iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 24.04.2014 12:38

p.s.

jo tad vienkārši vajadzēja paplašināt Ādažu miesta robežas, uzlikt balto zīmi, salikt luuksoforus, izbūvēt krustojumus un pilnībā (šoreiz par pagasta līdzekļiem) pārtaisī Apvedceļu par parastu ielu, PIRMS tika veikta autoceļa kapitālā rekonstrukcija.

Tos līekļus varēja ieguldī kādā citā vietā, kur stulbeņi investīcijas nepārvērstu par izsmieklu un bezjēdzīgu ieguldījumu - ceļu, kas Latvijā kauc pēc labas rekonstrukcijas ir tūkstošiem km

Palaidniex 24.04.2014 12:33

draco rakstīja: 2Palaidniex: kaarteejais neracionaalas domaashanas paraugs. neesi apsveeris iespeeju iet,kandideet uz kaadu vadosho amatu?

cilveekiem aciimredzot tur ir marsruti un dariishanas. ja cilveekam kautkur paari jaanokljuust - vinjam tur kautkaa jaanokljuust. nu nebuus taa, ka jams ies uz veikalu peec maizes ( piemeeram), ieraudziis graavi ar uudeni, un pateiks - nee, vairs peec maizes nestaigaashu, seedeeshu un mirshu badaa.

reaali dotajaa situaacijaa ir cilveeku kustiiba noteiktos marsrutos. vieniigais lietderiigais, ko shaadaa situaacijaa pasaakt - kaa jau es rakstiiju, ir izbuuveet optimaalaas vietaas gaisa paarvadus ar pandusiem, ne kaapneem. tas visu atrisinaas, domaaju.

visaadi beerniskiigi "papiiru parakstii " - arii neko neatrisina. vinji jau taa labi apzinaas riskus. jautaajums ir par risku noveersshanu - un uzliekot 70 ziimes shie riski noveersti netiek - un pat buutiski samazinaati ne...

zini - viss plūst un viss mainās. maršruti un starta un gala punkti arī mainās... Beigās šoseja ir jāiebāž tunelī lai kundziņi var slāt kā teļi...

TUR IR GĀJĒJU PĀRVADS un TUR IR SATIKSMES PĀRVADS!

Pirms pirka apbūves gabalu šosejas otrajā pusē, vajadzēja domāt - kā nokļūt uz veikalu, nevis tagad "likt mierā" valsts un eiropas nozīmes autoceļu...

Nu nav normāli ka dažu neapzinīgu pa taisno slājkēju dēļ jāsačakarē tas, kur ieguldīta nauda visas valsts un sabiedrības labumam.

Palaidniex 24.04.2014 12:04

draco rakstīja: nav iisti saprotams, kaapeec "aukshaa" seezh tik daudz cilveeku, kuri nespeej racionaali domaat. "70" ziime tur neko neatrisina - naakamais solis buus gaajeeju paarejas ar luksoforu ieriikoshana, kas ir galiigs murgs uz shaada celja - turklaat, lielaakaa dalja taapat durs paari pa taisno, nerunaajot jau par autovadiitaajiem, kas neredzot racionaalu izskaidrojumu shai 70 zonai, tur pastaaviigi paarkaaps aatrumu.

ja probleemai pieiet ar galvu - vajag tai posmaa uz kaadu nedeelju noseedinaat noveerotaajus - lai paveero, kuraa vietaa tauta tur speras paari, un kaados daudzumos, kaads ir paarieshanas galameerkis. saskanjaa ar shiem datiem izplaanot optimaalas 2 - 3 vietas paarejas ieriikoshanai, un uzbuuveet tur gaisa paarvadus - ne ar kaapneem, bet ar pandusu, liidziigi kaa tas ir, liekas, pie iebraukshanas riigaa no valmieras puses.

taadaa celjaa taps noshauta vienaa reizee kaudze ar zakjiem:

nevajag ierobezot aatrumu posmaa

tauta varees eerti viileet paari arii ar velo un mopeediem

buus nodroshinaata muusdienaas modernaa "invaliidu pieejamiiba"

ekologiskums un zaljaa domaashana - automashiinas nebremzee un neuzsaak braukshanu radot x tonnu izmeshus shai vietaa katru gadu.

vieni vieniigi plusi.

naudaas - itkaa daargaak, kaa uzkraasot zebru, uzlikt luksoforu, un ierobezot aatrumu - bet tikai pirmajaa skataa. ilgterminjaa gaisa paarvadi buus daudzreiz leetaaks un no visaam puseem labaaks risinaajums.

also tauta tiks stimuleeta braukt ar velo un mopeediem, kas t sk palielinaas paarvada izmantoshanas intensitaati - jo ja zebra ir teiksim, 70 metrus no taas vietas, kur indiviids grib sperties paari - ar kaajaam jams fig taadu liikumu metiis - bridiis paari turpat, un taps sabraukts. ja buus ar velo - kas tur ko neaizmiities liidz paarvadam, pa to nenokaapjot - augshaa, lejaa, un esi uz vietas...

P.S. pats ikdienaa i staigaaju a kaajaam, i braukaaju ar velo - t i taa nav mana tuksha filozofeeshana, vados peec saviem noveerojumiem un so...

es piedāvātu vienkārši - visu to māju iemītniekiem piedāvāt parakstīt papīru par to, ka viņi apzinās riskus bojāejai uz valsts nozīmes autoceļa...

Kā arī lai tās 30-40 mājas sametās un atmaksā valstij tā apvedceļa rekonstrukcijas izmaksas, kā arī abu (nu jau bezjēdzīgo) satiksmes pārvadu izmaksas, jo tur ir kundziņi, kuru vēlmes un stulbums ir augstāks par pārējo sabiedrību...

Ja tur būtu pietiekami plats grāvis pilns ar ūdeni, ka ar vienkāršiem dēļiem nevar uzrīktēt pagaidu tiltu - šīs problēmas nebūtu ar gājējiem, kā arī autobraucējiem saregulēt tikšanu uz tiem maspi$āniem otrpus šosejas, kur savulaik bija agrofirmas aramzeme...

Nepaslinkoju, aizrakstīju gan Ādažu domei, gan LVC...

Palaidniex 23.04.2014 8:42

scope rakstīja: Sanāk, ka jebkura pašvaldība tagad var jebkuram A klases ceļam noteikt (vai izdīkt) ātruma ierobežojumus?

Forši. Vispirms atļauj apbūvēt pļavas ap šoseju, pēc tam izdīc ierobežojumus, jo daudz pieslēgumu.

Kaut kas tajā procesā nav līdz galam izdomāts.

P.S. Tāpat arī ar P4 "Ulbroka - Līči", ieklāja jaunu asfaltu + uzlika ierobežojumu 70 km/h, jo blakus pļavas apbūvētas un pieslēgumu daudz. Ar apvedceļu jau nav labāk...

+1

Starp citu - Ir viens gājēju pārvads iepretim bijušajai Picērijai, nu vajag pielikt vēl kādu iepretim supermaksimai...

Stapriņos ir ~30-40 mājas. Un? A kategorijas ceļam tad uzreiz uzlieciet balto zīmi un visa tā Ādažu APVEDceļa izbūve (savulaik satiksme gāja caur ādažism pa Rīģas gatvi) būs bijusi kaķim zem astes.

Totalizatora jautājums - cik gados uz jaunizbūvētā Saulkratu apvedceļa parādīsies līdzīgs MURGS?

Es piedāvātu uz tā ceļa izvbūvēt nepārtrauktu skaņās izolējošo sienu (un katru tajā radīto caurumu MOMENTĀ aiztaisīt) - būš klusi un visi būš spiesti izmantot vai nu gājēju pārvadu vai nu satiksmes pārvadu pāri A1. Tad, kad tie iedzīotāji pirka apbūves gabalu aramzemē otrpus šosejas nezināja, ka tur pa vidu ir A kategorijas ceļš?

Palaidniex 22.04.2014 17:01

Šodien tīri nejauši uzzināju ātruma ierobežojumu iemeslu uz A1:

Pēc Ādažu novada rīcībā esošām ziņām, AS „Latvijas valsts ceļi” šovasar veiks valsts galvenā autoceļa A1 Rīga (Baltezers) – Igaunijas robeža (Ainaži) segas atjaunošanas darbus Ādažu novada teritorijā. Veicot asfaltbetona ieklāšanas darbus posmā 6,3 – 12,866 km, satiksme pa A1 tiks slēgta pilnībā. Šo darbu izpildes laikā satiksmes kustība tiks novirzīta pa a/c V30 (Rīgas gatvi), a/c P1, un a/c V45.

Tā kā tie ir bezgala laiku apsteidzoši sagatavošanās darbi. TIk nesaprotu, kāpēc nevar izmatot Lietuvas pieredzi - zīmes uzstāda, bet kamēr no tām nav jēgas - tās tiek pagrieztas prom no ceļa...

Palaidniex 22.04.2014 11:37

Nav gan īsti skaidrs, kāpēc tieši tie 70 ir posmā no Baltezera līz pagriezienam uz Carnikavu?

ja daudzās izgriešanās? Tad nu daudzkur vajadzētu ierobežot pagriezienus un vairāk izmantot satiksmes pārvadu pie Statoila...

Tur to atļauto kreiso pagriezienu uz visādiem trīspiparciemiem ir daudz...

Un interesanti - agrāk nevienam netraucējā nedz ātrums, nedz troksnis - tagad pēkšņi - neraža!

Palaidniex 19.04.2014 9:07

msh rakstīja:

anonimikis rakstīja:

jau tek siekala? tev pa tālu. Kēnigsbergu gan jau sadalīs blakus esošie.

Nē, es vienkārši gribētu zināt kurš būs spējīgs, par spīti krievijas armijai, tās ekipējumam un kodolarsenālam, to sadalīt - un kādā veidā

Neviens cits kā viņi paši...

Palaidniex 18.04.2014 11:41

Vai tiešām tas ir Ādažu pašvaldības lēmums? Tas ir valsts, nevis pašvaldības ceļš, pie kam sākot no vidzemes šosejas līdz pat ādažu otram galam ir paralēls veloceļš, kas nosaka, ka velopisēdistiem uz šosejas vispār nav jāatrodas.

Vienīgais, ko pieļauju, ka tur tas vairāk saistīts ar visai jancīgajiem pagriezieniem uz Atariem, miestu pie kokaudzētavas, stapriņiem utt.. Vai arī zīmes ir laicīgas uz kārtējo karaspēka mācību laiku, bet ja tā - reāls absurds...

Palaidniex 31.03.2014 10:27

kalfonso rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Tm, kam gps un paša ātruma rādījums vajadzētu būt gatavam arī nomaksāt sodanaudu, kad rādīsi savu video milicim. Esot bijuši gadījumi...

nedomāju, ka ar gps funkciju aprīkots videoreģistrators ir sertificēta ātruma kontroles ierīce

un gan jau arī administratīvā tiesa pievienosies šim viedoklim

bet nu, uz muļķi jau ķert var mēģināt

sertificēta, nesertificēta ierīce, bet ja celsi ārā kā pierādījumu citu "nelietībām" video var palūgt uz ekspertīzīti un papētīt, cik neprecīza GPS uzrādīais ātrumiņš ir bijis. Video nosakot laiku starp dabā izmērāmiem attālumiem var nākties arī pašam dabū pa ļipu. Un to var pamēģināt noskaidrot arī filmiņām, bez GPS ātruma datiem kadrā.

Protams tas viss neattiecas uz tiem, kam ātruma pārkāpums ir saprātīgas kļūdas robežās. Dēļ +10 neviens neko neekspertīzēs...

Palaidniex 30.03.2014 20:14

Deksters rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Deksters rakstīja: Manuprāt labāk, lai paliek vasaras laiks, ziemā ilgāk gaišs vakarā.

Un ziemā piķa melni rīti...?

Nu man labāk patīk ziemā tumši rīti un vakari ilgāk gaiši.

Man sanāk abi gali tumši, kad ceļos un kad beidzu darbu. Un man, personīgi, grūtāk piecelties ilgi pirms saullēkta, toties vasarā agri celties nav problēmu, jo jau ir manāmi gaišs...

Palaidniex 30.03.2014 17:14

Deksters rakstīja: Manuprāt labāk, lai paliek vasaras laiks, ziemā ilgāk gaišs vakarā.

Un ziemā piķa melni rīti...?

Palaidniex 30.03.2014 15:27

Teorētiski Rīgā saule 12:00 ir visaugstāk pēc ziemas laika...

Daugavpilī ātrāk nekā un Ventspilī vēlāk nekā Rīgā...

Vienīgais gads kad to pulksteni negrieza, bija kad no Maskavas laiku pārgājām uz tā saukto austrumeiropas laiku, kas nozīmē +2 stundas Griničas (nulles meridiāna laikam).

Man nekādu iebildumu pret laika grozīšanu nav. Nav jēga vasarā celties maijā kad saule jau ir augš no puspieciem, bet jūnijā jau pusčetros. Tad lai lec pēc vasaras laika pussešos un puspiecos un ir gaišāki vakari...

Palaidniex 30.03.2014 12:18

Tm, kam gps un paša ātruma rādījums vajadzētu būt gatavam arī nomaksāt sodanaudu, kad rādīsi savu video milicim. Esot bijuši gadījumi...

Palaidniex 26.03.2014 16:51

nereti Raiņa buulvārī autobusi un trolejbusi vieni paši bez vieglo auto palīdzības ir spējīgi uzrīkot supermegastūķi uz līdzenas vietas visa Raiņa bulvāra garumā. Vismaz pats atceros divus tādus gadījumus...

Palaidniex 26.03.2014 16:43

ak rakstīja: Visos laikos, šad un tad, ir notikušas avārijas, kurā apdzērušies jaunieši ar lieliem ātrumiem nositas, masveidā, visi pasažieri, vai vairāki vienā reizē. Arī padomju laikā tā notika. Šos ne pārāk biežos gadījumus nekā nevar noregulēt ar sodiem, vai CSN izmaiņām, jo tur nekas netiek ne tuvu ievērots. Pie kam kā likums tas notiek naktīs kādā no lauku rajoniem, kur parasti maz brauc, un CP uzraudzība nenotiek, arī fotoradarus tur neviens nekad neliks Šis lietas ir atkarīgas no situācijas ģimenē, no ģimenes locekļu un sabiedrības kopumā attieksmes, ko bērns mācās no zīdaiņa vecuma līdz brīdim, kad apsēžas pie stūres.

ļoti pat piekrītu viedoklim!

Un tādu idejotu ir visās valstīs, tikai procentuāli mazāk un uz kopējā fona tik ļoti nemaina statistiku...

Palaidniex 26.03.2014 8:57

p.s. laikam tieši par šādiem signāliem Vernons sapņo, ja kāds taisās uz šosejas samazināt ātrumu līdz zīmē norādītajam... Citādi nepielec...

Palaidniex 26.03.2014 8:50

Interesants materiāls kas reizē parāda visai innovatīvu un grūti nepamanāmu pieeju bīstamas situācijas novēršanai

un reizē arī liecina par, Vernonam, tik ļoti mīlēto vispārinājumu, ka ja viens ir viņam traucējošs kretīns, tad visi tādi ir..

Nu šoreiz par profesionāļiem - tiem, kuru "pareizumu" un tiesības pārkāpt te daži tik ļoti aizstāv.

www.youtube.com/watch?v=NoTMC-uxJoo

p.s.

pie mums arī tādu malaču netrūkst...

Palaidniex 16.03.2014 10:31

briedisunrepshe rakstīja: Mani fascinē Blekpūles tramvajs - durvis abās pusēs un kabīnes abos galos, bet visos galapunktos apļi. Dīvaini, ka pat pēc milzīgās rekonstrukcijas, tajā ziņā viņi neko nav izmainījuši.

Kas bija pirmais apļi vai tramvaji?

Ja bija apļi, tad točnesaprotu kāpēc bija jāpērk dārgāki vagoni, ja vagoni, tad ko - vēl labus tramvajus mest ārā?

Palaidniex 15.03.2014 20:36

briedisunrepshe rakstīja:

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja: Jautājums Bamam:

Kāpēc vispār pilsētas, tostarp Rīga, pārgāja uz tramvajiem ar durvīm tikai vienā pusē, kabīni vienā galā un apļiem līniju galā?

