iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
arba 09.03.2017 16:56

Latvijā uz 1 km2 dzivo 30 cilveki !!!!

Vacijā 220

Niederlandee 400

Par kadu celu kvalitati te vispar var runat ?

Mums ir jaruna par to, kuri celi ir jalikvidē !!!

arba 09.03.2017 16:52

Man ir kolegis , kas brauc ar ziemas ziemā un s+m vasarā

Brauc mierigi ar jaunu a6 q

Vasarā vinam nav problemu pa zemes celiem bezceliem ( mil kert zivis ) , rudeni neker stresu kad mainit riepas

Uz asfalta pie musu atlautajiem atrumiem un s..... celiem nemaz nav vajadzigas labas vasaras riepas ar augstiem atruma indeksiem

arba 22.02.2017 20:21

msh rakstīja: Tomātam ir tāds maziņš mīnusiņš - tu nezini kurā brīdī tu paliksi uz ceļa un tavā kabatā ielīdīs resna truba, kura no tavas kabatas sūks ārā simtus un tūkstošus. Reku, piemēram, viens powera tofiks www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=28275 un reku otrs www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26002 , abi par vienu un to pašu tēmu - cik dārgi mēdz izmaksāt slinkums pārslēgt robus ar roku. Nobeigumam retorisks jautājums - cik daudzas 25 gadus vecas mašīnas ar tomātiem, kam to mūžā tikai eļļas mainītas, zini? Nē nu kāda jau ir - bet tas ka manā iecienītākajā liepājas šrotā tomāti ir redzami nesalīdzināmi lielākā proporcijā nekā dabā mašīnās, jau kaut ko izsaka.

Ja no tomāta arī varētu sagaidīt kalpošanu, tad tas tiešām būtu tikai gaumes jautājums. 25 gadus atpakaļ to vēl it kā varēja sagaidīt, bet tagad, kad 5-10 gadus vecām mašīnām tomāti sprāgst kā mušas...

dubultmasas spararats man atnāca tieši tāpat - bez nekāda brīdinājuma pazuda sajūgs

un trubu arī nebija nekāda mazā

arba 21.02.2017 20:00

Nepatik vinu biznes , neperc vinu pakalpojumu , brauc neparkapjot !

arba 19.02.2017 21:43

pieredze

lex is 250 automāts

pirkts jauns

kārbas darbība, ja neieslēdz sporta režīmu - max taupīt degvielu, mierīgi braucot vispār virs 1500 negriež, ikdienas lietošanā pamatā pa pierīgu un rīgu, dienā ap 60-70 km

pie 110 000 km nobraukuma parādijās liels eļļas patēriņš, kādi 2 l uz 1000, pirms vērt vaļā dzinēju, man ieteica auto padzenāt.

ne pārāk ticot rekomendācijai, 2 000 km tika nobraukti- kārba rokas vadībā un 1 un 2 ātrums līdz galam

man par lielu pārsteigumu eļļas patēriņš pēc pirmā tūkstoša bija mazāks par litru, pēc otrā pazuda vispār !!!!

nākošie 10 000 tika nobraukti vismaz pāris reizes katru dienu dzinēju uzgriežot līdz galam, bez nekādas pieliešanas

pašreizējo tomātu regulāri sporta režīmā un pedāli grīdā

pārslēgšanas indikators ir eko braukšanas indikators, nevis dzinēja labsajūtas rādītājs !

