iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Palaidniex 11.12.2018 16:52

Es atvainojos, ko konkrētajā topikā es esmu pateicis nepareizi, nepamatoti vai ne par tēmu?

Tā ar faktiem, lai nav tukša muldēšana un lamāšanās?

Palaidniex 11.12.2018 14:11

Ja redzi kur uz asfalta beidzās stars tad tas vismaz nav par augstu, ja tuvo gaismu stara augšējā robeža nekad neatdurās asfaltā - visai nopietnas aizdomas, ka lukturis ir par augstu un citus braucējus žilbina!

Precīzāks info šeit:

likumi.lv/ta/id/292396

4.1.2.1. tabula

Tur ir gan klūļa iszkats, gan stara kritums % (centimetros uz metru) atkarībā no mašīnai uzstādīto lukturu augstuma no zemes.

Palaidniex 11.12.2018 13:39

Tak visiem ir vienalga ko tu trijos naktī esi darījis. JKāds tam sakars? Neba nu vienīgais kurš māk nobraukt garāku gabalu un pamanīt uz ceļa nejēdzības. Es tev sagāzu virsū rupjības un lamas?

Pārstāj rakstīt klajas rupjības un jēlības, un iedomāties noteikt kas un ko drīkst vai nedrīkst rakstīt un komentēt. Ja neesi pamanījis, te ir publisks forums un pieklājība rakstos nebūt nebūtu prasīts par daudz! Un neba nu tu būsi tas, kas kādam citam noteiciks - kurš un ko te drīkst rakstīt!

Pārlasi savus tekstus un sapratīsi, ka izņemot lamas un morālo caureju tavos tekstos "gudru domu" nemaz tik daudz vairs nav. Un kāds te sakars ar polituku un tavu dzimumdzīvi? Tipa auto tēmu apspriešana ir tavas individuālas tiesības? Uzvelcies uz līdzenas vietas, lamājies, bez iemesla. Nervus noteikti ieteiktui pārbaudī. Ne man vienam tā šķiet!

Palaidniex 11.12.2018 8:12

tam sečsimts ciktur, jau nav nojēgas par to, ka tas viņa vecais lūznis ar "pareizajiem lukturiem" un "pareizo" piekari ir tikai tādiem, kam, izņemot to veco lūzni, nekā cita nav. Nebrīnīšos, ka visu savu "nabadzību" izdevis par to lamatu, lai, nedod Dievs, neizskatīos pēc "kapeikfiS#@ja". Tā gribās lekt pakaļ tiem, kas normāli pērk kādu mašīnu grib, tikai jaunu...

Nebrīnīšos, ka īrē gultas vietu kādā hostelī vai dzīvo pie mammas. Atšķirībā no pārējiem "idiotiem", kam pilnībā pietiek ar auto bez liekiem vipendroniem. Nekur nedz tālāk, nedz ātrāk taču ar vipendroniem nevar nokļūt.

Tik vien kā sajūta ka ir starp tiem 10%, kam "hrenoni" un "pareizā" piekare...

Iespējams, ka mani secinājumi ir kļūdaini, bet tā lekšanās un "literārā daiļrunība" katrā topikā pamatoti liek par ko šādu aizdomāties...

Palaidniex 11.12.2018 8:06

Apbrīnoju tavu spēju reizēm būt tik paškritiskam, novērtēt sevi, savus tekstus un novērtēju atziņu, ka neviens cits, izņemot Tevi pašu, šo un citus topikus nav spējīgstik ļoti sad(*&St!

Tu visur runā tik literārā valodā? Vai tikai internetā šāda varonība slēpj kādus, iespējams mazvērtības kompleksu?

Palaidniex 11.12.2018 8:02

Pagrozīt ripuli un pavērot ko dara gaismas - slabo?

Palaidniex 10.12.2018 8:54

Izskatās, ka ar baldrijāņiem nebūtu līdzēts, drīzāk nodzertos, nekā gūtu pietiekamu nomierinošu efektu.

Jāpiekrīt citiem, ka ar tik viegli aizkaitināmu raksturu, sprādzienveidīgu reakciju uz visu un citu "nolikšanu", pie stūres neveajadzētu sēsties...

Palaidniex 10.12.2018 6:20

Laikam nezini, ka tādas ir arī tikko ražošanā palaistām mašīnām... zinātājs un jaunu mašīnu lietotājs atradies...

Palaidniex 09.12.2018 21:56

Arī tad, ja redzi, ka tikko pārslēdzās uz žilbinošiem tuvajiem?

Vairāk mulsina cits fakts - kā var vispār lukturipaš izregulēties? Vienīgais variants pēc avārijas un līkrokainirm remontiem, kas beidzas bez lukturu saregulēšanas kaučmpret sienu...

Protams ir daļa, kuri neprot atrast lukturu regulācijas pogu, kad grabažnieks piekrauts...

Palaidniex 09.12.2018 19:40

Ļoti kulturāls komentārs!

Nudien!

Palaidniex 09.12.2018 14:58

Skatos, kā vienmēr vienkārši gribi tupa lekties. Vēlreiz atkārtoju - Tavas sarunas konfidencialitāte nav attaisnojums, lai turpinātu stūrēt auto nelietojot brīvroku sistēmu. Viss!

Nevari garantēt ka nepiezvanīs konfidenciāls sarunbiedrs vai esi saēdies zirņus - izslēdz savu telefonu un ieslēdz atpakaļ kad esi novērsis “konfidencialitātes” traucēkļus! Tekstu par austiņu, arī savā, atvainojos, aptaurētībā palaidi garām. Skaļo pirdienu, visticamāk, dzirdēs jebkurā no trim variantiem.

Pēc visa pārejā, lietotās valodas un tupjībām izskaties pēc prasta interneta varoņa/jefiņa. Piedod, bet palasot tavus mega garos komentārus un dažus jēdzīgos argumentus noslīcinātus, kā pats saki lauķu caurejā neliek savādāk domāt.

Palaidniex 09.12.2018 11:37

Konfidenciālām sarunām var iepirkt zilzobja austiņu vai apstāties un tad pļurkstēt. Bet baigi jau nu konfidenciāla saruna, ja dzird ko runā šoferis. Pasaki, ka atzvanīšanu, noparko auto izkāp un atzvani!

Palaidniex 08.12.2018 10:42

Man cits novērojums. Mašīnai video pa perimetru, sensori, aprīkojums, bet braucējs tik dumjš ka nespēj pievienot savu trubu pie brīvroku sistēmas? Dāmas pļurkst kā pa atvērtu pūdernīcu, veči ar plecu spiež pie auss.. un stūrē kā nu sānāk...

Palaidniex 07.12.2018 11:44

Kopš rudens, kad sākušies tumšie rīti ik pa laikam trāpos aiz VW Passat ar V/nr JC 177.

Vai nu tas onka slēdzot gaismas savā pasātā ieslēdz visu ķegumu aizmugurējo miglinieku ieskaitot, vai nu tam ir nepareizi ievietota vai ievietota nepareiza spuldzīte, bet kreisajā pakaļējā gabarītā apakšējā aplī apakšējā lampa deg kā miglinieks - reāli ŽILBINA! Skati izgājis tikai ar atkārtoto septembrī un pamatpārbaudē viens no daudziem punktiem bija kā reizi minēts pakaļējā kreisā gabarīta bojājums, bet ar atkārtoto ir izgājis - vai nu nav pamanījuši vai atkal sabojājies...

Neviens no variantiem - visu gaismu ieslēgšana, vai auto neesība tehniskā kārtībā nav attaisnojums visu laiku braukt ar iedegtu pakaļējo miglinieku...

Pie stūres vecāks kungs. Varianti braukt pakaļā ar tālajām - nepieklājīgi un žilbinās citus braucējus, apdzīt intensīvā satiksmē, lai ieslēgtu pakaļējo miglinieku - agresīvi un bez garantijas ka sapratīs, līdz vietai kur ceļi šķiras nekad nav izdevies nostāties blakus pie vienīgā teorētiski derošā krustojuma lai to cilvēkam pateiktu.

Ieteikumi?

Palaidniex 23.11.2018 13:26

Braukāt ar kamerizētu Skyline... Nu, nu...

Palaidniex 23.11.2018 13:24

Atbilde kā reizi ir loģisks pretjautājums - kas tas par baisi ekskluzīvo auto ar kuru ir jēga šādi auklēties?

Lai to mēģinātu lietot koplietošanas satiksmē, pakļāujot riskam gan sevi gan citus.

Palaidniex 17.11.2018 21:14

Tātad, lai vinnētu 93kEUR dārga bobika laiku, trasē sūtīs nevis parasto 2x, bet gan vēl dārgaku bobiku. Kurš būs par to naudu kādus 100 kg vieglāks par parasto, bet vienalga par kādiem 200 kg smagāks par lētāko konkurentu, kurš, un tas ir pats galvenais, nesniedzot tādas pašas sajūtas...

Gaidam pavasari, gan jau ka rekords kritīs! Par tādu ciparu vēl stulbāk būtu uzražot ko tādu, kas izrādītos švakāks par to Stelvio, īpaši ja ražotājs ir Lambo...

Palaidniex 17.11.2018 18:55

Lieta jau par citu, ka nu tikai “pārsteidzošais” Urus un ne mazāk kā par 200 kEUR var sniegt neaizmirstamu emociju sniegumu, pateicoties saviem dinamiskākiem parametriem

Palaidniex 17.11.2018 18:44

Nu vesels strēķis ikdienā izmantojamo un daudz reālāk nopērkamo bobiku būs lieliski.

To salīdzināšana būs vairāk vai mazāk tur būs vissīkāko blusu meklēšana tur, kur viņu patiesībā tā pa īstam nemaz nav...

Jo vienam patiks stingrāki, citam mīkstāku un šo parametru vien var iespaidot ratu disk diametra izvēle vien...

Palaidniex 17.11.2018 15:29

Un? 3,6 Urus vs 3,6 Stelvio. 0,2 sekundes nogulēt ir vienkāršāk par vienkāršu.

Atgādināšu, lai tik pat ātri iestumtu 2x smagāku auto vajag 4x vairāk jaudas.

Stelvio ir > 300 kg vieglāks un tikai 140 zs švakāks.

Tāpēc tas tikai taisnē zaudē nieka 0,2 sekundes ieskrējienā līdz 100. Pie kam ieskrējiena parametri vai dinamika taisnē var nebūt vienīgais, ko vajag...

Pirmais līkums tos liekos 300 kg liek intensīvāk/grūtāk bremzēt līdz zemākam ātrumam un atkal tērēties ar ieskrējinu ātruma atgūšanai.

Bet tā man izskatās, ka nu kādam Urus ir galvā reāli iesprūdis. urus to un urus šito...

Gaidam pavasari un tad redzēsim, cik sekundes 22,6 km garā, līkumotā trasē spēj atvinnēt 140 zs jaudīgāks, bet 300 kg smagāks un vairāk kā 2x dārgāks aparāts. Tik ekstrēmos un reizē idealos apstākļos, kādi nemaz nav iespējami parastā ceļu satiksmē un ar braukšanas prasmēm, un pieredzi, kas maz kam Latvijā vispār būs

P.s. Un? Tas jaudīgakais BMW M5 sedans tāpat nespēj apdzīt Nurburgringā citu sedanu, kas maksā 2x lētāk un kas simtu ceļ knapi zem 4 sekundēm reāli kāšot 0,5 (!!!) sekundes...

www.zeperfs.com/en/duel7099-6349.htm

Palaidniex 17.11.2018 13:59

Man tos video ne no visām platformām ar to jūsu pogu sanāk pielikt. Jums tur kaut kas ar skriptiem līdz galam nav pareizi.

Ok matemātiski rēķinot no otra gala 1,5 x lētāk ir ~ 138 kEUR, par to Porka ir dārgāka. Kas vēl jo vairak pāda VW audi koncerna cenu latas augstumu... bet AR ir vairāk kā 2x lētāks.

Un jā tīrā dragreisā Urus to Stelvio droši vinnē, ne daudz gan, toties ar lielāku svaru pagriezienos būs čum grūtāk, neskatoties uz jaudu. Jo lielāki ātrumi, jo grūtak līkumos. Līdz ar to es esmu stingri pārliecināts, ka Urus čaļi nopietni ir iespringuši, lai mēģinot nezaudētu tam Stelvio 7:51,7 laikam, citādi jau sen to būtu izdarījuši. Jebkas, kas brauc zem 8 minūtēm nordšleifē ir ļoti ātri auto. Par bobikiem nemaz nerunājot. Tie ir auto, kuru ātrumu starpību vienkāršam mirstīgajam bez hronometra būs grūti ikdienā izprast. Un, kas interesanti daudziem zem 8 minūšu auto daudziem nav ieskrējiena zem 3,6 sekundēm....

Ja Urus pārspēs to laiku ar “uz papīra” dižāku auto kaut par 0,5 sekundēm - lielīsies kā nez ko uzvarējuši. Lai gan teorētiski jau bija jābūt tur uzvarējušam.

Par to 3,8 vs 4,1... sadzīvē, krustojumu dragreisā, ar to tāpat var izdoties nevinnēt. Noguli 0,2 sekundes, kas ierindas braucējam ir baisi īss acu mirklis - un viss - zaudēts... ātrumu varbūt sasniedz fiksāk, bet metri zaudēti...

Palaidniex 17.11.2018 13:23

Es pieļauju (atzīstos - minu), ka Porsche Cayenne Turbo S var nopirkt par ~ 155 kEur.

Līdz ar to - ir divi auto.

Tātad AR Stelvio zem 100 kEUR

Porche Cayenne turbo ~ 150 kEUR

Vai tad nav lētāki?

Jā nav tik odiozi. Visai veiktspejā samērojami, un ātraki par krietnu strēķi kupeju un superkāru...

Un pat tad, ja spītīgi ieskaitat tikai vienu auto - Stelvio, kurš ir knapu mazumiņu lēnaks, BET NEAPŠAUBĀMI TIEŠI SALĪDZINĀMS, ir mierīgi iespējams iegādāties faktiski identiskas emocijas sniedzošu bobiku vairak kā 2 reizes lētak, kas pie šādiem cipariem ir BAISA atšķirība. Proti, ja vel to Stelvio var mēgināt aizsniegt un ne tikai nopirkt jaunu, bet arī uzturēt/lietot pat “ar deputāta algu” , tad labmo būs reāli neaizsniedzams.

Un par 200 kEUR var nopirkt vienu Stelvio sarkanu, otru melnu! Un lūk arī ir pāris auto, pie kam vēl nauda paliek pāri!

Palaidniex 17.11.2018 12:30

Tak tam Lambo tak esot~ tā pati Audi SQ7 piekare, kura, kā redzams video, netiek galā ar to Nordšleifi. Te strādajošs links

Tam urus tā ir būtiski jāregulē/jāpārtaisa, lai tur garantēti dabūtu (par vairak kā 2x lielāku cenu) ātrakā SUV statusu...

Starp citu - tas Stelvio bobiks ir ātraks par Lambo Gallardo (superkārs tomēr)

AR Giulia QV (sedans) izrādās ir ātraka par ta paša koncerna ūberkār ar vēl iespaidīgakiem rāditajiem - Bugatti Vējaroni... par tā paša koncerna Turbo panameru arī ātrāks...

Un tātad - pats galvenais jautajums ir atbildēts - Ir nosaukts SUVs, kas visai pamatoti var būt nosaucams par vērā ņemamu konkurentu tam Urus par 2x mazāku cenu?

Palaidniex 17.11.2018 11:39

P.s. Ja tam Lambo nav būtiski uzlabota piekare kura tam esot vienāda ar Audi - Nordšleife var izrādīties visai ciets rieksts...

www.youtube.com/Q8plO4AeKNU

Palaidniex 17.11.2018 11:20

Nu to, kuram pieder patreizējais Nordšleifes rekords starp bobikiem. Cik noptotu, tikai divi SUV ir ielīduši zem 8 minūtēm, izkabinot veselu strēķi nebobiku...

Cena ~93 kEUR līdz simtam 3,8-3,9 sekundēs

Alfa Romeo revealed late yesterday that a Stelvio Quadrifoglio was able to lap the Nordschleife in 7:51.7, making it the fastest SUV around the famed 12.9-mile track. It defeats the Porsche Cayenne Turbo S's current record time of 7:59, and bests cars such as the BMW M4, Lamborghini Gallardo, and the last-generation Ford GT.

Un te ieskatam www.zeperfs.com/en/duel6922-7236.htm

Nedomāju, ka šāds AR bobiks radīs reāli sajūtami švakākas sajūtas un emocijas, izņemot stereotipisko piesiešanos durvju ručkai, JO tad ir AR, savukārt kurai drīkstot nepiesietoes, ja tas ir Lambo...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti