Yetti rakstīja: un? tas auto nez vairs kādreiz vairs ripos...
Kur ta liksies, izžāvēs un kādam notirgos, kā jau tur teica.
Yetti rakstīja: un? tas auto nez vairs kādreiz vairs ripos...
Kur ta liksies, izžāvēs un kādam notirgos, kā jau tur teica.
msh rakstīja: Jā jā, ne vienmēr liela gove nozīmē drošību kā vienam otram patīk uzskatī
Drošību salīdzinot ar ko? Ja frontālā sadursme, tad es labāk sēžu tādā Navara nevis Getz vai Logan.
Ir nācies ar Hilux lidot grāvī un trāpit pa celmu, priekšas tiltu gan izsita, bet nu nez kas būtu ar kādu zemāku auto, kuram tas celms būtu citā augstumā.
Ar auto ir jābrauc, nevis jāsit.
Rūjienas ielā tiešām ir vairāk iespējas, bet nu agrāk jau viņi paši pateica, kuru labāk apmeklēt.
Man 1.6 mazdas doch arī pa trasi tērē ap 10 (velkoties noteikumu robežās ap 7.5) un pilsētā aptuveni tikpat. Iepriekšējai mazdai bija ciet katalizators, pēc nahrenizācijas gan patēriņš samazinājās minimāli, bet kļuva "ašāka".
Reāli drusku pēc 11 pa 205 gribēja 150 un no 120 (e-mail piedāvājums) atteicās, var jau būt, ka vēlāk arī būtu piekrituši, bet nu laiks ārā bija reti riebīgs, lai ieslīgtu diskusijās.
Varbūt tomēr vajadzēja nopublicēt minimālās cenas.
Paskatījos, jānoņem priekšējais bampers un samērā brīvi tiek klāt mehānismam
Nekas grūts, bet attiecības ar divām atslēdziņām garantētas uz kādu laiku.
Cik ir gadījies tapt pieķertam, tad ātrumu parasti uzrāda pat mazāku. Par +20 neviens pat nav stādinājis ārpus apdzīvotām vietām.
To SteelRat: Var jau būt, ka dzīve ir tieši sacīkšu trase, bet kad tādu dzīves baudītāju dēļ cieš apkārtējie (piemēram uz Krasta ielas ielidojot pretējā braukšanas joslā (ar bmw)), nevajag rakstīt, ka kāds "lēnais" iztraucēja utt., jo ko ta es, es jau neko, tik vilku no krusta līdz krustam.
Baltās līnijas izmaksā vairāk kā cilvēku dzīvības.
Un mūsu ceļi ir arī rezerves daļu tirgotāju lobēšana.
Atkarīgs par ko strādā ![]()
Varbūt ir iespējams kkur (šeit) publicēt aktuālas cenas?
Piesakos uz volvo, ja cena tiešām ir tolmet + kādi 50%
Vajag X3 labās puses abas durvis un priekšējo spārnu, un slieksni ar statni. t. 28304433 vai PM
SteelRat rakstīja: miers uz celja bus kad lohiem un pensikiem atnjems tiesiibas
Par pensionāriem būtu jāskatās katrs individuāli, tāpat kā visiem kuri izraisa avārijas ar cietušajiem pārgalvīgi pārsniedzot ātrumu, jo redz jāsteidzas vai nepatīk kāds priekšā braucošais, kurš pa katru cenu jāapdzen. Un tad visiem būs mierīgāka braukšana un mazāki sastrēgumi.
shibernieks rakstīja:
recluse rakstīja: Ir jau labs, ziemā pa M3 jau nu noteikti baudāmāks, bet RS4 labāks. Reāli jau LV likumu robežās nav kur to jaudu un pārākumu tehnikā izmantot, bet nu patīkami, ka ir rezerve. Ja nesatrauc patēriņš un cena, tad visumā atbalstāms pasākums. Subjektīvi, man jau liekas, ka 3.0 Tdi Q arī nebūtu slikta izvēle.
ko tu tur fleitē?! :haha:
LV un nav kur to jaudu likt?! :hihi
tā var runāt tikai tāds cilvēks kas nav sēdējis pie normāla aparāta barankas
Ja uzmanīgi izlasīji, tad redzēji, ka rakstīju "LV likumu robežās". Un ja nav noslēpums, kas skaitās normāls aparāts.
Ir jau labs, ziemā pa M3 jau nu noteikti baudāmāks, bet RS4 labāks. Reāli jau LV likumu robežās nav kur to jaudu un pārākumu tehnikā izmantot, bet nu patīkami, ka ir rezerve. Ja nesatrauc patēriņš un cena, tad visumā atbalstāms pasākums. Subjektīvi, man jau liekas, ka 3.0 Tdi Q arī nebūtu slikta izvēle.
