Itālijā no Japānas būs Hitachi bateriju vilcieni. Kad būs Latvijā?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Itālijā no Japānas būs Hitachi bateriju vilcieni. Kad būs Latvijā?
sameklē kādu invalīdu ar vismaz 3. grupu, piereģistrē kaut Ferrrari F50 un nodoklis nav jāmaksā!
2023 Volkswagen Golf R no Delta4x4
šitas labs👍
Porsche Mission X koncept EV superkārs:
Satriecošais jaunais Porsche Mission X, kas tika prezentēts, lai atzīmētu zīmola 75. gadadienu, ir elektriska hiperauto koncepcija, kas ir priekšskatījums par iespējamo Carrera GT un 918 Spyder pēcteci.
Aizmugures piedziņas divvietīgais auto ir paredzēts kā viegls "supersporta auto" ar augstas veiktspējas elektrisko spēka piedziņu, kas potenciāli varētu piedāvāt aptuveni 1500 ZS, un mērķis ir kļūt par ātrāko automobili uz ceļa Nirburgring Nordschleife. Tas efektīvi aizpildītu plaisu Porsche modeļu klāsta augšgalā, kas bija atvērts kopš 918 Spyder ražošanas pārtraukšanas 2015. gadā.
Nosaukums Mission X ir skaidra atsauce uz 2015. gada Mission E konceptu, kurā tika apskatīts Taycan, kas tika sākts ražošanā 2019. gadā. 2021. gadā Porsche demonstrēja Mission R, kas norāda uz elektriskajiem 718 Boxster un Cayman pēctečiem, kas gaidāmi aptuveni šī gada vidū. desmitgade.
Pamatojoties uz šiem laika grafikiem, maz ticams, ka kāds sērijveida automobilis, kura pamatā ir Mission X, parādīsies līdz aptuveni 2027. gadam. Tiek saprasts, ka šo koncepciju izstrādā tikai Porsche un tā nav saistīta ar Rimac, Horvātijas hipermašīnu uzņēmumam Porsche pieder liela nozīme. iesaistīties.
Mission X ir salīdzinoši kompakti izmēri, aptuveni 4,5 m garš ar 2,73 m garenbāzi, kas, kā norāda Porsche, padara to par līdzīgu Carrera GT un 918 Spyder, ar kuriem tam ir kopīga filozofiska izcelsme. Tas ir mazāks par 1,2 m garš un atrodas uz 20 collu riteņiem priekšā, bet 21 collu versijām – aizmugurē, kas ir paredzēta aerodinamikas optimizēšanai.
Tikmēr Porsche saka, ka tā arī cenšas panākt "ievērojami uzlabotu" uzlādes veiktspēju, izmantojot savu 900 V arhitektūru, un mērķis ir Mission X uzlādēt divreiz ātrāk nekā Taycan. Tas var uzlādēt ar maksimālo jaudu 225 kW, kas liecina, ka Porsche cenšas sasniegt 450 kW ātrumu. Šāda ātra uzlāde palīdzētu piedāvāt automašīnu ar salīdzinoši maziem akumulatoriem, tādējādi samazinot svaru.
cien, iAuto. kaut kas radikāls tomēr ir jādara!
nu dienu no dienas šitas bardaks forumā turpinās! nu kas tie par spama plūdiem? hibrīdkarš pret iAuto? nu kam iAuto konkrēti personiski ir ieriebis?
Toyota Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition
šitas labs
Sveiks Krotow un iAuto! Vai tiešām Jūs abi nevarat satikties dzīvajā un profesionāli izrunāt šo spama novēršanas jautājumu, kā ierobežot vai novērst visus šitos plūdus?
varbūt ieteikums automātiski bloķēt citās valodās rakstītus tekstus?
nu gan pavisam traki, kas tas par masveida foruma piesārņojumu? no kurienes tādi rodas? un kāda jēga?
labs jautājums - bet Latvijā ar darbarokām ir pašvaki
ne tikai ceļus bojā. arī mizu gabali un sīkāki koku gabali triecas ar dubultu ātrumu auto priekšā un vējstiklā, ja gadienā brauc pretim kokvedējam.... katreiz, kad brauc pretim kokvedējs, samazinu ātrumu un braucu pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai , lai izvairītos varbūtēji no pretim lidojošiem mizu un koku gabaliem....
Rr19 rakstīja: Viņiem būs grūti, kā lai uzsāk braukšanu, ja nav mobilais rokā.
Šitas ir interesanti. Esmu novērojis ka pirms iekāpšanas auto netiek izrunāts pa telefonu sakāmais, bet kad iekāp auto, tad gan sākas bla bla bla un vienlaikus brauc ar auto😕
Nākotnē ar savu balsi varēsi visu saregulēt ![]()
Kāpēc jauniem reģistrētiem lietotājiem nevar būt pārbaudes laiks, kandidāta statuss? Neviens jauns spameris negaidīs mēnesi lai varētu cept savus topikus
Ir jāmeklē risinājums visādiem aizdevumu piedāvājumiem utml. Iesaku neļaut jauniem lietotājiem taisīt savus topikus
What does "huihui" mean in Maori?
Bingā vai gūglī variet pameklēt, kā tulkojas Jaunzēlandes maoru vārds
Piesakos
tas varētu būt labs ieteikums:
ikviens jaunais iAuto komentētājs pirms reģistrācijas apstiprināšanas varētu atbildēt uz pieciem jautājumiem latviski, ja atbild nepareizi, tad reģistrācija tiek atteikta. bet jautājumiem jābūt katru reizi citiem, citādi, ja ir vieni un tie paši jautājumi, tad vairākas reizes izmēģinot, interesents sapratīs, kuras ir pareizās atbildes. par piemēru ss.lv sludinājumu portāls arī piedāvā pārbaudīties, ja gribi redzēt visu telefona numuru, jāklikšķina, ka neesi robots, pēc tam piedāvā bildi ar kvadrātiem, kur jānorāda, kuros redzamas kāpnes vai luksofors utt. tā ka papildus var pielikt dažādas pārbaudes pirms reģistrācijas apstiprināšanas, un tad visi tie ārzemju blēži paliek ārpusē gribot
Arī izmēģināju šo auto. Saņēmu Majoros, Jūrmalā un izbraucu gan pilsētas režīmā pa Jūrmalu, gan arī šosejas režīmā līdz Tukumam un atpakaļ uz Majoriem. Saņēmu auto ar 90km atlikušo distanci, Tukumā pie Domes atlikušo distanci rādīja 75km, pieliku "baroties" pie uzlādes vietas stāvlaukuma stūrī, apmēram 15 minūtēs palielināju nobraucamo distanci līdz 100 km (lai tiktu atpakaļ līdz Majoriem).
Auto ļoti patika:
1. ļoti kluss, slīd kā tāda jahta pa ūdeni mierīgā vējā, jāuzmanās no gājējiem, kas iet pa ceļa, ielas malu, jo, ja nedzird auto, un nepaskatās, var iedomāties pēkšņi šķērsot ielu auto priekšā
2. ļoti ērta sēdpozīcija, gan sēdekli var atpakaļ noregulēt savam garajam augumam, arī stūre ir izvelkama atpakaļ un ērtā leņķī noregulējama
3. aizmugurē aiz sevis arī var ļoti ērti iesēsties, ceļi nav iespiesti priekšējā sēdeklī, bet var aizlikt pat plaukstu garām starp sēdeklī un ceļgalu
4. atverot bagāžnieka vāku - kubatūra kravai vai mantām vienkārši milzīga - pilnīgi noteikti var ielikt nesalocītus bērnu ratus un nolaižot aizmugures sēdekļus, arī nesalocītus divriteņus, ledusskapi utml. no veikala arī noteikti varētu atvest
5. instrumentu paneļi un pogas, viss ļoti labi pārdomāts, navigācija, kruīzkontrole, visu var saregulēt un lietot ļoti ērti.
6. par salona iekārtojumu tikai pozitīvs iespaids - visur kabatas, glāžu turētāji, ligzdas, kur uzlādēt telefonus utt.
7. salona krāsu un materiālu kombinācijas - konkrētajam auto tāds gaišs dzīvespriecīgs noformējums, dažādas gaismu strīpiņas durvīs, principā eleganti, man patika, bet, protams, ja izvēlas iegādāties šādu auto, pilnīgi noteikti jāizpēta iespējamās krāsu un materiālu kombinācijas atbilstoši savai gaumei un iespējām.
8. par braukšanu naktī, tumšos apstākļos - izcili - ļoti labas gaismas, gan tālās, gan tuvās.
9. apdzīšanas iespējas uz šosejas - ļoti dinamiski - uzrāviens neticami labs, paātrinājums izcils, nav problēmu
Un kas nepatika?
Hm - kas izrādījās traucējoša lieta - tātad apstājoties atbilstošā attālumā no luksofora, pirms ceļa horizontālā apzīmējuma, platās baltās svītras, kāda parasti ir uzkrāsota uz asfalta - izrādījās, ka nevaru redzēt luksoforu, jo priekšējais stikls ir diezgan jūtami uz priekšu izvirzīts virsbūvē, nācās pieliekties uz priekšu, lai redzētu, kad iedegas zaļais signāls, un tā katru reizi, kad bija jāapstājas pie sarkanā signāla.
Nobeigumā - auto ir ļoti labs, man patika, bet, ja pirktu, tad izvēlētos jaudīgāko variantu ar diviem motoriem, pilnpiedziņu un garo bāzi
Un paldies iAuto redaktoram Mārim par doto iespēju izmēģināt tik foršu elektroauto - Volkswagen I.D. Buzz.
Sveiks, jā, labprāt. kad būs tuvāk 18:30, tad uzzvanīšu
Sveiks. PIESAKOS 8. aprīlis pēc 15:00. pie DUBULTU dzelzceļa stacijas saņemt var?
www.youtube.com/watch?v=ALW29eniN0M