iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 09.09.2016 10:05

Mašīnās ir pietiekami precīzs aptuvenā ātruma indikators (spidometrs), kura kļūda ir pietiekami maza, lai pat neprofesionālis uz aci noteiktu, kurš transportlīdzeklis kustās ātrāk nekā šī rādītāja iespējamā kļūda. Ja tev uz spidometra rāda 105 km/h visai iespējams ka reālais ātrums ir 95-100 km/h - un nav jabūt lielam specialistam, lai pamanītu krietni ātrāk tuvojošso transportlīdzekli atpakaļskata spogulī. Un te pat pirmklasnieks varēs nonākt pie pamatota secinājuma, ka tas, kurš tuvojas pārkāpj vēl vairāk.

Gribas precīzāk - ir GPSuztvērējs, kas dod iespēju vēl precīzāk saprast pie kādiem ātrumiem cik spidometrs melo.

Par linča tiesu tu te tagad pats sadomājies. Nevērtē visus pēc sevis, lūdzu, labi?

Kāpēc problēmas ar likumpaklausību? Tas ka šeit nav soda neizbēgamības un ir prāva korupcija un krāpties/kukuļot/nemaksāt nodokļus/pārkāpt CSN tiek kopumā uzskatīts par normu, kas nudien NAV NORMĀLI!

Redzi Igaunijas republikas CSN nav diži savādāki, es pat minu, ka teju 1:1. Tur vienkārši CP uzpirkšana nav ikdiena un netiek uzskatīs par pieņemamu normu... Kārī sodi ir prāvi! UN NEIZBĒGAMI!

Vēl pasaki ka nekad pats neesi mēģinājis kukuļot polici vai nezini nevienu paziņu lokā kurš to nebūtu vairāk vai mazāk veiksmīgi darījis?

Palaidniex 09.09.2016 9:47

Un tagad sarežģītāks jautājums - vai kāds nevar (nedrīkst)pārkāpt mazliet mazāk nekā cits grib pārkāpt? Un kāpēc mazliet mazāk pārkāpjošajam, kurš konkrētā vietā atrodas pirmais, būtu obligāti jārēķinās ar mazliet vairāk pārkāpt gribētāju?

Manuprāt, Pārkāpt gribētājam būtu jārēķinās ar visiem visiem nepārkāpējiem un mazāk pārkāpt gribētājiem, nevis otrādi...

Nu gluži kā iet gar kraujas malu un cīnīties par tiesībām iet 50 cm pāri kraujas malai vai 120 cm pāri kraujas malai...

Palaidniex 09.09.2016 9:34

šim piekrītu. Tikai jautājums - kāds ir tās "ātrāk" limits?

Cik "drīkst" pārkāpt + pie maksimālā atļautā?

Vai taik atkal netiek pieminētas paslēpes ar CP?

Nu tā uz pirkstiem - ļauts 100, labā josla velk 110, vai drīkst pa kreiso braukt uz 120? (varbūt nemaz nedrīkst - un nav tajā kreisajā joslā ko darīt) Patiešām vajag? Cik ceļa posmā Rīgas apvedceļš tiks ieekonomēts? Degvielā, laikā? Patiešām ir tā vērts?

Palaidniex 09.09.2016 9:30

Es šeit MAZLIET nepiekritīšu. TIklīdz šķērsojam Igaunijas republikas robežu, tā pēkšņi ātruma ievērošana kļūst APBRĪNOJAMI skrupulozāka. Tur kas - citādi ātruma limiti?

Tas, ka zīmēm pie mums īšti nedrīkst ticēt - ir fakts, tas ka tur kur būtu jāliek /!\ liek ātruma ierobežojumu, un komplektā ar elementāru nihilismu attiecībā pret ātruma ievērošanu kā tādu - likumpaklausīgāko mazākumu padara par kretīniem, lielās pofigistisko neievērotāju masas priekšā...

Palaidniex 09.09.2016 9:26

Nav sliktāks, bet nav arī ne ar ko labāks vai svarīgāks. Ceļu satiksmē svarīģāki ir tikai OPERATĪVI TRANSPORTLĪDZEKĻI! Un PILNĪGI NEVIENS CITS!

Tas ir gluži kā rindā veikalā pie kases - vai tiešām kādam, kuram vienkārši mazāk kauna ir tiesības paiet garām visai rindai?

Elementāra rindas kārtības ievērošana...

Kopumā tie, kuri skrupulozi ievēro CSN izrādās uz ceļa pēkšņi izrādās vislielākie kretīni... Kaut arī īstenībā kretīni ir visi pārējie...

Palaidniex 09.09.2016 9:21

man nav grūti palaist, ja vien mana palaišana, lai vai cik filigrāni izpildīa PATIEŠĀM NETRAUCĒS citiem. Kamēr tas būs traucējums citiem - nenāk ne prātā kļūt par kretīnu, kāda cita kretīna dēļ!

Ja es to izdarīt netraucējot nevaru - braucu tik tālu un tik ilgi, kamēr varu netraucējot palaist. Ja tas aizmugurē besās - tā ir VIŅA PEWRSONĪGĀ problēma.

Nevienam nav pienākums taisīt sūdus uz ceļa, lai tk kādam ņeķērpilam būtu ērtāk.

Palaidniex 09.09.2016 9:18

Ja trīsjoslu apļa katra pirmā josla atdurtos reālā virs ceļa paceltā ar betona apamlēm veidotā drošības saiņā vai puķu podā, nevis maksimums uzkrāsotā un ziemā tāpēc vispār neredzamā veidojumā, fiziski spiežot vai nu griezt pa labi nost vai mainīt joslu, tā arī parādīsies prasmes aplī mainīt joslas un pa divjoslu ceļu, piebraucot pie apļa izvēlēties pareizo un pat iemācīties izmantot trešo joslu.

Palaidniex 09.09.2016 9:15

Ne gluži - tas liecina, ka iebraukšana aplī ir strauja un liek tev sadzēsties, izbraukšana ir slaida un plūdena ļaujot ātri un bez stressa no apļa izbraukt.

Palaidniex 09.09.2016 9:03

Šis nu ir jautājums, kas parasti parāda, cik ļoti esam gatavi melot paši sev un lietas saukt īstajos vārdos.

Vai arī par vidi, kurā dzīvojam. Milzīgs daudzums skrējēju un ātruma pārkāpēju kā uz burvja mājienu mēdz mainīt savu braukšanas stilu šķērsojot Latvija-Igaunijas robežu. Itkā jau tur noteikumi ir tieši tādi paši kā šeit...

Un jā - kas tas par pieņēmumu, ka mazliet pārkāpt jau drīkst, kā arī, ja kāds pārkāpj mazāk, tad viņa pienākums ir nodrošināt karaliskus apstākļus lielākam pārkāpējam...

Palaidniex 09.09.2016 8:51

Ikdienā novērojama realitāte...

Darba dienas beigas, pilsēta, intensīva satiksme pa visām trim joslām. Pa pirmo plūsma iet +10 pie atļautā, pa otro +20 pie atļautā, pa trešo +30 pie atļautā. Satiksme reāli blīva un neviens neievēro reāli drošu distanci, kā arī ātruma ierobežojums visiem ir pie kājas... Drošas distances trūkums reāli var beigties ar "vilcieniņu".

Te pēkšņi parādās kāds, kurš grib (kuram "vairāk par visiem vajag") braukt ar virs +30 pie atļautā un tāpēc sāk midžināt tam, kurš jau tā brauc ar +30.

Pietiekama "loga" joslā pa kreisi, kurā droši, neuzrīkojot distances zagšanu un pārsteigumus blakus joslā braucošajiem faktiski nav...

Vai tas dornis ar vēlmi ("vajadību") braukt ar +40 ir vai nav jālaiž?

Palaidniex 02.09.2016 14:24

Braucu pa Brīvības gatvi, ceļa zīmes, kas nosaka izkārtojumu pa joslām skaidri norāda satiksmes organizāciju no gājēju pārejas pie Alfas virzienā uz juglu. 3 joslas pāriet divās, pareizāk 3. Josla beidzās!

Ceļinieki pat salikuši savas skices, kur uzklās joslas sadalošo marķējumu. Braucu pa 2. Joslu. Skatos, ka vietā, kur beidzās 3. Josla jau stāv neliela auto rinda. Redzu, ka skriet nav kur, vēlos palaist. Palaist tikai pirmo nesanāk, jo otrais auto no sašaurinajuma gala ir daļēji manā joslā. Skaidrs - jālaiž abi! Gabals nenokritīs. Tuvojos samazinot ātrumu, uzmidžinu gaismas. Pirmais, laikam nepieredzējis un bailīgs, mazliet nominstinās, bet abi sāk kustēties. Ielaižu abus, viss šķiet kārtībā, bet tad nāk pērle - kaut kāds ņeķerpila ar ķirškrāsas rAUDI sāk vilkt jau pa pretējo joslu, nu viņa purns, labi ja līdz manām durvīm un vēl sāk taurēt, ka es kundziņu nelaižu... Interesanti - kāpēc man vēl viņš būtu jālaiž, ja jau tāpat rāvējslēdzēja principam sanāca nobīde - ielaidu aš divus???

Pretī brauc mašīnas, saprotu, ka pat strauji bremzējot vieta šim neradīsies, jo iepriekš ielaistie sāk stāties...

Tas pikts ierūmējas aiz manis nu jau pilnīgi tukšā joslā un sāk rādīt nepieklājīgus žestus...

Jautājums vai tiešām tik daudz čuras salien vienā galvā?

Palaidniex 19.08.2016 10:56

Tas lietas būību šoreiz nemaina - būvobjektā plakātu NAV.

Palaidniex 19.08.2016 10:46

NEVIENU obligāto plakātu par ES līdzfinansējuma programmas atbalsta fonda blakusstāvēšanu objektā neesmu manījis...

Palaidniex 19.08.2016 9:58

Un kā ar ES Fondu līdzfinansējumu RD ielu remontos?

Palaidniex 19.08.2016 9:27

Laba piezīme, ja tā tas ir. Man jau ar' bija aizdoma, ka tie ir 100% Rīgas budžeta finansēti, ne ES fondu līdzfinansētie remonti.

Palaidniex 19.08.2016 8:32

Filosofija un prakse mēdz bieži radikāli atšķirties.

Nu ieplāno Brīības gatvi piecgades pirmajā gadā , Juglas ielu Trešajā...

Kur problēma?

Palaidniex 19.08.2016 8:30

Nu, vispirms noklausies to raidījumu un tad vaimanā.

Citādi esi tāds pats par kādu viņu uzskati - grāmatiņu neesi lasījis, bet viedoklis ir.

Palaidniex 18.08.2016 22:10

Icik, pirms apsmaidi Timrota apgalvojumu par ceļa zīmju izvietojumu bardaku Brīvības gatvē, vispirms kaut reizi tur izbrauc un tad stāsti pasakas!

Tur reāli IR BARDAKS!

Un vietām patiešām pēc zīmēm nav skaidrs cik joslas ir vispār, kuras tieši tās ir un kādos virzienos.

Palaidniex 18.08.2016 22:09

Aansi, ja jau ir skaidrs, ka objektu vai nu var realizēt jūlijā vai dēļ apstrīdēšanas tikai citā gadā, tad katru no ielām ieplanot savā gadā! Juglas ielu varētu pieciest vēl vienu gadu... Tā kā Rīgā būtu vēlams ik gadu remontēt ~140 km, bet remontē tiķa 10 km, ir ne mazums ielu, kuras gaida remontu tik pat ja ne vel vairāk kā Juglas iela...

Palaidniex 18.08.2016 16:52

Nūū, viss tak ir kārtībā, Nils ar Mr. 20% atlaida vienu pešku...

Visumā jāpiekrīt P. Timrota un raidījuma "Krustpunkti" vadītāja paustajiem viedokļiem - Raidījuma ierakst var noklausīties LSM mājas lapā, ka:

1. Saplānot vienā laikā aizcirst 2 maģistrālās ielas vienai iebrauktuvei Rīgā ir pērle! Reāli talantīgs lēmums!

2. Saliktajām zīmēm, kas it kā organizē satiksmi Brīvības gatvē nudien TICĒT NEDRĪKST!

Palaidniex 13.06.2016 13:04
Palaidniex 11.05.2016 13:51

Tad kāpēc tos pajūgu dzinējus un ganāmpulku vadītājus atstāja CSN? Kur bij problēma tos ar iepestīt CSL?

Palaidniex 03.05.2016 15:24

Agresīva braukšana, kas beidzas ar smagu avāriju. Sīkumus varam pat neuzskaitīt...

Visam pamatā akūta nesaturēšana un nepacietības sindroms, kas nav nokomplektēts ar nepieciešama līmeņa tr. līdzekļa vadītprasmi...

Teorētisko zināšanu un megapašvarīguma bezierunu uzvara pār prasmēm un spējām...

Palaidniex 03.05.2016 9:34

Maitas tie pa priekšu braucēji - neko nabaga autobusiņam negarantēja...

Palaidniex 27.04.2016 21:07

Redz kur divi busiņi spēj nobremzēt, otrajam laikam bremžuguņi nedega, bet trešajam modificēti bremžu resori...

www.tvnet.lv/auto/satiksme/606275-rigas_centra_notikusi_tris_mikroautobusu_sadursme_cietusi_sesi_cilveki

Lasītākie raksti

Jaunie raksti