Pa tādu cenu students paņems pāris gadus vecāku Audi vai BMW.
P.S. Kas ir stūres gali?
Yetti rakstīja:
stabulnieks rakstīja:
Nav braukts un nevilina ar
mnja?
Ir braukts (H2 gan tikai), bet sev tādu negribētu. Taisnību sakot, pat krietni vīlos, tikai uzmanību gan pievērš vairāk kā citos pepalacos. Ja gribās staipīt krānu, tad ideāla rotaļlieta ar minimālu praktiskumu.
Rxx rakstīja: Labi, kolēgas, paldies par saturīgajiem viedokļiem. Svinīgi paziņoju, ka prāta un sirds duaļī ir uzvarējusi sirds (kā gan citādi? ), un es rīt kļūstu par VW Golf Mk1 īpašnieku! Mēģināšu tepat pagalmā piepildīt savu sapnīti, jo kad tad vēl, ja ne tagad?
Galvenais lai nav caurs kā siets. Pārējo var sataisīt bez pārlieku lielām investīcijām. Varēji jau uzrakstīt ar kādu dvēselīti tas mk1.
VW Golf II - vienkāršs, lētas daļas, samērā ekanomisks, bet kaitināja tas, ka bieži kkādi nedārgi sīkumi jāmaina, ja ar to auto braukā un grib braukt ilgāk par TA beigām. Personiski liekas, ka vidējā tirgus cena ir neadekvāta.
Ford Fiesta/Escort - tas tomēr ir ford
Peugeot un Renault - ja kas nojūk, 1/2 auto jāpārjauc, daļas itkā nav īpaši dārgas, bet nu dabūt ar nav īpaši viegli uzreiz, itīpaši, ja kas drusku specifiskāks.
Mazda 323 - krietni uzticamāka par mk2 golfu un fordiem likās. Daļas gan dārgākas, ir arī specifiskas daļas, kuras uzreiz nedabūt un jāpasūta.
Bet vispār, kā jau te daži rakstīja, jāskatās konkrētais auto. Vislabāk jau paņemt ar kādu defektu vai nedaudz sasistu, bet citādi labā stāvoklī un ar TA vismaz līdz vasarai, lai nagi nav jāsaldē.
kko sajaucu laikam.
Vismaz eiropā vajadzētu būt tikai baltajiem. Savā kontinentā vºa ziepes, bļauj pēc humānās, bet kad vajag savu valsti parādīt no labās puses, sāk nodarboties ar terorismu.
Kindzulis rakstīja:
Neciešu divas lietas šajā pasaulē: rasistus un nēģerus. Kā vārdā tim melnajiem vajag graut savas valsts popularitāti izsakot draudus sportistiem?
martinello rakstīja: skat vienu komentu augstaak!
Man nav problēmas pārbaudīt dzirksteles esamību un liekā svece ar nav nekur jānoslēpj, laikam koments augstāk manā gadījumā īsti nederēs ![]()
Arī problēmas ar pierburg karbuatoru. Tātad, pacients vw scirocco 1983.g. dzinējs 1.9 (no 1987.g. audi) ar pierburg 2B karburatoru. Simptomi: dzinēju parasti piedarbināt var bez liekām problēmām, tukšgaitā strādā, ja iedarbina, problēmas parādās kad sāk braukt. Atkarībā no pacienta garīgā nobraukt var no 50m līdz 2km un tad noslāpst ar "galiem". Kad noslāpis: dzirkstele ir, sveces sausas, degvielu pumpē, degvielas filtrs tīrs un caurulītes jaunas. Problēma parādijās pēc tam kad auto tika izvilkts no sētas un veiksmīgi dabūja slimības lapu (rocene 0), tajā dienā noripināja ap 130 km un apstājās. Pēc tam vairāk pa 2km neiet un īsti arī nevelk.
Jautājums - kādā virzienā meklēt problēmu? Pacienta nodošanu gādīgajās tolmet rokās nepiedāvāt. Scirocco gan nav vienīgais auto kā topika autoram un otra pusīte netraucē sēdēt garāžā ![]()
smaidiigais rakstīja: džips ir kā atombumba - ja kaimiņam ir, tad pašam arī vajag - aizsardzības dēļ (Dž. Kalrksons)
Klarksons daudz ko saka, man patika H2 un cadillac salīdzinājums ar rangerover braucot kalnā
Bet reālā situācija ar mūsu ceļiem ir tāda, ka ar neapvidus auto reizēm ir nepatīkami pārvietoties.