Latvijā uz 1 km2 dzivo 30 cilveki !!!!
Vacijā 220
Niederlandee 400
Par kadu celu kvalitati te vispar var runat ?
Mums ir jaruna par to, kuri celi ir jalikvidē !!!
Latvijā uz 1 km2 dzivo 30 cilveki !!!!
Vacijā 220
Niederlandee 400
Par kadu celu kvalitati te vispar var runat ?
Mums ir jaruna par to, kuri celi ir jalikvidē !!!
Man ir kolegis , kas brauc ar ziemas ziemā un s+m vasarā
Brauc mierigi ar jaunu a6 q
Vasarā vinam nav problemu pa zemes celiem bezceliem ( mil kert zivis ) , rudeni neker stresu kad mainit riepas
Uz asfalta pie musu atlautajiem atrumiem un s..... celiem nemaz nav vajadzigas labas vasaras riepas ar augstiem atruma indeksiem
msh rakstīja: Tomātam ir tāds maziņš mīnusiņš - tu nezini kurā brīdī tu paliksi uz ceļa un tavā kabatā ielīdīs resna truba, kura no tavas kabatas sūks ārā simtus un tūkstošus. Reku, piemēram, viens powera tofiks www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=28275 un reku otrs www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26002 , abi par vienu un to pašu tēmu - cik dārgi mēdz izmaksāt slinkums pārslēgt robus ar roku. Nobeigumam retorisks jautājums - cik daudzas 25 gadus vecas mašīnas ar tomātiem, kam to mūžā tikai eļļas mainītas, zini? Nē nu kāda jau ir - bet tas ka manā iecienītākajā liepājas šrotā tomāti ir redzami nesalīdzināmi lielākā proporcijā nekā dabā mašīnās, jau kaut ko izsaka.
Ja no tomāta arī varētu sagaidīt kalpošanu, tad tas tiešām būtu tikai gaumes jautājums. 25 gadus atpakaļ to vēl it kā varēja sagaidīt, bet tagad, kad 5-10 gadus vecām mašīnām tomāti sprāgst kā mušas...
dubultmasas spararats man atnāca tieši tāpat - bez nekāda brīdinājuma pazuda sajūgs ![]()
un trubu arī nebija nekāda mazā ![]()
![]()
Nepatik vinu biznes , neperc vinu pakalpojumu , brauc neparkapjot !
pieredze
lex is 250 automāts
pirkts jauns
kārbas darbība, ja neieslēdz sporta režīmu - max taupīt degvielu, mierīgi braucot vispār virs 1500 negriež, ikdienas lietošanā pamatā pa pierīgu un rīgu, dienā ap 60-70 km
pie 110 000 km nobraukuma parādijās liels eļļas patēriņš, kādi 2 l uz 1000, pirms vērt vaļā dzinēju, man ieteica auto padzenāt.
ne pārāk ticot rekomendācijai, 2 000 km tika nobraukti- kārba rokas vadībā un 1 un 2 ātrums līdz galam
man par lielu pārsteigumu eļļas patēriņš pēc pirmā tūkstoša bija mazāks par litru, pēc otrā pazuda vispār !!!!
nākošie 10 000 tika nobraukti vismaz pāris reizes katru dienu dzinēju uzgriežot līdz galam, bez nekādas pieliešanas
pašreizējo tomātu regulāri sporta režīmā un pedāli grīdā
pārslēgšanas indikators ir eko braukšanas indikators, nevis dzinēja labsajūtas rādītājs !
un ir viena dīvaina lieta - ikdienā braucot ar tomātu, nav nekādas problēmas pārsēsties uz mehāniku, bet pietiek 2 dienas pabraukt ar mehāniku, tā tomātā meklēju sajūgu un kloķi ![]()
![]()
kā vienmēr nonākam pie bezjēdzīgas diskusijas - vienam māte, vienam meita
Ko nozīmē labāks šajā gadījumā ? tas , kas lietotājam labāk patīk un viss ![]()
Man lietošanā 3 auto, rīgas ikdienai - automāts, svētdienu priekam - mehānikas
pateikt kurš labāks - nezinu, abi labi ![]()
![]()
tomāta lielākais ieguvums - brīva labā roka, var pīpēt, runāt pa telefonu, spaidīt pogas , dzert kafiju un vēl 100 lietas
mehānikai objektīvi tikai mīnusi, dilst sajūgs, dubultmasas spararati, grūtāk kalnā sākt braukt, grūti korķos, sevišķi, ja pret kalnu, arī degvielas patēriņš jauniem tomātiem ir mazāks, nevar neko darīt ar labo roku, bet manos svētdienas autiņos pat mūzikas nav ![]()
nu labi vienā ir radio
vienīgais arguments - forši !!! bet tas atsver visu objektīvo, svētdienās ![]()
Neatceros kurā gadā Polijā pieņēma lēmumu ievest kārtību muitā un robežsardzē, izdarīja 4 lietas
- nedrīkstēja būt vairāk par apm 20 $
- nedrīkstēja darba laikā lietot mob telefonus
Par šiem pārkāpumueim atlaida no darba !!!
