Sniegs zem ceļa (kājas) ziemas mēnesī nav katastrofa, drīzāk normāli. Sen nebija sniegs tīrīts, lai vārtus atvērtu, saputināta kupena bija, bet tālāk viss kedā.
P.S. Arī vasarā daži nemak braukt.
Sniegs zem ceļa (kājas) ziemas mēnesī nav katastrofa, drīzāk normāli. Sen nebija sniegs tīrīts, lai vārtus atvērtu, saputināta kupena bija, bet tālāk viss kedā.
P.S. Arī vasarā daži nemak braukt.
VWfans rakstīja:
Veiksmīga auto izvēle ir ārkārtīgi svarīga ģimenes budžeta sabalansēšanai, it sevišķi šajos saimnieciskās krīzes laikos, kad ar vienu auto jābrauc ilgi. Pie tāda nobraukuma kā mūsu ģimenes auto (25-26 tūkst.km gadā), katrs lieks 1 degvielas patēriņa litrs uz 100 km nozīmē lieku 15 latu iztērēšamu katru mēnesi.
Nē nu šādi uzrakstīt. Par ietaupīto litru uz 100km braukt sevi mokot un ierobežojot? Ielīst mazā miskastē un priecāties par patēriņu, aizmirstot par komfortu un drošību, nu i nahuj. Un nevajag dirst, ka nav ko skriet un viss būs kedā, pirms diviem mēnešiem pazīstamiem PL purnā audi iemauca, abi vadītāji līķi, un izrādijās, ka debīlais polis bija saderējis ar draugiem, ka iemauks purnā pretīmbraucošiem. Itkā LV urlu pietrūktu, tomēr tas liekais pus metrs no bampera līdz salonam ir patīkams, lai simboliski netaupītu uz savu drošību.
anonimikis rakstīja: un kāda tad jēga tai apdrošināšanai būtu?
tagad normāls draivers var reizi pa 2 gadiem uztaisīt kosjaku un tas īpaši dārgi nemaksā.
Tas ir pie nosacījuma, ja ir 10+ klase, jo ap 6-7 klasi starpība summā ir jūtama. Un vispār ideāli ir visu savu autoparku norakstīt uz pensionāriem Krievijas pierobežā, tad tā OCTA ir smieklīga salīdzinot ar Rīgu.
msh rakstīja: ...kā jau vidējs iauto špameris...
Labi, flex tools atradu, "balgarka" bija padomju rūpnīca, ka tāds teksts?
Teksts jau labāk, paroc vēl un uzzināsi daudz jauna.
P.S. Par spameri varētu vēl padiskutēt, man nav 19 mēnešos virs 2.5tk komentāru.
msh rakstīja:
recluse rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Oi maķperemaķ kāds valodnieks uzradies....
Oi, kompliments? Vnk šaubos, ka lielais vairums maz zin kāpēc sauc par balgarku, fleksi utt. Ja jau tik ļoti pietrūkst cccp mantojums, tad varbūt nepareizā valstī dzīvo.
Vai tev nickā ir irl/uk mantojums?
Aizej izlasi kādu grāmatu, gan jau prātā pieņemsies. Kāds sakars valodai ar dažādu ražotāju zīmolu piesaukšanu? Deksters vismaz zin ko raksta, bet Tu ne pārāk, tā teikt tukši pļūtī.
Sretsked rakstīja:
Oi maķperemaķ kāds valodnieks uzradies....
Oi, kompliments? Vnk šaubos, ka lielais vairums maz zin kāpēc sauc par balgarku, fleksi utt. Ja jau tik ļoti pietrūkst cccp mantojums, tad varbūt nepareizā valstī dzīvo.
msh rakstīja:
recluse rakstīja:
msh rakstīja: Ar fleksi vienkāršāk
Ja parādīsi veikalu, kur var nopirkt instrumentu, kurš nosaukts par fleksi, būšu pateicīgs, ja nevari, tad pis atpakaļ uz pamatskolu un pārlaid mierīgi krīzi iegūstot pamatzināšanas.
Jebkurā tev tuvākajā celtniecības veikalā - ja lielāks veikals, tad tu pats paņemsi, ja mazāks, tev iedos Nekad neesmu dzirdējis, ka kāds fleksi sauktu tā literārajā nosaukumā - kaut kāda slīpmašīna laikam bija Kolēģi gan sauc par balgarku
Jautājums bija par tieši Tevis pieminēto nosaukumu, tas ir tāpat kā visus apvidus auto par Jeep saukāt. Praideri ibio.
msh rakstīja: Ar fleksi vienkāršāk
Ja parādīsi veikalu, kur var nopirkt instrumentu, kurš nosaukts par fleksi, būšu pateicīgs, ja nevari, tad pis atpakaļ uz pamatskolu un pārlaid mierīgi krīzi iegūstot pamatzināšanas.
Tie 999Ls ir joks? Pa to steidzamo cenu labāk paņemt ko jaunāku no lizingu nespējniekiem.
Seene rakstīja: Attiecīgi valsts tīrā peļņa būs jebkas, kas pārsniegs 2Ls!
Gribētos ticēt, ka šoreiz valsts kompensācijās K&K nesamaksās vairāk, ja pārdos jebkuram citam, kaut pa 2.01, kas arī tiktu pasniegts tautai kā neticami izdevīgs darījums.
Ja tā līzinga prece ir pirkta pirms kāda laika, tad cilvēki labākajā gadījumā dabūs savas mantas par pašreizējo tirgus cenu
Man viens paziņa bija priecīgs, kad pārdeva līzingoto hujdai getz piemaksājot tikai 800 eur. Un ja arī būs lata devalvācija, tā nebūs tik liela kā te daži sapņo.
Seene, kredīts, kas ieguldīts uzņēmumā, nav gluži tas pats kas jauns hujdai un jaunākā plazma pa visu sienu, nevis piecgadīgs auto un 72cm ķīķeris bez supernavarotiem. Ir lietas kurām naudu aizņemties ir stulbi, itsevišķi, ja par to pārmaksā n-tās reizes un pēdējā maksājuma laikā tavā īpašumā nonāk sūdi, kuru resurs jau ir izsmelts.
Seene rakstīja: Un cik cilvēki tad no tā zaudēs? Absolūtajam tautas vairākumam ir parādi, nevis uzkrājumi. Līdz ar to zaudētājos paliks kredītiestades. Vai ar šo faktu nepietiek, lai par lata devalvācijas ideju beigtu sapņot?
Mani kā tautas mazākumu, tas arī neskars, jo ir tikai minimāli ne bankas uzkrājumi eur (Ls kkā ir tendence ātri iztērēties) un daudziem, no stilīgās tautas ar līzingiem, kredīti ir eur ![]()
Ozz rakstīja: www.diena.lv/...
septinjus gadus vecs maibahs pa 20 kilobaksiem...
va vellos
Cik deva, pa tik atdeva. Galvenais, ka cilvēks laps. Kkā jau valsts jāapiš.
anonimikis rakstīja:
kur var ieguldīt naudu izdevīgi?
Zinātne - tehnoloģijas, ir arī LV uzņēmumi, kuriem vietējā tirgū īsti noieta nav, bet tehnoloģiskie risinājumi attiecīgo problēmu risināšanai ir pat ļoti labā līmenī, un ar tiem arī pelna iztiku. Tikai tur ar pārdesmit tk nav ko iesākt.
No tās intervijas var saprast drusku citādi:
"Cik rezidentu un nerezidentu naudas ir aizplūdis?
Kopā līdz 100 miljoniem, mazākā daļa — nerezidenti."
Un principā jau var saprast naudas ārā ņēmējus. Nahuj turēt naudu bankā, ja no % pat inflāciju nevar "nosegt" Tas ir tikai loģiski censties ieguldīt naudu izdevīgi, nevis uzturēt banku klerkus.
Kindzulis rakstīja: izskaidrots jau skladno... www.diena.lv/...
Bet. Kāpēc izņemto 100 vietā jāiepludina 200 citroni?
Kindzulis rakstīja: varbuut jams ir dabuujis pabraukt ar atmosfeerisko transportieri 1.9? tas nudien ir niikulis... lai gan... labi taalu uz priekshu blenzjot...
