iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
recluse 05.05.2008 15:24

VWfans rakstīja: Tie motociklisti paši ir neuzmanīgi un pārgalvīgi. Vakar vakarā ar savu 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI braucu no Alūksnes rajona. Aiz Garkalnes ap plkst. 18.30 bija šāda situācija. Es godīgi ar 90 km/h braucu pa labo joslu. Pa kreiso ar kādiem 100-110 km/h mani apsteidza Volkswagen-Crafter busiņš. Kad busiņš mani bija apsteidzis par kādiem 20-30 metriem, tad tā vadītājs sataisījās atgriezties labajā joslā. Viņam aizmugurē dažu metru attālumā bija pietuvojies baikeris, kurš jau grasījās, pārkāpjot noteikumus, apsteigt busiņu pa labo joslu. Pateicoties tam, ka busiņa vadītājs savlaicīgi rādīja pagriezienu un pārkārtošanos pa labi uzsāka ļoti pakāpeniski, baika vadītājs spēja apturēt savu tiekšanos pa labi, piebremzēt, gandrīz ieskrienot busiņam pakaļā, un tad apsteigt busiņu pa kreiso joslu. Vēlāk baika vadītājs tanī taisnē starp Garkalni un Juglu apsteidza veselu rindu auto - arī pārgalvīgi un ļoti rupji pārkāpjot noteikumus, apsteigšanu veicot dažkārt pa labo pusi ar ātrumu 150-200 km/h.

Un kas šajā sūdzībā ir svarīgākais? Kkād 2006.g. žopels vai baikers, kurš pārkāpj noteikumus? Ja galvenais ir noteikumu pārkāpējs, tad ņehuj visur ar savu jobano sūdu kasti lielīties, piegriezies jau visur lasīt par kkādu 1.3 diesel monstru, atradis ar ko lielīties. Kkā ļoti reti var lasīt, ka kāds ar savu 2006.g. lexus brauc un skaita citu pārkāpumus.

recluse 01.05.2008 23:03

kolumbs rakstīja: Azvilkt striķī manuprāt nav tik grūti kā daži raksta...Ja normāli vadītāji nav problēmu. Velkot jāsaprot, ka abi auto ir viens veselums - velkošais ir motors, velkamais - bremzes. Ja tā brauc, nav problēmu.

Tikai parasti sanāk ātri aizmirst, ka kādu velk.

to Kindzulis, par to pārlieku lielo raustīšanos jāskatās no situācijas. Labākās atmiņas par vilkšanu ir sniegputenī, naktī no Kokneses mājās (Rīgā) vajadzēja nogādāt avarējušu apvidus auto, kuram pēc celma paņemšanas, vairs normāli nefunkcionēja dzinējs (attiecīgi arī stūres pastiprinātājs un bremzes "cietas") un apkure/ventilācija.

recluse 01.05.2008 16:32

Var painteresēties:

www.autokapseta.lv/...

Bet man jau liekas, ka jauns ir labāk.

recluse 01.05.2008 13:42

andrix rakstīja: - Labak nemaz nedomaa strikjii vilkties pakalj tos 200 km, nervus sabendeesi gan sev gan vilceejam - nevar ne uz mirkli noverst uzmaniibu no prieksaa braucosaas masiinas un kaaja jaatur uz bremzu pedaalja visu laiku(peec pusstudas iemetas riktiigie stingumkrampji ), jo savaadaak nobremzeet nepaspeesi. Labaak atrodi/sarunaa kaadu leetaaku evakuatoru vai piekabi.

Un kas ta ir 200 km striķī? Nu ok, ja tas nekad nav darīts, tad varbūt arī ir nervus nesaudzējošs pasākums, bet, ja velkamais un velkošais to nedara pirmo reizi, nu nekādām problēmām nevajadzētu būt. Personiskais rekords vilkšanā ir no Kuldīgas līdz Rīgai, nekādu problēmu un pārsteigumu, vidējais pat sanāca ap 80km/h, bet nu vilka ar pazīstams un ne pirmo reizi tādā tandēmā

Topika autoram, manuprāt 50 lohi pa ceļu nav nemaz tik daudz mūsdienās. Treilers/evakuātors nesanāks lētāk, un pa velti ar neviens nevilks, tomēr tiek patērēts vairāk degvielas un laiks arī maksā.

recluse 30.04.2008 19:26

Pirmais rakstīja:

recluse rakstīja: Tā kā mazi bērni. Kurš kuram lielāku kluci uzdirsīs. Ja kāds sava principa pēc ir gatavs sevi/citus sakropļot, jo redz viņam ir taisnība, neuzskatu to par normāli domājoša cilvēka cienīgu rīcību.

a man pouhj ko tu domā..... es vairs netaisos riskēt sasist savu un pirmajā joslā braucošo mašīnu kaukāda pa manu joslu pretī maucošā praidera dēļ, pie tam tas ļoļiks visticamāk aizlaistos lai viņam nepiesien avārijas izraisīšanu...

pilnīgi oficiāli ar pilnu atbildības sajūtu pasaku - nākamreiz es braukšu pa taisno virsū tam pajolim, kas man brauks pretī pa manu joslu čaka ielā!!!!

Es netiku rakstījis, ka kāds jālaiž upurējot savas intereses. Domāts bija par to, ka speciāli vēl nav jāpalielina ātrums, kad ierauga pārkāpēju, lai tik viņu notriektu un debīliķis iegūtu iespējami lielākas traumas. Neuzskatu ka jāizraisa avāriju, lai izvairītos no citas, bet speciāli cūkāt sev dienu, nu nez.

P.S. Man savā laikā pa granteni pretī mauca baļķvedējs galīgā pohujā pa ceļa vidu, un likās samērā loģiska rīcība ziedot auto grāvim, nevis morgā taisnību pierādīt.

recluse 30.04.2008 15:21

Tā kā mazi bērni. Kurš kuram lielāku kluci uzdirsīs. Ja kāds sava principa pēc ir gatavs sevi/citus sakropļot, jo redz viņam ir taisnība, neuzskatu to par normāli domājoša cilvēka cienīgu rīcību.

recluse 26.04.2008 20:52

Nu nevar īsti salīdzināt auto - moto - velo. Ja ar moto var braukt nevienam netraucējot plūsmā, tad ar velo nav nemaz tik viegli turēt tos 50 un iekļauties plūsmā. Velo itkā drīkst pārvietoties arī pa trotuāriem, bet nu gājēji un apmales traucē to normāli darīt. Respektīvi sanāk ka gājēji traucē velo, velo traucē auto, auto traucē moto; viens otru nelaiž un abižo un sūdzas viens pa otru. Starp auto lien gan moto gan velo, bet īpaši neesmu novērojis moto, kuri brauktu pa ceļa malu pretī plūsmai, ko no velo lietotāju puses esmu redzējis diezgan bieži. Kā izbijis velofanāts, cenšos iespēju robežās netraucēt ciskudriļu īpašnieku pārvietošanos.

recluse 26.04.2008 20:04

Ko var satraukties par kkādām debīlām reklāmām. Ja visi (arī auto) brauktu aptuveni pēc noteikumiem pārkāpjot saprāta robežās un nevienu neapdraudot, tad viss būtu daudzmaz labi. Bet kāpēc man vajadzētu kautvai piebremzēt, lai palaistu kārtējo agresīvo vadītāju, lai viņš neielidotu šķērslī (citreiz kustīgā). Ar ko viņa bremžu kluči ir svarīgāki par manējiem? Ar šo reklāmas kampaņu saprotu ka tiek "lobētas" motobraucēju tiesības pārkāpt noteikumus.

Man kkā pie vienas vietas, ka kāds pa tukšu ceļu lido kaut uz 300, bet ja sāk izpildīties intensīvas satiksmes laikā tas vairs nav normāli.

recluse 18.04.2008 8:39

Daudzi raksta, ka lai brauc starp stāvošiem auto, labi lai jau brauc. Bet kas jādara autovadītājiem, kad viņi uzsāk kustību (sastrēgumi arī kustās) un viņiem blakus lavierē tāds motobraucējs? Jāstāv un jāgaida kamēr motobraucējs aizbrauc garām/priekšā, tad reāli sanāk, ka speciāli jālaiž, jo motobraucēji ir priviliģētāki un ja nepalaidīsi, tad bļaus, ka viņiem ceļu nogriež.

recluse 17.04.2008 13:15

Man nav pretenziju pret mototransportu kamēr viņi nesāk līst visās spraugās nedomājot, kas būs pie nākoša apbraucamā auto. Man viens tāds indivīds ir noskrāpējis spoguli, lai arī es biju gandrīz pie tilta labās malas un līdz sadalošajai līnijai bija ~0.5m. Kopš tās reizes vairs necenšos atstāt vietu sastrēgumu apbraucejiem, ja ir vieta lai brauc, bet nevajag te bļaut, ka močus neviens nelaiž, visiem skauž, ka redz kāds var ātrāk pārvietoties utt. Ja cits citu cienīs, tad visi rezultātā tiks ātrāk galamērķos.

recluse 17.04.2008 9:49

Opel Ascona lukturi, kārba 4 no 1.6;

Mazda 323 89.g. sedana reste un priekšējais labais lukturis;

VW 90.g. 1.3i dzinēja inžektors un kompis;

Mazda 91.g. 1.3 16V dzinēja galva, inžektors un kompis, kārba;

GAZ 24 durvis un kārba.

recluse 17.04.2008 9:38

joop

Tagad sapratu, ka domāts no Pārogres uz Rīgu. Tas posms līdz Ogres upei braucot Uz Rīgu. Pirmīt es kkā iedomājos, ka no pašas Ogres (centra) uz Rīgu nu tur ir drusku jebatorijs

P.S. Visi grib labākus ceļus, bet nevienam nepatīk zaudēt laiku.

recluse 16.04.2008 20:31

joop rakstīja: ...sūTainākais tas,ka alternatīva citam maršrutam arī praktiski nepastāv...ok,varētu braukt cauri Tīnūžiem,bet jebkurā gadījumā sanāk braukt pa Tallinas un atkal ārā pirms Salaspils (galamērķis ,Maskavas iela)...

Var arī izbraukt pie S-pils memoriāla ārā un izgriesties uz Maskavas ielu jau Rīgas teritorijā

Šonedēļ jau neparadzēti sanāca uz Ogri pāris reizes aizbraukt, nu nav tur nekā tik traģiska lai ļoti pārdzīvotu. Ja velkās kāds uz tiem 70, tad var jau drusku paciesties, bet nu 1x ceļš bija tukšs un nesaskatīju vajadzību nomest zem 95, jo pārejas ir ļoti normālas (salīdzinot ar pašreizējiem LT remontiem pirms Viļņas) un CP tur redzēti ļoti reti.

Ja uz D-pili, tad labāk pa otru krastu, tik Daugmalē jāuzmanās

recluse 14.04.2008 23:24

jurkins

Ja izlasīji uzmanīgi, tad man tā vēl nav problēma, jāizņem dzinējs un tad uz lūžņiem, bet pašlaik galīgi nav laika. Pagaidām tikai pārdomas pa tēmu.

recluse 13.04.2008 22:34

krishus rakstīja:

recluse rakstīja: Man ar būs tāda problēma tikai volvo V40, diez tolmets bez dokiem ņem?

Sagriez pa gabaliem, un ved dajebkur.

Baigais slinkums griezt un vest kkur. Man noblieztu mazdu tolmets atbrauca, savāca iedeva kkādu papīru un vēl Ls pārskaitīja, bet paprasīja dokumentus.

recluse 13.04.2008 21:39

Man ar būs tāda problēma tikai volvo V40, diez tolmets bez dokiem ņem?

recluse 13.04.2008 16:14

Tad jau varētu arī polisē ierakstīt iespējamos vadītājus (sieva, bērni, labākais draugs, mīļākā u.c.), ja brauc cits un izraisa avāriju, tad arī maksā pēc pilnas programmas. Reāli jau no malas nevienam parasti nedod braukt.

recluse 13.04.2008 13:29

Viņiem rakstīts, ka klases pārskata 15.09, bet man reāli sanāca, ka vajadzēja apdrošināt un 17.09. vēl nekas nebija pārskatīts un samaksāju pa veco klasi.

recluse 13.04.2008 13:26

fokss rakstīja:

recluse 13.04.2008 9:27

msh rakstīja: Man tāds jautājums - cik jūs ar tām savām klasēm ietaupāt? Piecītis gadā sanāk?

Sanāk ap 30 Ls uz vienu auto, kurš netiek regulāri mainīts, bet pārējiem, kuri ir tiek mainīti biežāk kā reizi 12 mēnešos ir tās 6 klases. Avāriju nav, oficiāli pat brīdinājumu nav, bet jau auto iegādes brīdī tieku pataisīts par tādu, kurš tūlīt taisīs avārijas, jo braukt nemāk. Skumji, ka iespējams labi domātā sistēma ir tā sapista.

recluse 11.04.2008 0:16

Bens_Jois rakstīja: Discoveram vairs neslēdzas robi. Aizdomas,ka razdatka kaput.

Varbūt kāds zin ap kādiem cipariem tāda šaize izmaksā?

Discovers ir 91.g., 3.8,V8 , manuālā kārba.

Laikam jau ka izdevīgāk lūžņos

Bet, ja nopietni, tālajā pagājušajā gadu simtenī bija lietošanā 94.g. V8, kad gāja, tad bija labi, jauda jau normāla tik ar to stabilitāti švaki. 99.g. tika notirgots pa 6tk amērikāņu naudām un visi bija priecīgi, jo tieši kārba tika remontēta/mainīta 4x, kopā atstājot remontos laikam ap 3 tk Ls, nu bet firma attapās laicīgi

recluse 22.03.2008 10:03

Kindzulis rakstīja: golpam ir tikai viens pluss... prastums...kuram autosam veel var uz ielas nomainiit zobeni.. i tas izmaksaas 8ls... pie nosaciijuma - ir shtrumi liidzi...

Pirms n-tiem gadiem šāda apkope ir veikta uz Kalnciema ielas Mk2 1.3 bezmotoram, prasīja gan tas ap 1.5 st., jo siksna nebija līdzi un nācās vēl iegādāties to (~4Ls), bet no instrumentiem tur laikam pietika ar 10 atslēdziņu

recluse 19.03.2008 18:36

No tās kaukšanas par degvielas cenām tāpat nekas nemainīsies, bet tiem kam vajdzēs/gribesies brauks ari turpmāk.

Šamais koments vislabak patīk:

edzulis rakstīja: Cerams maksās 1.50lvl lai nav jātup korķos un var normāli stiept!

Bet nu tagad edzulis laikam jau ir izaudzis no sava jaunības maksimālisma un bravūras, jo nesenā rakstā (Degvielas cenas var sasniegt 90 santīmus litrā) pie komentiem jau cita dziesma

www.iauto.lv/...

recluse 17.03.2008 19:49

Pirms pāris gadiem paziņu paņēma pa +97 (ar radara kļūdu 7km/h), tika pie pirmajiem 5 p-ktiem, 70 latu soda un 3 vasaras mēneši bez tiesībām

recluse 03.03.2008 23:18

LT šogad pabūts jau 3x, neviens policists gan nav stādinājis, redzētas katru reizi vairākas ekipāžas, kaut vidēji +20 visu laiku. Laikam jau nav nemaz tik traki ar tiem policistiem, vienīgi jāskatās vai netiks atsūtīts kāds pagājušās nedēļas video ieraksts no Viļņas sab. tr. joslas.

No Polijas videoradariem vēl nekas nav saņemts, iespējams, ka kkur krājas.

Ar Vācijas, Austrijas un Čehijas ceļu sargātājiem nekāda saskare nav sanākusi, laikam jau tur arī policisti reāli rūpējās par drošību nevis ķer par katriem +10.

P.S. 2007.g. augusta sākumā vienā agrā rītā ar pirmo gaismu LT policistu ekipāžas 2x brauca pretīm, kad steidzos no PL mājās ar 1.6 kruīzā. Droši, ka paveicās nejēgā, bet radās iespaids, ka pretīmbraucošos neaiztiek.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti