iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
anonimikis 14.03.2017 17:26

Pirms 10 gadiem viens students stāstīja, kā šis uz lekcijām braucis un centrā pie ekonomikas faķa auto atstājis. Noliek auto, atver kapotu, izliek trijstūri un aiziet uz 3-4 stundām. Dažreiz trijstūris pazudis, bet tāpat iznācis lētāk kā par maksu.

anonimikis 14.03.2017 9:44

Autobusa šoferi, kuri brauc maršrutā Bauska – Rīga – Bauska nolēmuši neklusēt. Viņiem piegriezusies darba devēja (Nordeka) drastiskā attieksme,

apollo.tvnet.lv/zinas/autobusa-soferiem-piegriezusies-darba-deveja-drastiska-attieksme/788408

anonimikis 12.03.2017 16:22

Domājams, ka šis auto jau ir nopelnījis cieņas pilnu dzīves noslēgumu tolmetā. Ved vien prom, kamēr kust. Un nedomā atdot grupveida izvarošanai uz šrotu.

anonimikis 09.03.2017 13:22

Galvenais aplauziens ir subjektīvi pieņēmumi. Ļoti daudzi iedomājas, ka viņu hobijs ir monetizējams, jo cilvēkiem taču patīk .... bla bla bla.

Pirmais, kas ir jāzina - kas būs mani klienti, cik to vispār potenciāli ir un kāda ir to maksātspēja! Svarīgi ir visi 3 elementi. Jo var būt, ka potenciālo klientu ir daudz, bet tie nevar atļauties produktu/pakalpojumu par tā reālajām izmaksām. Tā visbiežāk ir dažādu hobijbiznesu problēma.

It kā tev liekas, ka visi apkārt par to vien interesējas un nu tik būs, bet kad esi uztaisījis kantori un sapratis reālās izmaksas, neviens to nevar nopirkt.

anonimikis 09.03.2017 11:06

sasitīsi bedrē disku, pasūtīs tevi nuhaj.

pagalmā braucot apskādēsi bamperi pret sētu, gan jau riepas nevienam neinteresēs.

anonimikis 06.03.2017 17:35

Neviens viņus nespiež dzīvot tur, kur nav ceļu. Komunisms ir beidzies.

Cienīgu izturēšanos pret oponentiem no tevis šajā diskusijā nemana.

Cik esi gatavs nomaksāt nodokļos vairāk katru gadu, lai katram lauku pāķim būtu ceļš līdz viņa mājai?

anonimikis 06.03.2017 15:58

Būtiskas nozīmes ceļš ir svarīgs būtiskam novada iedzīvotāju daudzumam. Būtisks parasti ir vairāk nekā 10% vismaz.

Vai tie Bauskas pāķu ceļi ir svarīgi vismaz 3000 iedzīvotājiem? Drīzāk pat mazāk kā 300 būs. Un auto skaits dienā būs mazāks par 100. Nekā būtiska tur nav.

anonimikis 06.03.2017 14:42

Samaziniet uz pusi to ceļu klāstu, kuri tiek uzturēti, un atlikušajiem paliks 2x vairāk naudas.

Daļu nododot pašvaldībām, tās arī būs daudz vairāk ieinteresētas, lai vietējos ceļus neizdangā neatbilstošs smagais transports.

anonimikis 06.03.2017 14:39

Tā kā vasarā daudz braukāju ar velo pa dažādiem lauku ceļiem, tad varu droši teikt ka to ir pa daudz! Un tas ir Zemgalē. Sen tās mājas ir likvidētas un palikusi viena/ divas, kurām var piebraukt no vairākām pusēm.

anonimikis 27.02.2017 10:57

Var pieskrūvēt saplākšņa gabalu. Un pēc tam zvērīgi nosmērēt ar piķi. Bet tas der tikai uz pirmo apskati, ja jau atkārtotā tad tikai metināt derēs.

anonimikis 23.02.2017 16:17

Labs ķeršanas variants - "vilkties" ar 110 uz spidometra pa Jelgavas šosejas otro joslu, kad pirmā iet uz 100. Tā izķers atsaldeņus, kas tādos gadījumos velk visiem garām pa nomali.

anonimikis 23.02.2017 10:30

Pagrieziena signāls jārāda mainot braukšanas virzienu vai pārkārtojoties.

Ir īpaša lohu suga, kas nerāda signālu, braucot pa galveno ceļu un veicot pagriezienu. Ja krustojumā galvenais ceļš maina virzienu, tad PAGRIEZIENS IR JĀRĀDA !!!

anonimikis 20.02.2017 10:49

Dzinējs jā, tam teorētiski labāk mazāki apgriezieni. Bet dzinējs mūsdienās ir tikai maza daļa no tā visāda aprīkojuma kompleksa, kas atrodas zem pārsega. Un pārējām daļām (it īpaši dīzelim visam ekoaprīkojumam) mazi apgriezieni un lēna kurināšana ir kaitīga.

Pie tam dzinējs (mehāniskā daļa) parasti ir daudz izturīgāks un ilgtspējīgāks, nekā tas dārgais papildus aprīkojums.

anonimikis 20.02.2017 9:52

Nevajag no skaļiem virsrakstiem cept raksteļus un zem tiem tad pašiem gudri spriedelēt.

Oriģinālā Ķuzis maku nekur nav pieminējis.

anonimikis 20.02.2017 9:51

Tagad līdz 110 braucu ar 5. ātrumu. EGR kļūdas vairs nemet, būs laikam izkurējies. Tur toyotām tas EGR mēdz vienkārši aizsērēt ar kvēpu un tad met kļūdu, nekas noplīsis reāli nav. Ziemā slinkums ņemt nost un tīrīt.

Patēriņš it kā nav palielinājies.

Dīzeli nācās ņemt, jo konkrētā modeļa auto ar benzīnu bija tik pāris varianti pieejami.

anonimikis 17.02.2017 17:40

klau, eksperd, uztaisi sev topiku un tur filozofē. Te ir konkrēts jautājums par manuālo kārbu.

anonimikis 16.02.2017 22:03

Lai serviss, kas ņēma galvu, tiek galā ar problēmu.

anonimikis 13.02.2017 17:09

Automobiļa degvielas tvertnē parasti. Priekš pļaujamtraktoriņa 20L kannā.

anonimikis 13.02.2017 17:08

Nu bet kāpēc tad tiek tirgots kuršos, cenuklubā? ja jābrauc un jāļauj profesionāļiem darīt?

anonimikis 13.02.2017 16:03

Ja pats to hrenci T40 grib kaut kur uzpūst, tad kas virpirms jāizdara? Jānomazgā? Cik stipri? Ar parastu šļūteni vai augstspiedienu? Ja slieksnī pūš?

anonimikis 13.02.2017 13:32

cenuklubā ir pūšamie.

anonimikis 08.02.2017 12:24

Lietotāja rokasgrāmatā tas ir rakstīts.

anonimikis 07.02.2017 17:31

šis ir ļoti interesants jautājums. Ja tu pārvietojies ar maksimālo atļauto ātrumu apdzīvotās vietas robežās, tad faktiski jau tev nav jāizskata gadījums, ka kāds tevi apdzīs. Tu vadies no pieņēmuma, ka pārējie ievēro noteikumus (kurš tur punkts bija CSN) un, beidzoties apdzīvotai vietai min grīdā. Ja sānā ir kāds pārkāpējs, tad tā ir viņa problēma tagad kur likties.

Pie tam šie pārkāpēji bieži ir smagie auto vai autobusi. Par kuriem ir skaidri zināms, ka nekādi ātrie braucēji pēc tam nebūs dēļ ierobežotāja.

anonimikis 07.02.2017 12:00

Komentāri zem rakstiem - tur arī ļoti neoptimāla sistēma. Rādās tikai daži. Ja grib redzēt visus, tad tiek pārlādēts viss raksts. Ja tas ir garš ar daudz bildēm, tad pēc tam skrollējies. Būtu jābūt tikai komentāru lapai, lai rakstu vairs neielādē tad.

anonimikis 07.02.2017 11:58

Pašreizējo sistēmu var atstāt tad, ja visa diskusija ir vienā lapā un foruma dzinējs nodrošina, ka tiek parādīti izcelti jaunie komentāri. Kā reddit, piemēram.

Ja to nevar nodrošināt, tad jātaisa kā pa vecam - viss garā rindā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti