UUSA rakstīja: Vēl ir variants atjaunot reflektorus-pirms pāris gadiem tas prieks maksāja 12Ls/gab. bijušā aviācijas institūta teritorijā.
Kkad šā gada sākumā tur jau buja 20Ls/gab., par jau izjauktu tīru reflektoru.
UUSA rakstīja: Vēl ir variants atjaunot reflektorus-pirms pāris gadiem tas prieks maksāja 12Ls/gab. bijušā aviācijas institūta teritorijā.
Kkad šā gada sākumā tur jau buja 20Ls/gab., par jau izjauktu tīru reflektoru.
Kā var nedarboties pusass?
Varēja jau uzrakstīt, pie kādām darbībām (bremzēšana vai kā) tas viss sākās.
Man jau liekas, ka drīzāk kāds no spilveniem.
Graberis rakstīja: No šodienas uz ceļa par vienu atsaldēto vairāk Tā ka skatieties tā kārtīgi
Viens klāt, viens nost
alisters rakstīja: Nevajag putroties terminos! Jumta reliņi ir tie stieņi, kuri iet PARALĒLI autiņam un tiek iestrādāti rūpnīcā! Var jau protams urbp caurumus jumtā un plēst nost jumta apšuvumu, bet...
Ja reliņu nav tad Tev vajag tikai šķērsstieņus! Tos tad arī attiecīgajās vietās liec klāt!
Tāpat kā no sērijas - universāli saukt par pikapu. Piem. BMW pikaps!
No kurienes pārliecība, ka kāds te putrojas terminos? Konkrēti volvo V40 originālie reliņi ir piestiprināmi bez caurumu urbšanas un jumta apšuvuma aizstikšanas, jo cik zinu stiprinājuma vietas ir iestrādātas jau rūpnīcā visiem V40.
casius rakstīja: Ma arii interesee jumta relinji tieshi shim modelim ! Taa kaa ja kadam ir infa kur dabuut - informeejiet !
Man tēvs ar gribēja savam reliņus, nācās nopirkt donoru pa dažiem simtiem un pārskrūvēt reliņus, farkopu un ko tur vēl šamais velējās, savādāk miers nebija ![]()
sigs rakstīja: hmmmm... redz manam auto tās vietas kur nostiprināt sliedes ir, nu gar jumta malām tās melnās plastmasas, cik saprotu, ta jāņem nost un jāliek tādas, kas atbilst reliņiem un tām pa virsu tie reliņi tad ar nāk... bet tas ir tikai mans funktieris... bez jebkāda apstiprinājuma no šo lietu pārzinošiem speciālistiem...
Nekas tur nav jāņem nost. Katrā pusē tajāš plastmasās jābūt trīs apaļām dekoratīvajām "zagluškām", kuras izskrūvējot, var pielikt reliņus, vismaz oriģinalos.
Arsmens rakstīja:
gonzalless rakstīja: Nea, Klubs un FHM nav.
Mans kakjis vienkaarshi dievina savaa kastiitee likt silto uz shiem zhurnaaliem! Kosmopoliteleenpleeve vispaar saldaiseediens shim
Mans kaķis gan nemāk kastītē žurnālus ieklāt, laikam nav tik gudrs, bet presi saplosīt ar nagiem gan patīk.
Skmji ka nav
Man kkur 2006.g. beigās pārtrūka FHM "kolekcija". Autobild ir pašam, forsāžu ciemos parasti apskatu.
gonzalless rakstīja:
recluse rakstīja: Ar meitenēm ar ir?
******************************************************fForsazhaa paaris pliki pupi ir, bet Zhirafi es tev nevaru piedaavat
Man plikie pupi drukātā veidā neinteresē, ja pa žirafi un tamlīdzīga satura. Es vairāk domāju - Klubs vai FHM, kuros ar ir auto apskati, reizēm.
Ar meitenēm ar ir?
Ko var piepisties hotdogu tirgotavai, kurā ir iespējams uzpildīt auto. Itkā kāds spiestu statoilā pildīties. Katrs pelna kā un cik māk. Manā ikdienas maršutā pa ceļam nav neviena statoila, tāpēc parsti sanāk pildīties Lukoil žīdu kantorī, bet tikai tāpēc, ka pa ceļam.
Varbūt santīmjākļiem vajag apvienoties un uztaisīt lēto tanku tīklu, servisus utt, tad nevajadzēs topikus cept, ka viss tik dārgs un slikts.
+1 Ozz rakstītajam.
Klaja ņirgāšanās pa citiem autovadītājiem. Un pēctam brīnās ka daudzi ignorē to operatīvo transportu. Viņi drīkst darīt ko un kā grib, pohuj, ka paši pārkāpj, bet redz vadītāji nedisciplinēti, nelaiž. Nahuj tādus kretīnus laist?
P.S. LV prezidenta marionete nevienam nav vajadzīga, var jau atļauties arī tā nezīmēties ar apsardzi un konvoju.
RX šamie der?
Viena paziņa brauc ar tādu. Kārba gan manuālā un ne diesel, bet neko īpaši sliktu nav teikusi, varbūt tāpēc, ka maz braukā un nekas vēl nav nobrucis. Man gan likās, ka skaņas izolācija un apdares kvalitāte varēja būt labāka, bet nu cena atbilstoša.
msh rakstīja: Ai, aizmirsu piebilst - kad reizēm sanāk pabraukt pa šoseju, man ir jāskatās divreiz, bet nevis motociklistu, bet zemi lidojošu pilsētnieku dēļ - gan pārsvarā tie ir svaigi semaki, kuru īpašniekiem nav zēl savu bembju piekares un kuri man iet garām kā stāvošam
Ko var bmw un radardetektoriem piepisties, fiziku tāpat nepiemānīsi, itkā citi "nelidotu". Ja Tavs šrots pat reizēm izbraucot uz šosejas nespēj iekļauties plūsmā, nav ko uz ceļa rēgoties. Sanāk samērā regulāri braukāt pa dažādiem ceļiem ārpus apdzīvotām vietām, un braucot ap 100km/h nemaz tik daudzi neapdzen.
Ja Tu esi debīls un ieciklojies uz to, ka visi Rīgas iedzīvotāji ienīst laukus, tad nekādi nevaru palīdzēt.
P.S. Liepāja ir viena no lielākajām pilsētām LV, ja sanāk, vari apskatīties, varbūt gudrāks kļūsi.
P.S.S. Es tiešām pazīstu jauna trešās sērijas bmw īpašnieci, bet ātrāk pa 110 viņa nebrauc.
Pie Daugavas stadiona, vecmeistars N.Krasņikovs ![]()
msh, visi zin ka Tu brauc ar aizlienētu LT radinieka veco audi, nevajag te dirst par pilsētā dzīvojošajiem spriest pēc sevis un sev līdzīgajiem. Manā gadījuma ne Rīgas iedzīvotājs iedauzīja auto aizmuguri brīdī, kad tika gaidīts zaļais signāls luksaforā, respektīvi stāvoša auto (ne pirmajā pie līnijas) un tikai tāpec, ka no priekšā stāvoša bija ieturēta ap 2m distance nesanāca sabojāt vēl kādam dienu.
P.S. Paskatoties info par aktivitātēm Liepājā, piemēram, liepajniekiem.lv/...
un līdzīgiem, nevarētu teikt, ka tur visi ir eņģelīši.
Visi tādi gudri octa lietās, tāpēc jautājums - Ir auto, kurš tiek izmantots dažas reizes gadā, vai pastāv iespēja dabūt klāt to +1 klasi gadā, ja tikai dēļ sezonalitātes auto netiek apdrošināts vairāk kā uz 1/2 gada? Neredzu jēgu drošināt auto uz gadu, ja reāli varu garantēt pa 100%, ka vairāk pa 600km nobraucu gada laikā, jo tas nav ne pirmais, ne otrais auto. Sanāk diezgan debīla situācija, ja grib to +1 klasi gadā, sanāk maksāt ap 1Ls pa katriem 10km tikai par octu.
Man piemēram par to laucinieku lēto octu ir reāls zobs, jo dēļ viena tāda Rēzeknes rajona iedzīvotāja nācās šķirties no auto pie otrā krustojuma iebraucot Rīgā. Tā kā nesaprotu, kāpēc viņiem ir lētāk.
Nu bet veco gaz vismaz pagaidām pēc tabulām ar visu to, ka ir virs 1.8t un zemāku klasi, ir lētāk apdrošināt nekā 97.g. auto zem 1.5t un 9 klasi.
Es būtu par vadītāju atbildības apdrošināšanu, nevis atsevišķu auto octu.
Bet tie apdrošinātāji jau badā nemirst. Kādu auto jāpērk, lai varēu reāli iepist santīmu uz octa rēķina, zb jau tie necipari. Nav ne avāriju, ne sodu un pat brīdinājumu, bet jau defaultā jāmaksā vairāk kā kkādam lauku iedzīvotājam, jo redz dzīvoju Rīgā.
Būtu ļoti labi, ja octa pielīdzinātu kasko cenai, tad varētu veco gaz izvilkt, kuram kasko būtu max 50 Ls, un tas jau būtu 30% no auto cenas.
Klapēt ciet Volvo jo piecu gadu laikā 4% samazinājums tirdzniecībā
Saprotu Mercury liktenis šeit nevienu īpaši nepiš, bet nu Volvo un Saab gan Eiropā vēl pērk.
Lai tak pamēģina samazināt cenu nevis ieviest jaunākās tehnoloģijas, varbūt arī pirks vairāk. Hyjdai tak pērk kā slimi.
Auto pašmasa ir atkarīga arī no komplektācijas, man, piemeram, tai pat corollai pilnā masa sakrīt ar katalogos uzrādīto, bet pašmasa ir par 40kg lielāka. Tāpēc rodas jautājums - vai vnk gribās ielīst kategorijā līdz 1500kg vai reāli degvielu taupīt.
P.S. Pats nesen redzēju 99.g. 3-d ar 1.6 4A-FE un parasto 5 kārbu.
Ir arī tāds japānas auto sētā nomests, tikai universāls ar 1.6 dzinēju. Tīri tehniski samērā līdzīgs iepriekšējai paaudzei, tie paši uzticamie 4AFE benzīna dzinēji, bet nu sāk mesties korozija un skaņas izolācija ar tāda pašvaka. Lietotas daļas virsbūvei grūti atrast, bet ar ritošo nekādu problēmu. Pilsētā nekāds ekonomiskuma kalngals nav, turpretīm garākos pārbraucienos liekas pat ļoti ok. LV parasti sastopamas diezgan paplikas komplektācijas, attiecīgi arī elektrogļuki mazāk.
AIRBAG lampiņa tiek nahrenizēta vai kkā apčakarē to sistēmu?