Komentārs par starptatautisko pārkāpēju reāli spārda...
Vernon - nolasi LR spēkā esošu CSN punktu par nedrīkstēšanu braukt ar +20 km/h garām kādam citā joslā, kurš ātrāk nevar vai negrib uz daudzjoslu ceļa ārpus apdzīvotām vietām, ja netiek pārsniegts uz konkrētā ceļa konkrētajam tr. līdzeklim noteiktais maksimālais ātrums...
Likumu saprātīga pārkāpšana veicina progresu.
Kolosāli - publiski aicini uz anarhiju? Es es izlasīju pareizi?
CSN ir jau uzrakstīti TĀ, ka priekšā braucošam ar savu rīcību ir jāpārliecinās par drošību! - Nocitē tieši to daļu ka priekšā braucējam viss ir jāgarantē, bet aizmugurē braucējam nekas nav jāgarantē, tipa pa priekšu braucējam jau pēc definīcijas ir jāizčib, kad pakaļā braucējs kings parādās???
Virzienrādītāja ieslēgšana nedod priekšrocību.
Tātad - parādīja pa priekšu braucējs pagrieziewnu, es tāpat vēlāk drīkstu slēgt savu un iet uz apdzīšanu, jo man vairāk vajag un esmu bezkaunīgāks???
Aizliegts strauji bremzēt.
Lasi visu punktu - ja tas nepieciešams satiksmes drošībai - var kaut enkuru izmest, bet tev nav jālien pārāk tuvu un jābū gatavam šādam pavērsienam! Ja ievērosi 119. punktu - varēsi, ja laizīsi bamperus - pats vien vainīgs!
Veicot apdzīšanas manevru ir jāpārliecinās, vai to pašu jau nav sācis darīt kāds cits.
Kuram apdzinējam tad būš priekšroka? Pretīm braucošajam? jo viņš arī formāli ir pa priekšu braucējs...
Aizliegts atvērt transporta līdzekļa durvis, nepārliecinoties par drošību. Aizliegts apstāties ceļa garenprofila un šķērsprofila lūzuma vietās un to tuvumā.
Un - kas tur jauns? Normāli CSN punkti! Tos normāli braucēji zina, bet kā ar avārijas apstāšanos ja tr. līdzeklis nav kustināms? Varbūt tomēr jābrauc ar tādu ātrumu, lai pēkšņi pamanot šķēršļus spētu apstāties...
Par gājējiem var turpināt tādā pašā garā.
Ieviesīsi gājēju apliecības? Ja paši autovadītāji nespēj ievērot - tādi paši gājēji vien ir, kad izkāpj no mašīnām...
Ātrgaitas ceļš nav auto maģistrāle! Paskaidrosi kāpēc? Un ko tas konkrēti Latvijā mainīs? Ja vilksi uz nespēju braukt citās valstīs - citās valstīs var noteikumi atšķirties un nekas neliedz pierms došanās turp cveltīt laiku un iepazīties ar konkrētās valsts noteikumiem!
Es to progresu, pagaidām, neredzu Latvijā!
Akls vai - pamēģini pāriet kā gājējs pie zaļās gaismas krustojumā ielu tagad un, teiksim, 1991. gadā, kad mašīnu bija 5x mazāk... Pārējos piemērus vari pamēģināt atcerēties pats...