arba 19.02.2017 20:53

un ir viena dīvaina lieta - ikdienā braucot ar tomātu, nav nekādas problēmas pārsēsties uz mehāniku, bet pietiek 2 dienas pabraukt ar mehāniku, tā tomātā meklēju sajūgu un kloķi

arba 19.02.2017 20:51

kā vienmēr nonākam pie bezjēdzīgas diskusijas - vienam māte, vienam meita

Ko nozīmē labāks šajā gadījumā ? tas , kas lietotājam labāk patīk un viss

Man lietošanā 3 auto, rīgas ikdienai - automāts, svētdienu priekam - mehānikas

pateikt kurš labāks - nezinu, abi labi

tomāta lielākais ieguvums - brīva labā roka, var pīpēt, runāt pa telefonu, spaidīt pogas , dzert kafiju un vēl 100 lietas

mehānikai objektīvi tikai mīnusi, dilst sajūgs, dubultmasas spararati, grūtāk kalnā sākt braukt, grūti korķos, sevišķi, ja pret kalnu, arī degvielas patēriņš jauniem tomātiem ir mazāks, nevar neko darīt ar labo roku, bet manos svētdienas autiņos pat mūzikas nav nu labi vienā ir radio

vienīgais arguments - forši !!! bet tas atsver visu objektīvo, svētdienās

arba 19.02.2017 20:33

Neatceros kurā gadā Polijā pieņēma lēmumu ievest kārtību muitā un robežsardzē, izdarīja 4 lietas

- nedrīkstēja būt vairāk par apm 20 $

- nedrīkstēja darba laikā lietot mob telefonus

Par šiem pārkāpumueim atlaida no darba !!!

- rotācija, ka pats nezin , kur nākosņedēļ strādās

- ievērojami palielināja algas

arba 18.02.2017 22:16

cena tāda pati kā Macan

arba 13.02.2017 16:03

dažos statoilos ir pie degvielas arī maza pistolīte logu ūdenim

arba 02.02.2017 15:46

Vajadzetu mainit csn punktu par avarijas gaismu lietošanu

Punkts 223, pilsetas intensivas satiksmes apstaklos bistamak ir nesaprast, ka prieksejais maina joslu , nevis tas , ka vinam nedeg viena tuva gaisma !!

arba 29.01.2017 20:16

paldies dievam , ka tādus, ko gribu, varu arī atļauties

arba 29.01.2017 19:33

Mana doma ir nedaudz savādāka - kamēr viss ir labi, tikmēr ir labi, bet ja jau jaucamies tur iekšā, tad jaucamies kārtīgi

arba 29.01.2017 17:16

no cik sākas biezs auto ?

arba 29.01.2017 17:15

3) iemesls - kvēpu filtru, recirkulācijas anulēšana, to bez dzinēja čipošanas nav iespējasm izdarīt !

manas domas - kamēr viss strādā normāli, neko nevajag čipot, kad sāk iet uz galu kvēpu filtri , tad japadomā kā to risināt, ko iegūsim, ko zaudēsim

PAr divmasnieku - viņš tāpat nomirs kādreiz arī bez čipa, ja viņš jau ir šaubīgs, tad paceļot auto jaudu, piebeigsies viņš ātrāk

arba 27.01.2017 15:56

Kas notiek galvā , ja dizelis sagadā prieku !

arba 25.01.2017 19:53

nobraukums tomēr tieši korelē ar stāvokli

mašīnai ir daudz detaļu, kas dilst !

iespēja nojukt ģeneratoram, starterim u.t.t. pie nobraukuma 400 tk ir lielāka kā pie 100 tk, vienīgi varam cerēt, ka tas jau ir mainīts !

es zinu arī godīgus auto tirgotājus, kas domā arī kā man pārdos nākošo auto pēc pāris gadiem !

pašreiz tomēr ir daudz iespēju auto pārbaudīt - dileru datu bāzes, apdrošinātāju datu bāzes, krāsu biezuma mērītāji, pieslēdzami datori u.t.t.

Jā tas maksā un prasa laiku, bet ir tā vērts, ja auto tiek pirkst par lielāku naudu kā 3000 eu, zem šī cipara drosi vien nav vērts iespringt, pārbaudīt pie zināma meha elementāras lietas un viss !

arba 24.01.2017 21:59

Automātiskās kārbas ir universāls produkts, kas daudziem auto ir vienādas, neatkarīgi no markas, modeļa.

Manam iepriekšējām Lex 250 kārba bija tāda pati kā alfām, volvo un neatceros kam vēl.

tā kā šeit nav korekti runāt par kādu konkrētu auto

augstāk piesauktais bmw ,,džoistiks,, ir ZF 8HP, kas tiek likts pusei no visiem ražotajiem aumobiļiem - alfa romeo, alpina. aston martin, audi, bently, Chrysler, dodge, iveco, jaguars, jeep, lancia, Land rover, mAserati, Ram, Rolls -royce,

Volksvagen

Brauc viņas bieži atšķirīgi, jo smadzenes pielāgo katrs ražotājs savai sapratnei un vajadzībai !

Informācija nav slēpta un ir brīvi pieejama

arba 22.01.2017 18:05

Apmēram tā, tikai cita ražotāja ķīmija

arba 20.01.2017 17:41

3 varianti

Statoils

Pats rokam ar bezudens tehnologiju, patik , bet patere apm40 min lena garaa

Reizi gada dodu profesionalim - pulet mazgat vaskot tirit salonu utt

arba 18.01.2017 19:00

reiz kāds auto tirgotājs teica - apskaužu tos cilvēkus, kas var atļauties braukt ar tīru melnu auto !

melns auto ir specifiski jāmazgā !

2 x gadā jāpulē, jāapstrādā ar kaut kādu keramiku, jāmazgā ar bezūdens tehnoloģijām u.t.t

svaigi pulēts, apstrādāts viņš nemaz tik loti neņem klāt netīrumus, un ļoti viegli mazgājas !

man pašreiz viens ir pelēks sudrabs - jā praktisks bez gala, netirs vispār nepaliek, tikai nespīd vairs bet cik neinteresants un neglīts ! pie tam tā ir specifiski pelēka, par ko ir diezgan daudz piemaksāts , bet spainis paliek spainis - metālisks , specifisks spainis

arba 18.01.2017 18:53

labāk padiskutēt, kas labāks jauns audi vai lietots audi

un kā viņš uzlabojas lietošanas laikā

var man kās pastāstīt kā jauns auto kļūst vēl labāks, kad ir mazlietots ?

arba 17.01.2017 21:30

vēl jau krāsas izvēli nosaka cena

balts, melns , pelēks, parasti ir iekļautas bāzes piedāvājumā

Atsevišķas krāsas sasniedz vairāu tūkstošu piemaksu

arba 17.01.2017 11:21

Man neviens nepiekritīs , bet bmw vislabak izskatas balts !

Ja pirktu salonā tad tikai tadu !

arba 14.01.2017 8:01

dažādi auto dažādas krāsas, ir arī vēsturiski izveidojušās

angļi - zaļā, itāļi - sarkana, franči- zila, vācieši sudraba, bmw -balta

Krāsas , kas joprojām tiek izlietotas spota auto krāsošanā.

Praktiskais - visas pelēkās reti jāmazgā, mazie skrāpējumi maz redzami, melna- redz katru netīrumu, nožuvušu ūdens pili, visus mazos skrāpējumus, sarkana nezinu kāpēc visvairāk mainās saules ietekmē, izbalē

ir retās speciālās , kas man liekas ir izcilas - bmw - Havana brown, alfa remoeo - 8c red

Vispār katram savs

Man riebj visas sudraba un pelēkās, bet pašam pagrabā stāv pelēks sudrabs

public.bn1302.livefilestore.com/y3pXAisp63trmPidUt5afXgYa6x9IaAn8db6-hnupxSSY9BrV0NeKzSeYGlIwyryY_anU6-mbvLZjsnfCYKgRjAvrRsZnwGBlNy8KfRoXEUdyF7K2RX98LZ2caauEfruFxatLdd4DQ8xp-oYr2o7ebo3g/a.jpg?psid=1&rdrts=158997749

Lasītākie raksti

Jaunie raksti