- rotācija, ka pats nezin , kur nākosņedēļ strādās
- ievērojami palielināja algas
cena tāda pati kā Macan ![]()
![]()
dažos statoilos ir pie degvielas arī maza pistolīte logu ūdenim
Vajadzetu mainit csn punktu par avarijas gaismu lietošanu
Punkts 223, pilsetas intensivas satiksmes apstaklos bistamak ir nesaprast, ka prieksejais maina joslu , nevis tas , ka vinam nedeg viena tuva gaisma !!
paldies dievam , ka tādus, ko gribu, varu arī atļauties ![]()
![]()
Mana doma ir nedaudz savādāka - kamēr viss ir labi, tikmēr ir labi, bet ja jau jaucamies tur iekšā, tad jaucamies kārtīgi ![]()
no cik sākas biezs auto ?
3) iemesls - kvēpu filtru, recirkulācijas anulēšana, to bez dzinēja čipošanas nav iespējasm izdarīt !
manas domas - kamēr viss strādā normāli, neko nevajag čipot, kad sāk iet uz galu kvēpu filtri , tad japadomā kā to risināt, ko iegūsim, ko zaudēsim
PAr divmasnieku - viņš tāpat nomirs kādreiz arī bez čipa, ja viņš jau ir šaubīgs, tad paceļot auto jaudu, piebeigsies viņš ātrāk ![]()
Kas notiek galvā , ja dizelis sagadā prieku !
nobraukums tomēr tieši korelē ar stāvokli
mašīnai ir daudz detaļu, kas dilst !
iespēja nojukt ģeneratoram, starterim u.t.t. pie nobraukuma 400 tk ir lielāka kā pie 100 tk, vienīgi varam cerēt, ka tas jau ir mainīts !
es zinu arī godīgus auto tirgotājus, kas domā arī kā man pārdos nākošo auto pēc pāris gadiem !
pašreiz tomēr ir daudz iespēju auto pārbaudīt - dileru datu bāzes, apdrošinātāju datu bāzes, krāsu biezuma mērītāji, pieslēdzami datori u.t.t.
Jā tas maksā un prasa laiku, bet ir tā vērts, ja auto tiek pirkst par lielāku naudu kā 3000 eu, zem šī cipara drosi vien nav vērts iespringt, pārbaudīt pie zināma meha elementāras lietas un viss !
Automātiskās kārbas ir universāls produkts, kas daudziem auto ir vienādas, neatkarīgi no markas, modeļa.
Manam iepriekšējām Lex 250 kārba bija tāda pati kā alfām, volvo un neatceros kam vēl.
tā kā šeit nav korekti runāt par kādu konkrētu auto
augstāk piesauktais bmw ,,džoistiks,, ir ZF 8HP, kas tiek likts pusei no visiem ražotajiem aumobiļiem - alfa romeo, alpina. aston martin, audi, bently, Chrysler, dodge, iveco, jaguars, jeep, lancia, Land rover, mAserati, Ram, Rolls -royce,
Volksvagen
Brauc viņas bieži atšķirīgi, jo smadzenes pielāgo katrs ražotājs savai sapratnei un vajadzībai !
Informācija nav slēpta un ir brīvi pieejama ![]()
![]()
Apmēram tā, tikai cita ražotāja ķīmija
3 varianti
Statoils
Pats rokam ar bezudens tehnologiju, patik , bet patere apm40 min lena garaa
Reizi gada dodu profesionalim - pulet mazgat vaskot tirit salonu utt
reiz kāds auto tirgotājs teica - apskaužu tos cilvēkus, kas var atļauties braukt ar tīru melnu auto !
melns auto ir specifiski jāmazgā !
2 x gadā jāpulē, jāapstrādā ar kaut kādu keramiku, jāmazgā ar bezūdens tehnoloģijām u.t.t
svaigi pulēts, apstrādāts viņš nemaz tik loti neņem klāt netīrumus, un ļoti viegli mazgājas !
man pašreiz viens ir pelēks sudrabs - jā praktisks bez gala, netirs vispār nepaliek, tikai nespīd vairs
bet cik neinteresants un neglīts ! pie tam tā ir specifiski pelēka, par ko ir diezgan daudz piemaksāts , bet spainis paliek spainis - metālisks , specifisks spainis ![]()
labāk padiskutēt, kas labāks jauns audi vai lietots audi
un kā viņš uzlabojas lietošanas laikā ![]()
var man kās pastāstīt kā jauns auto kļūst vēl labāks, kad ir mazlietots ?
vēl jau krāsas izvēli nosaka cena
balts, melns , pelēks, parasti ir iekļautas bāzes piedāvājumā
Atsevišķas krāsas sasniedz vairāu tūkstošu piemaksu
Man neviens nepiekritīs , bet bmw vislabak izskatas balts !
Ja pirktu salonā tad tikai tadu !
es abus auto, kas bija op. līzingā nopirku pats, jo atlikusī vērtība bija mazāka, kā reālā tirgus vērtība