iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 20.07.2015 14:08

"Visiem skrējējiem derētu atcerēties, ka ātruma ierobežojumiem apdzīvotajās vietās nav nekāda sakara ar mūsdienu auto tehniskajām iespējām. " - BINGO!

Palaidniex 20.07.2015 8:32

msh - naudas vecajam (r)audi vairs nav, tagad krāns jāgarina traucējot gājējiem pārvietoties pa ietvi?

čuras galvā patiešām nav labi...

Palaidniex 19.07.2015 22:19

Uzgrabināji? Un? Ar tauri ir labāk?

Uz gājēju ceļa TU TRAUCĒ gājējam, nevis otrādi, un tā ir viņa labā griba tevi, pašpārprasto kundziņu, palaist, nepalaist vai apjukt un likt tev nokrešot.

Gribi būt kings - brauc pa brauktuvi ar savu pedāļminamo superbultu...

Palaidniex 19.07.2015 22:16

Kāpēc foruma sadaļā redzama iespēja izteikt patīk/nepatīk viedokli par postu, bet tas faktiski nedarbojas?

Kā arī funkcija Atbildēt īsti nefunkciklierē?

Palaidniex 19.07.2015 20:27

Pašam tik grūti izdomāt, ka, kamēr vēl tas nav pārtapis par velo un gājēju ceļu, rīkoties uz tā atbilstoši CSN - netraucēt gājējus!

Palaidniex 19.07.2015 20:22

Burberg, Tev suns vai kaķis ir? Domāju, ka pat tos ar trīsriteni iemācīt braukt būs vieglak...

Palaidniex 19.07.2015 17:37

Es jau brīdināju, ka vecais marasmatiķis nespēj atbildēt normāli...

Man arī nav skaidrs kāpēc es nevarētu apsteigt pa blakus joslu braucošo...

Cits jautājums ir ko lēnāk par plūsmu darošie dara (kravinieki šķiet piedzimst) tajā, vismaz 2.joslā...

Palaidniex 17.07.2015 13:56

Ar vernonu tiešu jautājumu gadījumā ir kā bārdainā aņukā:

J: Tu brīvdienās atbrauksi ciemos ?

A: Tas ir ļoti labs jautājums, un tam noteikti ir jāpievērš nopietna uzmanība. Pirmkārt, mums kā nācijai ir jāsaprot , kas ir brīvdienas, un kāpēc mums viņas ir. Otrkārt ir jāizvērtē visi iespējamie riski, lai šis lēmums neietekmētu mūs negatīvi. Ir jānovelk sarkanās līnijas, lai nerastos pārpratumi, un noteikti šis lēmums ir jāpieņem ar lielu atbildību, lai pēc 4 gadiem man nebūtu kauns par neizpildītiem solījumiem.

J. Nu tad atbrauksi vai nē?

A: Šis noteikti nav „jā/nē” jautājums, ir jāņem vērā, ka esmu vienīgais kurš ir turējis solījumus pēdējos gados un grasos tā arī darīt nākamos gadus. Es neatbalstu lēmumus kuri ir pieņemti emocionāli un bez sīkākas situācijas izpētes.

Palaidniex 17.07.2015 10:11

Tak neatbildēs, tas viņam godam kantres rive. Gabals lūst nost...

Pat ja uzrakstīs vienu atbildi - vienalga pieliks klāt kaut kādu ...bet...

Palaidniex 17.07.2015 8:49

Pats izlasi savu skribelējumu - ko tur policija, kam palabo...

Palaidniex 17.07.2015 8:32

Vernon tu kā vienmēr visu savā apmātībā un marazmā saputro un saber vienā katlā... Reāli putrā!

Šo teikumu:

"Ja poliči palabo joslu apsteigtu un palūgtu sekot uz stāvvietu, pie iebraukšanas Jūrmalā, tā nedarītu." - arī smagā reibūmā nespētu saprast. Lasīju 20 (!!!) reizes - NEKO nesapratu!

Palaidniex 17.07.2015 7:59

Uz šo vernonam atbildes nav.

Būs pavadījis reālu bezmiega nakti, lai kaut ko pilnīgi greizu un caur pakaļu izmuģītu ša no rīta paziņotu...

Gatavojies - ar loģiku, CSN un veselo saprātu to nedz izskaidrot nedz saprast nevarēs...

