Slikti googles tantei esi prasījis...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Slikti googles tantei esi prasījis...
Fridrihs rakstīja: Es jau biju domājis to V6. Tajos gados laikam R5 vairs nemaz nebija.
auto.catalog.ru
un apskaties, ka R5 bija un joprojām ir attiecīgajiem gadiem. V6 nāca no 98.gada
Sorry!
īstais ir catalog.auto.ru/...
Es jau biju domājis to V6. Tajos gados laikam R5 vairs nemaz nebija.
auto.catalog.ru
un apskaties, ka R5 bija un joprojām ir attiecīgajiem gadiem. V6 nāca no 98.gada
Magistrs rakstīja: Ar tiem 2,5 TDI ir kā ar bitēm. Visi raksta, ka viss ir slikti, tajā pašā laikā katrs otrais A6 Latvijā ir tieši ar šito dzinēju. Mistika. Es jau nu tādu neņemtu. Ja var par 100 % nočekot, tad varbūt.
Tieši otrādi, tauta saka, ka 2.5 TDI (R5) motors ir viens no labākajiem savā klasē. Visi dīzelisti par viņiem fano. Bet 2.5 TDI (V6) motori gan ir kaprīzi un labu un dārgu uzturēšanu prasoši.
viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...
Vai tas ir pērkams
Personīgi man tā ādas krāsa liekas pavism neizteiksmīga. Nothing personal.
Ja šitam auto Vācijā dabūsi reālo 200 Kkm noskrējienu, varēsi vēl braukt bēdu nezinādams.
Tulīt kāds pseidojurists izdomās, ka viņa auto nevis stāv stāvēšanas aizlieguma zīmes darbības zonā, bet gan viņa auto guļ uz ielas. Un par auto gulēšanu uz ielas CSN nav nekas teikts, tātad sodīt nedrīkst.
Vai kāds man varētu atkārtot par to ātrumu pārslēgšanu no D uz R, un otrādāk.
Personīgi es močīju pa taisno no D uz R bez nekādām starpā esošiem neitrālajiem (N). Vienkārši pagaidu, kad kārbai rodas saķere ar attiecīgo robu un bremžu pedāli laižu vaļā.
Gribat teikt, ka būšu tomātu servisu pastāvīgais klients?
bralitis rakstīja: Par sūkņiem ja runā pats dzīvē neesmu redzējis nevienu nokautu, visi tik runā
Vai kāds ir redzējis kādu datora vīrusu? Visi tikai runā un tic tam...
Es domāju, ka kaut kur parādījies caurums centrālas atslēgas vakuuma caurulītēs.
Nesaprotu, par ko būtu jāuztraucās. Agresīvs neesmu, cenšos braukt pēc noteikumiem, ja uzraujos, neļečīju, bet atzīsu, ka biju vainīgs.
Es esmu tikai par netrafarētajiem auto. Lai gan lētāk sanāktu ar skūteriem. Visus sastrēgumu apbraucējus, krustojumā līdējus un pagriezienu nerādītājus vajadzētu ņemt priekšā ar riktīgu laivas airi tā, lai nāmakreiz trīs reizes padomātu par savu nodomu efektivitāti.
Nekā personiska.
rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: Nessen man viens paziņa zvanīja, lai pakonsultētos - auto nevar pielaist un ir aizdomas, ka dēļ kondensāta bākā benzīns ir sasalis - viņš gribēja bāku garažā no bedres ar lodlampu pasildīt... prasīja, vai būs ok!
Un kā tu domā, kas būtu noticis? Lielie sprādzieni notiek tikai filmās un dažreiz "Degpunktā"
No pieredzes varu teikt, ka benzīns uz karsta izplūdes kolektora neko īpašu nedara. Izvārijās/izgaroja kā parasts ūdens. Atļaut piesmēķēt gan es neuzdrošinājos
ellnino rakstīja: Visvairaak kretinee tumshie logi, kad gribi nogriezties T veida krustojumaa pa labi uz galvenaa celja, bet nevari nogriezties, jo redz blakus piebraucis Mazdists ar tumshiem logiem un grib nogriezties pa kreisi, bet es vinja salonam cauri neredzu
Pats saprati, ko uzrakstīji. Tas ir T veida krustojums, uz kurieni tad tas Mazdists pa kreisi griezīsies?
bizenajs rakstīja:
iebruakt krustaa pie dzeltenaa nav tas pats, kas pie dzeltenaa sarkanaa....
Atgādināšu, ka dzeltenais viens pats deg tikai tad, kad nākamā gaisma būs sarkanā. Šajā gadījumā autovadītājs drīkst pabeigt iesākto manevru krustojuma pārbraukšanai, ja apstāšanās būtu saistīta ar strauju bremzēšanu.
Dzeltenais+sarkanais deg tikai tajos gadījumos, kad tūlīt iedegsies zaļais. Dzeltenā+saraksnā kombinācija ir tas pats aizliedzošais signāls. Braukšanu var uzsākt TIKAI iedegoties zaļajam + kad visi citi satiksmes dalībnioeki ir pabeiguši manevru, kad viņiem luksaforā bija atļaujošais signāls.
tomc rakstīja: Starp citu, kā uzzināt, ka tie ir dzēsti (nu, soda punkti), atskaitot īsziņu sūtīšanu vai zvanīšanu? Man kādai pusei jābūt jau dzēstai, bet neviens nekādus apsveikumus nesūta )
Hanzanet-ā var redzēt savus visus punktus bez sms vai zvanīšanas. Un par brīvu.
Tāpēc jābrauc ar opel. Viņiem detaļas tik lētas, ka neatmaksājas viltot
Vai ir zināms, kas būs ar dīzeli?
cyber rakstīja: Visiem paldies! Mašīna atrasta!
Stāsti, kā tas notika? Izskatās, ka poicijai sāk veikties. Te nesen viens želojās par nozagtu baltu audi, pēc dienas jau bija atrasta. Tagad tavējais. Vai arī zagļi loxi palikuši.
Bet vispar, tas priecē.
Pirmais rakstīja:man koriši ir mēģinājuši IBM TP pirksta skaneri piemānīt... vēl nevienam nav sanācis
Ar aukstu pirktu viņi laikam nemēģināja? :mrgreen:
rolsbmw rakstīja: no riitiem ellas lampina nodziest tikai peec kaadaam 5-10 min. kas taa vareetu buut par probleemu, varbuut kaadam taa ir bijis?
Tu nu gan esi drosmīgs, ka vari atļauties darbināt mašīnu bez eļļas spiediena vairāk nekā 5 minūtes, lai pārliecinātos, ka spiediens tomēr parādīsies.
Parasti jau auto lietošanas instrukcijās raksta, ja brauciena laikā iedegas eļļas lampiņa, tad nekavējoties motors jāzlēdz ārā.
Master_D rakstīja: Priekšā sēdošajiem vietas ir daudz - un arī aizmugurē, ja sabīdās, vietas ir vairāk kā e36 un e34 bembjos, par golfiem un taml. nemaz nerunājot.
Saki, kur gan lai viņi sabīdās? Ja nu vienīgi vienu no trijiem izbīda pavisam laukā! :migreen:
Yonas rakstīja:
Sheps rakstīja: visbiezhaak pie vainas ir ogliites, kas ir nodilushas gjeneratoram un ir jaanomaina ( tautaa saukta par Tableti). darbs 10 minuuteem
Kā oglītes var nosēdināt aķi nakts vidū?
Oglītes gluži nē, bet caursista strāvas diode (sukta arī par strāvas taisngriezi) var gan šačakarēt aķīti (arī prātu) pat stāvot uz vietas.
Tur nekas papildus nav iekļauts. Tā ir tā pati TA, tikai bez uzlīmes logā.
Būtu man labāks aķis, tad pie -3 mazliet ilgāk pazāģētu un pielaistu gan.
Tad kad nospers Golfu, domāsi, kāpēc es nepirku Hondiņu. Lai arī auto apdršināts, nekā patīkama tajā procesā nav.
Vismaz man tā bija.
www.kfz-tech.de/...
Šis arī ir smuks zīmējums, bet tikai nesaprotu, kāpēc tur ir 9 diodes. Manējam ģeneratoram bija tikai 6.