iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 02.05.2007 11:02

Dzonijs_007 rakstīja:

nomiks rakstīja: Divu dienu laikā ir radušies šādi secinājumi par lietām, kas pietrūkst:

2) nerāda momentāno degvielas patēriņu (tikai vidējo);

tas ir lai nešokētu vadītāju Iedomājies kāds vēl sirdstrieku dabūtu redzot 90l/100km Nu tas ir kad kārtīgi ber virsū.

Nu 90 l/100 km laikam tikai STS var dabūt gatavu.

šobrīd pēc nobrauktajiem 210 km vidējo patēriņu rāda 8,1 l/100 km.

nomiks 02.05.2007 8:53

Divu dienu laikā ir radušies šādi secinājumi par lietām, kas pietrūkst:

1) stereo sistēmai nav ATT (Mute) funkcija;

2) nerāda momentāno degvielas patēriņu (tikai vidējo);

3) borta datora ( ja to par tādu var nosaukt) rādījumus nevar mainīt no stūres.

4) diviem pieaugušajiem un vienam bērnam krēsliņā priekšā vietas ir pietiekami.

nomiks 02.05.2007 8:26

VWfans rakstīja: 30.aprīlis ir garām... Nomiks laikam jau ir saņēmis lielisko Honda FR-V...

esmu, esmu saņēmis

nomiks 02.05.2007 6:19

No autora uzskaitītajiem ņemtu Yaris.

1) kvalitāte;

2) izturība;

3) labs serviss.

nomiks 30.04.2007 7:13

nafigators rakstīja: Vai ta beidzot būtu pienācis tas svētlaimes moments, kad nomiks ar augstu paceltu zodu ripina gondu pa Rīgas ielām?

Svētlaimes momentsbūs pienācis vēl tikai šodien. Taču KASKO jau noformēju piektdien, jo šodien apdrošināšanas kantoris nestrādā.

nomiks 29.04.2007 19:36

MiniKasko priekš Picasso ņēmu, jo zināju, ka drīz pārdošu.

A FR-V KASKO izmaksāja 535 Ls. Domāju, ka tas ir ļoti lēti!

Interesanti, cik par savu FR-V maksā Niekalbis?

nomiks 27.04.2007 13:43

anonimikis rakstīja: frančus pēc tolmeta cenām drošina

Neuzminēji!

Labus paziņas pēc VIP tarifiem drošina.

nomiks 27.04.2007 6:22

Dzonijs_007 rakstīja: Ja autins nav riska grupā tad laikam vislabākais ir BTA Minikasko.

Četreiz leetaak gan nebuus bet 2x gan

sanāk četrs reizes lētāk. Pats tikko savam Picaso taisīju. Uz gadu Minikasko sanāca 45 Ls.Papildus paņēmu par 2 Ls KASKO bedres un brucu uz nebēdu.

Tu minēji par to grāvi.Ja pats iebrauc grāvī, tad šādu remonuarī apmaksā pēc MiniKasko. Nemaksā tikai atlīdzību par apzagšanu (zādzību), ugunsgrēku, plūdiem, kā arī, ja pats esi apskādējis savu mašīnu,bet neatceries, kur un kādā veidā.

Runājot par If...,paršo kantori atsauksmes ir vislabākās tieši no autorizētajiem dīleriem. If eksperti ir ļoti profsionāli, ātri un arī ar izmaksām If nekavējas, BET If... nepiedāvā apdrošinā auto bez pašriska un tas, manuprāt, ir liels mīnuss.

nomiks 26.04.2007 17:02

seaman rakstīja:

znatj ne znaju, no mnenije imeju!

ja visas savas mašiņas drošināji BTA, pričom tur BALTIKUMS?

Ir profesionāla saskarsme bijusi. Vēl šobrīd gatavoju pieteikumu tiesai, kur Baltikums negrib maksāt atlīdzību pilnīgas bojāejas gadījumā.

nomiks 26.04.2007 16:11

kolumbs rakstīja:

Tu pieej pie katra FR-V un iesper pa riteni, lai pārliecinātos vai tas ir īsts vai tev tikai rādās

sarunāc

nomiks 26.04.2007 15:27

DM rakstīja: Un te var +/- aprēķināt, apskatīt starpību, ar un bez pašriska ba.baltikums.lv/... tālāk pats domā!

Tikai ne BALTIKUMS

nomiks 26.04.2007 15:18

Pat Olainē pastāvīgi sanāk novērot 3 FR-V. Arī šodien gāju pusdienās uz Vecrīgu un pie McDonalda, kur gājēju pāreja, viena aiz otras brauca 3 FR-V - viena šampanieša krāsā, viena sarkana un viena melna. Pāris mirkļus vēlāk garām aizbrauca vēl viena tumši zilā krāsā.

Jau teicu, ka šāds novērojums iespējams ir radies, jo pastiprināti tiek pievērsta uzmanība šiem auto.

Arī Picasso agrāk škita retāk pamanāmi. Tagad pie mana darba aš divi gabali (100 m rādiusā) stāv, pie tam viens ir identisks manējam - jūras zaļajā krāsā un ar dīzeļmotoru!

nomiks 26.04.2007 14:28

vmaxer rakstīja: un ko nozīmē dauzīt? saskrāpēt sānu arī nozīmē dauzīt?

Ja vēlies braukt ar saskrāpētu spārnu, tad KASKO nav vajadzīgs, bet, ja ir KASKO, tad pēc atlīdzības parasti skrien par katru skrambu, ja protams auto ir tāds, uz kur askrambu var pamanīt.

Apdrošinātājs pie apdrošināšanas gadījuma pieskaita kā avāriju, tā arī skrambu, ko pats esi ieguvis, braucot, piemēram, pa mežu.

Tik jārēķinās, ka nākamajā gadā BM klase būs zemāka.

nomiks 26.04.2007 14:04

alisters rakstīja: Stāvvietas naudiņu investējam iekš KASKO bez pašriska un bez bēdu atstājam autiņu vienalga kurā vietā, vienalga kurā diennakts stundā!

Tieši tā. Ja ir KASKO ebz pašriska, tad maksas nkats autosstāvvietas pakalpojumi kļūst nelietderīgi!

nomiks 26.04.2007 14:03

vmaxer rakstīja: Vēlos padomu par KASKO. Iauto.lv meklētājā uzsērčoju, bet neko prātīgu tur neatradu. Tad nu jautājumi svarīguma secībā:

1. pēc kādiem kritērijiem izvēlēties vai ņemt ar pašrisku vai bez

2. vai vispār man to KASKO vajag vai nē

3. cena un vieta (kantoris)

4. uzbraucieni autoram un citas gurrības

Lai noskaidrotu to, vai ir nepeiciešams veikt KASKO apdrošināšanu, ir jāzin, cik vecs un kādas markas ir auto, cik bieži ir nācies iekulties CSN, vai par auto ir jāmaksā līzings, vai ir pazīstams serviss, kur visu var saremontēt 10 reižu lētāk, kā arī vēl daudzi citi faktori.

Visus savus auto vienmēr esmu apdrošinājis BTA. Cenas nav pašas lētākās, toties nepieciešamības gadījumā attieksme ir OK un ar atlīdzības izmaksu problēmu nav bijis.

Kad nopirku jaunu C3, tad VEHO dāvināja arī KASKO uz gadu ar pašrisku 10%. Tad reiz pie Mola stāvietā manam C3 apskādēja labo spārnu un remonts sīkās buktes dēļ izmaksāja 170 ls, kas nozīmē, ka man bija jāpiemaksā 17 Ls.

Ir jāparēķina, kāda ir starpība prēmijas apmērā ar un bez pašriska.

akd drošināju Picasso, tad starpība prēmija apmērā bija aptuveni 30 Ls un tad izlēmu apdrošināt bez pašriska.

Otrajā gadā sapratu, ka Citroen neietilpst zagļu iecienīto auto grupā, tāpēc apdrošināju BTA uz MiniKasko. Gadā tikai 45 Ls.

Tā kā izvēles iespējas ir daudz un dažādas. Katram gadījumam ir jāizdomā pareizākais risinājums. Un vislabāk to varēsi izdarīt vienīgi tu pats.

nomiks 26.04.2007 13:56

VWfans rakstīja:

Tomēr vadītājam ērtāk ir iekš Corollas-Verso, jo tur es varēju iekārtoties vienkārši izcili - sēdekļi un stūre regulējas visos virzienos, plašs, liels, priekšējais stikls, ne pārāk resns jumta kreisais balsts. Manā skatījumā 181 cm garam vadītājam iekš Hondas ir labi, bet iekš Corollas-Verso - izcili.

Nestrīdēšos. Par Corolla Verso tā tas varētu būt, ja vien sēdekļi nav tie paši, kas iepriekšējās paaudzes Corolla. Tepat īauto sadaļā Lasītāju pieredze par Corolla ir ne pārāk labas atsauksmes tieši par vadītāja sēdēšanas pozīciju. Var jau būt, ka Corolla Verso ar šo trūkumu neslimo.

Lai arī esmu izvēlējies par labāku esam Honda FR-V, tomēr jorpojām mazs velniņš iekšā ir, kas mēģina pārliecināt, ka varbūt tomēr vajadzēja ņemt Corolla Verso.

Nezinu, vai tas ir saistīts ar to, ka vienkºši šobrīd pievēršu pastiprinātu uzmanību visiem uz ielas sastaptajiem FR-V un Corolla Verso, bet esmu secinājis, ka to skaits ir jūtami pieaudzis. Dažreiz 10 minūšu laikā, braucot pa centru, ir izdevies saskaitīt par ap 12 FR-V un aptuveni tikpat Corolla Verso.

nomiks 26.04.2007 13:50

smaidiigais rakstīja:

Pērciet daci lidziņu mpv ja jums tiešām vaig vizināt 6 cilvjus

Tad jau labāk 10 gadīgu Ford Tranzit - varēs ērti sēdēt 8+1

Tikai tad, ja laba auto rādītājs ir tikai tas, cik ērti tajā ir apsēsties 6 pasažieriem, tad Dacia Logan MPV ir OK.

nomiks 26.04.2007 9:40

Gan jau, ka Lietuvā, lai ietaupītu uz transportēšanas izmaksām!

nomiks 26.04.2007 9:23

Sievas brālēns pirms paºis mēnešiem tur iegādājās Volvo V70 (2001.gads, D5) par 10 000 EUR. cena ļoti laba pirkeš šāda auto.

problēma (pagaidām vienīgā) parādījās jau ceļā no plača uz mājām - panelī iedegās oranžs indikātors un salonā sāka iekšā tecēt tosols.

Tā kā sievas brālēns ar tehniku ir ir uz Tu, tad problēma ātri tika atklāta un novērsta - bija jānomaina kaut kāda blīve (precīzi nezinu kāda, bet maksāja kapeikas). lampiņa nodzis aun salonā tosols vairs nedeg.

Pēc tam tad arī izsecināja, ka noteikti cena tāpēc arī bija tik laba, ka auto tika nodots salonā, jo ik pa laikam iedegās Check engine. Tik pat labi problēma varēja būt arī 100 x nopietnāka.

Tomēr šobrīd Volvo kalpo lieliski!

nomiks 26.04.2007 8:43

Aber lūdzu:

0021465164_11468008

nomiks 26.04.2007 8:24

Es (179 cm, 92 kg) arī iesēdos vidējā priekšējā krēslā un neiesprūdu Protams, tik ērti kā šofera krēslā sēdēt tur nav, bet katrā ziņā vietas tur ir ievērojami vairāk nekā, piemēram, Audi A6 aizmugurējā krēsla vidējam pasažierim(ar nosacījumu, ja visi trīs aizmugurē sēdošie ir pieaugušie).

Pie tam arī pats ražotājs šo trešo priekšējo krēslu pozicionē kā papildus ekstru, kura izmantojama nepieciešamības gadījumā, jo ikdienā tas krēsls var tik pārvērsts par elkoņu balstu un glāžu turētājiem abiem priekšējiem pasažieriem.

nomiks 26.04.2007 6:33

TDIOTS rakstīja: kautkasnonjirdzaas

karoch vish max 1l uz 15kkm pajem , atkariibaa kaa braukc . tai pat laikaa 2xjaunaaks A6 2,8Q , jestri atvelkot , ir gatavs 1l uz 2,5kkm apriit !!?? taapataam 2,8 penciinrulzz uz apkopeem pajautaa skarbaakus $$$ , nekaa diizels .un taa vareetu turpinaat liidz bezgaliibai

Skaids, ka pie šāda nobraukuma (220 kkm) izdevīgāks ir dīzelis, jo:

1) ja tika iegādāts jauns, tad tas jau atmaksājās pirms kādiem 100 kkm;

2) ja tika iegādāts lietots, tad cenas starpība nebija pārāk liela, salīdzinot ar benzīnnieku;

3) dīzeļmotora resurss ir ievērojami lielāks nekā benzīna dzinējam.

Eļļas "rīšana" nevar būt kritērijs, kas kalpo par labu dīzelim vai benzīnam.

Pie zināma nobraukuma ikviens dzinējs sāk "rīt" eļļu. Vienam vairāk, vienam mazāk. 1 l uz 15 k km salīdzinājumam ir nieks. Pašam kādreiz Corollai (benzīns) bija ik pa 4-5 k km jāpielej kāds litriņš.

nomiks 25.04.2007 16:39

ibio rakstīja: es piemēram nopirku auto, kuram bija nesen kā beigusies garantija, un tas bija noripojis 80 k km. izdevumus varu izrēķināt vismaz uz 2 gadiem, kuros vajadzēs veikt apkopes un max nomainīt kolodkas. za to cena salīdzinājumā ar jaunu tādu pat ir gandrīz uz 1/2 mazāka, kā arī atlikusī vērtība tik strauji nekritīs kā jaunam

Nekad nevar būt 100% pārliecināts, kādos apstākļos auto ir ekspluatēts. jebkurš lietots auto ir kā kaķis maisā - var paveikties, bet var arī riktīgi iekrist! Tāpat var arī ar jauniem auto gadīties, bet tiem tomēr ir garantija.

Pie 80 000 km nobraukuma nav iespējams plānot izdevumus turpmākajiem 120 000 km, bet jaunam auto to var izdarīt.

Es nestrīdēšos par to, kas ir labāk - jauns vai lietots. mana pieredze ir, ka jauns ir labāk, tavējā, ka labāk ir lietots. Cik cilvēku, tik viedokļu! Tas ir labi, ka ir pircēji, kas uzskata, ka lietots ir izdevīgāks pirkums, jo pateicoties šādi domājošiem cilvēkiem ir vieglāk pārdot paša brauktu auto, kuru esi iegādājies jaunu!

nomiks 25.04.2007 15:02

Napalms rakstīja:

Jauna auto pirkšanai salīdzinot ar mazlietpotu ir visai vājš ekonomiskais pamatojums

Kā nu kuram! iegādājoties jaunu auto, var ilgtermiņā plānot savus izdevumus, kurus jau iepriekš diezgan precīzi var paredzēt. Ar lietotu auto tas nav iespējams. Ja nu vienīgi no kāda laba paziņas nopērc ,mazlietotu auto, zinot, kādos apstākļos tas ir ekspluatēts.

Bez tam mazlietota auto (līdz 20 000 km) cena, lai cik tas dīvaini arī neliktos, no jauna auto atšķirs parasti tik par kādiem 15 %, ne vairāk. Tā kā mīts par to, ka, izbraucot no salona mašīnas veºtība uzreiz krītas par 30%, jau sen vairs palicis tikai mīts un ir pagātne. Prakšē tas nepierādās!

nomiks 25.04.2007 14:27

Napalms rakstīja:

nomiks rakstīja:

Ja ar ekonomiju tu domā tikai un vienīgi degvielas patēriņu, tad viennozīmīgi dīzeli pārspļaut faktiski nav iespējams.

A ko ta vēl var domāt ar ekonomiju?

Palasi manus iepriekšējos koemntārus!

Auto izmaksas uz vienu kiloemtru nesastāda tikai degvielas iegādes izmaksu pozīcija, bet arī tādas pozīcijas kā iegādes vērtība, apkopju un apdrošināšanas izmaksas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti