Bieži - tas ir cik? Un 80 tak fūrei max atļautais! ;)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bieži - tas ir cik? Un 80 tak fūrei max atļautais! ;)
Tak te labu laiku atpakaļ - vairākus gadus atpakaļ - cepās viens tirliņš par to, vai igauņu CP var piedzīts no LR pilsoņa administratīvo sodu...
Vai to var samazināt un vai var nemaksāt...
Pasākuma būtība - labi redzot ka apdzīvota vieta beidzas pēc metriem 100-150 uzsaka paātrināšanos.
Igauņu CP to fikseja, piedāvaja samaksāt ~70 latus (samazināto sodu) pārrēķinot no igauņu kronām tolaik. Šis nelikās mierā, devās pie vietējā policijas vadoņa sūdzēties, un viņam par šitādu bezkaunību, arputām uz lūpām skaidrojot - miests tak ša beigsies (bet vēl nav beidzies), beidzās ar pilnu ciparu ~120 latiem...
Lūk arī visai korekti sakārtotas satiksmes laba paraugkaimiņvalsts spriedums par tiesībām paātrināties (līdz ar to par iespējamu uzbāšanos ar savu nesaturēšanu citiem) vēl pirms apdzīvota vieta beigusies.
P.s.
Latvijā ir kaut viena maģistrāle?
Un jā - Dānija un Zviedrija ir reāli atpalikušas un ekonomiskā bezcerībā slīgstošās valstis, jo tur ātrumu ierobežojumi ir striktāki...
Tātad uz parastiem divjoslu ceļiem bez sadalošās ātrumi ir tāpat divi 90 un 100...
Vernon - neizplati dezinformāciju. Igaunijā vasarā vieglajiem ir 110. Tātad pat igauņi ir pieļāvuši nemitīgas apdzīšanas utt...
DidzisKalnietis rakstīja: Klausies! Tu to nopietni?! Tu pats saproti, ko vēlējies panākt, sākot iztaujāšanu par šo sižetu?
Lai kāds nolaižas līdz Tavam līmenim un pavēsta, ka to nevar izbraukt, ievērojot CSN. Tas ir skaidrs pat omei, kam ar braukšanu un noteikumiem nav nekāda sakara. Bet jautājums - ko Tu ar to gribēji pateikt?
Es ļāvu Tev atkāpties, sakot, ka uz šādiem gadījumiem nedrīkst ne balstīt savus apgalvojumus, ne izdarīt spriedumus, bet Tev, kā aunam - nekas nepielec!
Tieši šajā stulbajā ietiepībā un paštaisnumā arī slēpjas Tava bīstamība uz ceļa, jo, ja kāds Tev oponē, Tev "širmis" aizveras, un Tu, savas taisnības pierādīšanai esi gatavs aizmirst jebko, par loģiku un veselo saprātu nerunājot!
Komentārs, kurā uzraktītas gluži manas domas.
Tad pa ko te cepies?
Traucē, vai vienkārši esi ņeķerpila vulgaris?
GB12 rakstīja: Pirmie - lēnākie bija uz Ziepniekkalna ielas. Tajā pēc kāda brīža ātrāk sāka braukt tieši labajā pusē esošais. Otrais pāris bija uz Mūkusalas. Tur no pašas Bieķensalas ielas līdz pat Akmens tiltam bija jābrauc aiz šiem.
Uz cik tad tie "nremzes" bremzēja?
Stàsts jau par citu. Tā kā te kaut viens fūrists būtu saņēmis protokolu par 90 pie atļautajiem 80...
Tak Tev visādi nissani un vw ar -3 km/h nokaitināja ka aš video sacepi. Par pēcākiem tekstiem un vaimanām nemaz nerunājot.
Par cieņu te vēl runā... ;D
Nu redzi - katram mazliet un pieklājīgi ir sava mēraukla. Kāpēc visiem jāvadās pēc tavas mērauklas un tā lai Tev ir ērti.
Katram sava mēraukla. Kamēr mēraukla nepārkāpj CSN - tā ir uzskatāma par pieņēmamu, kad mērauklā ir atkāpec no CSN - sūds ne mēraukla un ar tās lietošanu vari iet kārties!
Vēlreiz atkārtoju braukt 3 km/h lēnāk kā noteikumi ļauj nav pārkāpums un nevar tikt uzskatīts par pārkāpumu, jo tu skaties GPS, cilvēks atbilstoši regulām pozitīvi kalibrētā sp[idometrā kur rāda max atļautu. Tu nervozē un sauc visus par traucējošie idiotiem, tevi cilvēks no sava skatu punkta pamatoti uskata par ņeķerpilu.
Un kad viens egoistisks pārkāpējs atļausies tev patraucēt pārkāpt, tā tas uzreiz ir stulbenis, bet kad pats patraucē citiem pārkāpt - tad esi neiecietīgs...
Lasu un brīnos - vai tiešām pašam nunemaz nepieliec, ko Tu te muldi?
Laikam man nu ir skaidrs, kāds tu frukts esi... Kamēr pašam labi - paša mēraukla ērta - viss labi, svešas mērauklas slikti, nedod Dievs neļāus pārkāpt - vispār noziedzinieki! Tā teikt noteikumi labi kad pašam ērti, slikti, kad pašam tie traucē...
Jo visi tīri cilvēciski krāpjās, kalibrē ierobežotāju uz 80 ar pilnīgi nobrauktām riepām, uzliekot jaunas ātrums pieaug. To tev bremžu modifikators Vernons visos smalkumos izstāstīs...
Bet to ka pat Vācijā kraviniekiem UZ BĀŅA ir tikai 80 un busiem tik uz bāņa 100, citur 80 viņš nemīl lasīt, jo lūk Igaunijā rvainiekiem esot 90 (baigā etalonvalsts), bet to ka vieglie drīkst uz 110 atkal negrib lasīt.
Viņam tāda sagrozīta īstenība un pašpasludināti, neviena neatzīti, visai krimināli CSN...
Es nevienu mirkli neesmu a
pgalvojis, ka tas nebūtu bijis pārkāpums.
Bet tu brauc uz 100 kur atļauts 90 un uzskati, ka viss ir normas robežās, toties kāds cits ar 2-5 km/h lēnāk kā max atļautais ir uzreiz ir teju noziedzinieks!!
Kā tur palika ar neiecietību un pašvarīgumu? Pieļauju ka Šo lasot radošais eksperiments ar svešo neliešu un noziedzinieku pārkāpumiem draud izgāzties saknē, jo pats tik pat kritiski uz sevi nespēj paskatīties.
Es visu laiku tev lieku paskatīties pašam uz sevi no malas. Kamēr Tev tas neizdosies - būsim, kur esam.
Es nenoliedzu ka es pārkāpju, bet ar to nelepojos un cenšos šajā jomā laboties. Un mana maniere braucot un pārkāpjot par nelieti padara mani pašu, nevis tos, kas cik necik ievēro. Tā ir mana problēma, nevis citu problēma. Kamēr to neapjēgsi būs grūti ar Tevi turpināt diskusiju.
Jaukā siltā vasarass dienā lielākajai masai viss ir vislabākajā kārtībā. Te problēmas sākas koplietošanas satiksmē skriet gribētājiem. Pārvērtētas personiskās prasmes salikumā ar konkrēto transportlīdzekļu spējām...
Vasarā labā laikā notiek vissmagākās avārijas ar vislielākajiem sadursmes ātrumiem.
Bet kopējo ķēdes stiprību mēra pēc vājākajiem poismiem. Kas notiek pilsētā, ja pēkšņi uznāk stiprāka lietus gāze? Bet, lai paīštam novērtētu, ko pie stūres prot 95% iedzīvotāju, ir pirmās vēlās jau timšās darbadienas beigās, kā reizi uz mājupbraucamo laiku pilsētu un šoseju pēkšņi pārsateidz negaidīa sniegavētra un slapjdraņķis. Neskatoties uz to, ka daļai pat ziemas riepas ir virsū un ziema nav nekas eksotisks šeit...
Nuu, ļoti daudzi auto pie mums var sagadīties īslaicīgi satiksmē ar satiksmes drošību tieši neietekmējošiem defektiem, kuri skatē atzīmējami ar "3". Es arī divas dienas braukāju ar nestrādājošu spidometru, iekams pienāca rinda servisā un to novērsa.
P.s. Vai skatē var nodiagnosticēt nestrādājošu spidometru, ja tam pirmā iedaļa pie ierobežotāja ir 20 km/h? Proti, tādiem auto, kas ātrumu sāk uzrādīt tikai ar sākot ar 20 km/h?
Un vienalga pašu galveno spītīgi negribi saprast, ka ar 47 pēc spidometra DRĪKST braukt pie atļautajiem 50, kaut de Facto tas ir ~40, un TAS NAV PĀRKĀPUMS!
Un ir pilnīgi vienalga kā Tev šķiet, vai kā tev liekas!
Es skatos - esi optimists jautājumā kas skar nelielas investīcijas infrastruktūrā...
Man ir tīri ziņkārība - cik ir summa, līdz kurām investīcijas ir uzskatāmas par nelielām un vai gadījumā pat tām nelielajām investīcijām nevarētu sakārtot krietnas reizes vairāk zemākas kategorijas, bet ne mazāk kādam svarīgus ceļus?
Un kā tur īsti Igaunijā ir - vasarā fūres uz 90, bet vieglie vasarā – 110 km/h uz ceļiem ar divvirzienu brauktuvi
Grozi kā gribi 20 km/h starpība maksimālajos ātrumos.
Tā iet, ja lasi tikai to, ko gribas izlasīt un piemiedz ar acīm uz to, ko negribas lasīt...
Un pat Vācijā - ātruma karalistē - kraviniekiem max atļautais 80, ja vien nav īpaši norādīts kas cits...
Un jā arī tavai SETRAI 100 ir atļauts tikai uz bāņa, uz šnēlštrāses maks 80... Ak šie nelieši Vācijā...
nav pierādījumu, ka šim rokas trīcētu
toties nocitē CSN punktu kurā nepārprotami norādīs, ka šis cilvēks ir uzskatāms par satiksmi traucējošu.
Un jā - varbūt čalim vienkārši nestrādā spidometrs. Nav nojausmas ar kādu ātrumu pārvietojas, lūk arī "taustās pēc citiem...
Par kravinieku - piekrītu a penšiem nebija būtiskas starpības, kur ielu šķērsot pretī vārtiņiem vai dažus metrua pa labi pa kreisi, jo daudzi autovadītāji nemaz, iespējams, nenojauš ka tur ir vārtiņu un tuvumā tāpat nebija gājēju pārejas nekur. Pāriet, uzkāpj uz taciņas un līdz vārtiņiem. Nav jau tā ka brauktuve gluži gar sētu... Viņi varbūt uzskata, ka tajā vietā tiem iela labāk pārskatāma...
Secinājumi - profesionāļi nespēj/negrib ievērot, tie, kam tas būtu jāprot uz 150%, bet tu te amatieriem ierādīsi, kas tam jādara lai šitādi profi neaptaisās? Profi, kam tikai reizi 5 sekundēs atliek laiks palūrēt uz ceļu?
Rakstu lēnām, lai saproti, bet noprotu ka ir ņeķerpilas potenciāls!
1. Jautājums - nocitē lūdzu CSN punktu, kurš nosaka ka obligāti jābrauc ar plūsmas ātrumu. Ja tādu izdodas atrast - punktus, ka kopā ar plūsmu arī drīkst pārsniegt maksimālo braukšanas ātrumu!
2. Nocitē lūdzu to punktu, kurš nosxaka obligātu prasību pēc iespējas braukt ar maksimālo atļauto!
Es varu atrast punktus, kas nosaka, ka ir ātruma greiesti, kurus nedrīkst pārkāpt vai minimālā ātruma ierobežojumi. Viena vieta, kur tādu atceros minimālā ātruma ierobežojumu bija vidzemes šoseja no tilta pār amatu līdz Cēsu viaduktam - kalnā braucot kreisajai joskai ir noteikts minimālais ātrums, nu vairs nav. Un tas nenozīmēja ķieģeli!
Un tagad pats labākais jautājums - kāda ir tolerance no maksimāli atālutā, kuru NEDRĪKST PĀRKĀPT, lai tādi kā tu uzskatīti to vēl par netraucējošu vai nu jau par traucējošu satiksmei? Cik km/h un pēc kā to mērīt? Un kā TU nomēri cik tieši brauc citi auto? Kā tu zini cik tiem rāda spidometrs?
Vai pēc ļoti uz augšu melojoša spidometra (īpašnieks var pat to nezināt) drīkst braukt ar 48 km/h pilsētā (faktiski 42 kmh)?
Pirms atkal uzvelcies - izlasi, padomā un tikai tad atbildi!
Es saprotu, ka esi pieradis braukt pilsētā kādus 60-72 km/h vietās, kur drīkst 50 un tad godīgie 50 jau liekas baisa vilkšanās, un 44 (kas kādam pēc spidometra ir visi 50) liekās teju stāvēšana...
Un kā tieši zilais VW Tev traucēja šķērsot Kalnciema ielas pārvadu braucot pa pirmo joslu atļautā ātruma ietvaros?
Vienīgais, ko viņām varētu pārmest ir paātrināšanās pēc radarta virs atļautā (ja tā tas bija?), tiesa tu viņam iesēdies astē un darīju precīzi to pašu! ;)
Ja godīgi - mani tas čalis pirmajā joslā ar -10 no divām joslām galīgi nebūtu traucējis. Un līdz radaram pilnīgi nekādu pārkāpumu viņa rīcībā nesaskatu. Sēžot viņam astē - nav ko pārmest, bet faktiski apsteigt nebūtu nekādu problēmu.
Pēc radara - jā - jautājums vai neieskrējās par ātru, bet Tu tak viņam liki pakaļ...?
tātad visai uzskatām NEVAJAG atļaut ne kraviniekiem 90 km/h
Un - jā - arī parāda kādi manevri jāveic, ja 5 sekundes neskatās virzienā kurā brauc. Labāku pioerādījumu es pat nevarētu atrast
Ja tavs pamanīšanas + apjēgšanas + lēmuma laiks ir 3 sekundes, tad reakcijas laiks, darbības lais kādas 2 un tad tikai seko bojāta bremžu mehānisma darbība - varbūt auto vadīšana galīgi nav priekš tevis?
Kā var tik izklaidīgi un sapņaini vadīt tonnu un smagāku s priekšmetus pa koplietošanas ceļiem uz kuriem ir citi cilvēki???
Zoo dārzā pat bruņurupučus tā var nenoganīt...
Rokoties pa forumu, meklējot vienu lietu uzdūros, ka tas čalis arī četrus gadus atpakaļ rakstīja tik pat pašpārliecināti, bet vēl traģiskākis apgalvojumus...