iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 29.07.2015 12:16

bija te video ar crashu uz 4 joslu ceļa, kur kravinieks pārkārtojoties uz aizņemtu joslu pa labi rupji novākoja žiguli un aizbrauca no notikuma vietas.

Vernons acis pārgriezis teica, ka žigulis vainīgs, vienlaicīgi nespējot paskaidrot 3 lietas:

1. ko tajā video redzamie kravinieki ilgstoši dara 2. joslā? Ja jau visiem jābrauc maksimāli tuvu labajai malai

2. kā drīkst par dreošību nepārliecinoties mainīt joslu un iebraukt aizņemtā joslā?

3. vēl tads sīkums kā pēc kā tāda drīkst braukt prom?

Te, savukārt, kaut ko kladzina par nedrīkstēšanu braukt pa 2. joslu, ja pirmā brīva...

Sanāk dažādās situācijās tas marazmātiķis-pļūtīzers, kam sen laiks nolikt vadītāja apliecību ir pilnīgā pretrunā pats ar sevi, saviem pieņēmumiem un izteiktajiem apgalvojumiem. Un dala sev pienākošos roku dzelžus tiem, kas avārijas netaisa un pret satiksmi izturas ar lielāku piesardzību.

Galvenais kriminālnoziegums laikam ir papildus piesardzība... un pareizs dross 119. punkta traktējums...

Jo bez tempomāta, trīszvaigžu ordeņa statusa remžuguņiem, gājēju pāreja ir neredzama un tāpēc drīkst pārkāpt 10. 6. 159. 119., 38.4, utt.punktus

Palaidniex 29.07.2015 12:13

Vernons gadiem demonstrē pēkšņas tupuma lēkmes un nespēju atbildēt uz elementāriem jautājumie. Vistrakāk ir brīžos, kad savus murgus nespēj balstīt ar spēkjā esošiem CSN punktiem un nepārviedojot jautājumu, nepārveidojot situāciju neko nespēj atbildēt. Pļurkst kaut kādu uņu un piesauc sdevi kā Dievu...

Vernon - kas liedz 3 joslā braukt lēnāk kā atļautais ātrums un pirmajā attīstī maksimālo atļauto konkrētajā ceļa posmā? UN kas tieši liedz 1. joslā braucošajam tādējādi pabraukt garām to, kas brauc lēnāk pa 3. joslu...

Palaidniex 29.07.2015 9:34

ar tām avārijas ugunīm - vai un kā to lietošana ir aprakstīa Vācijas CSN?

Kā tas ir atrakstīs Francijas, Bulgārijas, Zviedrijas CSN?

Vai tik nav tā, ka šis jautājums Eiropā nav tik viennozīmīgs un nepārprotams...?

Starp citu - Vācijā ir vēl viens unikāls priekš Eiropas fakts - patiešām labi sagatavoti, uzturēti, norobežoti un visādi citādi izmantojami ātrgaitas lielceļi BEZ ātruma ierobežojuma... Un grūti būs noliegt, ka tieši dēļ tiem un tieši uz tiem ir nepieciešami specifiski papildinājumi CSN...

Palaidniex 29.07.2015 9:07

Vernon, bet acis, skatienu uz priekšu un elementāru saprātu cēloņu un seku atšķiršanā tev vajadzētu vairāk kā skābekli. Es nopietni...

Reizēm nenobrīnīties, kādus tik murgus tu neizdomā, lai attaisnotu reālus slepkavas ar iepriekšēju nodomu un ko tik nepiesauc, kam fakstiski nav pat birokrātiska ķekša vērtība, lai nu praktiski izmainītu satiksmi...

Palaidniex 28.07.2015 13:18

lynx85 - ne gluži pareizi, iekams lampiņām nebūšot "brīdinājuma signāla" statuss vernonam ir aklums...

Palaidniex 28.07.2015 11:43

Liepājā ir laikam populāri...

Braucu daudz, bet ne reizi neesmu redzējis auto, kam bremzējot nestrādā vase neviens bremžu signals...

Un kā - viņi visi spēja pārsteigt tā, ka visiem redzētajiem tu vai kāds cits ielika tir$ā?

tipa ja tuvojies luksoforam ar sarkano gaismu drīkst neredzēt nevienu, kas ir starp stoplīniju un tevi, jo nevar redzēt degošus bremžuguņus?

Palaidniex 28.07.2015 11:20

Vernon - ir patiešām noziedzīgi kravas vadītājam pieņemt un uzskatīt, ka pa priekšu braucošais mikroautobuss par labu stāties negribošajam kraviniekam arī rupji pārkāps 159. un 160. punktus, lai tak pašam kraviniekam būtu ērtāk un arī būtu iespēja rupji pārkāpt 159. un 160. punktus un nebūtu jāstājās...

Sajūta bezmaz tāda ka, ja apstāsies palaist gjējus - nokritīs gabals, neievēros grafiku, atlaidīs no darba un piespriedīs 15 gadus akmenslauztuvēs. Un ka pēc bremzēšanas visas tonnas, bez iekšdedzes dzinēja palīdzības - pašam vien, būs personīgi ar muskuļu spēku jāiestumj.

Palaidniex 28.07.2015 11:15

Vecais slimiķi - kāds sakars 3 joslu Valmieras ielai kur stūķa plūsmas vidējais ātrums ir ~5-15 km/h ar vienkāršu pa gabalu redzamu gājēju pāreju Grobiņā, kur ir pa vienai joslai katrā virzienā??? Kad tu izbeigsi pīpēt to, ko pīpē? Un jaukt vienā maisā pilnīgi atšķirīgas ielas???

Mani nezkāpēc pie gājēju pārejas pa priekšu braucējs nespēj pārsteigt, kā arī visāti "obognal I podrezal" atstātajā distancā pirms pārejas arī nav novēroti...

Esi pārliecināts, ka visi tie, kam "nedegot" stopsignāli - patiešām tie neatbilst MK 466. noteikumiem (starp citu tādiem pašiem MK noteikumiem kā CSN)???

Un parādi man, lūdzu, to auto, kam negatīvais paātrinājums atlaižot akseleratora pedāli, bremzējot ar dzinēju vai kā citādi bez bremžu izmantošanas samazinot ātrumu, spēj stāties tik ātri, ka tas kļūst visādiem tizleņiem un vernoniem par BUMS cienīgu pārsteigumu?

Palaidniex 28.07.2015 9:39

tīri tā varētu uzrīkot aptauju - cik daudzi no jums ir redzējuši satiksmē piedalošos kaut vienu transportlīdzekļi pēdējā gada laikā ar nedegošiem bremžuguņiem?

Palaidniex 28.07.2015 9:30

vernonam, iespējams, ir bijusi kāda sodāmība šajā sakarā, citu iemeslu tik slimīgai stulbeņu un reālu pārkāpēju aizstāvībai neredzu. Iespējams, ka kļūdos, bet nekas neliecina par pretējo.

Ja pie gājēju pārejas, pie kuras jau kādu laiku stāv buss, tik ilgi ka uz pārejas paguvuši pietiekami tālu iziet gājēji ieliek kāds pakaļā, tad saukt gājējus laižošu busu vai gājējus par avārijas cēloni - maigi sakot prasās pēc autovadīāja apliecības atņemšanas un nošķiršanas ar CSN saistītu jautājumu risināšanas līdz padziļinātai psihoterapeita, logopēda, nervudaktera, psihologa un logopēda pozitīva slēdziena iegūšanai ar turpmāku novērošanu vairāku gadu garumā...

Palaidniex 28.07.2015 8:51

Vernon - tu ar savu lokano sakabi vari iet un kārties...

Varbūt pastāstīsi par braukšanas tehniku lokanajā sakabē un kas jādara velkamajam auto? Nu tā uz pirkstiem?

Es saprotu tev ir nopietna disleksija.

Ne tu saproti, kas rakstīts 73. ne tu saproti ko nozīmē vilkšana lokanajā sakabē un ka tam nav nekāda sakara ar "nesakabinātu" transportlīdzekļu dalību satiksmē un 119. punktu... Varbūt beidzot aizej pie logopēda, pie kāda kas apskaidro tekstuis cilvēkiem ar vāju saprašanu?

Un vēlreiz - pamēģini iziet skati savai ūbersetrai bez adekvāti strādājošajām degošajām sarkanajām dekoratīvajām lampiņām, kurām neesot itinnekādas nozīmes, izņemot - dekoratīvas...

Un kas liek domāt, ka pie gājēju pārejas gājējus laižošs bus apstājās pēkšņi un kā prtet sienu - tātad momentā bez negative paātrinājuma distancesun bez dekoratīvajām sarkanajām lampiņām aizmugures dekoratīvajos plafonos? Kā sekundes miljardajā daļā to redzot gājēji teleportējās busa triecienlidojuma trajektorijā? un pēkšņi atradās uz apzīmērtas gājēju pārejas?

Un vai kraviniekam nav jāpilda 159. un 160. CSN punkti? neatkarīgi no tā cik un kādi transportlīdzekļi to šķir no 1.21 punktā atrakstītā veidojuma? Un uz vioņu neattiecas 38.4 punkts? Kas tieši ļauj rupji neievērot šos trīs punktus? Ja jau kladzini, ka no vāka līdz vākam? Tas ka citi neievēro neļauj darīt pakaļ - kartram ir jāievēro pašam un nav jāskatās uz "citiem pārkāpējiem"

Un tāpat tajā CSN ir 6. un 10 punkts kura izpildi kraviniekas arī drīkstēja izlaist? Kāpēc? Uz kā pamata?

Un kā ar to pašu 119. punktu - kas i' ko - ja nespēj ievērot tādu distanci, lai bez bums spētu apstātos, piekritīsi - auto vadīšana laikam tomēr ir jāaizmirst...

Palaidniex 27.07.2015 19:42

Kā tad, pajoliņ, kā tad - Velopisēdisti nihilisti tādi triecienizturīgi un neapgāžami, bet gājēji trausli kā pūpēži...

Šitādi augstprāši kā tu visnegaidītākajā brīdī parasti tiek pie savas karstākās vēlēšanās piepildījuma - liktenīga apbalvojuma par savu supersvarīgumu...

Palaidniex 27.07.2015 17:25

Interesanti būtu zināt kā būtu tad, ja smagais pie krustojuma stāvētu un laistu gājējus, bet busiņš tam ieliktu tirsā?

Skaidrs, ka pie tādiem ātrumiem, iespējams labi ja pusmetru pastumtu to kravinieku, gājējam briesmas nedraudētu. Un tad arī vainīgs būtu gājējs vai nu jau šoreiz busiņa vadītājs?

p.s.

laikam pēc vernona psalmiem un dogmām ir tā:

Situācija - pilsētā no sabtransa pieturas brauc ārā autobuss;

Tam sānā iepirž vieglais vai labākam kolorītam - cits autobuss

Lai noskaidrotu, kurš ir vainīgs ir jāuzzina kuru transportlīdzekli vada vernons. nu jūs jau sapratāt

Palaidniex 27.07.2015 16:41

Vernon!

Gājēji redz, ka tos jau laiž - mašīna stāv! KO tiem vēl vajag darīt??? 24. punkts. MAŠĪNA STĀV! Kas tiem vēl jāredz - slepkava ar kravinieku? Kā tiem zināt vai un ka tas negrib stāties???

Tas ka kāds nesamazinot ātrumu tuvojas mašīnai, kas ir apturēta pirms gājēju pārejas ir GĀJĒJU VAINA??? 159. un 160.

Un izlasi kuram ir priekšroka pie gājēju pārejas! Kārtīgi izlasi 159. punktu! Gājēju pāreja nav vienkārši brauktuve. Tā ir ļoti specifiska vieta uz brauktuves, kur mašīnām nav priekšroka. 1.21.

Tas viss ir atrakstīts CSN!

Jo pēc taviem noteikumiem pirmaiss, kas ir jādara - tev pašam ir jāveic suicidāls akts, tik greizus sev esi uzzīmējis tos CSN...

Vēlreiz izlasi - KAM UZ GĀJĒJU PĀREJAS IR PRIEKŠROKA! 159. 160.

Ja rīkosimies pēc tavas šķībās loģiciņas - gājēji NEKAD nevarēs pāriet ielu, jo visādi vernoni ij nedomās laist un rupji pārkāps tiesības uz priekšroku. Tas ir tas pats, kas lekt uz galvenās ielas no pagalma, blakusteritorijas vai mazāksvarīga ceļa. Tieši tas pats!

Un tikai tāpēc, ka gājējs ir mazāk aizsargāts, tad tas vēl notiks vainu pastiprinošos apstākļos... 38.4.

Kaut ko te par roku dzelžiem kladzināji - es domāju tādiem kravinieku šoferiem, kuri nones uz gājēju pārejas gājējus, pie kam uzsitot uz tās vēl citus - roku dzelžus vajadzētu īstus, nevis nosacītus...

Palaidniex 27.07.2015 16:08

P.S. Vernon - kā gājējam bez C kategorijas apliecības (viņam tādai NAV JĀBŪT) legāli un droši izmantot savas tiesības droši UZ GĀJĒJU PĀREJAS šķērsot ielu, izzīlēt/apjaust/izzīst no zila gaisa, brīdī, kad pie gājēju pārejas jau ir apstājušies citi transportlīdzekļi, saprast, ka vienam ir burtiski po&^j, ka tas ir gatavs sastumt čupā da kaut 5 mašīnas, kā arī ka tas tomēr ātrumu un piesardzību neievērojt brauc stipri ātrāk kā spēj apstāties un nemaz negrasās nodrošināt satiksmes drošību un nerīkojās atbilstoši 10. punktam???

Un finālā, lūk, visi pa priekšu CSN ievērojušie kotur kādam atkal nav garantējuši???

Vēl pasaki, ka pa ietvi braucošam kraviniekam arī gājēji, maitas tādi, traucē...

Palaidniex 27.07.2015 16:08

P.S. Vernon - kā gājējam bez C kategorijas apliecības (viņam tādai NAV JĀBŪT) legāli un droši izmantot savas tiesības droši šķērsot ielu, izzīlēt/apjaust/izzīst no zila gaisas, brīdī, kad pie gājēju pārejas jau ir apstājušies citi transportlīdzekļi, saprast, ka vienam ir burtiski po&^j, ka tas ir gatavs sastumt čupā kaut 5 mašīnas, jo, lūk visi pa priekšu CSN ievērojušie kotur kādam atkal nav garantējuši???

Palaidniex 27.07.2015 16:05

Vernon- es vēlreiz jautāju - kā CSN ir aprakstīta tuvošanās gājēju pārejai.

Nocitē lūdzu punktus!

Ja tie punkti būtu ievēroti, nebūtu nedz uztriekšanās pie pārejas gājējus laižošam busam, nedz pietiekama ātruma uzstumt busu gājējiem.

Buss izpilda CSN prasības laist gājējus (tātad tur stāv jau kādu laiku), gājēji - redzot ka viņus laiž, mierīgi izmanto savas priekšrokas tiesības uz šķērsot gājēju pāreju priekšrocīģā stāvoklī, dodas pāri ielai...

Un tad brauc viens jo^)(*#^aķ vernonveidīgs kretīns, kurš to visu sašķūrē čupā, bet vainīgi, lūk, esot gājēji... Vernon - tev patiešām viss ir labi?

Palaidniex 27.07.2015 15:33

Vernon - kā tieši kravinieka vadītājs izpildīja 10. punkta prasības?

Un kā tieši mikroautobusam un gājējiem bija paļauties uz vēl spēkā esošā CSN 6. punkta izpildi no kravinieka puses?

Kā ar ātrumu pirms gājēju pārejas?

Kā ar savlaicīgu, normālu un adekvātu kustības ātrumu un tā samazināšanu atbilstoši situācijai uz ceļa kravinieka priekšā?

Kaut kā tu visu šito azimirsti???

...norakstot, ka gājēji nelieši un viņu laidējs nelietis, jo viņiem visiem bija kas tur jāgarantē tam, kam vus visu ir nospļauties...

Nešķiet, ka esi nevis mazliet, bet riktīgi nojūdzies?

Palaidniex 27.07.2015 14:39

Vernon - TU ESI UNIKĀLS! Goda vārds!

Visi partiešām nelietīgi un speciāli strauji bremzē pie kaut kādām tur pašpasludinātām likumīgām gājēju pārbrauktuvēm, traucējot visādiem godājamiem vernoniem laizīt ar kraviniekiem pakaļbamperus mašīnām, kuras visas kā viena principiāli nerādot stopsignālus apstājas ātrāk kā F1 jebkad ir spējusi un gājēji, maitas tādi, nelietīgi izmanto reāli apšaubāmo priekšrocību pāriet ielu uz gājēju pārbrauktuves, ja tos laiž kāds noteikti pretlikumīgi pie gājēju pārejas nelietīgi apstājies kravinieka ātrlidošanas traucējātjs, kā arī gājēji - maitas tādi - nepaskatījās 17 mašīnas aiz laižošā un īpaši spītīgi negribēja palaist nevainīgo nabadziņu, kurš ar savu kravinieciņu ij netaisijās ne samazināt ātrumu pirms pārejas (jo nevajag taču pārvietoties atbilstoši svaram, specifikai, redzamībai un spējai apstāties braukšanas virzienā bez bums), kas laikam ir pretlikumīgi un sodāms ar nāvi, nedz dot ceļu, jo kravas kings, nedz manīja priekšā pie pārejas jau stāvošu mašīnu, jo satiksmei nav jāpievērš uzmanība...

TU ESI APBRĪNOJAMI APTAURĒTS! Tā ir reāla dāvana.

Vernon - pastāsti kā tieši jātuvojas gājēju pārejai apdzīvotā vietā... Nolasi, lūdzu, šim jautājumam veltītos CSN punktus... Par ātrumu, par rīcību tuvojoties gājēju pārejai, kā jārīkojas, ja kāds jau ir apstājies pie pārejas, luksofora... Nu tā - visus tos punktus, kuriem kravinieks uzspļāva. 119. punktu var pat neminēt... Jo vai tas ir likumīgi - neszamazinot ātrumu vilkt pāri gājēju pārejai ar tekstu - man aiz muguras vēl vbiens vernons brauc, un tam vēt, un nākamam vēl... Vārdu sakot - gājējam nav jāiet pāri jo piesas sekundes pagaidīs, tad nākamās piecas un tā līdz bezgalībai...

Palaidniex 27.07.2015 10:33

Nu, ko Vernon... kura CSN punkta pārkāpumu pie Grobiņas avārijas minēsi kā vainu mīkstinošu pārkāpumu?

Šofera nogurumu, stulbo CSN punktu, kas liek samazināt ātrumu pirms gājēju pārejas, sauli, mēnesi, jūras tuvumu, braukšanu ar satiksmes drošībai neatbilstošu transportlīdzekli, ātruma ierobežojošo un/vai 119. punkta pārkāpumu, nelietīgos gājējus, kuri atļāvās iet pāri ielai, kad tos laiž, vai nelietīgo craftera vadoni, kurš atļāvās "negaidīti" palaist gājējas?

www.tvnet.lv/auto/satiksme/569308-avarija_grobina_cietusi_cetri_cilveki_viens_gajis_boja

Palaidniex 25.07.2015 13:08

WVfan, es saprotu, ka degvielas patēriņš tiek rēķināts līdz miligramam uz simtu, bet nu vismaz galīgas muļķības par interneta datu patēriņa aprēķinu metodiku nevajag rakstīt...

Viela pādomām - 5 km pa pilnīgu sastrēgumu vai 5 km pa ielu, kur bez apstājas ir iespēja un ļauts nobraukt ar vienmērīgiem 70 km/h... Degvielas patēriņa dati taču atšķirsies visai radikāli, vai ne?

Palaidniex 23.07.2015 20:46

Ja brauc apmēram līdz +20 km/h tad uz tā bāņa Tu nevienu neinteresē

Palaidniex 23.07.2015 9:53

gauži maz...

Braucot pa to pašu maršrutu vēlreiz - vēl mazāk...

Palaidniex 21.07.2015 8:34

Tev viss labi?

Varbūt varētu kādu piemēru: "...cik bieži braucot ar mašīnu tu paštaisni veic pašnāvnieciskus/savu īpašumu bojājošus gājienus, jeb vai tomēr tāda pašnāvnieciska mutes brūķēšana tev ir tikai internetā, bet dzīvē darbi nenotiek? "pirmstu tu, pajoliņ, kurš rupji pārkāpjot CSN tramda gājējus uz ietves, te kaut ko pļurksti?

Palaidniex 20.07.2015 20:40

Msh, tev viss labi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti