Kindzulis rakstīja:
ar nebuusi pie Rudziisha un Fela ciiniijies
Bija tāda lieta. Tad vēl Rudzītim bija 2402 ![]()
Kindzulis rakstīja:
ar nebuusi pie Rudziisha un Fela ciiniijies
Bija tāda lieta. Tad vēl Rudzītim bija 2402 ![]()
Savā laikā ziemas treniņi riteņbraukšanā notika pierīgas mežos, bet līdz tiem pa koplietošanas ceļiem. No sākuma, protams, bija asfalta-slimība, bet vēlāk jau pierada
Un bez tūrista riepām, bet ar tautā sauktajām traktorenēm ![]()
USSA laikam nav ar sporta velīti pārvietojies. Iesēdies astē kamazam un tik min. Aizvējš labs, bet vienīgi bedres neredz, savlaicīgi. Vecos traktorus apdzīt vispār nesagādāja problēmas.
draco rakstīja: Sveiki!
varbuut kaadam aizkeeries start-shosse shosejnieks lieks, braucamaa staavoklii?
Ir mans tāds brīnums (ar šaurajām riepiņām), tikai vairs ne PSRS komplektācijā, jo tika izmantots sportiskiem mērķiem. Pirms gadiem astoņiem tika nolikts, tāpēc pa riepu stāvokli nevaru galvot.
Manai mazdai pie līdzīgiem simptomiem bija aukstais lodējums vadības blokā, diezgan ilgi tika meklēts defekts, un tad servisā pateica, ka pirmo reizi ko tādu redz. Bet tas bija sen un tā mazda sen jau tolmetā.
Tika iegādāts HP un vienīgie gļuki bija dvd room un kkāds kontakts displejam (atverot ne vienmēr ieslēdzās). Bet citādi nevar sūdzēties.
Kā var ford focus ar mercedes sajaukt?
Un tas neko tāpat nemainīs, ka redzējāt.
Tam pašam Town & Country nav ne vainas. Vismaz braucot ar galvu iesēsties diezgan grūti. Ir braukts gan pa sniegu, gan dubļiem un smiltīm. Ja galva nestrādā, tad pat traktoru var elementāri norakt.
Sniegs pašlaik nav aktuāli, bet smiltis var arī ik pa laikam izbērt ![]()
Ksneps rakstīja: Pa tumsu tur neko nevarēja paspēt nedz saskatīt, ne piefiksēt. Ja nu vienīgi sarkanās Škodas octavia vadītājs, kurš brauca pa priekšu kaut ko paspēja piefiksēt. Bet viņam laikam arī bija šoks par notiekošo.
Mjā, piekrītu, tukša muca...
Tikai Cayenne viss pokuj, nav smadzeņu nav stresa ![]()
Kā jau iepriekš rakstīju, viena attiecībā pret otru. Ja pareizi atceros, tad mēra ar elektrisko metodi izmantojot potenciālu starpību, kuru var novērot ar voltmetru. Attiecīgi voltmetra skalu varam graduēt kā termometra skalu, jo sprieguma reālā vērtība nav svarīga. Svarīgi ir tas cik voltiem atbilst grādi. Neesmu rakstījis, ka tas notiek tikai ar diviem bimetāliem neizmantojot citus palīglīdzekļus.
P.S. Nu nezinu, kur man tie pieraksti ![]()
Raacens rakstīja:
O vēlviens temperatūras mērītājs nu pacel savus pierakstus el.mērījumos un pasaki kā tas notiek. El. automātos lieto bimetāla plāksnI kas sasilstot no caurplūstošās strāvas izliecas un atslēdz automātu.
Tā tas arī līdzīgi notiek. Viena plāksnīte (var būt arī vads)pārvietojas (izliecas) attiecībā pret otru, ja izmēra pārvietojumu un attēlo to kā, piemēram, voltmetra (kurš ieslēgts ķēdē) rādījumu , tad var precīzi attēlot temperatūras izmaiņas, tikai pirs tam vajag kalibrēt skalu, lai zinātu iedaļas vērtību.
P.S. Var, bet vai vajag atgriezties pie tik vecām metodēm?
Cik atceros no elektriskajiem mērījumiem, temperatūru var mērīt arī ar diviem vadiem, BET, tad ir nepieciešamas papildus ierīces, kas to vadu pārvietojumu nolasa un attēlo visiem saprotamā formā. Tas ir līdzīgi kā elektriskie automāti, kurus visi plaši pielieto, tikai viņiem ir divas pozīcijas.
No Toyota 4runner vai Hilux neder? Tiem ar 6 caurumi, vismaz vecajiem noteikti.
Marchiks_ rakstīja:
recluse rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: izmet mežā un miers
Varbūt kādu citu vajag iamest ...
kas no zemes nācis, tam par zemi jāpaliek...
Bet ne jau riepas un citi mēsli jāmet mežā.
Marchiks_ rakstīja: izmet mežā un miers
Varbūt kādu citu vajag iamest ...
Uggga rakstīja: Ko tauta saka, ir vērts braukt b/u Galanta orģinālos diskus uz Rumbulu lūkoties?
Nezinu pa tirgu, bet tur ir MAZDA/MITSUBISHI šrots, kurā varētu būt.
Lomiks un dūre tiešām ir stulbi argumenti. Jāciena vinam otrs. Bet autovadītājiem jālaiž moči kaut vai tādēļ, ka viņi savas pakaļas pārvietošanai tērē mazāk planētas resursu (kas it sevišķi ietaupās, nestāvot sastrēgumā, t.i. lienot starp mašīnām). Kā visādiem ībļiem nav kauns vieniem pašiem sēdēt džipā sastrēgumā!? Tas, lūk, ir tupuma kalngals. Ja bail braukt ar riteni, rolleri vai moci, tad vismaz kompaktklases auto būtu izvēlējušies.
Un mocis tātad degvielu praktiski neterē? Apvidus auto ir drošākais pilsētas ielās, jo tās ir pilnas ar visādiem atseldētiem auto un moto braucējiem, kuriem pa katru cenu vajag pastaipīt un pagarināt locekli, ielienot jebkurā brīvā vietā un pārkāpjot ātrumu vairāk par +30km/h. Kāpēc lai autobraucēji baigi uztrauktos par motobraucēju velmi agresīvi pārvietoties pa koplietošanas ceļiem apdzīvotās vietās. Man personīgi ir samērā po tie "baikeri", lai jau sitas. Katram savs liktenis.
P.S. Quod licet Jovi, non licet bovi- kas atļauts Jupiteram, nav atļauts vērsim.
batka rakstīja: stulbakais ko var braucot izdarit www.nonstop.lv/...
Varbūt šajā topikā bez linkiem?
Pirmajam auto VW Jetta II pēc karburātora remonta tika neprecīzi uzlikta viena atsperīte, rezultātā testa braucienā, otrā pārnesuma beigās ieķīlēja tā atspere un palika max apgriezieni, labi ka dzinēju nenoklapēja.
Nu nevar nepasmaidīt! shrots un 230 LV naudiņas - laba kombinācija
ma924 rakstīja: Ja interesē, šeit izlasāms pats spriedums šajā lietā: www.tiesas.lv/...
Nu ļoti jau nu noveicās potenciālajai slepkavai.
Jo vairāk naudas un varas, jo vairāk citiem skauž.
shmurger rakstīja: jā , es te palasos, ne tikai NHL profesionāļi šite apgrozās.da i slaveni velosportisti te ir gūzmām....
Nevis slaveni, bet tie kuriem bērnībā negribējās līmi ostīt
Istenībā jau pasmags sports un treneri baigie fanātiķi.