Tāda "mode" bija

Tāpēc, ka apgriezt tramvaju sastāvu braukšanai pretējā virzienā pa apli ir ātrāk nekā strupceļā atkabināt piekabvagonus, manevrēt pa pārmijām, to visu piekabināt atpakaļ. Tas viss prasīja laiku. Apmēram 15-20 min. Vadītājam tām procedūrām arī palīgu vajadzēja. Galapunktos bija jāuztur sarežģīta sliežu ceļu infrastruktūra.

Arī nav mazsvarīgi, ka katra papildkabīne un durvis ir papildu izmaksas, aizņem arī lietderīgo platību.

Ļoti loģiska atbilde, paldies!

Bet tad kāpēc tās gandrīz visas pilsētas, kuras būvē no jauna, būvē bez apļiem? Zeme pāris apļiem tiešām tik dārga, vai tas ir, lai visur var izmētāt pārmijas un avāriju gadījumos tramvaji var izmantot otras sliedes, nevis sastāties rindā no kanāla līdz Bērnu pasaulei?

Jaunu būvējot zemes gabala atpirkšana - dārga lieta. Te, kur ne viss piedr privātajiem un ir (ja ir) sarkanās līnijas vai esošs aplis - tā nav problēma... Vismaz ne tik liela, lai pasūtītu būtiski dārgākus desmitiem tramvaju ar pilnībā aprīkotu papildkabīni un durvīm otrā pusē...

Palaidniex 05.03.2014 18:07

VWfans rakstīja: Pirkuma līgumā nekas par maiņas auto nav teikts, bet garantijas noteikumi man te dokumentos nekur klāt nav.

Tas nekas, ka nekur nav ierakstīts. Tas saucās cieņa pret klientu un cīņa par klientu.

Tu taču apzinīgi devies pie viņiem novērst troksni, kuru nepamanot (varbūt) varēji nopietni sabojāt auto. Tādam troksnim nevajadzēja būt, kamēr to meklē, tu zaudē savu mobilitāti par kuru ik dienu iet līzinga skaitītājs...

Palaidniex 04.03.2014 21:38

VWfans rakstīja:

bobcat rakstīja: cik reizes tu piezvanīji un pajautāji kā sokas ar defektu novēršanu?

Šodien ne reizi, nebija brīva brītiņa pa dienu. Rīt gan zvanīšu.

Es tomēr ieteiktu atgādināt par viņu neizdarības sagādātajām neērtībām un tomēr paprasītu kaut kādu tabureti...

Palaidniex 04.03.2014 19:22

VWfans rakstīja: Viena diena pagājusi, no servisa nekādu ziņu nav...

Vismaz iedeva vietā, kādu Super B vai octavia RS pabraukāties?

Palaidniex 23.02.2014 19:21

Manuprāt, bargākais jau ir piešķirts - prāta nav. Nav nemaz...

Palaidniex 21.02.2014 18:05

andzins1111 rakstīja: Es šodien uz darbu braucu ar velosipēdu, kopā 14.5 km. Man pa ceļam 5 autovadītāji nelietoja pagrieziena rādītājus, 2 pārbauca krustojumu pie sarkanā signāla un 1 man nedeva ceļu, kaut gan viņs bija uz mazākas nozīmes ceļa. Nu lūk, vadoties pēc šodienas pieredzes, es izdaru secinājumu, ka pilnīgi VISI autovadītāji ir cūkas un nekad nav iemetuši aci CSN grāmatiņā.

p.s. Fakts, ka kopumā satiksmē bija vairāki simit transportlīdzekļu, neko nemaina.

Vasarā pat bail sākt skaitīt cik velopisēdistu izpildās, par procentuālo attiecību arī nākas šausmināties!

Ir cits, neapstrīdams fakts - satiksme kopumā pa pēdējiem 20 gadiem ir palikusi daudz drošāka, paredzamāka. Tā kā viss lēnām iet uz augšu un paliek tomēr labāk, lai vai kā to geibētos izlikties nepamanām...

Palaidniex 18.02.2014 7:40

P.s.

Es saprotu, ka tuneļbūvei ir ļoti pat abilstošs niks, bet tur virs zemes, ar visu ceļā esošo 3-4 māju (spriežot pēc "satelītfoto") atpirkšanu un nojaukšanu tas sanāks vairākas REIZES lētāk, pat, ja virszemes būvē iekļauj 40%, bet pazemes tunelim 0%...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti