Braucējs sver 65kg
Tad man ar saviem 80+ dzīvsvarā un auto 1400+ pašmasā neko tādu nesasniegt. Un nevajag ar.
Atceros savulaik TopGear uz starteriem mauca, vispār degvielu netērē.
Braucējs sver 65kg
Tad man ar saviem 80+ dzīvsvarā un auto 1400+ pašmasā neko tādu nesasniegt. Un nevajag ar.
Atceros savulaik TopGear uz starteriem mauca, vispār degvielu netērē.
VWfans rakstīja: Neticu, ka ar dīzeļauto iespējams palīst zem 3 litriem uz 100 km. Kad es 2007.gada Lieldienās ar Merivu braucu ekobraucienā uz Igauniju, ieturot ātrumu 70 km/h, tad sasniedzu vidējo patēriņu 3,9 litri uz 100 km.
Nevajag aizmirst, ka viņi vairāk ripina un traucē citiem braukt. Tas skaitās izcili labs tonis, pist santīmu un citiem smadzenes.
Ja nemaldos, tad A. Dambis ar žigulīti līdzīgus ciparus benzīna rijējiem ir dabūjis.
Viela ne viela, bet normāla izmēra auto zem 10 l nevar ![]()
7924 rakstīja: ... Tagad atkal varu braukt ar pagrieziena rādītājiem, tomēr noderīga lieta
Daudziem pidariem braukšana nelietojot pagrieziena rādītājus liekas pat ļoti normāla, viņi tāda releja nefunkcionēšanu pamanītu labākajā gadijumā TA.
jugasvilli rakstīja:
Varbūt, pirms tuftu dzīt, paskaties kontekstu, par ko vispār runa iet. Ne jau par to, ka tas ir kaut kas slikts - braukt ar veciem auto, bet par to, ka daži idiņi uzskata, ka ir pareizāki par citiem tikai tāpēc, ka brauc ar veciem auto un visādi mēģina nolikt tos, kas izvēlas braukt ar jauniem.
Kontekstā sapratu, ja cilvēks (arī Pirmais) brauc ar veciem auto, tad viņam klusi jāsēž un nedrikst lepoties ar savu šrotu kolekciju. Vai tad tikai jauns vai ļoti mazlietots auto nosaka cilvēka statusu?
P.S. Neredzu lielo ieguvumu pērkot "jaunu" auto. Noliktavas tīrīšanas cenas iespaidā gandrīz nopirku jaunu corollu pirms pāris gadiem, tagad MMR C30 ar D5 ir patīkamā 18 eur cenā, tikai vairs tie mazie auto neder.
jugasvilli rakstīja:
nu, un ko ar to gribi teikt? lepojies ar savu auto parku - 30 gadīgu jettu, 25 gadīgiem kadettu un huļiganku, 20 gadīgu burbuli un sešgadīgu megani?
Un kas tur slikts, ka cilvēkam ir veci auto, lai arī visi netiek lietoti? Varbūt man arī būtu jākaunas par ģimenē esošajiem auto: 65.g. volvo. 77.g. gaz, 79.g. lancia, 83.g. supru, 94.g. volvo, 97.g. toyotu, 98.g. volvo, 2000.g. volvo nav jauns un parauts līzingā. Tāpat par to, ka ne dzīvoklis, ne māja nav līzingā. Mani arī joprojām nerausta degvielas cena, ja vienu auto kāds pimpis sasit, var bez stresa paņemt nākamo ar derīgu TA un OCTA, un skaidroties ar apdirsinātājiem gaidot naudas izmaksu.
Ikdienas auto vidējais patēriņš ~13.5 litri uz 100 kilometriem nesatraucoties par ekoloģiju.
Pirmais rakstīja: a lētāk nav visu to mizu samainīt?
cik maksās motors, cik kārba un cik atdos servīzē par darbu?
un cik maksā tas golfs?
Neko Tu nesaproti no golfiem
Pareizākais būtu pa 300Ls paņemt visu auto ar 1.8, ar pāris draugiem pa weekendu pārmest visu ko vajag un pārpalikumus nodot lūžņos.
Cik atceros, 1.4 tam golpam stipri pa mazu.
Pēc gada vajadzētu būt AEX/APQ
Ja man būtu jāmaina dzinējs, es atpakaļ 1.4 neliktu, labāk 1.8 (vai 1.6), kārba un citi pribambasi gan arī jāmaina, bet tas ir to vērts, ja ar to auto domā braukt kādu laiku.
ar4us rakstīja: Golf3 ir nojucis motors nu sakusi degt sarkana lampiņa un zūd tosols, gribu nomainīt motoru,bet nevaru atrast motora kodu???
varat palīdzēt!!!
paldies.
Ja nevar atrast dzinēja kodu, tad galīgi nebūtu ieteicams pašam mainīt.
P.S. Lielākam spamam vēlams norādīt dzinēja tilpumu, gadu utt, lai vieglāk diagnozi noteikt ![]()
Pirmajam modelim mainās kopā ar korpusu, otrajam jau atsevišķi.
1) Ir nopērkami pirmā modeļa lukturi, kuri jau ir pārtaisīti, lai var nomainīt tikai pašu lampiņu.
2) Drusku izdomas un roku veiklības, un ielodē mazās lampiņas oriģinālo vietā
3) Var ielikt diodi ar pretestību, tikai nevajag likt balto, tad izskatās samērā anāli, tāds punkts spīd un neizgaismo visu virsmu vienmērīgi, salīdzinot ar spuldzīti
4) Liec oriģinālos
Dekster, nekur nav teikts cik liels ir tas pamats. Vai tas ir kkāds konkrēts % no visa vai tikai, piemēram, 1Ls no katra maksātāja.
sarashkins rakstīja:
Vismaz formāli ir: www.likumi.lv/...
2.pants. Transportlīdzekļu ikgadējās nodevas mērķis
Transportlīdzekļu ikgadējās nodevas (turpmāk — nodeva) mērķis ir veidot valsts autoceļu un pašvaldību ceļu un ielu uzturēšanas finansiālo pamatu.
10.pants ... pienākumi ...
1) nodrošināt nodevas iekasēšanu un ieskaitīšanu valsts pamatbudžetā;
Kā paši skaidri uzrakstījuši, naff pienākums pa tiešo no tās naudas kko atskaitīt ceļu uzturēšanai.
LV vairs naff ceļa nodoklis. Ir transporta nodoklis, kam naff nekāda sakara ar ceļiem.
jugasvilli rakstīja:
Sretsked rakstīja: FĀK, nu kad šajā forumā varēs rediģēt savus tekstus ????
Beidz sapņot slapjus sapnīšus.
M77 rakstīja: ...
Manuprāt, avāriju izraisīja Mercedess, kas nepārliecinājās par manevra drošumu...
Tas ir no sērijas skaties divreiz, lai kads pimpis lidojot Tev dzīvi nesačakarē. MB vadītājs varbūt naivi cerēja, ka citi arī ievēro noteikumus.
Bet vainīgs ir trolis, aizsedza skatu
P.S. Esmu dzīvē redzējis vairakus vasarā novākotus bimerus ar radžu riepām.
Gear ne gear, bet jēga no tiem cipariem nekāda.
Mans pirmais galīgi nesporta 1.3 vofāgens 1 robā gāja līdz 55, mazdai ar 1.6 1 līdz kādiem 60 arī gāja, 2 gan pa 95 nekad vairāk netika mocīts, bet noteikti varēja vēl. Ja nav laiks cik ilgā laikā sasniedz to ātrumu, tā tāda tukša staipīšana.
Un gāzi vari likt, nekas īpaši nenormāls tas nav, LT katrs trešais zubars ar gāzi vizinās.
bobcat, tas auto naff tik eksluzīvs un konkrētais bildē pa 1 vai 2 tk Ls naff ceļams.
bobcat rakstīja:
recluse rakstīja: www.iauto.lv/...
Gribētu satikt meistaru, kurš ko tādu pa 1 vai kaut 2tk Ls apņemtos pārmetināt un vēl kvalitatīvi nokrāsot.
P.S. Konkrētais nodots lūžņos, jo tādu lēto meistaru nav, cik zināms.
Birznieka-Upīša ielas servisā viens tāds Volvo tiek pacelts no iznīcības
Bet ne jau no tāda stāvokļa. Un tādi volvo LV vairāki, D-pilī laikam pat ar TA jābūt vienam.
Sretsked rakstīja: Ir ir izgriezta visa rūsējusī daļa plus vēl kāds puscentimetrs uz priekšu. Tad noslīpē līdz metālam pirms metināšanas, pēc tam kaut kādu tur labo grunti utt. Tas vīrs zin,ko un kā darīt.
Pirms n-tajiem gadiem viens zināms kaktu masters visiem autiņiem neredzamās vietas mālēja ar kkādu grunteni, kas paradzēta kuģiem, sevišķi skaisti un gludi neklājās, bet turējās godam. Atceros kad mazdu lūžņos nodevu, tad rūsa bija tieši blakus ne sevišķi skaistajam piecus gadus vecajam "pretkorozijas" ķēpājumam.
Žēl, ka tas meistars nelabu galu ņēma, labprāt uzzinātu, kas tieši tas pa smāķi bija.
Vispār jau foto nav viss viennozīmīgi redzams, kas tiek izgriezts un kas iemetināts vietā, redz tikai rezultātu. Tā teikt paliek vieta izpausties slimai auto šķūnētāju fantāzijai.
Personīgi man, pirms krāsošanas, ir doma pāriet ar smilšu strūklu, bet tad jau redzēs.
Sretsked rakstīja: Te foto.inbox.lv/... ir mazs ieskats,kā tas notiek ar manu auto.
Tas saaps jau nav ne normāli izrūsējis, ne pilnīgi izjaukts
Tā jau projekts interesants.
Mana projekta virsbūvei klāt ir tikai tik daudz, lai varētu paripināt ![]()
Priekš kam pist sev smadzenes ar pārtaisīšanu/pielāgošanu? Man jau liekas, ka ātrāk, vienkāršāk un summā arī lētāk būs nopirkt no kāda mondeo vai saremontēt esošo, ja jau vēl strādā.
P.S. Ir viens laikam 95.g. mondeo laušanai pa pļavu, ar kondišku, pa strādāšanu vairs nezinu, vakar radiatori tika pielocīti, bet ja ir interese, sūkni apmaiņā pret normālu viskiju var pašrocīgi noskrūvējot iegūt savā īpašumā.