Kļūda tikai toy pārdod 3500 + 700 LEx.
Kopā 4200, mainot eļļu uz katru auto nopelnam kādus 50 Ls kopā 200 000 Ls, vēl logu mazgājamo ūdeni pielejam par 5 LS arī salasās 20 000
Labi, ne
Kļūda tikai toy pārdod 3500 + 700 LEx.
Kopā 4200, mainot eļļu uz katru auto nopelnam kādus 50 Ls kopā 200 000 Ls, vēl logu mazgājamo ūdeni pielejam par 5 LS arī salasās 20 000
Labi, ne
Pārdomas par tēmu - eļļa un tehniskā apkope.
Kapēc 1 apkope pēc 5000 un kapēc tur ir iekšā minerāleļļa ?
Man pērkot is teica to pašu. Izmeklēju saitus visā pasaulē, nekur neviena oficiāla rekomendācija, ka to vajadzētu darīt un ka tur ir iekšā kāda minerāleļļa.
domāju, ka tas tāds labs vietējā dillera izdomājums.
Gadā Latvijā pārdod 3000 mašinas (toyotas un Lex kopā ) ja visiem apmainam 1 lieku reizi eļļu kādi 70 000 Ls liekas peļņas
Kāpēc to nedarīt ?
Cik bieži mainīt ? Kapēc biežāk kā noteiktais ?
Noies dzinējs ilgāk ? Viņš jau tā iet bez problēmām 200 000, kāda man daļa pērkot jaunu auto, ka viņs ies vēl kādus 50 000 ?
Man domāt , ka arī tas ir eļlu tirgotāju un servisu izdomājums
Kapēc nepaņemt vieglu peļņu, ja tauta tic
Mašina sākas ar durvju atvēršanu un aizvēršanu.
Troksnis , ko izdod MAZDA aizverot durvis, nerada nekādu vēlēšanos viņā iekāpt
Neteikšu kurš ražotājs, bet stāstu pastāstīšu
Pasūtu logus dzīvoklim centrā, koka, tieši tādus kā vecos, vēl no vecajiem tiek noņemti dekoratīvie elementi, ko pieliek jaunajiem.
Tos atved runātajā dienā, uznes 3 stāvā, atnāk vīriņi, kas mainīs - apskatās un pasūta mani d......
Centrs, fasāde, māja veca, fasādes apmetums slikts - ja nu kas nokrīt, ja nu kādam uz galvas.
Tā arī šķīrāmies viens otru d.... sūtīdami.
Atradās veči, kas bija ar mieru ārpusē piestiprināt tīklus, mainīt logus, atjaunot izdrupušo pmetumu
Tā kā pasūtot labāk jau izrunāt visu līdz galam.
2007 gada auto, tātad vajadzētu vēl būt rūpnīcas garantijām, labāk jau ievērot to, ko rekomendē ražotājs, nevis pašam izdomāt, vai klausīt ko iauto lietotāji iesaka.
Bet vispār domāju, ka pilnīgi vienalga, ja nav paredzēts ar viņu braukt 500 000 km
Par kāda gada auto ir doma , kā zinu S4 ražo no 90 sākuma līdz pat šam brīdim.
JA doma pirkt jaunu, tad ņem ciet nedomājot
Jau tā vāciska mašīna un vēl vācu sudraba krāsā
ibio rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
arba rakstīja: Un tagad pastāstiem man , ko ar šo auto var darīt ?
un verķim, par kuru grib TĀĀDU naudas čupu pat nav skates....
Kaut kā jocīgi, ne?
Šitāc megaķūns, bet skati iziet nevar...
šim auto ir iekšā karkass, kas neļauj iziet skati, kā parastam ielas auto. der tik kā sporta auto. pa 30k eiro manuprāt var paņemt ko labāku iekš mobile.de
Kādam sportam viņš ir derīgs ?
(ja tas nav noslēpums)
Un tagad pastāstiem man , ko ar šo auto var darīt ?
Paskaidrojiet idiotam, ko nozīmē aizdedzes moments dīzelim ?
TDI rakstīja: 2 arba : no savas pieredzes ar koyotu varu teikt ka 6gadus un 200kkm pa LV izkjego tikai ar apkopeem , kalotkaam un riepaam , taxshto nau veerc peec 3gadi tirgot nost
Apkope pie 90 000 jau maksā 500 Ls
Un nobraukums visticamāk būs 50 000 , pēdējā laikā maz sanāk braukt
Uggga rakstīja: Tā 1/2 cena būs ap 13k Ls?
Apmēram
Esmu pircis jaunus žiguļus, vecus auto, mazlietotus auto un tagad atkal jaunu auto.
Galvenie plusi jaunam auto
1 ) paredzami izdevumi , mēneša maksājums, ko varu paredzēt 3 gadu garumā, nedomājot par kārbas remontu, sājūga maiņu'u.t.t.
2) milzīga laika ekonomija, nu nav man reizi mēnesī jāziedo diena kaut kāda nieka remontam
3) relatīva drošiba dodoties tālākos braucienos (mazlietotam audim Šveicē pazuda 3 ātrums )
Ja
- ir laiks (naudas peļņa nav saistīta ar tiešu atrasšanos darbā
- serviss blakus
- patīk pašam veikt sīkus remontus un ir kur to veikt
- nerodas problēmas no tā, ka pēkšņi nedēļu esat bez auto
- patīk riskēt ( tikšu līdz itālijai vai nē)
tad mierīgi pērkam 3 gadīgu un braucam bēdas nezinot
Varat pieteikties uz manu, pēc gada būs 3 gadīgs auto par 1/2 cenu ar nobraukumu 60 000
Ir faktori kas parasti netiek skaitīti.
Netieši zaudējumi auto remontējot.
relatīvi jauniem auto pat lampas nomaiņa var izrādīties pašam neatrisināma problēma u.t.t.
pašreizējos rīgas satiksmes apstakļos katrs nelielies remonts izvēršas zaudētā dienā un vismaz 100 ls un vēl nervos.
Neviens mani nepārliecinās, ka 3 gadīgs auto ir labāks pirkums par jaunu.
Ja tā domājat, varat pieteikties uz manējo pēc gada.
Līzinga procenti ir ~ 5-6
Pēc manām domām, 30 000 var ieguldīt daudz izdevīgāk, nekā pērkot auto.
BEt katrs jau dara kā grib.
Einstein rakstīja:
arba rakstīja: Man arī liekas dīvaini par 30 000 pirkt lietotu auto, pat vairāk kā dīvaini.
Nu jā, labāk, protams, salonā paņemt jaunu un, izbraucot no tā uz ielas, automātiski pakāst tos 20-30%.
Labi, divgadīgam auto beņķi kāds jau būs piepirdis, bet netiek izmests vējā iepriekšminētais $$$ un nav arī jāiet lielākā daļa ražotāja paredzētās apkopes...
Izdzenot auto no veikala viņš ir zaudējis no vērtības PIRMO lizinga maksājumu
85 gada audim grāmatā bija rakstīts - minimums 91, bet brauciet mierīgi, ja braucat sportiski, tad 98
Man arī liekas dīvaini par 30 000 pirkt lietotu auto, pat vairāk kā dīvaini.
Neizmirstiet pašreizējo $ kursu
0,48 Lv
Vācijā aizliegtas
Par Lietuvu Poliju nezinu
86. gadā nebija ne superlīmes, ne speciālās līmes, ne speciālo stiklu servisu
Bet spogulis 8 žigulim nokrita, tika pielīmēts ar veciem labiem krivu epoksīda seķiem
Noturējās 6 gadus, līdz auto tika pārdots
Bet šodien diez vai pašam ir vērts čakerēties, vienīgi ja dzivo 50 km no tuvākā servisa
Neliels stāsts par Amserv.
Tiek saņemts auto pēc neliela virsbūves remonta (krāsotas vienas durvis) , ierodos servisā, pieņēmej noliek uz galda rēķinu un auto atslēgu un pasaka čau !!!!!!!!!!!
NE TIKAI NEATRĀDOT SALABOTĀS DURVIS, PAT NEPASAKOT , KUR AUTO ATRODAS !!!!!!!!!!!!!!!
Centis_Nuudele rakstīja:
arba rakstīja: Un tāpēc jauns GEtz ir labāks par 5 gadīgu OOOO
ar ko viņš ir labāks? Vai viņam ir sausais karteris un filtru nav jāpievelk
Tapēc, ka man ir pie kājas, ka viņi garantijas auto nepievelkk filtru, paši mainīs dzinēju
Pat oficiālajās LV mājas lapās, pie mašinu apkopes, neviena vārda par apkopi pie 5000 km
Ja kāds man atradīs oficiālu info, ka jaunā auto ir iekša minerāleļļa , Henesi no manis