Ir bijusi laime mocīt darba auto vw taro (toyota) ar 2.4 79Hp sprāgoni, nu nav tik traki, ja smadzenes nav galīgi dirsā, mierīgi var brauktāt un pat pietiek.
Speciāli msh - nekad neesmu rakstījis, ka 2.0 ir uz 1/2 pedāļa. Reāli tas bija golp-variant (trahadroms), kurš tika testēts pāris janvāra dienas, un vairāk nespiedu, jo neesmu galīgi debīls, lai ziemā mēģinātu sasniegt teorētiski (pēc šķūneru datiem) sasniedzamos 2.2, nu nav LV normālu ceļu.
P.S. Pareizais dzinējs katram modelim ir cits. Nevajag nemaz 20vt, 10vt arī ir labāks par 1.8
DeaDMoroZZZ rakstīja: tā kā, tut ti ņeprav, msh.... ļoti ņeprav....
Tā ir tāda nostāja, ka tikai viņš vienīgais - msh, zin kam paredzēts un derīgs ir 1.9 diesel agregāts no VAG. Gan jau kāds to stulbumu no galvas izsitīs un labākais auto nebūs vecs gredzenu pavēlnieks bez pareizā dzinēja un piedziņas.
TDi mkIII golps uz 2.0 ir mocīts, un nelikās gluži griesti.
Es tik nesaprotu oficiālo versiju, kāpēc valsts atbalsta privāto biznesu tik mazā skaitā un ar tik lielām investīcijām pašreizējā laikā, kad lieku santīmu pat neesot, bet 200 citroni atradās ![]()
51% Parex akciju pa 1Ls
Bet sakrāmetas zīmes un apzīmējumi ir tikai līdz slīpajai uzbrauktuvei, pati jaunā uzbrauktuve ir no abam pusem ar malām, kuras nevar apbraukt. Kkadu golpu jau nostumtu 2 cilveki, bet 750 tomatu (ar starteri nekur neaizbrauksi) vajadzēs vairāk brīvprātīgo.
Man vnk ir nesaprotams, kapēc jātaisa ir jaunas problēmvietas, ja pa pārdesmi štukam vairāk varēja uztaisīt normāli.
Palaidniex rakstīja:
recluse rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Nemaz tik šaurs tur nav!!!
Tur fiziski nevar blakus atrasties pat 2 vieglie. zinot santīmjakļu paradumus un vadītaju atsaucību, gribētu redzet kā tiktu novākts kkāds 2t auto no tās slīpās uzbrauktuves vidus piemēram, atpakaļ nevar, jo stāv citi apzinīgie, atliktu vien gaidīt kādu, kurš no augšas aizvilktu.
Recluse - TUR IR GANA PLATS LAI BRAUKTU DIVĀS JOSLĀS!
Ka tavu māti! Tu arī esi no tiem, kas Čakenē principā brauc pa joslas vidu, kaut iela ir gana plata, divu troļejbusu un divu vieglo mašīnu vienlaicīgas samainīšanās manevram braucot pretējos virzienos?
No Maskavas ielas taiot labo nav vairs 2 joslas uz tiltu, no Krastenes u.c. itkā viss normāli, bet tur vismaz pagajusonedēļ bija tikai 1 josla.
Laucinieks rakstīja:
A ko no šī komenta var saprast? ABI vadītāji trupiki, tad par ko stāsts? Vai tas bij domāts - nepērc Audi? Vai - Bīsties Poļus?
Stāsts par to, ka ja būtu braukuši merivia vai citā sīkajā taupīgaja miskastē, tad būtu vēl +2 līķi un ir gadījumi, kad uzmanīgā braukšana nepalīdz.
P.S. Pa tēmu, braucot fūrei aizvējā uz tiem pasiem 90 kruīzā, corollai patēriņs pēc kompja samazinājās pa ~1l, tā kā patēriņam ir daudz nosacījumi jāņem vērā. Tā kā 4l nav nereāli, bet galīgi ne norma. A6q 2.5Tdi 180Hp, pilsētā mierīgi var 10+ dabūt un pa trasi sēņojot 4.6l/100km.