība (sods) ir ja brauc ar vēl Latvijā neriģistrētu auto. Cik saprotu ja auto Latvijā ievests ar treileri, tātad bez numura, uz numuru salīdzināšanu jāved arī ar treileri? varbūt lētāk ir samaksāt sodu ceļu policijai?

Kaapeec bez numura? Man liekas ka ir taa ja autins atvests ar trieleri tad ir izcelsmes valsts Nr itaalu, vacu utt. Ja ir dziits tad ir tranziita Nr. taa ka jebkuraa gadiijumaa kaut kaadiem Nr ir/jaabuut. Un 5 dienu laikaa reģisstraacija, tik man nav skaidrs vai no ievessanas valstii vai arii no iegades dienas jo ievedot uz robezas jau nekur nefikseejas kad tiesi ir ievests?

džonij, ja ved uz treilera, tad auto nekad nav numuru. Tāpēc jau liek uz treilera, lai nebūtu jākārto nekādas formalitātes

Galvenais 28.09.2007 13:10

es jau gadu braukāju ar nereģistrētu piekabi. Galvenais ir teikt - tikko atvedu, braucu uz csdd un viss ir kedās. Ja nebūtu tik lieli izdevumi - reģistrācija, numuru izgatavošana, apdrošināšana, plus vēl tā cilvēka cieņu aizskarošā zemošanās katru gadu TA - moška arī reģistrētu.

Normālās valstīs mazās piekabes arī nav jāreģistrē

Galvenais 12.09.2007 10:10

Betsy rakstīja: Laikam tie kļūst deficīti, īpaši Quatrro? Vizuālais nav tik noteicoš, nekādi sēdinātie, utt. Galvenais tas, kas ir motorā un ejošajā.

Varbūt kādam ir zināms, kur kāds, kurš vēlēsies tikt vaļā?

pi.ģec šitā pateikt.

1) sēdinātā ir viss spēks - nopirksi standarta, tāpat agri vai vēlu par saviem līdzekļiem būs jāsēdina;

2) motorā un "ejošajā" nekas nevar būt, un pat ja ir - viss maksā kapeikas.

Laba mašīna bija... Savu 85.g. quattro pārdevu pa 700 eiro 2000.gadā. Būtu pieturējis, varētu kādus 2,5 eiro tagad plēst bez domāšanas

Galvenais 30.08.2007 15:44

diffa bloķis, cik zinu, standartā nenāk nevienam apvidniekam, un kaut tu pērc vispilnāko komplektāciju, viņš tik un tā jāpasūta. Tātad vienam ir paņemts pie pirkšanas, otram nav - elementāri

Galvenais 29.08.2007 15:29

pasakiet, gudrinieki, vai ir vērts no vienas mašīnas ņemt nost signalizāciju un likt uz citas? Vai lētāk ir vienkārši uzlikt jaunu

Galvenais 28.08.2007 17:06

Aijucite rakstīja: Galvenais! Paldies! Your are the BEST

uzraksti Aijucīt galvenais@one.lv , mēģināšu atbildēt

Galvenais 28.08.2007 16:21

Aijucite rakstīja: Galvenai. Kā ir ar FR numuriem?

kas man te visi jākonsultē pa brīvu vai , aizbrauciet paši tur kādu gadiņu nodzīvojiet i viss būs skaidrs.

Bet nu lāb, nopērkot autiņu francijā vecais numurs ir derīgs 2 nedēļas, tā ka nopērkot tur autiņu vienīgais, kas jādara, ir fiksi mizot uz etnisko dzimteni, un nav jāčakarējas visādiem tranzīta numuriem un citām figņām

Galvenais 28.08.2007 16:08

Uggga rakstīja:

Aijucite rakstīja:

Be, ja mašīna netiek noņemta no uzskaites Beļģija, es tak varu braukāt ar beļģu numuriem,.. ja? es patiešām neizliekos

Ja pārdevējs uz savu galvu uzņemās risku, ka neko nesadarīsi, tad jā, bet savādāk tu viņu nemaz nopirkt nevari, nenoņemot no uzskaites.

Vēl vari likt uzskaitē Beļģijā, bet tad pvn tāpat būs jāmaksā, uz TA uz Beļģiju jābrauc, apdrošināšana...

Ugga - nezini, nevāries - es jau teicu, ka Beļģijā obligāti mainās numurs pie īpašnieka maiņas, un jaunus "parastos" tu vari dabūt TIKAI tad, ja esi Beļģijā reģistrēts, t.i. dzīvo. Tā ka aizmirsti par to. Francijā un Itālijā ir savādāk, tādēļ pilnas Rīgas ielas ar franču numuriem

Galvenais 28.08.2007 16:05

Aijucite rakstīja:

Uggga rakstīja:

Aijucite rakstīja: Krieviem nav jāmaksā nodoklis, - tā ir trešā valsts...

Esi izliekusies vai kā?

Ja pērc preci ES no juridiskas personas izvešanai uz 3. valsti, PVN tiešām nemaksā, to samaksāsi ievedot 3. valstī.

vai nav iespējams kaut kādā veidā muitā dabūt zīmogus, ka prece iziet uz Krieviju, bet reāli paliek Latvijā?

gan jau ka ar krievu muitniekiem daudz ko var sarunāt par attiecīgu $$$, tikai kāda jēga no tās pi$as??? Krieviem bez pvn vēl ir nenormālas ievedmuitas mašīnām, tā kā pa lēto tas noteikti nesanāks.

Un kā domā LV to mašīnu reģistrēt?

...es neizliekos, vienkārši cenšos saprast..

Be, ja mašīna netiek noņemta no uzskaites Beļģija, es tak varu braukāt ar beļģu numuriem,.. ja? es patiešām neizliekos

gudriniece Beļģijā ikreiz kad mainās īpašnieks, mainās arī numuri, t.i. iepriekšējam īpašniekam vecie ir jāiznīcina.

Bez tam apdrošināšana gadā maksā ap 1000 eur, tā ka nezinu, vai atmaksāsies

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti