iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
recluse 02.11.2011 18:18

VWfan, iesaki ko baudāmu, kas atbilst dažiem sīkumiem: aizmugures piedziņa, 2+2 vietas, 2+ L turbobenzīns, manuālā kārba (ar trīs funkcionējošiem pedāļiem bez pārslēģšanas pie stūres), ādas salons, apsildāmi sēdekļi, dalītais klimats, elektriskie logi un spoguļi. Vēlams, lai cena nepārsniedz 1.5 merivas un ne vācu vai aziātu ražojums.

recluse 31.10.2011 20:56

Par ko tur fanot? "Niknajā" komplektācijā tas žopels ir vienā līmenī ar hujdajiem u.c. lētajiem. Ja neņem vērā mazos izmērus, tad nokomplektēt "nikno" komplektāciju atbilstoši pašlaik lietotā Volvo aprīkojumam, papildus standartam vēl pāris tk jāatstāj. Patēriņš gan ir 2x lielāks, bet jauda arī vairāk un auto lielāks. Tad kāda var būt argumentācija pirkt to lietoto meriva pa 10tk LVL? Pieņemu, ka standarta apkopes (diski, eļļa, siksnas, riepas) nav diez ko lētākas.

recluse 29.10.2011 22:49

Ziemai iepirku jaunas radžotās Hankook w401 165/80/R15 pa 240 LVL jaunas, aziātu ražojums, bet nevienu citu, kas piedāvā šo izmēru neatradu.

Pērnoziem lietotās michelin ivlo 2 arī patika, tās arī šogad vēl atstās.

recluse 29.10.2011 19:31

Kanibaals rakstīja: ...

Kur es rakstīju, ka sliktas riepas priekš tās cenas? Vai vēlviens i-irsējs, kas nelasa rakstīto un kam grūti pieņemt, ka Ķīnas noname riepa var labāk sniegā (visas ielas netīra) auto pārvietot par lēto nankang?

recluse 28.10.2011 10:00

NV1 laikam super jauns modelis, ļoti nepopulārs un neatrodams, vai arī kas ļoti vecs. Pirms pāris gadiem bija SV1 uz viena auto, ražots tiešām Taivānā, cena R15 bija ~130 LVL un sliktāk pa sniegu gāja par kkādu Ķīniešu ražojumu ar ļoti redzētu protektora zīmējumu, tās gan nepirku,kopā ar diskiem nāca, mazlietotas.

P.S. R15 salīdzinot ar R16 pie vienādiem platumiem un vienādiem ārējiem diametriem, gumija tiešām ir vairāk nepieciešama. R16 disks tomēr lielāks.

recluse 21.10.2011 21:56

Pērno nedēļu pa Polijas augšu vizinājos, remonts tikai ceļā laikam uz Augustovu, bet tas laikam nesakrīt ar galamērķi - Prāga

recluse 18.10.2011 22:41

Vismaz uzrakstītu kādu paneli, jaunu vai lietotu. Sila ielas šrotā var pameklēt, tur ar vecajiem arī nodarbojas.

recluse 13.10.2011 13:17

Personīgi ar 4x100 ir bijis: golfs/jetta, opel ascona, mazda 323, mazda mx3, toyota corolla, honda civic, mitsu lancer, bmw e30, renault 19, opel astra.

Bet ne visi bija savstarpēji apmaināmi, kā jau minēja, atšķiras centrālais caurums un iznesums.

recluse 26.09.2011 22:19

01 un 06 arī nekur netiku pūtis.

94.4. šīs instrukcijas 83.punktā minētajos gadījumos, kā arī pēc ceļu satiksmes negadījuma dalībnieku pieprasījuma (aizpildot attiecīgu veidlapu) izdara alkohola, narkotisko vai citu apreibinošo vielu ietekmes pārbaudi;

recluse 26.09.2011 19:32

i_edgars rakstīja: ... pēc protokola obligāti jāveic un 2 reizes!

Pērnogad maijā nekas netika veikts, neviens gan arī neuzstāja, rodas interese, kopš kura laika tādi grozījumi veikti?

recluse 23.09.2011 19:20

Gauss, tas protams ir interesanti, bet kāpēc anekdošu tēmā jāklāsta sava pieredze? Tas vairāk politikai piederētos.

recluse 02.09.2011 7:48

msh rakstīja:

...Ir zināms viens karakters, kura normālais ātrums uz šosejas ir vismaz 200 kmph, jeb kā viņš izsakās, punktā A uz gāzes pedāļa uzveļas bluķis un punktā B noveļas. A8 4.2 tādā režīmā kaut kādus 14l patērē...

Tātad, vēlies darīt visiem zināmu, ka tas tavs pazīstamais ar supertaupīgo A8 4.2 iekļaujas 14 litros braucot ar vismaz 200 km/h un tagad precizē, ka tas viss tiek veikts pa augškurzemes līkumainajām šosejām?

Vai tomēr vēlies pateikt, ka atkal iepļūtīji spamu beztēmā un joprojām neatbildi par sevis rakstīto pat vienas tēmas ietvaros.

P.S. Un nevajag sākt atrunas, ka tie 200 ir tikai 1km 150 km maršutā.

recluse 01.09.2011 11:10

A6 2.5TDi Q, pa bāni uz 200+ rādīja kompī 17 un uz augšu, bet ticiet msh čomam, viņam ir super A8, kas degvielu salīdzinoši netērē.

recluse 31.08.2011 23:23

Kad man bija golps (arī mazda, toyota u.c.), lai "tuvinātos" 2.5T dinamikai, patēriņi stipri līdzīgi sanāk. Piemēram, 110km/h volvo tahometrā ~2.5tk, mazdai virs 3tk un sasniedzami krietni stresaināk. Protams, taupot un traucējot citiem varēja iekļauties arī 6 litros, bet normāli plūsmā ~8, kas volvo ir nereāli, bet 9 ievērojot to pat režīmu bez liekām problēmām. Bet ak vai, kontrolēt gāzes pedāli nesanāk pacietības, tāpēc ir vēl +1L

Pēc pērnās ziemas 16-18L uz simta, volvo liekas gana taupīgs.

recluse 31.08.2011 20:38

Ir zināms džeks ar VR6 golpu, šamā draudzene zem 9 litri ierakstījās, kamēr pats zem 11 nekādi nespēj.

recluse 31.08.2011 20:19

Zem 1500kg. Ziemā 9-11 litrus bez pārmetumiem tērēja.

2.5T awd volvo 11-13 ziemā, pašlaik ~10 (bez sastrēgumiem). Dinamiku pat salīdzināt nevar, itsevišķi ziemā, vienīgi 2130 kg neiekļaujas 25 Ls nodoklī

P.S. Čakarēt smadzenes dēļ diviem aliem uz 100km, labāk mazāk dzeru, lai gan nesanāk

recluse 31.08.2011 18:29

Pirms n-tajiem gadiem bija renault R19 - cabrio. Koža roža, elektro logi, apsildāmie beņķi utt. Cinkots! Salikts DE, rūsa bija divās vietās, kāds bija kko iecirtis grabažniekā un otra vieta vienās durvīs, citādi pat pūt netaisijās. Lietošanas laikā nomainīju sajūga komplektu, starteri (lietotu) un vienu dzinēja spilvenu, kopā zem 100Ls ieguldīju. Ziemā bez problēmām, salonā silts ātrāk kā vairumā japāņu. Pietrūka vēja siets. Pirku pa 500Ls ar jaunu TA, pārdevu pa 500Ls mēnesi pirms TA beigām un iegādājos 940 ar pilnu bāku, 9 mēnešu TA un vasaras riepām uz lietajiem, pa 250Ls un zināmu vēsturi. Citas sajūtas, nu i na tos mazmotorus.

recluse 30.08.2011 18:04

Tad kāpēc tukši jāpļūtī, ka viegls ir sapuvis? Pēc tās loģikas un Tevis norādītajiem cipariem, visi B3 ir sapuvuši.

Par to UK apdrošināšanu, ikdienas auto ir salīdzinoši dārgāks, bet pārējie piekabinātie jau pa nosacītu sviestmaizi. Zinu, ka zubāram un škodai piekabinātajam saab 900 uz mana vārda bija 50 mārciņas gadā.

Ja Tavam tēvam pieder, piemēram, tas pats V8 vergs, tad Tu, savos 18 gados maksāsi normālu cenu, bet ja tas pats V8 piederēs Tev, tad maksāsi ļoti daudz.

recluse 30.08.2011 11:42

msh rakstīja: Viegls volvo = sapuvis volvo...

Antikvaritāti sagribējies Latvijas apstākļiem tādu antikvaritāti drīkst dot no 40 gadiem , jo tai fīčai uzdevums ir atvieglināt nedaudziem retajiem dzīvi, nevis veidot masveida nodokļa apeju Apvienotajā karalistē, neatceros, no 25 vai 30 gadiem sākas klasiskais beznodoklis - tb ceļa nodoklis tām tačkām eksistē, bet ripulis tiek iegūts nahaļavu. Bet cik tur tāda vecuma tačkas ir uz ceļiem? Paretam ieraudzīsi kādu trīsdesmito vai sešdesmito gadu lamatu. Kamēr ja latvijā būtu tāds izņēmums no 25 gadiem, skaties, vismaz ceturtā daļa tā izbrauktu cauri - manam audī arī 25 gadi nav tālu, tikai bik vairāk par pusgadu...

Toties apvienotajā karalistē ir tāda interesanta fīča kā klasiskas tačkas aptirsināšana. Joprojām nevaru iebraukt kā tā darbojas, ja jau kā klasisku tačku var aptirsināt tačku, kurai ir mazāk par 10 gadiem...

Nabaga Mārtiņš. Vēlies iestāstīt, ka Tavam nodotajam gredzenu vergam pašmasa bija virs 1200kg vai tā diršana beztēmā vēl no LV saglabājusies?

iauto arī bija reklāmraksts par klasisko retro auto apdrošināšanu, un vispār apdrošināt var arī savu pakaļas caurumu, tikai maksā.

P.S. Maini rajonu un redzēsi daudz vairāk klasisko britu auto, nu patīk viņiem vecie auto un lieto tos ne tikai brīvdienās, pa sniegu gan neesmu UK klasiku vizinamies redzējis.

recluse 26.08.2011 10:50

draco rakstīja:

recluse rakstīja: Pamat volvo ar 2.5T 114 Ls gadā, rezerves volvo ar 2.3 mazmotoru 25 Ls gadā. Par rezervi ir jāmaksā liela nauda

nevaru iedomaaties volvo ar 25 ls nodokli

agraak veel bija taada klase kaa "antikvaars auto" - a vecumu lielaaku par 20 gadiem, automaatiski pieskiiraas shii klasse un celja nodoklis 7 ls vai tml - taga shitas viss, diemzeel, ir nahrenizeets

skatos escort mk3 / 4 virzienaa, vai mk5 dieselescort universal - peedeejais gan jau 50 ls klassee sanaak, bet itkaa maz eed, nedaargs pirkshanaa un expluataacijaa...

Pilna masa 1450kg, pašmasa 1220kg. Tā LV izdotā reģistrācijas apliecībā ierakstīts.

P.S. Volvo vecāks pa mani, un nav VS statusā.

recluse 24.08.2011 13:17

Pamat volvo ar 2.5T 114 Ls gadā, rezerves volvo ar 2.3 mazmotoru 25 Ls gadā. Par rezervi ir jāmaksā liela nauda

recluse 19.07.2011 23:36

Ja atmiņa neviļ, ta mazdas B6 dzinējam tiešām bija skrūves regulēšanai, viena regulēja apgriezienus, pa otru nezinu, nebija nepieciešamība grozīt. Un tām mazdām bija katalizators un lamda zonde.

P.S. Ir bijušas 3x mazdas, izaugu, vairs laikam nebūs, ja nu vienīgi 30% no tirgus cenas maksās.

recluse 16.07.2011 11:15

i_edgars rakstīja: Ir cilvēki kas pēc lūzuma var noteikt čuguna marku uz aci.

Es tak rakstīju - bez mehāniskas iedarbes uz to detaļu, piekam pārklātu ar oksīda kārtu, nevar pateikt metāla sastāvu. Bet Tu sāc par lūzuma vietām stāstīt, pamata trīs čuguna veidus vairums metinātāju atpazīs pēc lūzuma vietas bez speciālās izglītības.

Un ja tiešām uzskati, ka cilvēks kurš spēj atpazīt metālu uz aci nevar pelnīt tūkstošus, tad maldies tieši TU. Tas ir stipri tuvu staigājošam rentgena aparātam, nemainot virsmas stāvokli (pat netīrot, kur nu vēl laužot vai urbjot) atpazīt tieši sastāvu un tā atbilstību oriģinālajam detaļas paredzētajam, pieņemot, ka visi izmēri ievēroti. Vai arī nemāki lasīt un esi vien tipisks iauto lietotājs, kam patīk izlikties gudrākam nekā ir.

recluse 16.07.2011 8:48

i_edgars rakstīja: recluse, skaties likumdošanu vai prasi TA inspektoriem. Ir dažādi inspektori, ir tādi kas vispār neko nejēdz, ir tādi kas momentā pateiks kas nav pēc izmēriem uztaisīts.

Es ceru, ka mēs vnk nesaprotam viens otru. Es rakstu par materiāliem, Tu par konstrukcijām izmaiņām un izmēriem. Es nespēju atšķirt dažādus Al sakausējumus un čugunus, kas pārklājušies ar oksīda kārtu, tikai vizuāli apskatoties, ja ir TA inspektori kas to spēj un papildus vēl perfekti zin, visu LV pieejamo auto konstrukcijas ar visiem izmēriem, tad tas viņiem laikam ir sirds darbs un nauda viņiem nav vajadzīga, jo ar tādām spējām var pelnīt tūkstošus.

P.S. ~2004.g. TA gudreļi piesējās par GAZ24 piekari, ar grāmatas parādīšanu un maiņas vecāko TA uzlīme tika ielīmēta un tas 40+ gadus vecais inspektors nolaists uz zemes.

recluse 15.07.2011 19:45

i_edgars rakstīja: Vari neironizēt! Ar magnētu TA pārbauda, šad tad... UN TA nestrādā pēdējie muļķi, protams izņemot puņķutapas, kas mopēdu no moča neatšķir u. tml.

Pēc Tava iepriekš rakstītā saprotu, ka bākai nedrīkst būt mainītas konstrukcijas. Vai tiešām nedrīkst būt neviena neoriģinālā izpildījuma detaļa, kas pilnībā atbilst izmēriem? Sanāk, ka ar lietajiem TA neiziešu, ja tie būs piemeklēti no 30 gadus jaunāka auto, jo oriģinālajā izpildījumā tādu nebija, tāpat mūsdienās abi bamperi tiek ražoti no nerūsējošā tērauda, lai gan oriģinālā bija parastais, daļa piekares vairs nav nopērkama oriģinālajā izpildījumā jo ir mainīti materiāli. Ja TA džeki zinās, kurai daļai ir jābūt no kāda materiāla, tad cepuri nost tādiem fanātie, viņi arī sapratīs, ka tas ir normāli. Bet pagaidām TA esmu saticis tādus lohus, kas pat virsbūves numuru nemāk atrast un sauc maiņas vecāko, jo šasijas numurs uz plāksnītes nesakrīt ar dokumentos minēto un mēģina piešūt viltošanu un ko tik vēl ne. Pie kam, ne tikai vienā TA stacijā.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti