draco rakstīja: 2Palaidniex: kaarteejais neracionaalas domaashanas paraugs. neesi apsveeris iespeeju iet,kandideet uz kaadu vadosho amatu?
cilveekiem aciimredzot tur ir marsruti un dariishanas. ja cilveekam kautkur paari jaanokljuust - vinjam tur kautkaa jaanokljuust. nu nebuus taa, ka jams ies uz veikalu peec maizes ( piemeeram), ieraudziis graavi ar uudeni, un pateiks - nee, vairs peec maizes nestaigaashu, seedeeshu un mirshu badaa.
reaali dotajaa situaacijaa ir cilveeku kustiiba noteiktos marsrutos. vieniigais lietderiigais, ko shaadaa situaacijaa pasaakt - kaa jau es rakstiiju, ir izbuuveet optimaalaas vietaas gaisa paarvadus ar pandusiem, ne kaapneem. tas visu atrisinaas, domaaju.
visaadi beerniskiigi "papiiru parakstii " - arii neko neatrisina. vinji jau taa labi apzinaas riskus. jautaajums ir par risku noveersshanu - un uzliekot 70 ziimes shie riski noveersti netiek - un pat buutiski samazinaati ne...
zini - viss plūst un viss mainās. maršruti un starta un gala punkti arī mainās... Beigās šoseja ir jāiebāž tunelī lai kundziņi var slāt kā teļi...
TUR IR GĀJĒJU PĀRVADS un TUR IR SATIKSMES PĀRVADS!
Pirms pirka apbūves gabalu šosejas otrajā pusē, vajadzēja domāt - kā nokļūt uz veikalu, nevis tagad "likt mierā" valsts un eiropas nozīmes autoceļu...
Nu nav normāli ka dažu neapzinīgu pa taisno slājkēju dēļ jāsačakarē tas, kur ieguldīta nauda visas valsts un sabiedrības labumam.
p.s.
jo tad vienkārši vajadzēja paplašināt Ādažu miesta robežas, uzlikt balto zīmi, salikt luuksoforus, izbūvēt krustojumus un pilnībā (šoreiz par pagasta līdzekļiem) pārtaisī Apvedceļu par parastu ielu, PIRMS tika veikta autoceļa kapitālā rekonstrukcija.
Tos līekļus varēja ieguldī kādā citā vietā, kur stulbeņi investīcijas nepārvērstu par izsmieklu un bezjēdzīgu ieguldījumu - ceļu, kas Latvijā kauc pēc labas rekonstrukcijas ir tūkstošiem km