Palaidniex 14.07.2015 10:44

seeman - satiksme veido un satiksme ir arī ikkatrs no mums.

Palaidniex 14.07.2015 8:28

seeman - Latvijā NAV autobāņu...

Palaidniex 10.07.2015 10:44

Kāds sakars ceļa nogriešanai un stulbiem manevriem (ko arī es neatbalstu) ar te pāris video, kur izpildījās Volga, kas strauji bremzējot ieleca prētējā joslā un tas otrs ar kur neredz 100 metrus priekšā jau stāvošu un legāli nogriezties griboša busiņa dēļ nokrašo pretējā joslā?

Piekam - normāla distances ievērošana nodrošina labāku pārskatāmību sev visapkārt un savlaicīgu idiotu piefiksēšanu. Kaut kā iekšējā sajūta pāris sekundēs ļauj izskaitļot - no kura vadītāja jāturas lielākā gabalā... Pagaidām intuīcija nav pievīlusi...

Palaidniex 10.07.2015 10:13

Katru dienu desmitiem sabtransa vadītāju nobraucot no VEF tilta Brīvības gatvē braucot Juglas virzienā turpina kustību pa otro joslu un metrus ~ 100 pēc pabraukšanas garām krustojumam Ūnijas ielai pēkšņi atcerās ka tiem ir pietura un no 2. (!!!) joslas rauj pāri pirmajai, lai iebrauktu Sabtransporta pieturā. Katru dienu, diendienā DESMITIEM šādu manevru... Ko nu?

Palaidniex 10.07.2015 8:25

Vernon, pirms fantazē savus murgus un izliecies zinošs par manu rīvcību uz ceļa, uzdošu sekojošus jautājumus:

1. kur rāvi ka nerādu savlaicīgus signālus?

2. Kā jārīkojas JEBKURAM autovadītājam tuvojoties gājēju pārejai? Un vai tu tā arī rīkojies? 159. un 160.? Patiešām samazini ātrumu? Vai uzspļauj šiem punktiem, traktējot savā prātā tos par liekiem?

3. Kā jārīkojas vadīājam, saskaņā ar 10. punktu un 119. punktu, ja tam pa priekšu braucx cits transporta līzeklis?

4. Vai 100 metru attālumā pilsētā manevram pareizu izvietojumu uz joslas apstājies ar ieslēgtu pagriezienu un drošai manevra brīža izpildei gaidošs auto ir pārkāpis 70., 73., 78., 10., 4., 6., 119. un 118.4 punktus?

Da kaut miljonu brauc, ja esi tērēts un nejēdz izpildīt visus punktus un I nevēlies samazināt braukšanas bīštamību - autovadīšana,m un vēl vairāk auto apmācība nav priekš Tevis.

Drīz cilvēkiem būs jāievieto auto kamera ar skatu arī uz aizmuguri - lai varētu safilmēt tādus ņeķerpilas kā Tu...

Palaidniex 09.07.2015 17:54

nē, zin' - PIRMS!

Palaidniex 08.07.2015 22:03

Interesantakais ir tas, ka arī GB un citās valstīs kur brauc pa ielas kreisp pusi arī ir LABĀS rokas likums. Iekāpiet kravas busā, šaurāka leņķa krustojumā pamēģiniet iegūt labu pārskatamību pa labi... Sapratīsiet, ka ja brauc pa ielas labo pusi, daudz pārskatāmaks būtu kreisās rokas likums...

Palaidniex 07.07.2015 10:24

Vecuma marazms jo dienas, jo spēcīgāks?

Klau, uz pūcēm taurētāj, kur rāvi, ka nelietoju spoguļus? Kur rāvi ka nerādu signālus, kur rāvi,m ka nepievēršu uzmanību ceļam un notikumiem uz tā?

Da pats tu demagogs ar visai dislektisku uztveri...

Spoguļus lietoju, signālus rādu, visus, kurus CSN no manis pieprasa. Es pat pildu 73. punktu, tikai roku neceļu, jo manis vadīiem transportlīdzekļiem (izņēmot velo) darbojas MK noteikumos atrakstīti stopsignāli. Pats tu šo tik ļoti sev tuvo punktu ievēro? Roku bremzējot cilā? Tas taču, tavuprāt, ir vienīgais stopsignāls...

Un netaisos sevi siet pie pakaļbampera. Vēlreiz atkārtoju - es neapspriežu iemeslus - kāpēc pa priekšu braucējs samazina ātrumu, vai stājās. Ja stājās viņš - stājos es. Gabals nost nelūzt! Neko līdz šim nokavējis tamdēļ neesmu! Stājos vienalga - rāda kaut kādus signālus vai nerāda. Ja pieņemu, ka izprotu stāšanās iemeslus un esmu 200% pārliecināts, ka tas ir droši - mēdzu nestāties, bet apsteigt vai apdzīt pa priekšu braucēju.

Un tikai normāli, ka es 4. 10. un 6. punkta ietvaros to gribu sagaidīt no pārējiem. Līz šim visi ir rīkojušies adekvāti, saprotami. Bet klausoties tevī, vernon, saprotu, ka ir ārkārtīgi labi, ka tādu stulbeņu kā tu ir gauži maz un paraugeksemplārs nav vairs nekāds jaunais...

Stulbeņu, kas gatavi acīm mirdzot uzrīkot "leģitīmu" CSNg (no kuru pat rašanās priekšnoteikumiem var elementāri izvairīties vai maksimāli samazināt reizēm neizbēgama CSNg sekas), tikai tāpēc ka kaut ko pats visai fundamentāli nav sapratis CSN būtībā...

Palaidniex 06.07.2015 16:04

un ko nozīmē strauji bremzēt 118.4 daļā?

Un kad tieši tas ir aizliegts?

Strauji ir jebkas kas ir ātrāk kā spoguļos ble3nžošais vai ar blakus lietām aizņemtais vernoniņš spēj noreaģēt?

Varbū tomēr lielāka distance ļaus laicīgāk pamanīt bremzētāju, labāk redzēsi kāpēc kāds "nelietīgi un neatļauti" bremzē?

Un man ir pie vienas vietas kāpēc pa priekšu braucējs bremzē - mans uzdevums ir maksimumu uzmanības pievērst ceļam, un satiksmei sev priekšā un attiecīgi braukt tā, lai es nevienā neietriektos. Es saprotu - ar šo tev iet visgrūtāk...

Palaidniex 06.07.2015 16:01

Tu stulbs vai izliecies?

Uz gājēju pārejas notriekts gājējs - paša spēkiem, vai dēļ vernona, kurš uzstumj pie gājēju pārejas palaist apstājušos transportlīdzekli - gājējs nebūš uzskatāms par vainīgo, ja vien nepierādīsi to, ka tas tur no zila gaisa uzkrita, jo CSN paredz kā jārīkojas JAU TUVOJOTIES gājēju pārejai!

Kā vari nospiest bremzes - tās faktiski iedarbināt pietiekami straujam ātruma samazinājumam (lielākam kā bremzēšana ar motoru), lai neiedegtos bremžu signāli??? Cik daudziem auto tas ir iespējams, es domāju automašīnas, kas ir tiesīgas piedalīties satiksmē un kuras autovadītāji ir pirms izbraukšanas uz koplietošanas ceļiem pārbaudījuši, vai viss strādā...

Vēlreiz izlasi 73. punktu, tajā ne vārda nav teikts, kas ir bremžu signāli - pacelta roka tiem tikai atbilst (aizvieto ja tādu nav). MK noteikumos ir lieliski atrakstīts, kas ir bremžuguņi un kā tie izskatās, kā tiek lietoti, kā tos pārbauda ejot skati utt... Bremžuguņi ar atsevišķu slēdzīti ir laikam no tava personiskā repertuāra? Vismaz atceros tieši tevi ko tādu pieminam? Jautājums - vai tā pārbūvēts auto skaitās tehniski atbilstošs piedalīties satiksmē un par to nav jānes atbildība pašam vadītājam jau pieņemot lēmumu - ka brauks ar ko tādu???

Neviens nespēj ar dzinēju (bez tehniska defekta) nobremzēt tik strauji, lai normālā satiksmē tas nebūtu pamanāms un nevarētu pagū adekvāti reaģēt... Citādi avārijas būtu simtiem ik stundu...

Man bremžuguņi strādā, pagriezienus rādu, ko tev vēl vbajag??? Citu parādītos pagrieziena rādītājus un bremžuguņus pamanu, pamanu arī, ja kāds bremzē ar dzinēju - tasd problēmas NEKAD NAV SAGĀDĀJIS! Viens tu tads apdalīts... Varbūt vajag tomēr vairāk pievērst uzmanību ceļam sev priekšā?

Bojā gājušie un sakropļotie ir tāpēc, ka kāds pārāk ātri un pārāk tuvu citiem nemitīgi kauty kur grib steigties - ņēķerpilas līkrokainie tie saucās. Ievērota distance avārijas nerada, bet rupji pārkāpta - rada saspīlējumu uk kaudzi avāriju - gluži kā tajā masu avārijā no blakus topika ar kaiju...

Palaidniex 06.07.2015 14:01

Tev petiešām ir slikti... Vai būiski izmainīsies veids un kārtība kāpēc auto aizmugurē iedegās tās dekoratīvās sarkanās lampiņas? Tev ir ilūzijas par to jēgu un nozīmi? Esi saņēmis derīgu atzīmi tehniskās skates iziešanai, ja šie "dekori" nestrādā?

Un kas tieši tev nav skaidrs ar 119. punktu? Itīpaši ar tā pirmo daļu no divām, kas nosaka distanci?

"Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes. "

Īsi un kodolīgi - brauc tik tuvu pa priekšu braucējam, lai pats pagūtu sadzēsties/apstāties bez "bums". KAS TE VAR BŪT NESAPROTAMS??? KĀDAS SĒNES IR JĀPĪPĒ???

Priekšējais bremzē, samazina ātrumu - tas pats jādara arī tev! Bez kautkādas spriedelēšanas - jāizpilda kā pavēle armijā! Pa priekšu braucējs stājas - jāstājas arī Tev! Un distance jābū tādai, lai tu varētu pagūt apstāties bez bums - tātad drošas distances garumu nosaka tieši aizmuguras braucējs, kurš VĒRO UN VISU LAIKU KONTROLĒ pa priekšu braucēju, nevis urbina degunu, blenž spoguļos vai nodarbojas ar blakus lietām, vai ir atļāvies bū noguris...

Ja es redzu satiksmes bīstamību sev priekšā es vispirms rūpēšos par to, lai es to nepadarītu par bums, un to pašu paģēru 4. 10 un 6. punkta ietvaros no sekotāja! Man nav jānotriec gājējs, jāliek pakaļā pie luksofora stāvošiem auto, tikai tāpēc, ka, ja es apstāšos, vernons būs vainīgs avārijā, kas saistīa ar 119. punkta neievērošanu un uzrīkos CSNg ar iebraukšanu mana transportlīdzekļa aizmugurē!

Cenzēts - tev tiešām notiks paškastrācija vai insults, ja atbilstoši 6. punktam izpilīsi 119. punkta prasības pret priekšā braucēju, kā to 10. punkta ietvaros paredz CSN???

Vai tiešām ievērot arī 119. punktu ir tik pazemojoši?

Palaidniex 06.07.2015 13:14

tu 73. punktu spēj saprast pats?

CSN sastāv no vairākiem simtiem punktu! VISI ir VIENLĪDZ svarīgi!

119. punkta izpilde ir tikai viens no punktiem, kurus uzskaitīju, bet ne mazāk svarīgs punkts, par kura izpildi atbildību uzņemās tieši aiz muguras braucējs attiecībā pret tiem, kam tas seko vai kam tuvojas. Šī punkta izpilde ir tiešā saistībā ar 10. punkta izpildi. Nebrauc pārāk tuvu, PIEVFĒRS UZMANĪBU SITUĀCIJAI UZ CEĻA TIEŠI SEV PRIEKŠĀ un samazini ātrumu, ja distance samazinās. Ja esi nogulējis kaut ko - kaut 113. punkta ietvaros. Nevis tupa paģēri 73. punkta izpildi, kaut pamata bremžu signālugunis lieliski norāda uz notiekošo...

Es saprotu - vecums, marasms, sēnes... bet pacenties tomēr saprast...

Palaidniex 06.07.2015 10:00

Starp citu, norādi CSN punktu, kurā norādīts, ka bremžuguņiem ir jābūt ieslēgtiem arī pēc bremzēšanas beigām vai pēc tam kad auto ir pilnībā apstājies.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti