iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 13.09.2016 11:33

Potenciāla kriminālatbildība ātri vien trīcošām rokām iemācīs izkratīt no polises banknotes...

Ja jau ir tik ļoti bail no miličiem, varbūt labāk tomēr izmantot sabtransportu?

Palaidniex 13.09.2016 11:23

Vēlreiz jautāju - bremzēšanas ceļa garums pie 30, 40, 50 un 60 km/h ir cik metri?

Un otrs jautājums - ko tu pie stūres dari ka tikai reizi 5 sekundēs spēj paskatīties uz priekšu un pamanīt priekšā braucošo transportlīdzekļu bremžuguņus, kuru nozīme nevienam (izņemot tevi) nav nekāds noslēpums!

p.s.

50 km/h = 13.888 m/s

5 sekundes = 69,444 metri

Kāpēc un kādiem aklajiem pilsētā bremžuguņi jāspīdina teju 70 metrus (vairāk par pusi kvartāla pilsētas centrā) pirms patiešām sākt bremzēt vai kaut vai samazināt ātrumu???

Un priekš kam jāspīd bremžuguņiem uz katru gāzes pedāļa atlaišanu? Faktiski tu gribi panākt, lai bremžuguņi paliek bezjēdzīgi, jo tie 70% laika pilsētā būs iedegti un tikai pa retam nodzisīs. Kurš tiem vēl vispār ticēs?

Palaidniex 13.09.2016 11:06

Nu redzi 40 pilsētā, kur ļauts 50, PATIEŠĀM NAV PĀRKĀPUMS! Un tā man un daudziem citiem patiešām nav problēma

Itīpaši uz divu vai vairāku joslu ceļa, ja tas notiek pirmajā (labajā) joslā. Nu kas tev traucē apsteigt vai apdzīt?

es saprastu 30 un lēnāk - diskutabli. Ja brauc lēnāk - tad tam ir vai nu neciešams ceļš vai tehniska problēma - avārijas ugunis un atkal var braukt.

Pa ceļu drīkst pārvietoties dažāda komunāl- un traktortehnika, kas nespēj fisiski pārsniegt 30 km/h - drīkst, ja pareizi aprīkota! Neredzu problēmu! Tās septiņās papildus sekundes drošas apdzīšanas vai apsteigšanas sagaidīšanai vienīgajam lēnajam maršrutā pasauli neapstādinās...

Tik pat labi - baisi lēna ātruma izvēle var tikt saistīta ar meterioloģiskajiem apstākļiem, kravas īpatnībām. piemēram, agrā oktobra rīā kailsals un vietām uz ceļa apledojums - riepas vēl vasaras... Bet -10 km/h pie atļautā pilsētā nudien nav problēma!

Šeit problēma ir neiecietība pret to, ka kāds plašāk traktē maksimālo ātruma ierobežojumu.

-10 ir pārkāpums pie ceļa zīmes, kas ierobežo minimālo ātrumu...

Palaidniex 13.09.2016 10:47

Kad tu atbildēsi cik tieši metrus normāls vieglais bremzē no 30 , 40, 50 un 60 km/h. Nu tā cik tieši metros tieši notiek bremzēšana līdz nullei?

Un kam tev 5 sekundes pirms reālas bremzēšanas uzsākšanas jāredz bremžuguņi? Tu satiksmei sev priekšā uzmanību pievērs ne biežāk kā reizi 5 sekundēs????

Nav tā kā pārāk reti?

Un ja jau tu personīgi esi modificējis bremzesd teju pusei kravinieku un daļai autobusu - 90 nebūs pārāk šiki?

Palaidniex 13.09.2016 10:28

Piekrītu viedoklim.

Nu tā gandrīz - parasti Tehpase un vadītāja apliecība nav vienā maka nodalījujmā ar naudu. Toties apdrošināšanas lapa ir A5 vai A4 izmēra papīrs, kuršā sen faktiski nav jāvadā līdzi. To var mierīgi ārā nevilkt! Pietiks ja pārbaudīs elektroniski. Un tajā papīrā jau nu nauda nevar gadīties nejauši, gluži kā tehpases maciņā, ja tāds ir sagadījies lietošanā.

Par skaidras naudas neesamību kabatā - pilnīgi piekrītu, bet te parādīsies visādi CP puses "džeriņi", kuri pateiks, ka skaidras naudas neesamība kabatā ar nolikumu ir cilvēktiesību pārkāpums... Skanēs absurdi, bet šitādi grābekļi var izlīst, kaut lietas vārdā tie būtu ar sūdainu mietu jāiznīdē!

Un vēl - vairāk netrafarētu auto!

Palaidniex 13.09.2016 10:21

Atceramies - es teicu, ka video vērtēu ĻOTI TENDENCIOZI! Jo var piesieties arī pilnīgi jaunam telefonstabam.

Bet kopumā nonākam pie galvenā slēdziena - NU NEPROTAM ievērot max atļauto. Un nepieļaujam, ka drīkst braukt arī lēnāk jo:

100 vietā kur ir 90 - tomēr ir pārkāpums

40 vietā, kur ir 50 - NAV PĀRKĀPUMS!

Es visai saīdzinoši bieži sastopu pretējus tipāžus, kuri pie atļautā 90 (ārpus apdzīvotas vietas) brauc 70 un pēc tam pie atļautā 50 (apdzīvota vieta) turpina ar 70... Ko ar tādiem darīt? Un tie ir labāki vai sliktāki par iepriekšējās rindkopas piemēru veroņiem?

Otra atziņa, bez "mākslas vārdā" filmēta video paša rīcība būtu krietni savādāka, kur pozitīvi savādāka pret CSN, kur ne gluži. Vai ne tā? Līdz ar to - kad paši mazliet vai ne gluži mazliet - viss ir kārtībā un labi, kad citi kaut mazdrusciņ - ak šie maitas!

Par iekārtošanos labajā joslā - katram individuāla mēraukla - cik metri ir pietiekama kabata, bet tavs spriedums par to, kā to es redzu un cik es uzskatu par īsu vai garu tomēr ir greizs - man tā būtu pietiekama kabata. (Cilvēku lielākā kļūda pieņemt, ka zina, ko cits patiesībā domā) ;)

Par ņeķerpilu - riktīgi smējos - Tev līdz ņeķerpilam kā līzd mēnesim. Tur jābū iedzimtam talantam, speciāliem kursiem un ikdienas prasmē slīpētai meistarībai un ilgstoši nesodītai pieredzei! Un kā pats atzīmēji - ņeķerpilu, gluži kā kreisajā joslā velkošos ir visai maz.

Par Lexusu 3. joslā Jā - VIņš NENOLIEDZAMI ir pārkāpis to, ka ārpus pilsētas jābū makslimāli labajā joslā un ka pilsētā kreisā josla 2+ joslu brauktuvē ir slikti... Bet - vai tas bija tas tips, kurš kreisajā joslā vilkās un bija lēnāks par plūsmu? Lēnāks par Max atļauto?

Un tad pārkārtojoties 2. joslā bija ātrāks par "plūsmu". Kas no tiem ir reāli sliktāk - uz tukša ceļa ar ~max atļauto pa kreiso joslu vai pa otro joslu ar ātruma pārkāpumu? Šis gan ir retorisks jautājums!

Palaidniex 13.09.2016 9:52

Iesākumam pietiktu, ja CP uzliktu par uzdevumu nesamazināt protokolu skaitu (izklausās mazliet totalitāri un nepareizi), bet samazināt ātruma protokolu procentu līdz maksimums 15%. Šo ideju jau kāds pieteica.

Ar to arī varētu sākt izlaideņu audzināšanu!

Un otra lieta - principā neņemt kukuļus un par mēģinājumu šūt klāt krimināllietu - kā muitā rakstīts, pat dokumentos aizmirsta banknote tiks uzskatīa par kukuļdošanas mēģinājumu. Varam vai nevaram?

Es ļoti gribētu ticēt ka pēdējās rindkopas ideja ir dzīvotspējīga. Ļoti gribētu, patiesi! Ar to arī iesākumā varētu pietikt

Palaidniex 13.09.2016 9:32

Absolūti sadalu un pilnībā pievienojos šim viedoklim!

Palaidniex 13.09.2016 9:15

Vai to mēs šeit papļurkstot iAuto forumā atrisināsim?

Izārstēsim "gāzi grīdā" laika atsaldeņus?

Ceļu projektētāji sāks labāk projektēt, satiksmes organizētāji labāk organizēt?

bīstamu krustojumu tuvumāuzstādīs /!\ tagadējo (70) vietā?

Saprātīgāk krāsos līnijas?

Kā tieši mūsu diskusija liks CP pievērst uzmanību visādiem citiem pigoriem uz ielām? Vai sodi paliks adekvātāki? jo 20 eiro bieznom un trūcīgajam ir divas radikāli atšķļirīgas vērtības... Somijā sodiem ir koeficients no gada ienākumiem, pie mums nestrādās, jo ar biezauto braukā teju maznodrošinātie - ideja - varētu ieviest proporcionāli pārkāpēja stūrētā auto muitas kataloga vērtībai.

Palaidniex 13.09.2016 9:09

aansis rakstīja: Lūk arī mans video. Safisos meistarībā ar montāžas programmatūru, bet apspriešanai derēs: www.youtube.com/watch?v=xsgC5F-AknU

Mēģināšu maksimāli žultaini pakomentēt, ar izteiktu pārspīlējumu un "deķa vilkšanu" prom no Tevis. Neņem ļaunā!

Un tātad AAAAAiziet!

0. pilnīgi viss video šausmīgi pārgaismots, lielu daļu detaļu nevar labi saredzēt!!!

1. epizode - nav skaidrs cik ilgi tas igaunis mirgoja to pagriezienu, kā arī baigi jau nu kaut ko nozaga, ņemot vērā ka satiksme teju apstājās (nav skaidrs video aprauts). Jautājums - tas ar igauņu numuriem nenogriezās gadījumā uz Kalpaka builvāri?

2. epizode - ko pats darīji 3. joslā, ja jau otrā bija brīva vai arī tad loģisks jautājums - kam pats "nozagi distanci"? Par profu nespēju apstāties pirms līnijas - nav jautājumu

3. Neviens nav teicis, ka pilsētā nedrīkst pa labo joslu braukt uz 40, ir kreisā josla - apsteidz. Kur problēma?, un ej nu sazini, ko viņam rāda spidometrs... Pie kam strauji tak nebremzēja, bet visticamā atlaida pedāli...

Kā arī es tam nisanam(?) tik tuvu pakaļā nelīstu... Un, jautājums - ja jau labā josla brīva (pēc VW apsteigšanas), tad kāpēc pašam neizmantot to? Un kā pats brauktu nefilmējot šo mācību materiālu? Jo kad VW bija garām iesēdies tam astē un pats paātrinājies līdz WV ātrumam... Kaut kāda dubulta morālīte sanāk... Un jā - Varēji tak pārkārtoties jau agrāk, ja jau VW bija tik ļoti sabremzējies. Saprotu, saprotu, ka pilsētā no divām joslām var jebkurā. Pret noteikumiem ir būt tikai kreisajā no 3 un vairāk joslām...

4. Epizode - Tik pat labi drīkstēji apstāties pirms pārejas, ātrums bija gana mazs, lai to varētu izdarīt laideni, bez straujas bremzēšanas, jo pāri pa 2 sekundēm brauci līdz stoplīnijai, uz aci un pēc kartes - metrus ~35 kopš iedegās dzeltenais - viena sekunde (je nemānies par 40 km/h)reakcijai 1 sekunde, jeb 11 metri, un strauji var nobremzēt 4,4 metros, bet ir vismaz metri 20 kur lēnām apstāties... Tehniski šķērsojoi stoplīniju itkā vēl uz dzeltenā, bet nu ļoti slideni...

5. Patiešām šoseja??? Vai tomēr vēl 3 joslu iela pilsētā? Un zīme tak skaidri rāda - vieglajiem (90)! Tātad -10 km/h pilsētā slikti, bet +10 km/h pilsētā labi? Nu, nu... Un kāpēc pats ilgstoši neieņēmi 1. joslu. Saprotu, saprotu - vēl ir pilsēta un 2. joslā drīkst...

no 2:18 līdz 2:40 pats brauci tikai pa otro. Jāteic - izgriezties gribētājs uzstādīja patiešām cienījamu pieminekli - stāvēja ieskrējiena joslā! Pēc tam 4 sekundes ar ātrumu 100 km/h nepārkārtojies uz joslu? Pāri par simts metriem neiebrauc tukšā joslā...

Un jā 3:19 - kā pats acīgi atzīmēji - Apdzīvotas vietas beigas! 3 joslu Iela vairs nav iela, bet beidzot tikai tagad - šoseja!

6. Ja kāds pārkāpj (lec ārā pa logu) tad arī jāņem piemērs un arī jāpārkāpj (jālec ārā pa logu)? Un tālāk ir interesanti - kāds ātrums bija sekojot busiņam un kāds tad, kad apsteidzi busiņu pa labo pusi. Nu tīri tā - ziņkāība moka...

7. Par Lexus, vernona cienīgi paskaidrošu - tikko bija 2 joslas, nepaguva pārkārtoties!

8. Par To - ar kādu ātrumu brauca BMW, ar kādu VW un ar kādu pats iekārtojies 3. joslā visus apsteigt? BMW patiešām brauca 85, un vw 92

9. Taksi uzslavēji, bet pats vismaz 2 epizodēs tik pat veikli joslas gan nemainīji. Un kādas pretenzijas pret kaskaiš? Apdzīvotā vietā tak drīkst braukt pa 2. joslu no trijām. Vai ne tā? Apsteidza furgonu un nolēma pilsētā atļauti palikt 2. joslā. Kur problēma? Un kā pašam ar ātrumu? Tak skaidri un gaiši zīmē bija norādīs vieglajiem auto (90)?

10. Uz cik ta vilki, ka beidzot viņu noķēri? un jā - frāze stabils kruīzs uz 100... Bet, kopš kaskaiša apsmaidīšanas vietas atļauti vairs tikai 90...

11. kas tieši liedz pilsētā ieņemt 2. joslu no divām? Un kā ar ātrumiem? Tev točna stabili 50? Vai kaitina čalis kurš ar ātrumu, kas tuvāks 50, tavuprāt, nelietīgi ieņēma 2. joslu?

Tik neņem ļaunā - es vienkārši tik pat kritiski pameklēju skabargas video autora rīcībā...

Kopumā secinājums - ja es pārkāpju vaiu mazliet neizpildos kā vajag - viss taču kārtībā, bet ja citi - tadf maitas tādi. Lūk arī atbilde - kāpēc mēs vēl nesam gatavi braukt ar lielākiem ātrumie, jo p0ie pašreizējiem nespējam ievērot CSN...

Palaidniex 13.09.2016 8:21

Gar sešjoslu ceļu vismaz pusotru km garš un ļoti ērti un plūdeni pāriet veloceļā no sākuma gar četrjoslu ielu, vēlāk gar sešjoslu bulvāri. Kopumā visā garumā ap 7 km

Līdz viņam ir dažu nespējnieku Rīgas dome ar Garkalnes domi nespēja vienoties par kilometru garu posmu un atkal ir lielisks veloceļš...

Veloceļš ir kvalitatīvs, pats esmu to lietojis.

Un vēl visādi sporcmeni vakara krēslā ar nespēju aprīkot savu ciskudrilli kaut ar elementāriem atstarotājiem, par tādu ekstru kā diožu lampiņas nemaz nerunāsim...

Palaidniex 12.09.2016 21:08

Varētu precīzāk un izvērstāk?

Nu tā lai nepaliek šaubu?

Un kāpēc šeit tā tas nav? Uz šo vēlos vēl izvērstāku pārdomu pilnus teikumus?

Un otrs - vai tik vien tāpēc?

Un tagat trešais - vai tiešām esam gatavi (viss autovadītāju kopums) ievērot kaut esošos noteikumus?

Palaidniex 12.09.2016 20:27

Nebūsim naivi, ne jau ceļa infrastruktūra liek sabremzēties Igaunijā...

Ceļš taču radikāli labāks - varētu vilkt cik iet, bet nē...

Palaidniex 12.09.2016 20:26

Emeša? Tu lasīt proti? Pa trīs joslu ceļu, kuram tieši blakus un absolūti paralēli,bet atdalīti no auto satiksmes iet veloceļš?

Vai emeša ņe čitaķeļ, emeša - pisaķeļ?

Palaidniex 12.09.2016 16:59

110 ir maksimums ko var atļaut uz

1. Dažu km garās jūrmalenes

2. Nelieliem posmiem uz Jelgavenes

3. Neesmu pārliecināts par Daugavpils šosejas segumu no Nīcgales līdz D-Pilij

4. Īsā posmā pa Vidzemes šoseju no apvedceļa Tallinas virzienā līdz mazu gabaliņu pēc satiksmes pārvada pār dzelzceļu aiz Garkalnes, jo tālāk ceļa segums - skumīgs...

Neko daudz km nesanāks...

Pārējās veitās ar Dievu uz pusēm var atļaut 100.

Tīnūžu-Kokneses ceļš - cilvēki pierādīja, ka NEPROT braukt pa to ceļu. Avariju vairāk kā jēgas uz visādi citādi, manuprāt, lieliska ceļa. Mums cilvēki uz tāda mopnotona ceļa iet sviestā, mieg ciet. TO pašu viņi izdarīu uz LT "bāņiem" jo pie tik vienmuiļas peizāžas nav pieraduši...

Palaidniex 12.09.2016 16:52

Nu redzi, un kā ar pārējo kultūru uz ceļa? Kā to tu vienā dienā izmainīsi? Kā piespiedīsi velobravūras braukt pa veloceļu, nevis pa šoseju blakus tam, kā piespiedīsi lietot atstarotājus un gājējiem iet pa ceļa pareizo pusi? Kā vienā dienā izmācīsi visus tos, kas mucā auguši un pa spundi baroti?

Ir vesels bars cilvēku, kam autovadīšana pat ar atomātkārbu ir tīrās zobu sāpes (nepieciešāmības vai presiža spiesta lieta) - kā tos tu vienā dienā iemācīsi sākt braukt normāli?

Tad vēl pa vidu vernoni, kam visi ir parādā kaut ko un ka jebkurš acīmredzams drošības standartsliekas absurds un neizprotams vai caur pakaļu izmocīts, kam viss jābrīdina rakstiski ar kurjerpastu un novīzēts ANO drošības padomē, lai tik čalītim nebūtu jāsamazina savs lidojums...

Un ko ar tiem, kas pabraukājuši par eiropu, bet tā arī neko nav sapratuši kas tur notiek uz ceļa un ar ko turiene attšķiras...

Par cilvēku nevar tapt vienā dienā - uzlabojumi ir, nenoliedami, vienkārši vajag salīdzināt ne ar vakardienu bet ar 10 gadus vecu pagātni. Jā varbūt progress šķiet lēns, bet tas ir dabisks.

Sabiedrībai kopumā līdz civilizācijai vēl tāls ceļš ejams. Vienā piecgadē neizmainīsi to, ko 50 gadus čakarēja...

Palaidniex 12.09.2016 16:46

Man arī patīk ātri braukt, bet tādu kā mēs, kam braukšana patīk, kam patīk braukt ātri ir maz! Kā arī mums ļoti bieži tikai šķiet, ka nu mākam braukt labi un darām to pareizi... Kad pirmo reiozi saaizināja sportistus un žurnalistus uz Michlen drošas braukšanas skolas ekstremālās vadīšanas apmācībām Igaunijā - liela daļa vīpsnāja, ko tiem tur vispār iemācīja un cik domīgas sejas bija apmācību laikā un pēc tām...?

BET ir šausmīgi daudz objektīvu un uz sitienu nemaināmu bet:

Ir pilns ceļš ar Vernoniem, porofānierm, auklītēm, bailīgiem, pašsvarīgiem, nezinīšiem, braukt neprotošiem, par spīti braukt neprotošiem utt... Un viņi no bailēm, neprasmes, pieredzes trūkuma rezultātā brauc kā sanāk. Ātri lidot gribētājs + bailīgs, bezpieredzes pašpārliecināts (es braucu pēc noteikumiem un viņām nav mani jāapdzen) = iespējami visai lieli sūdi!

Tāpēc sava vēlme uz tiem pieciem ceļiem ir mazliet jāpaciešas. 100 jau, kā atzīmēji, vietām ir - pagaidām ar to pietiek!

Gribi braukt ātrāk - tak zini CSN un droši vien, ko saka APK, cik $ un cik punkti...

Palaidniex 12.09.2016 16:36

Nu tu mums te stāsti kā pa Igauniju bieži lido...

Tev nekad nav pārņēmusi jocīga sajūta, šķērsojot robežu pa E67 uz Latviju vai uz Igauniju diennakts tumšajā laikā?

Pilnīgi nekādas atšķirības neesi pamanījis?

Kā spīd atstarotāji tumsā LV un kā tie spīd uz tā paša E67 Igaunijā? Stabiņi gar ceļa malu, papildus atstarotāji uz viduslīnijas - ceļš kā pacelšanās skrejceļš lidostā, nevis kā parasta divvirzienu šoseja...

Ka Igaunijā pats pēdējais deklasētais elements, kas ar tačku stumj metāllūžņus gar šosejas malu ir apkāries ar atstarotājiem tā, ka ka to tikai akls kurmis nevar nepamanīt. Bērnu grupa ar pieaugušo pavadoni ar atstarotājiem nokārti tā, ka pārvietojoties gar šosejas malu pa gabalu būtu redzams īsts Ziemassvētku brīnums!

Pie mums deklasēti elementi tā vietā, lai uz E67 ceļā Posm Ķekava Iecava lietotu atstarotājus visas "mucas ripina" uz lidojošiem vadītājiem...

Utt. utjpr...

Palaidniex 12.09.2016 16:31

Šeit lielākā daļa ir absolūti kompleksaini tipiņi, kas grib uzlekt augstāk par savu pēcpusi. Kad ir uzlekuši, tad ir kauns nolaisties uz zemes.

Nu nevar cilvēks citiem tādiem pašiem tirliņiem redzot nolaisties uz zemes... un sākt braukt pēc noteikumiem un neizmantot tradisionālis +20 pie paceltā limita. NESPĒJAM!

Mums cilvēkiem galvās ir problēmas. Galvas slimas! Kā jānorej koruptīvāks politiķis - tā pirmie, kā paši tā koruptīvā politiķa vietā - tā uzreiz atbilde - es darītu tā pat, tik nesaki pats nedarītu...

Satiksme ir mazs lakumas papīrītis tam, kas notike sabiedrībā kopumā. Ņem kuru sfēru gribi - lielākoties pašu cilvēku sapujušajos prātos rodas tas, kur dzīvojam, tas kā dzīvojam un kā te viss notiek un izskatās.

Normāli domājošo ir pārāk maz. Pagaidām (es ļoti ceru)

Vispār jau sabiedrība attīštās un nu jau ir ārkārtīgi labāk, kā tas bija, teiksim 90-to gadu vidu. Gājējus pie krustojumiem palaist jau mākam, vide sakoptāka, kopumā dzīves līmenis uzlabojas. Ceru un ticu, ka korupcija, vismaz vadīājs CP inspektors starpā nu ir gājusi kaut nedaudz mazumā... Bet vēl ir tāls ceļš kurp iet.

Es ticu, ka pienāks tā diena, kad šī diskusija šķitīs absurda un pat smieglīga. Bet tas viss nenotiks uzreiz...

Bet pagaidām - esam, kur esam, vēl ir jāiemācās dzīvot pēc noteikumiem, katra paša un visas sabiedrības kopumā labad.

Kamēr vairumam sēdēs galvā doma, ko ta es viens mazliet, - uz kopējā fona nepamanīs - tikām būs kā būs..

Palaidniex 12.09.2016 16:22

Papēti kārtīgi autobāni Paņeveža_Viļņa un tad noliec pretī kaut vienu ceļu, kas kaut vai par 90 % atbilstu tādam?

Ar visu to, kā uzrīkotas aprgiešanās vietas, kādi ir citu ceļu pieslēgumi, sētas, vārti meža ceļos utt...

Nav mums NE VIENA PAŠA KILOMETRA ar tādas uzbūves ceļiem! NEVIENA PAŠA!

Un par cilvēkiem runājot - tie daži, kuri izbraukuši pāri robežai, vai nu saskata atšķirības un žēlojas, ka citur var braukt, vai tā arī nesaprata, kas tur atšķirīgs. Un tad nu ir secinājumi, ka uz Vācijas bāņiem izlecoši acīs durās un izpildās auto ar austrumeiropiešu numurzīmēm...

Diemžēl...

Palaidniex 12.09.2016 15:44

Tas pats attiecas arī uz Krasta ielu...

Nu nemākam mes braukt pa >2 joslu ceļiem!

NEMĀKAM!

Kā arī VEF tilts uz Brīvības ielas - no rīta krietna daļā prot izmantot iespēju pa tiltu braukt divās joslās uz centru, toties vakarā atpakaļceļu divās joslās izmanto jau krietni mazāks skatits autovadītāju...

Palaidniex 12.09.2016 15:42

Un jā - neskatoties uz to, ka lielākā daļa valsts ceļu ir bēdīgā, ļoti bēdīgā vai patiesi nožēlojamā stāvoklī - tak tie paši, kas gaužās par to ceļu kvalitāti paģēr tiesības uz tiem braukt vēl ātrāk...

Nu šitais man parasti dzen strupceļā. Ceļiu slikti, bet neļauj pa tiem brauktr vēl ātrāk...

Palaidniex 12.09.2016 15:34

Pilnīgi piekrītu!

Palaidniex 12.09.2016 15:34

Cik garš ir tas posms? Laikam knapi pāri garkalnes satiksmes pārvadam.

Un jā - 130 nevar(-ot) likt vietās kur ir apgriešanās vietas un ceļu pieslēgumi. Tur jābūt 110. Vismaz tā sanāk skatoties LT piemēru...

Palaidniex 12.09.2016 15:31

Es tev prasīju nosaukt metrus, nevis dzīt demagoģiju!

Un tātad - cik metrus līdz nullei auto bremzē no 30, 40, 50, 60 km/h? un attiecīgi no 90? Nu tā uz pirkstiem!

Metrus studijā!

p.s.

Un tu te tak teici, ka kravinieks stājoties tik pat fiksi, kā vieglie?

Ja jau tā ir - vienalga - krauts vai tukšs, tad jau attālumiem jābūt vienādiem, vai ne, vecais?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti